Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 200
    • 201
    • 202
    • 203
    • 204
    • 315
    • 316
    • 202 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49006
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης grig82 έγραψε:
      Έχω το τελευταίο τεύχος του Drive. Tο έψαξα πριν απαντήσω. Άυτό που αναφέρει είναι ο νέος κινητήρας 1,4 του ομίλου, 122 ίππων, που θα έχει μόνο τούρμπο, σε αντίθεση με τον 140άρη και τον 170άρη που έχουν και κομπρέσσορα και για το 7άρι DSG. Μάλιστα, έχει και συγκριτικό Golf GT - Astra Turbo (180 ps). Mε εξέπληξε το γεγονός ότι τα δύο αμάξια είναι ισοδύναμα μόνο στις επιταχύνσεις από στάση. Στα ρεπρίζ προηγείται παντού το VW.(σύμφωνα με τις μετρήσεις του περιοδικού.

      Συγκεκριμένα.

      0-100: Άστρα 7,9 Γκολφ 7,6

      60-160: Άσστρα 16,3 Γκολφ 16,4

      50-80 Γκολφ: 3η 3,4, 4η 4,3, 5η 5,5, 6η 7,2
      Άστρα: 3η 3,5, 4η 5,3, 5η 8,1, 6η 11,7

      80-110 Γκολφ: 3η 3,7, 4η 4,7, 5η 5,9, 6η 7,6
      Άστρα: 3η 4, 4η 5,8, 5η 7,2, 6η 8,7

      Φρενάρισμα (100 Km/H): Άστρα 37,3 μ., Γκολφ 37,9 μ.

      με 5η και 6η, οι διαφορές υπέρ του Golf είναι χαώδεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        subwrc last edited by

        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
        καπου ειχα δει το αστρα να κερδιζει στις ρεπριζ σε αλλο περιοδικο η νομιζω?

        Παραθέτω από TopGear Μάιος 2007 για τους άπιστους.

              Golf GT	Renault Megane 2.0 GT 	Opel Astra 1.6 Turbo
        

        0-100 : 7,7' 8,2' 8,2'
        60-100 (3η) : 4,7' 5,0' 4,6'
        80-120 (4η) : 6,5' 7,3' 7,5'
        80-120 (5η) : 8,3' 8,8' 9,3'
        80-120 (6η) : 10,6' 13,7' 10,8'
        Τελική : 220 220 223
        0-400 : 15,6' 15,9' 15,8'
        Φρένα 100-0 : 38,6μ 38,1μ 38,8μ
        Λίτρα/100χλμ: 11,2 11,9 13,2
        Ελαστικά : 225/45R17 205/50R17 225/45R17
        Βάρος : 1298 1255 1210

        Το Golf GT είναι απλά καταπληκτικό σύνολο.Τελεία και παύλα.Απολαύστε το και μην ακούτε τις σειρήνες και τις Κασσάνδρες .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          το αστρα απο τα 110 στα 120 με 6η πρεπει να ειναι απιστευτα γρηγορο..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Έχω την εντύπωση ότι το AMS (το πρώτο τεστ δλδ), μέτρησε με το Astra να φοράει 16' ζάντες...

            Αν υπολογίσουμε και τα +90 κιλά του (σύμφωνα με το μήνυμα του SubWrc, καταλήγουμε ότι ο TSi στην έκδοση με τα 170 κινεί με επάρκεια το Golf ακόμα και στον ανταγωνισμό...

            Εύχομαι -προς όφελός μας- σύντομα να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν οι άλλοι κατασκευαστές...

            _

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              subwrc last edited by

              Ο χρήστης panark έγραψε:
              Μήπως υπάρχει η λίστα με τα extra (και τις τιμές τους) του TSI;

              Κάπου την είχε πάρει το μάτι μου, αλλά αυτή η ρημάδα η 'Αναζήτηση' δεν με βοηθά καθόλου...

              Έχω τη προτελευταία λίστα. Έχει βγει και μια ανανεωμένη, προς τα πάνω πάντα.

              http://rapidshare.com/files/31752788/TimokatalogosExtras.jpg
              
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                εγώ θα ήθελα να δω μια σύγκριση Golf GT vs A3 1,8 TFSi
                αν υπάρχει ήδη παρακαλώ δώστε λινκ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  global_deejay last edited by

                  Ο χρήστης SubWrc έγραψε:

                  καπου ειχα δει το αστρα να κερδιζει στις ρεπριζ σε αλλο περιοδικο η νομιζω?

                  Παραθέτω από Evo Μάιος 2007 για τους άπιστους.

                      Golf GT	Renault Megane 2.0 GT 	Opel Astra 1.6 Turbo
                  

                  0-100 : 7,7' 8,2' 8,2'
                  60-100 (3η) : 4,7' 5,0' 4,6'
                  80-120 (4η) : 6,5' 7,3' 7,5'
                  80-120 (5η) : 8,3' 8,8' 9,3'
                  80-120 (6η) : 10,6' 13,7' 10,8'
                  Τελική : 220 220 223
                  0-400 : 15,6' 15,9' 15,8'
                  Φρένα 100-0 : 38,6μ 38,1μ 38,8μ
                  Λίτρα/100χλμ: 11,2 11,9 13,2
                  Ελαστικά : 225/45R17 205/50R17 225/45R17
                  Βάρος : 1298 1255 1210

                  Το Golf GT είναι απλά καταπληκτικό σύνολο.Τελεία και παύλα.Απολαύστε το και μην ακούτε τις σειρήνες και τις Κασσάνδρες .

                  καταρχας ηθελα να σε ρωτησω ποιο evo εννοεις,μιας κ του μαιου το εχω κ δεν εχει πουθενα συγκριτικο (astra-golf-megane),εχει συγκριτικο για τα μικρα hatch.μηπως ειναι του εξωτερικου η αλλου μηνα?

                  επισης ως κατοχος astra gtc 1.4 τα 1210 κιλα ειναι το κατωτατο οριο του αυτοκινητου χωρις extra(esp,αυτοματο κλιματισμο κλπ) κ απο τη στιγμη που στην βασικη του εκδοση κ το 1.6 ατμοσφαιρα ειναι 1245 κιλα απορω πως το 1.6 turbo το εχουν μετρησει 1210 που εχει κ std esp.χαρακτηριστικο παραδειγμα οτι κ το site των 4τροχων εχει το astra gtc 1.4 στα 1210,το 1.6 στα 1245(με τα 105 κ οχι με τα 115), κ το 1.6τ στα.......1210

                  μα καλα weight reduction του εκαναν???
                  γνωριζοντας οτι το 2.0 turbo κυμαινεται στα 1365 κιλα πιστευω οτι το 1.6τ θα ειναι καπου 1290-1310 κιλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    subwrc last edited by

                    Ο χρήστης global_deejay έγραψε:

                    καταρχας ηθελα να σε ρωτησω ποιο evo εννοεις,μιας κ του μαιου το εχω κ δεν εχει πουθενα συγκριτικο (astra-golf-megane),εχει συγκριτικο για τα μικρα hatch.μηπως ειναι του εξωτερικου η αλλου μηνα?

                    Ooopss sorry. TopGear ήθελα να πω. Το διόρθωσα.

                    Κι ένα ακόμα συγκριτικό από το autobild.

                    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13985
                    
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      grig82 last edited by

                      Προς Kubiak: Μόλις τώρα είδα το μήνυμα, γι' αυτό καθυστέρησα λίγο να απαντήσω. Όσον αφορά αυτά που ρώτησες, σύμφωνα με το Drive:

                      Γκολφ: Βάρος 1.421 κιλά, ελαστικά 225/45 R17
                      Astra: Βάρος 1320 κιλά, ελαστικά 205/55 R16

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        In the Golf, it has a fuel consumption of just** 5.9 l/100 km**. Both the seven-speed DSG gearbox and the 90 kW TSI (122 ps) show once again that Volkswagen makes highly innovative technology available to all drivers.

                        http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -speed-dsg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          Ο χρήστης grig82 έγραψε:
                          Προς Kubiak: Μόλις τώρα είδα το μήνυμα, γι' αυτό καθυστέρησα λίγο να απαντήσω. Όσον αφορά αυτά που ρώτησες, σύμφωνα με το Drive:

                          Γκολφ: Βάρος 1.421 κιλά, ελαστικά 225/45 R17
                          Astra: Βάρος 1320 κιλά, ελαστικά 205/55 R16

                          Ευχαριστώ για την απάντηση...
                          Είναι σαφέστατα ικανότερο το μοτέρ του GT...

                          _

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-s last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:
                            In the Golf, it has a fuel consumption of just** 5.9 l/100 km**. Both the seven-speed DSG gearbox and the 90 kW TSI (122 ps) show once again that Volkswagen makes highly innovative technology available to all drivers.

                            http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -speed-dsg

                            προσωπικά το θεωρώ αδύνατο αλλά ας περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα για να το κρίνουμε. Ενδεικτικά αναφέρω την μέση κατανάλωση του tsi 140 σύμφωνα με την vw: 7,2. Στο τεστ του drive είχε 12,4 μέση...μόλις 5,4 λίτρα απόκλιση...σχεδόν όσα ανακοινώνουν ότι θα καίει το νέο μοτέρ
                            Εγώ δεν πιστεύω καμία εργοστασιακή τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης από καμία εταιρεία. Αν ήταν έτσι εγώ θα είχα στο σιβικ 6,6. Ακόμα και ...σβηστό καίει περισσότερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giankost last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Στα απλά TSi με τα 140 όσοι γνωστοί μου τα οδήγησαν παραπονέθηκαν για ένα λόξυγγα όταν εμπλέκεται η τουρμπίνα. Στο GT DSG που οδήγησα εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο.

                              αν βαλεισ 100σταρα βενζινη αυτοσ ο 'λοξυγγας ' χανεται

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                In the Golf, it has a fuel consumption of just** 5.9 l/100 km**. Both the seven-speed DSG gearbox and the 90 kW TSI (122 ps) show once again that Volkswagen makes highly innovative technology available to all drivers.

                                http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -speed-dsg

                                προσωπικά το θεωρώ αδύνατο αλλά ας περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα για να το κρίνουμε. Ενδεικτικά αναφέρω την μέση κατανάλωση του tsi 140 σύμφωνα με την vw: 7,2. Στο τεστ του drive είχε 12,4 μέση...μόλις 5,4 λίτρα απόκλιση...σχεδόν όσα ανακοινώνουν ότι θα καίει το νέο μοτέρ
                                Εγώ δεν πιστεύω καμία εργοστασιακή τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης από καμία εταιρεία. Αν ήταν έτσι εγώ θα είχα στο σιβικ 6,6. Ακόμα και ...σβηστό καίει περισσότερο

                                βέβαια,
                                στο fast fleet του EVO, μετά από ......30,000km έχει 8,5lt/100km.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Ο χρήστης giankost έγραψε:

                                  Στα απλά TSi με τα 140 όσοι γνωστοί μου τα οδήγησαν παραπονέθηκαν για ένα λόξυγγα όταν εμπλέκεται η τουρμπίνα. Στο GT DSG που οδήγησα εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο.

                                  αν βαλεισ 100σταρα βενζινη αυτοσ ο 'λοξυγγας ' χανεται

                                  Προτιμώ τον λόξυγγα από το να μου πιάνει τον κώλο ο βενζινάς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                                    In the Golf, it has a fuel consumption of just** 5.9 l/100 km**. Both the seven-speed DSG gearbox and the 90 kW TSI (122 ps) show once again that Volkswagen makes highly innovative technology available to all drivers.

                                    http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -speed-dsg

                                    προσωπικά το θεωρώ αδύνατο αλλά ας περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα για να το κρίνουμε. Ενδεικτικά αναφέρω την μέση κατανάλωση του tsi 140 σύμφωνα με την vw: 7,2. Στο τεστ του drive είχε 12,4 μέση...μόλις 5,4 λίτρα απόκλιση...σχεδόν όσα ανακοινώνουν ότι θα καίει το νέο μοτέρ
                                    Εγώ δεν πιστεύω καμία εργοστασιακή τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης από καμία εταιρεία. Αν ήταν έτσι εγώ θα είχα στο σιβικ 6,6. Ακόμα και ...σβηστό καίει περισσότερο

                                    βέβαια,
                                    στο fast fleet του EVO, μετά από ......30,000km έχει 8,5lt/100km.

                                    πάντως οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι για τα θηρία...άλλα μας λένε, άλλα ισχύουν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                      In the Golf, it has a fuel consumption of just** 5.9 l/100 km**. Both the seven-speed DSG gearbox and the 90 kW TSI (122 ps) show once again that Volkswagen makes highly innovative technology available to all drivers.

                                      http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -speed-dsg

                                      προσωπικά το θεωρώ αδύνατο αλλά ας περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα για να το κρίνουμε. Ενδεικτικά αναφέρω την μέση κατανάλωση του tsi 140 σύμφωνα με την vw: 7,2. Στο τεστ του drive είχε 12,4 μέση...μόλις 5,4 λίτρα απόκλιση...σχεδόν όσα ανακοινώνουν ότι θα καίει το νέο μοτέρ
                                      Εγώ δεν πιστεύω καμία εργοστασιακή τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης από καμία εταιρεία. Αν ήταν έτσι εγώ θα είχα στο σιβικ 6,6. Ακόμα και ...σβηστό καίει περισσότερο

                                      βέβαια,
                                      στο fast fleet του EVO, μετά από ......30,000km έχει 8,5lt/100km.

                                      πάντως οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι για τα θηρία...άλλα μας λένε, άλλα ισχύουν...

                                      Συνήθως ναι, αλλά εξαρτάται την απόκλιση...

                                      από προσωπική εμπειρία (GT DSG):

                                      50km εντός Θεσσαλονίκης
                                      +
                                      Θεσ/νίκη-Σέρρες-Θεσ/νίκη

                                      =7,8 lt/100km (7,4 δίνει το εργοστάσιο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyros-s last edited by

                                        σε πιστεύω δεν γίνεται λόγος απλά τα νούμερα είναι σχετικά...τι εννοώ...Αν πάρω το σιβικ και βάλω το cruise control στα 120-130 σε ένα μίνι ταξίδι μέχρι την κόρινθο για παράδειγμα, θα πετύχω την εργοστασιακή μέση...μπορεί και να την ξεπεράσω προς το 6...αυτό όμως είναι ουτοπικό αφού οι συνθήκες ευνοούν την κατανάλωση αυτή και στην πράξη κανείς δεν οδηγεί έτσι...
                                        ίσως θα έπρεπε να δημιουργηθούν νέες νόρμες πιο ρεαλιστικές διότι οι υφιστάμενες αντί να πληροφορούν μας παραμυθιάζουν. Φαντάσου ότι εγώ σε ημιαστική χρήση είμαι στο 7,8-8,2 με ήπια οδήγηση...αυτά που λένε για 6,6 δεν τα έχω δει ποτέ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          global_deejay last edited by

                                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                          Προς Kubiak: Μόλις τώρα είδα το μήνυμα, γι' αυτό καθυστέρησα λίγο να απαντήσω. Όσον αφορά αυτά που ρώτησες, σύμφωνα με το Drive:

                                          Γκολφ: Βάρος 1.421 κιλά, ελαστικά 225/45 R17
                                          Astra: Βάρος 1320 κιλά, ελαστικά 205/55 R16

                                          Ευχαριστώ για την απάντηση...
                                          Είναι σαφέστατα ικανότερο το μοτέρ του GT...

                                          _

                                          σε καμια περιπτωση δεν ειναι 1421 κιλα το golf...τοσα δεν ειναι ρε παιδια ουτε το gti...σχεδον ιδιο βαρος εχουν τα αμαξια με αποκλιση μερικων κιλων...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            screwdriver last edited by

                                            το βαρος εξαρταται και απο τα εξτρα παντως.
                                            υπαρχουν και πανοραμικες οροφες που ζυγιζουν 200 κιλα μαζι με τις ενισχυσεις.

                                            σημερα, ξαναοδηγησα ενα tsi φιλου με εγκεφαλο gt,βαρελακι bmc,17αρες, sprint booster και catback εξατμιση.
                                            Απλα σκαβει! Σε κολλαει στο καθισμα απο το ρελαντι μεχρι τις 7500.Μεχρι και σε gti εριξε ξυλο.αααχ!
                                            αλλοι πελατες σημερα: νεο mini cooper s, punto gt, saxo vts, 106 rallye, starlet turbo, rx8.
                                            Η καταναλωση με πορεια 240(gps) δεν ανεβηκε απο τα 10λ/100.
                                            Και ολα αυτα γραμμικα και ευκολα,χωρις δραματα. Αν εξαιρεσουμε οτι γραφει για πλακα και 3η.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 202 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr