-
Και συνεχηζω να μην εχω aDSL...
Πηρα οδηγιες απο την Τελλας για την ενεργοποιηση της aDSL και ειπα να τις περασω την Παρασκευη.
Εβαλα τις προσορηνες ρυθμησεις, μπηκα στη σελιδα της Τελλας οπου βαζεις δηλωνεις ονομα χριστη και password μου πεταξε ενα ERROR...και μετα.... Δεν μπορουσα να δηλωσω τιποτα....
Μετα απο πολλες 'αναμωνες' των 40 λεπτων.... την Παρασκευη...Το Σαββατο....Και την Κυριακη.... Μου παν οτι ειναι 'γενικο προβλημα της Τελλας και δεν μπορουν να κανουν κατι.... -
Ωραία περνάμε όλοι!!!!
-
εκλεισα 1 μηνα με προβληματα!!εχω ιντερνετ 1-2 μερες την βδομαδα και αυτο για 1-2 ωρες η οποια βεβαια ανα 5λεπτο πεφτει!!!το ιντερνετ το εχω ξεχασει απο την πεμπτη!!παλι καλα που που και που εχω και τηλ.για να παιρνω το 13800(εξυπηρετιση πελατων)τις tellas.μετα απο ΠΣΚ στην αναμονη μου ειπαν οτι το μονο που μπορω να κανω εγω ειναι υπομονη και αυτοι να μου κανουν ενα μηνα(που ετσι και αλλιως δεν δουλευει το τηλ.)δωρο!!!για να δουμε!!!
-
ειμαι συνδρομητης της tellas απο τον ιανουαριο,αντμετωπισα πολλα προβληματα μεχρι να καταφερω να συνδεθω,εκανα υπομονη οπως μου προτειναν και οι ανθρωποι σας λεγοντας οτι 'με το που συνδεθειτε,θα εχετε οτι καλυτερο υπαρχει στην τηλεφωνια'.τελικα συνδεθηκα αλλα συνεχεισα να εχω προβληματα οπως λογαριασμον(με εχεται βαλει σε αλλο προγραμα απο αυτο που ζητησα).εδω ομως και εινα προβλημα η κατασταση ειναι χαλια!εχω internet 4-5 ωρες την βδομαδα,τηλεφωνο λιγο περισσοτερο και η συνδεση ανα 5λεπτο πεφτει!εδω και 4 μερες internet δεν εχω καθολου.μετα απο απειρες ωρες σε αναμονη ΔΕΝ μπορω αλλο να ειμαι σε αναμονη στο τεχνικο τμημα.ξερω οτι δεχεστε καθημερινα απειρα mail για το ιδιο ζητημα και πηθανων να μην δωσετε σημασια θα ηθελα ομως αν γινεται να μου δωσετε μια απαντηση με το ΤΙ θα γινει και ποτε και οχι την απαντηση που μου δινετε συνεχεια 'υπομονη μεσα στην βδομαδα αλλα θα φτιαξουν' η ενα mail με οδηγιες πως να διακοψω την συνδεση.ειναι θεμα και οικονομικο μιας και θα πληρωσω για μια υπηρεσια που δεν εχω και κυριως ψυχολογικο αφου τα νευρα μου δεν αντεχουν αλλο!
ευχαριστω για την ταλαιπωρια!του εστειλα αυτο το mail λετε να συγκινηθουν???
-
Ο χρήστης PUNTOCC έγραψε:
ειμαι συνδρομητης της tellas απο τον ιανουαριο,αντμετωπισα πολλα προβληματα μεχρι να καταφερω να συνδεθω,εκανα υπομονη οπως μου προτειναν και οι ανθρωποι σας λεγοντας οτι 'με το που συνδεθειτε,θα εχετε οτι καλυτερο υπαρχει στην τηλεφωνια'.τελικα συνδεθηκα αλλα συνεχεισα να εχω προβληματα οπως λογαριασμον(με εχεται βαλει σε αλλο προγραμα απο αυτο που ζητησα).εδω ομως και εινα προβλημα η κατασταση ειναι χαλια!εχω internet 4-5 ωρες την βδομαδα,τηλεφωνο λιγο περισσοτερο και η συνδεση ανα 5λεπτο πεφτει!εδω και 4 μερες internet δεν εχω καθολου.μετα απο απειρες ωρες σε αναμονη ΔΕΝ μπορω αλλο να ειμαι σε αναμονη στο τεχνικο τμημα.ξερω οτι δεχεστε καθημερινα απειρα mail για το ιδιο ζητημα και πηθανων να μην δωσετε σημασια θα ηθελα ομως αν γινεται να μου δωσετε μια απαντηση με το ΤΙ θα γινει και ποτε και οχι την απαντηση που μου δινετε συνεχεια 'υπομονη μεσα στην βδομαδα αλλα θα φτιαξουν' η ενα mail με οδηγιες πως να διακοψω την συνδεση.ειναι θεμα και οικονομικο μιας και θα πληρωσω για μια υπηρεσια που δεν εχω και κυριως ψυχολογικο αφου τα νευρα μου δεν αντεχουν αλλο!
ευχαριστω για την ταλαιπωρια!του εστειλα αυτο το mail λετε να συγκινηθουν???
Είμαι βέβαιος ότι θα σε γράψουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Αυτό που θέλουν είναι φοβέρες και δικαστικό επιμελητή με εξώδικο. Το σίγουρο είναι ότι ακόμη περισσότερη ταλαιπωρία μας περιμένει όταν αποφασίσουμε να γυρίσουμε στον ΟΤΕ καθώς όλοι οι εναλλακτικοί δεν κάνουν καμία ενέργεια για αποδέσμευση της σύνδεσης...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Περί ON: 18/4 ενεργοποίηση. 10/5 έλαβα λογαριασμό 63 ευρώ!!! σχεδόν 2 πάγεια! Δεν έχει κλείσει μήνα ακόμα η σύνδεση που βέβαια υπολειτουργεί!!!!
Ταχύτητα γύρω στα 2-3 Mbps στις καλύτερες μέρες. TV box δεν δουλεύει, το τηλέφωνο με αρκετά προβλήματαΓια να μην νομίζετε ότι γκρινιάζω μόνο για την ΟΝ από χθες μου δείχνει τις παρακάτω ταχύτητες.
Κατεβάζει πολύ γρήγορα με ανώτατη ταχύτητα που είδα γύρω στα 900 kbps.
Αυτό ναί!!!
Να λύθούν κ τα μικροπροβλημάτα με το τηλέφωνο (που όλο κ βελτιώνονται να πω την αλήθεια) κ θα είναι perfect .Τα ίδια ακριβώς και σ' ένα φίλο. Εδώ και λίγες μέρες έφτιαξε και κατεβάζει σχεδόν σαν να είναι σε 10άρι δίκτυο - με ταχύτητες λίγο κάτω από 1Mbyte/sec (το ίδιο το router συγχρονίζει στα 15Mbps). Το πρόβλημα ασφαλείαςπου είχαν αν δεν απατώμαι το έλυσαν (με νέο firmware).
Να δούμε σε βάθος χρόνου πως θα πάει...
-
αναβαθμιζονται τα δικτυα πανελλαδικως, καντε υπομονη
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
αναβαθμιζονται τα δικτυα πανελλαδικως, καντε υπομονηΔΕΝ μπορω να ακουω αλλο αυτη την λεξη!!
σαν τον ζηκο'και ολο μου λες κανε υπομονη θα αρρωστησεις!!ποτε θα αρρωστησω εγω??' -
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
αναβαθμιζονται τα δικτυα πανελλαδικως, καντε υπομονη...Και ζησαν αυτοι καλα κ εμεις καλυτερα.....
Zisto στην περιπτωση μας -
ειμαστε αδικοι πολλη με την tellas!ντροπη μας!αδικα τους κατηγορησα τους καημενους του ανθρωπους!!!εχθες ειχα internet !!!για 8 ολοκληρα λεπτα !!
-
'Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι'.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Επανέρχομαι και αντιγράφω από το forthnet.gr:Κατάσταση Αίτησης Ενεργοποίησης Broadband Πρόσβασης:
Αριθμός πρωτοκόλλου FORTHnet:
04/05/2007: Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet
08/05/2007: Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ
30/05/2007: Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής. Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης:30/05/2007Υπενθυμίζω, πως είχα κάνει την αίτησή μου στις 03/04 . Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για σύμπτωση, αλλά κάθε φορά που τους στέλνω κάποιο e-mail 'αγριεμένου' περιεχομένου, την επόμενη βλέπω κάποια αλλαγή στο 'status' της πορείας της σύνδεσής μου ...
Υ.Γ. : παρατηρήστε την τελευταία καταχώριση 'πρωτοκόλλου' (...) , η οποία ακόμη δεν έχει έρθει ημερολογιακά...
Μέγα θαύμα (ημέρες τρεις ;; Ελπίζω πως όχι!!) !!! Χθες τ' απόγευμα έλαβα με κούριερ τον εξοπλισμό, δεν πρόλαβα όμως να δω αν λειτουργεί και η γραμμή (που κανονικά, βάσει των λεγομένων από τη Φόρθνετ, θα λειτουργήσει στις 30/05) ... Την σύνδεση μπορώ να την κάνω και μόνος μου* ή χρειάζομαι τη βοήθεια του τεχνικού τμήματος της Φόρθνετ ;;
*είμαι ψιλοάσχετος ...
-
ολα αυτα ειναι φτιαγμενα για να μπορουν να εγκατασταθουν (εγκατασταση, μιλαμε να το πριζωσεις) απο τον τελικο καταναλωτη (πςςς)
οι ρυθμισεις λογικα πρεπει να εχουν γινει ηδη..
προχωρα μονος σου και εμεις ειμαστε εδω -
Govus μη μιλάς καθόλου τα πράγματα βαίνουν καλώς για σένα απ' ότι βλέπω. Τι να πω κι εγώ που με αίτηση από τις 9/3 και σύνδεση από τις 2/5 δεν έχω ακόμη εξοπλισμό;
Ξέρει κανείς τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να γυρίσω στον ΟΤΕ; Είναι άλλη μία μακροχρόνια ταλαιπωρία; Έχω ακούσει ότι οι εναλλακτικοί δεν απελευθερώνουν τις γραμμές έτσι εύκολα.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Govus μη μιλάς καθόλου τα πράγματα βαίνουν καλώς για σένα απ' ότι βλέπω. Τι να πω κι εγώ που με αίτηση από τις 9/3 και σύνδεση από τις 2/5 δεν έχω ακόμη εξοπλισμό;
Ξέρει κανείς τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να γυρίσω στον ΟΤΕ; Είναι άλλη μία μακροχρόνια ταλαιπωρία; Έχω ακούσει ότι οι εναλλακτικοί δεν απελευθερώνουν τις γραμμές έτσι εύκολα.Μιλάω, γιατί προς το παρόν έχω ΜΟΝΟ τον εξοπλισμό ... Πάντως, για την δική σου περίπτωση έμαθα το Σάββατο τα εξής: ο αδελφός παιδικού μου φίλου είχε κάνει την αίτηση σχεδόν μαζί σου, του ενεργοποίησαν την γραμμή, αλλά τον εξοπλισμό τον παρέλαβε μόνος του, κάπου από το Νέο Κόσμο και σε απογευματινές ώρες. Αν θέλεις, να βρω διεύθυνση και να στη στείλω. Διασταύρωσε όσα σου λέω και με τη Φόρθνετ (αν 'βγάλεις' γραμμή...) και, αν διευκολύνεσαι, κάνε και 'συ το ίδιο. Για την επιστροφή στον Ο.Τ.Ε. καλύτερα ασ' το. Πού θα πάει, θα στρώσουν και οι 'εναλλακτικοί' ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πάντως, για την δική σου περίπτωση έμαθα το Σάββατο τα εξής: ο αδελφός παιδικού μου φίλου είχε κάνει την αίτηση σχεδόν μαζί σου, του ενεργοποίησαν την γραμμή, αλλά τον εξοπλισμό τον παρέλαβε μόνος του, κάπου από το Νέο Κόσμο και σε απογευματινές ώρες. Αν θέλεις, να βρω διεύθυνση και να στη στείλω. Διασταύρωσε όσα σου λέω και με τη Φόρθνετ (αν 'βγάλεις' γραμμή...) και, αν διευκολύνεσαι, κάνε και 'συ το ίδιο. Για την επιστροφή στον Ο.Τ.Ε. καλύτερα ασ' το. Πού θα πάει, θα στρώσουν και οι 'εναλλακτικοί' ...Την ξέρω αυτή την εναλλακτική μου την πρότειναν και οι ίδιοι στην Forthnet αλλά σε ώρες γραφείου 9-5. Έχω όμως μουλαρώσει και δεν σκοπεύω να χάσω 2-3 ώρες από την δουλειά μου επειδή αυτοί δεν μπορούν να κάνουν σωστά την δική τους. Πάντως αν όντως ισχύει για απογευματινές ώρες, ναι θα με ενδιέφερε να μάθεις λεπτομέρειες γιατί κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο μου ανεβαίνει η πίεση...
Προς το παρόν έστειλα ένα email που τους δίνω διορία 48 ώρες να μου στείλουν τον εξοπλισμό διαφορετικά θα καταγγείλω τη σύμβαση, κι αυτό θα το κάνω με δικαστικό επιμελητή για να μην το πάρουν ελαφρά...
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Govus μη μιλάς καθόλου τα πράγματα βαίνουν καλώς για σένα απ' ότι βλέπω. Τι να πω κι εγώ που με αίτηση από τις 9/3 και σύνδεση από τις 2/5 δεν έχω ακόμη εξοπλισμό;Ξέρει κανείς τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να γυρίσω στον ΟΤΕ; Είναι άλλη μία μακροχρόνια ταλαιπωρία; Έχω ακούσει ότι οι εναλλακτικοί δεν απελευθερώνουν τις γραμμές έτσι εύκολα.
Πολυ καλη ερωτιση.....
Εγω τωρα σκευτομαι να την κανω απο την Τελλας και να παω κατα HOL, Forthnet ή Vivodi..... -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Εγω τωρα σκευτομαι να την κανω απο την Τελλας και να παω κατα HOL, Forthnet ή Vivodi.....Καλά θα κάνεις να ξεχάσεις την Tellas. Έμαθα κάτι πολύ άσχημο (με κάθε επιφύλαξη είναι μη επιβεβαιωμένη φήμη) : κάποιος από τον βασικό εξοπλισμό που είχε παραγγείλει η εταιρεία είναι μη συμβατός με τα υπόλοιπα συστήματά της με αποτέλεσματα να έχει σοβαρό πρόβλημα λειτουργίας....
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Πάντως, για την δική σου περίπτωση έμαθα το Σάββατο τα εξής: ο αδελφός παιδικού μου φίλου είχε κάνει την αίτηση σχεδόν μαζί σου, του ενεργοποίησαν την γραμμή, αλλά τον εξοπλισμό τον παρέλαβε μόνος του, κάπου από το Νέο Κόσμο και σε απογευματινές ώρες. Αν θέλεις, να βρω διεύθυνση και να στη στείλω. Διασταύρωσε όσα σου λέω και με τη Φόρθνετ (αν 'βγάλεις' γραμμή...) και, αν διευκολύνεσαι, κάνε και 'συ το ίδιο. Για την επιστροφή στον Ο.Τ.Ε. καλύτερα ασ' το. Πού θα πάει, θα στρώσουν και οι 'εναλλακτικοί' ...
Την ξέρω αυτή την εναλλακτική μου την πρότειναν και οι ίδιοι στην Forthnet αλλά σε ώρες γραφείου 9-5. Έχω όμως μουλαρώσει και δεν σκοπεύω να χάσω 2-3 ώρες από την δουλειά μου επειδή αυτοί δεν μπορούν να κάνουν σωστά την δική τους. Πάντως αν όντως ισχύει για απογευματινές ώρες, ναι θα με ενδιέφερε να μάθεις λεπτομέρειες γιατί κάθε φορά που τους παίρνω τηλέφωνο μου ανεβαίνει η πίεση...
Προς το παρόν έστειλα ένα email που τους δίνω διορία 48 ώρες να μου στείλουν τον εξοπλισμό διαφορετικά θα καταγγείλω τη σύμβαση, κι αυτό θα το κάνω με δικαστικό επιμελητή για να μην το πάρουν ελαφρά...Λοιπόν, αυτά που θα πρέπει να κάνεις είναι τα εξής: α) να πάρεις (δυστυχώς...) τη Φόρθνετ και να τους ζητήσεις τον αριθμό αποστολής του αποδεικτικού της εταιρείας κούριερ, που μάλλον είναι η Interattica (στα λέω όπως μου τα είπαν) και β) αφού πάρεις τον αριθμό, πηγαίνεις στο νούμερο 113 της Καλλιρόης, όπου βρίσκονται τα γραφεία της εν λόγω εταιρείας κούριερ και πάιρνεις μόνος σου τα πράγματά σου. Ξαναλέω, πως αυτά έκανε ο προαναφερόμενος φίλος. Φαντάζομαι, πως για να υπάρχει αριθμός αποστολής, πρέπει και η ίδια η Φόρθνετ να έχει στείλει το πακέτο σου. Τώρα, πώς και γιατί στο παραπάνω αληθινό συμβάν το πακέτο δεν είχε φτάσει στον παραλήπτη του ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ (παρά πήγε ο ...παραλήπτης του σε αυτό) , αυτό το γνωρίζουν κάποιοι άλλοι...
-
lες να μην ειναι καλοπληρωτης η φορθνετ και κανει χουνερια στον κοσμο?
Τι συνδεση ADSL και απο ποια εταιρια να κανω;