-
[quote='mirage'][quote='n_olympios']
[quote='vagemm']Αν και δεν με ενδιαφερει απλως αναφερω οτι το δερμάτινο σαλόνι απο την μαμα Citroen κοστιζει 4000 -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ο άνθρωπος λέει ημι-κοτσάνες, γιατί ΖΧ-Xsara δεν είναι υβριδικές λύσεις αλλά ουσιαστικές, με οριζόντια τοποθετημένα αμορτισέρ. Η C4 από την άλλη δεν έχει τίποτα που να λέει 'Citroen' όσον αφορά στην κατασκευή της ανάρτησης.
Πράγματι, όσον αφορά τις ημι-κοτσάνες! ΖΧ και Ξαρά, κατάφεραν ακόμα και με μία τέτοια απλή λύση να ξεχωρίσουν (άρα δίνοντας ένα στίγμα από Citroen) .
H C4 αρχίζει και συγκλίνει επίφοβα προς τα γερμανικά πρότυπα - αν εξαιρέσουμε βέβαια την Μοναδική της εμφάνιση, όπου από αυτή την άποψη είναι καθαρή Citroen !
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ένα C6 παρακαλώ...
Αποψη Μου:
Γερμανικού τύπου κιτσαρίες δεν ταιριάζουν σε Κυρίες Γαλλικής προέλευσης.
Οτιδήποτε 'προσθετικό' σε αυτά τα αυτοκίνητα, απλά τα καταστρέφει αισθητικά. -
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οι πόρτες έχουν ένα λαμάκι το οποίο στιρήζεται με μία βίδα allen πάνω στο σασί του αυτοκινήτου και απο τη μία δέν επιτρέπει στην πόρτα να ανοίξει τέρμα, απο την άλλη δίνει μιά μικρή αντίσταση στην πόρτα ωστε να μπορεί να παραμείνει ανοιχτή σε κάποια συγκεκριμένα σημεία.Λοιπόν, χθές παρατήρησα οτι όταν η πόρτα είναι τέρμα ανοιχτή και προσπαθήσω να την ανοίξω κι άλλο, τότε το σημείο του σασί που πιάνει η αλλενόβιδα λυγίζει σαν λάστιχο! Μια μέρα μου είχε πάρει ο αέρας την πόρτα και την είχε ανοίξει βίαια, οπότε υπέθεσα οτι εκεί οφειλόταν το λύγισμα. Μετά όμως το δοκίμασα και στην πόρτα του συνοδηγού και έκανε το ίδιο πράγμα.
Κάτι τέτοιο δέν το έχω συναντήσει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο
Επειδή δεν είναι για γέλια ...
Προκαλώ οποιονδήποτε γερμανόφιλο, να μου υποδείξει ένα αυτοκίνητο το οποίο να έχει μεγαλύτερο άνοιγμα στην *πίσω *πόρτα από την Xantia ! -
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
ένα C6 παρακαλώ...
Αποψη Μου:
Γερμανικού τύπου κιτσαρίες δεν ταιριάζουν σε Κυρίες Γαλλικής προέλευσης.
Οτιδήποτε 'προσθετικό' σε αυτά τα αυτοκίνητα, απλά τα καταστρέφει αισθητικά.άποψή σου... ...καλά το πες...
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
H C4 αρχίζει και συγκλίνει επίφοβα προς τα γερμανικά πρότυπα
...της προηγούμενης γενιάς, γιατί οι γερμανοί έχουν ξυπνήσει και οι τελευταίες τους υλοποιήσεις είναι πιο ενδιαφέρουσες (όσον αφορά την ανάρτηση).
Βέβαια στη συμπεριφορά σε ανωμαλίες και γενικώς σε άνεση είναι ακόμα ΜΑΚΡΑΝ πίσω από τους Γάλλους.
Ευχομαι από καρδιας, Υγεία και Χαρά και ελεύθερο χρόνο
για να την απολαύσεις για άλλες τόσες χιλιάδες χλμ. !Σ'ευχαριστώ Δημήτρη. Ο,τι αμάξι κι αν είναι το επόμενο, αυτή θα μείνει στο γκαράζ. Ελπίζω να μη χρειαστεί να την πουλήσω ποτέ.
Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες για το 'ημι-κοτσάνες'.
-
Οχι βέβαια ! Αν είναι δυνατόν !
Απλά δεν θα σου ξαναμιλήσω !
-
Για σας παιδια
Σκεφτομαι συντομα (μετα το καλοκαιρι) για αγορα ενος αυτοματου .Υποψηφιο κ το c2 senso 1.6
Ποιες ειναι οι εντυπωσεις κ η συμβιωση σας με το αυτοκινητο(οσοι ειστε κατοχοι)??Απο χωρους κ ποιοτητα κατασκευης??Το senso κανει γρηγορες κ ομαλες αλλαγες??(σε σχεση με αλλα της ιδιας κατηγοριας)
Κοστος service κ ανταλλακτικων/συχνοτητα προβληματων??
Γενικα οτι κρινετε χρησιμο να μου πειτε...
(Παντως δεν μου φανηκε ασχημο απο ποιοτητα κατασκευης σημερα που μπηκα στην εκθεση)
Sorry για τις πολλες ερωτησεις....Κριτηρια
Ομαλη συμπεριφορα αυτοματου
Αξιοπιστια
Καταναλωση
Σχετικα καλες επιδοσεις (γι αυτο κοιταζω το 1.6)
(Απο κει κ περα ειμαι 26 χρονων,σχετικα απειρος οδηγος κ δεν εχω προβλημα με τους χωρους μιας κ δεν εχω παιδια,σκυλια κτλ)Εκτος απο το citroen ψαχνω κ τα colt cz3 auto κ swift auto
Πανος
-
καλησπερα.ειχα ξαναγραψει επι του θεματος μου οποτε θα προσπαθισω να ειμαι περιεκτικος.πριν απο εναν μηνα περιπου τρακαρα την χαντια μου.για να φτιαχτει θελει 2500ευρω κ ειπα να μιν την φτιαξω.ολο αυτον τον καιρο κανω την δουλεια μου με το δευτερο αυτοκινητο του σπιτιου ενα ταπεινο α6turbo του 2000.παιδια καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο κ ολο ιδεες μου μπαινουν να τα σκασω τα 2500 κ να την αναστιλωσω την χανθουλα μου.αλλα προσφατα σκεφτηκα το εξις.βρηκα μια αγγελια στιν ιταλια πωλησης μια χαντια 2.0 του 93 μπλε χρωματος δλδ ιδιο με το δικο μου κ τιμη 1200ευρω.στο δια ταυτα τωρα.σκεφτομαι να παω ιταλια να το παρω.κ να αλλακσω πινακιδες κ τον αριθμο πλαισιου με τα δικα μου κ αριθμο μιχανης .κ να κρατησω κ αυτο που εχω τωρα για ανταλακτικα αυτου που 8α παρω.τι λετε????
-
Ο χρήστης giannis s έγραψε:
καλησπερα.ειχα ξαναγραψει επι του θεματος μου οποτε θα προσπαθισω να ειμαι περιεκτικος.πριν απο εναν μηνα περιπου τρακαρα την χαντια μου.για να φτιαχτει θελει 2500ευρω κ ειπα να μιν την φτιαξω.ολο αυτον τον καιρο κανω την δουλεια μου με το δευτερο αυτοκινητο του σπιτιου ενα ταπεινο α6turbo του 2000.παιδια καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο κ ολο ιδεες μου μπαινουν να τα σκασω τα 2500 κ να την αναστιλωσω την χανθουλα μου.αλλα προσφατα σκεφτηκα το εξις.βρηκα μια αγγελια στιν ιταλια πωλησης μια χαντια 2.0 του 93 μπλε χρωματος δλδ ιδιο με το δικο μου κ τιμη 1200ευρω.στο δια ταυτα τωρα.σκεφτομαι να παω ιταλια να το παρω.κ να αλλακσω πινακιδες κ τον αριθμο πλαισιου με τα δικα μου κ αριθμο μιχανης .κ να κρατησω κ αυτο που εχω τωρα για ανταλακτικα αυτου που 8α παρω.τι λετε????Παρανομο;
-
Βρε γιάννη,
και γιατί δεν αγοράζεις μία από εδώ; Τα έξοδα του ταξιδιού, συν η εισαγωγή του αυτοκινήτου νομίζω ότι φθάνουν το κόστος μίας εγχώριας αγοράς.Οσον αφορά την σύγκριση που έκανες με το Α6 ! Πράγματι ! Καμμία Σχέση!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
καλησπερα.ειχα ξαναγραψει επι του θεματος μου οποτε θα προσπαθισω να ειμαι περιεκτικος.πριν απο εναν μηνα περιπου τρακαρα την χαντια μου.για να φτιαχτει θελει 2500ευρω κ ειπα να μιν την φτιαξω.ολο αυτον τον καιρο κανω την δουλεια μου με το δευτερο αυτοκινητο του σπιτιου ενα ταπεινο α6turbo του 2000.παιδια καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο κ ολο ιδεες μου μπαινουν να τα σκασω τα 2500 κ να την αναστιλωσω την χανθουλα μου.αλλα προσφατα σκεφτηκα το εξις.βρηκα μια αγγελια στιν ιταλια πωλησης μια χαντια 2.0 του 93 μπλε χρωματος δλδ ιδιο με το δικο μου κ τιμη 1200ευρω.στο δια ταυτα τωρα.σκεφτομαι να παω ιταλια να το παρω.κ να αλλακσω πινακιδες κ τον αριθμο πλαισιου με τα δικα μου κ αριθμο μιχανης .κ να κρατησω κ αυτο που εχω τωρα για ανταλακτικα αυτου που 8α παρω.τι λετε????
Παρανομο;
Παράνομο, αλλά ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει... Το εισάγεις σαν ανταλλακτικά, ή το εισάγεις χωρίς να το εκτελωνίσεις και δηλώνεις πχ κλοπή ή κάτι άλλο... Μετά βρίσκεις τον 'κατάλληλο' και χτυπάς τον δικό σου αριθμό πλαισίου επάνω και δηλώνεις αλλαγή κινητήρα. Τέλος.
Φυσικά είναι πολύ-πολύ παράνομο, αλλά είναι αδύνατον να βρεθεί ποτέ η παρανομία σου... Αρκεί να μην γίνει καμιά τρελή μαϊμουδιά στον αριθμό πλαισίου... -
Δεν θα επαιρνα xantia του 1993. Με λίγα χρήματα βρίσκεις νεώτερη από Ελλάδα με νόμιμες και συνοπτικές διαδικασίε.ς
-
καλημερα παιδια.η χαντια που βρηκα ειναι του 93 2λιτρη.στο χρωμα του δικου μου.με 132.000κμ.κοστος 1200ευρω.τα εκσοδα ειναι εκτως των 1200 τα εισιτηρια στο καραβι για να ερ8ει ελλαδα ουτε μεταβιβαση ουτε τπτ σκεφτομαι να πληρωσω.μετα πινακιδες αριθμος παλισιου κ μηχανης μπαινουν τα δικα μου κ 0εξοδα απο εκει κ περα.
-
το καραβι ποσο εχει;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
το καραβι ποσο εχει;tpt den einai auta.200eurw 8a mou vgei na paw k an tin ferw mazi me venzines.alla 100 allages ari8mwn klp.k exw k 2000 apo 1800 pou eixa k krataw k to idi uparxon gia antalaktika. k ola auta me 1500eurakia.k ka8e kuriaki papia gemisti sto trapezi.
-
Θα έλεγα να μην το κάνεις, γιατί θα είσαι πάντα με την λαχτάρα, και δεν θα ευχαριστιέσαι την XANTIA σου!! και μερικές φορές όταν περνάς ΚΤΕΟ τα βρίσκουν!!!
-
Ο χρήστης ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ έγραψε:
Θα έλεγα να μην το κάνεις, γιατί θα είσαι πάντα με την λαχτάρα, και δεν θα ευχαριστιέσαι την XANTIA σου!! και μερικές φορές όταν περνάς ΚΤΕΟ τα βρίσκουν!!!Φτιάξε το σιτροέν σου. Και εγώ δε συμφνώ με το εγχείρημα.
-
Καλά, είναι η μοναδική καλή περίπτωση xantiaς που μπορείς δηλ. να βρεις και πρέπει να κάνεις αυτην τη διαδικασία;
Εδω πουλάνε Activa 2.0 του 95 με 4500
CITROËN FORUM