Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 214
    • 215
    • 53 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    8922
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Πέσατε να με φάτε ρέ!

      Εμ, τι νόμιζες, θα σε αφήναμε;

      Πρώτα απ όλα είμαι λαστιχάς,

      Δεν ξέρεις εσύ, δεν ξέρεις εσύ! Εμάς να ακούς!

      οπότε μπορώ ανα πάσα στιγμή να βάλω πάλι τα παλιά λάστιχα.

      Να πεις στο λαστιχά που θα σου τα αλλάξει, ότι δεν πέτυχε η αλλαγή, έτσι σου είπαμε εδώ στο Φόρουμ! Απορώ πώς σε κορόιδεψε έτσι ο τύπος. Αλλά έχουμε γεμίσει ερασιτέχνες Μαστρο-dog80 που προσπαθούν να τσεπώσουν κάνα ευρώ παραπάνω.

      Αρα όταν τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι 100,000 το οδόμετρο θα γράφει 110,000. Σιγά τη διαφορά.

      Ναι, αλλά στο 1.000.000 πραγματικά km, θα γράφει 1.100.000. Και άντε πούλα το με 1,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα (η διαφορά είναι 2,5 φορές ο γύρος της Γης στον Ισημερινό, για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης)...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Στα Μεγαρα θα πρεπε να έχεις ήδη χρονομετρημένους γύρους με τα παλια,για να δεις τι κάνουν τα καινούρια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joe-bar-team last edited by

          dog μιας και εισαι λαστιχάς,καμια τιμούλα για τα νεα pirelli hero (p zero και δε συμμαζευεται κλπ κλπ) έχεις να μου πεις;

          ρωτησα κανένα 2μηνο πριν και μου είχανε πει για τελος μάη-αρχες ιουνίου θα κυκλοφορουσαν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

            Πέσατε να με φάτε ρέ!

            Εμ, τι νόμιζες, θα σε αφήναμε;

            Πρώτα απ όλα είμαι λαστιχάς,

            Δεν ξέρεις εσύ, δεν ξέρεις εσύ! Εμάς να ακούς!

            οπότε μπορώ ανα πάσα στιγμή να βάλω πάλι τα παλιά λάστιχα.

            Να πεις στο λαστιχά που θα σου τα αλλάξει, ότι δεν πέτυχε η αλλαγή, έτσι σου είπαμε εδώ στο Φόρουμ! Απορώ πώς σε κορόιδεψε έτσι ο τύπος. Αλλά έχουμε γεμίσει ερασιτέχνες Μαστρο-dog80 που προσπαθούν να τσεπώσουν κάνα ευρώ παραπάνω.

            Αρα όταν τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι 100,000 το οδόμετρο θα γράφει 110,000. Σιγά τη διαφορά.

            Ναι, αλλά στο 1.000.000 πραγματικά km, θα γράφει 1.100.000. Και άντε πούλα το με 1,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα (η διαφορά είναι 2,5 φορές ο γύρος της Γης στον Ισημερινό, για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης)...

            Είναι πολλές φορές που μού φτιάχνεις την διάθεση ρε Νίκο! Να 'σαι καλά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Πέσατε να με φάτε ρέ!

              Πρώτα απ όλα είμαι λαστιχάς, οπότε μπορώ ανα πάσα στιγμή να βάλω πάλι τα παλιά λάστιχα.

              χαλάσανε και οι λαστιχάδες... ...ότι να ναι κ αυτοί...

              το ξέρουμε ρε μάστορα ότι είσαι λαστιχάς...για αυτό πέσαμε να σε φάμε...

              πάντως χτες έπεσα σε ένα πηγάδι με την βροχή (με 205-55-16) που έριχνε που αν έπεφτες εσύ όπως είσαι θα έπαιρνες στο χέρι αμορτισερ-ζάντα-ΛΑΣΤΙΧΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                Ναι, αλλά στο 1.000.000 πραγματικά km, θα γράφει 1.100.000. Και άντε πούλα το με 1,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα (η διαφορά είναι 2,5 φορές ο γύρος της Γης στον Ισημερινό, για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης)...

                Eνω αμα εχει 1.000.000 χλμ θα εχει τρομερη ζητηση! Ολοκαινουργιο! Κελεπουρι. Μολις εστρωσε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  polo6n last edited by

                  δες και τα dunlop sp και sp sport τα πρωτα εχουν αυλακια εσωτερικα για βρεγμενο και στο στεγνο ειναι κορυφαιο το δευτερο ειναι για στεγνο πιο πολυ απο οτι μου εχουν πει και ειναι απολυτο το sp το φοραω και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                    Πέσατε να με φάτε ρέ!

                    Εμ, τι νόμιζες, θα σε αφήναμε;

                    Πρώτα απ όλα είμαι λαστιχάς,

                    Δεν ξέρεις εσύ, δεν ξέρεις εσύ! Εμάς να ακούς!

                    οπότε μπορώ ανα πάσα στιγμή να βάλω πάλι τα παλιά λάστιχα.

                    Να πεις στο λαστιχά που θα σου τα αλλάξει, ότι δεν πέτυχε η αλλαγή, έτσι σου είπαμε εδώ στο Φόρουμ! Απορώ πώς σε κορόιδεψε έτσι ο τύπος. Αλλά έχουμε γεμίσει ερασιτέχνες Μαστρο-dog80 που προσπαθούν να τσεπώσουν κάνα ευρώ παραπάνω.

                    Αρα όταν τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι 100,000 το οδόμετρο θα γράφει 110,000. Σιγά τη διαφορά.

                    Ναι, αλλά στο 1.000.000 πραγματικά km, θα γράφει 1.100.000. Και άντε πούλα το με 1,1 εκατομμύρια χιλιόμετρα (η διαφορά είναι 2,5 φορές ο γύρος της Γης στον Ισημερινό, για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης)...

                    Είναι πολλές φορές που μού φτιάχνεις την διάθεση ρε Νίκο! Να 'σαι καλά!

                    εμενα να δεις με τις βλακειες που λεει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      double post!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        viotfsi last edited by

                        Αγορασα μολις σήμερα μια τετράδα απο τα καινούργια Pirelli Pzero. Το περίεργο είναι οτι τα λάστιχα είναι παραγωγής 48/06.

                        Μιλάω για τα καινούργια Pzero. Δεν τα εχω φορέσει ακόμα στο αμάξι μιας και περιμένω μια 4αδα καινούργιες ζάντες. Τα εχει δοκιμάσει κανας άλλος?

                        Είναι οντως περίεργο που τα λάστιχα εχουν αυτή την ημ/νια ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης viotfsi έγραψε:
                          Αγορασα μολις σήμερα μια τετράδα απο τα καινούργια Pirelli Pzero. Το περίεργο είναι οτι τα λάστιχα είναι παραγωγής 48/06.

                          Μιλάω για τα καινούργια Pzero. Δεν τα εχω φορέσει ακόμα στο αμάξι μιας και περιμένω μια 4αδα καινούργιες ζάντες. Τα εχει δοκιμάσει κανας άλλος?

                          Είναι οντως περίεργο που τα λάστιχα εχουν αυτή την ημ/νια ?

                          Σημαίνει πως παρήχθησαν την 48η εβδομάδα του 2006. Ουσιαστικά αν τα υπολογίζω σωστά, τέλη Οκτώβρη του 2006. Δεν είναι ό,τι φρεσκότερο λοιπόν, ούτε ό,τι πιο μπαγιάτικο. Αν ήταν σωστά αποθηκευμένα θα είναι άψογα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            viotfsi last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                            Αγορασα μολις σήμερα μια τετράδα απο τα καινούργια Pirelli Pzero. Το περίεργο είναι οτι τα λάστιχα είναι παραγωγής 48/06.

                            Μιλάω για τα καινούργια Pzero. Δεν τα εχω φορέσει ακόμα στο αμάξι μιας και περιμένω μια 4αδα καινούργιες ζάντες. Τα εχει δοκιμάσει κανας άλλος?

                            Είναι οντως περίεργο που τα λάστιχα εχουν αυτή την ημ/νια ?

                            Σημαίνει πως παρήχθησαν την 48η εβδομάδα του 2006. Ουσιαστικά αν τα υπολογίζω σωστά, τέλη Οκτώβρη του 2006. Δεν είναι ό,τι φρεσκότερο λοιπόν, ούτε ό,τι πιο μπαγιάτικο. Αν ήταν σωστά αποθηκευμένα θα είναι άψογα.

                            Αυτο που με προβλημάτισε εμένα είναι το οτι το λάστιχο κυκλοφόρισε τωρα στην αγορά...
                            48=Δεκέμβριο νομίζω..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Μήπως τα λάστιχα είναι PZero Rosso ή PZero Nero? Το καινούριο PZero (σκέτο) ξεκίνησε να βγαίνει πρίν κανα 2 μήνες.

                              Πάντως το PZero απευθύνεται κυρίως σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα δρόμου και supercars. Οι διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/55/16 runflat, κανα δυό-τρία νούμερα σε 17άρα και όλα τα άλλα είναι για ζάντες απο 18 εώς 21.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                viotfsi last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                Μήπως τα λάστιχα είναι PZero Rosso ή PZero Nero? Το καινούριο PZero (σκέτο) ξεκίνησε να βγαίνει πρίν κανα 2 μήνες.

                                Πάντως το PZero απευθύνεται κυρίως σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα δρόμου και supercars. Οι διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/55/16 runflat, κανα δυό-τρία νούμερα σε 17άρα και όλα τα άλλα είναι για ζάντες απο 18 εώς 21.

                                Το λάστιχο είναι το καινούργιο Pzero. Η διάσταση είναι 225/40/18 και ο λαστιχάς που μου το φέρε μου είπε οτι ειναι το πρώτο που φέρνει.

                                Τα Rosso τα φοράω τώρα και τα Nero τα εχω φορεσει στο παρελθόν. Εξάλλου το είδα στο site της Pirelli το λάστιχο και είναι αυτό που λέω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                  Μήπως τα λάστιχα είναι PZero Rosso ή PZero Nero? Το καινούριο PZero (σκέτο) ξεκίνησε να βγαίνει πρίν κανα 2 μήνες.

                                  Πάντως το PZero απευθύνεται κυρίως σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα δρόμου και supercars. Οι διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/55/16 runflat, κανα δυό-τρία νούμερα σε 17άρα και όλα τα άλλα είναι για ζάντες απο 18 εώς 21.

                                  Σε Leon 20VT προσθιοκίνητο, με 225/45/17 τι θα πρότεινες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                    Μήπως τα λάστιχα είναι PZero Rosso ή PZero Nero? Το καινούριο PZero (σκέτο) ξεκίνησε να βγαίνει πρίν κανα 2 μήνες.

                                    Πάντως το PZero απευθύνεται κυρίως σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα δρόμου και supercars. Οι διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/55/16 runflat, κανα δυό-τρία νούμερα σε 17άρα και όλα τα άλλα είναι για ζάντες απο 18 εώς 21.

                                    Σε Leon 20VT προσθιοκίνητο, με 225/45/17 τι θα πρότεινες;

                                    ΜΗΗΗΗΗ! ΜΗΗΗΗΗ!
                                    Θα σου προτείνει κάτι σε 185/20/17 !!

                                    Προσοχή, είναι επικίνδυνος! (Κοινώς, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΚΥΛΟΣ! )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                      Μήπως τα λάστιχα είναι PZero Rosso ή PZero Nero? Το καινούριο PZero (σκέτο) ξεκίνησε να βγαίνει πρίν κανα 2 μήνες.

                                      Πάντως το PZero απευθύνεται κυρίως σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα δρόμου και supercars. Οι διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/55/16 runflat, κανα δυό-τρία νούμερα σε 17άρα και όλα τα άλλα είναι για ζάντες απο 18 εώς 21.

                                      Σε Leon 20VT προσθιοκίνητο, με 225/45/17 τι θα πρότεινες;

                                      Προσωπικά,, άμα παίρνει το αμάξι σου Pzero Rosso και τα αντέχει και η τσέπη σου, τότε μην το σκέφτεσαι!Δύσκολα (πιστεύω) δε θα μείνεις ευχαριστημένος, λόγω της νομοιγένειάς του (συμπεριφορά ζεστό-κρύο και σε στεγνό-βρεμένο).
                                      Για τα nero (σε σχέση με τα Rosso) έχω ακόυσει ότι είναι μια κλάση χαμηλότερα.Μου έχουν πει ότι έχουν πιο σκληρό πέλμα με μαλακά σχετικά πλαϊνά.Έχουν προδιαγραφές φτιαγμένων αυτοκινήτων και κυρίως ευθειάκιδων (κατά την αργκό των τυπάδων της Κόντρας).
                                      Τα Rosso αντίθετα έχουν σκληρότερα πλαϊνά και πιο μαλακό πέλμα με ό,τι συνεπάγεται αυτό.(πχ γρήγορη φθορά αν το λιώνεις συχνά το αμάξι σου)
                                      Άν πάλι συνεχίζεις να βρίσκεσαι σε δίλημμα, σκέψου επισης ότι για την Pirelli τα rosso είναι το κορυφαίο τους λάστιχο.

                                      ΥΓ:Γενικά πάντως μη διστάσεις να πάρεις στα κεντρικά στην Pirelli και να ρωτήσεις για τη φύση και τις διαφορές των 2 ελαστικών.Στο τηλέφωνο που τους έχω ακούσει-πετύχει 2-3 φορές, ήταν εξυπηρετικότατοι (κυρίως ο υπέθυνος εκεί στις πωλήσεις) και αρκετά κατατοπισμένοι για το τι πουλάνε και τι προσφέρει κάθε ελαστικό της Pirelii.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        govus last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                        Μήπως τα λάστιχα είναι PZero Rosso ή PZero Nero? Το καινούριο PZero (σκέτο) ξεκίνησε να βγαίνει πρίν κανα 2 μήνες.
                                        Πάντως το PZero απευθύνεται κυρίως σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα δρόμου και supercars. Οι διαστάσεις που βγαίνει είναι 205/55/16 runflat, κανα δυό-τρία νούμερα σε 17άρα και όλα τα άλλα είναι για ζάντες απο 18 εώς 21.

                                        Σε Leon 20VT προσθιοκίνητο, με 225/45/17 τι θα πρότεινες;

                                        Λαστιχάς δεν είμαι, ούτε εμπειρία έχω από τέτοιες μεγα-διαστάσεις ... Το θέμα, φαντάζομαι, είναι κάθε πότε τα 'καταναλώνετε'. Αν αυτό συμβαίνει συχνά, τότε μάλλον είναι κρίμα να πάρεις κάτι πανάκριβο (που δεν σημαίνει πως είναι και το καλύτερο...) . Πάνω από 6 κατοστάρικα δεν κοστίζουν τέτοια λάστιχα ;!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          viotfsi last edited by

                                          Συγνώμη κιολας αλλα βλεπω συνεχώς μια παραπληροφόρηση για το ποιο λάστιχο της Pirelli είναι καλύτερο και σε τι. Είναι δυνατόν λάστιχο σχεδιασμού 2000(Rosso) να είναι καλύτερο απο αυτό που σχεδιάσανε το 2004 (Nero) ??

                                          Ιδού και το τι λέει η ίδια η Pirelli για το θέμα

                                          Προσωπικά τα εχω δοκιμάσει και τα 2 (Nero και Rosso) και το Nero είναι μακράν καλύτερο σε κράτημα στο όριο. Μόλις αγόρασα και τα νέα Pzero τα οποία θα μπούν απο Δευτέρα. Φίλος μου που τα φορά 2 βδομάδες περίπου και φόραγε τα Rosso πρίν εχει εντυπωσιαστεί με την απόδοση τους κυρίως στο βρεγμένο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                            Τώρα για το αν υπάρχουν καλύτερα, το ακούω ξανά και ξανά αυτό, αλλά ποια είναι αυτά; Τα Toyo Proxes; Αλλοι τα εκθειάζουν, άλλοι όχι... Τα Yokohama; Απα-πα-πα, στο βρεγμένο είναι χάροι συνήθως! Τα Pirelli; Δεν βγαίνουν P-zero στις 15 ιντσες... Τώρα κάτι Kumho, Hankook κλπ είναι και λίγο ρίσκο...
                                            Δεν ξέρω, ακριβώς επειδή στις φθηνές διαστάσεις, οι διαφορές είναι μικρές, γι' αυτό και προτιμώ την σιγουριά των μεγάλων κατασκευαστών...

                                            Εγώ θα ανέφερα τα Fulda Carat Progresso (*), τα Nokian NRVi και (...μη γελάσεις!!) τα Pirelli P6. Επίσης, δεν θυμάμαι αν σε αυτό το 'τόπικ' είχε βάλει κάποιος τα Goodyear Excellence, ενώ προσωπικά περιμένω κριτικές για τα Marangoni Zeta Linea (έχουν 'φιλόδοξο' πέλμα ) .

                                            (*) μάλλον τα επόμενα 'δικά' μου...

                                            Υ.Γ.: ναι, το παραδέχομαι, λαμβάνω υπ' όψιν μου το tyretest.com ...

                                            Εχω φορέσει τα NOKIAN και ήταν πραγματικά καλά λάστιχα

                                            Τωρα εβαλα τα goodyear Excellence στα 200 άλογα και αρχισα να μιλάω μέσα στο αμάξι.... Ησυχία και πολύ μαλακά. κάνουν βέβαια ανάρτηση στο αμάξι καθώς είναι μαλακά αλλά αν εισαι τουριστικός... δηλαδή πας γρηγορα αλλά όχι πίστα δε βλέπω πρόβλημα γιατι να έχεις τα eagle....
                                            Εντωμεταξύ είναι πολύ καλά αυτές τις μέρες με τη βροχή και δε γλυστράνε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 53 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr