-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για σιδεροφάγο τον κόβω τον φίλο σου...και εγώ για άσχετο με τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
μόλις ρώτησα ένα φίλο με C4, 1.4.
Μου είπε ότι δεν θα το αγόραζε πάλι, γιατί του φαίνεται πολύ φτηνιάρικο μέσα (διάφορα σημεία λέει ξεκολλάνε ξαφνικά .
Βέβαια το πήρε μεταχειρισμένο
Τέλος πάντων, δεν μας αφορά ο κύριος Πάρτο παιδί μου. καλοτάξιδο!
Περίεργο! Δεν είναι το καλύτερα κατασκευασμένο εσωτερικό σίγουρα, αλλά να ξεκολλάνε ξαφνικά!;!;;;
Μήπως ο προηγούμενος είχε κανένα τράκο ή είχαν λύσει το ταμπλό;τι να σου πω...τον βρήκα λίγο υπερβολικό.
Εδώ μου έλεγε ότι βασικό μειονέκτημα είναι ότι βρίσκει συχνά από κάτωΑ, σ' αυτό τον πιστεύω!
Οδηγούσα για καμποσες μέρες την Xsara του πατέρα, πρώτη φορά την είχα στην Αθήνα. Παρατηρήσεις: απίστευτη, απίστευτη και (πάμε πάλι...) απίστευτη ανάρτηση, παρόλο που έχει πιο χαμηλό προφίλ από το εργοστασιακό (195/50/15 γιατί δεν είμεθα λακαμάδες να πληρώνουμε χρυσά τα 195/55/15 για ένα από 1600άρι...). Σιδερώνει τα πάντα , δεν ακους τίποτε, άντε κανένα μικροτριγμό από τις θήκες στις πόρτες. Αν είχε πιο μαλακά πλαστικά θα ήταν ακόμη καλύτερη, αλλά δυστυχώς στο εσωτερικό η μαμά Citroen δεν προσπαθησε αρκετά...
Αν την συγκρίνω με το ...κοντό μου Υ με Monroe μαλακά αμορτισερ αλλά τα μαμά σκληρά ελατήρια, η μέρα με την νύχτα! Μιλάμε για απίστευτη ποιότητα κύλισης.
Κλίσεις; Ναι παίρνει, αλλά καθόλου ενοχλητικές. Οι λακούβες είναι πολύ πιο ενοχλητικές!
Τολμώ να πω πως εκτός πίστας, μια μαλακή ανάρτηση θα είναι και ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ από την σκληρή, γιατί θα οδηγείς με....όλα σου τα σφραγίσματα στη θέση τους!
Αλλη παρατήρηση: πολύ ευαίσθητο ABS, παρόλα τα Pilot. Εμπαινε εύκολα σε λειτουργία, αλλά φταίω κι εγώ που έχω συνηθίσει το ελαφρύ Y με τα φρένα μπρος πίσω του Punto Gt και χωρίς ABS.
Αραγε, η C4 που έχει ημιάκαμπτο αντί για ράβδους στρέψης, να μοιάζει με την Xsara στο δρόμο; Α ναι, κάτι αστειάκια που γράφονται πως πχ το Cee'd είναι καλύτερο στο δρόμο, τ' ακούω βερεσέ!!
Πάντως είναι τόσο χαμηλή, που αν καθήσουν 4 άτομα, θέλει προσοχή στο πεζοδρόμιο! Εννοείται μιας και είναι του πατέρα το τουτούνι, έχει την νορμαλ ανάρτηση...
Αν μπορούσα ν' αλλάξω κάτι, θα άλλαζα το εσωτερικό, κατά τ' αλλα το αυτοκίνητο παρόλα τα 4 χρόνια του, είναι τέλειο, καλύτερα εξοπλισμένο από πολλά καινούρια και απροβλημάτιστο για 50Κ χιλιόμετρα που έχει τώρα. -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
μόλις ρώτησα ένα φίλο με C4, 1.4.Μου είπε ότι δεν θα το αγόραζε πάλι, γιατί του φαίνεται πολύ φτηνιάρικο μέσα (διάφορα σημεία λέει ξεκολλάνε ξαφνικά .
Βέβαια το πήρε μεταχειρισμένο
Τέλος πάντων, δεν μας αφορά ο κύριος Πάρτο παιδί μου. καλοτάξιδο!
μάλιστα...εδώ μέσα έχω διαβάσει ότι μπάζουν νερά, ότι ξεκολλάνε διάφορα...σε εμένα γιατί δεν γίνονται αλλά και σε άλλα παιδιά στο κλαμπ;
μια χαρά εσωτερικό έχει...απλά καλό είναι να μην πάρει την βασική έκδοση για ευνόητους λόγους.
δυστυχώς διαπίστωσα ότι όταν έχω άλογα από κάτω μου μπαίνω στον πειρασμό να τα ξυπνάω
+οο
ο λόγος που τράκαρα με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου (Saxo VTS 1.6 120hp) ευτυχώς μετά από 6 χρόνια...
-
ωωωωωωωωωωπα! Λάθος!
c4 είπα??
c3 έχει...μα και αυτή η Citroen 1.2.3.4.5.6
καλά δεν ήταν παλιά με τα ωραία ονόματα?
-
Και για το C3 ομοίως. Μπορεί να έχει σκληρά πλαστικά, μπορεί να δείχνουν φτηνά αλλά δεν έχουν ακουστεί τέτοια παράπονα. Προσωπικά προτιμώ τα καινούργια ονόματα από τα παλιά...Άλλωστε και τα C. είναι παλιά ονοματοδοσία
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
ωωωωωωωωωωπα! Λάθος!c4 είπα??
c3 έχει...μα και αυτή η Citroen 1.2.3.4.5.6
καλά δεν ήταν παλιά με τα ωραία ονόματα?
Τα C 1.2.3.4 κλπ κλπ είναι αρκετά πιο παλιά από τα ονόματα!!!
-
Απ'ότι καταλαβαίνω δηλ. τα Citroen είναι τα πιο χάλια αυτοκίνητα... (μπλιαχ)
Ευτυχως, δηλ. που δεν μου εχει ερθει ακομα το ταμπλώ στα πόδια !
-
Ο χρήστης ο ποιητής έγραψε:
ωωωωωωωωωωπα! Λάθος!
c4 είπα??
c3 έχει...μα και αυτή η Citroen 1.2.3.4.5.6
καλά δεν ήταν παλιά με τα ωραία ονόματα?
Τα C 1.2.3.4 κλπ κλπ είναι αρκετά πιο παλιά από τα ονόματα!!!
τι εννοεί?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
ωωωωωωωωωωπα! Λάθος!
c4 είπα??
c3 έχει...μα και αυτή η Citroen 1.2.3.4.5.6
καλά δεν ήταν παλιά με τα ωραία ονόματα?
Τα C 1.2.3.4 κλπ κλπ είναι αρκετά πιο παλιά από τα ονόματα!!!
τι εννοεί?
C4 & C6 : 1928-1934 http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... 4-ac6.html
-
ε ωραία...τότε πρέπει να προσέχουμε τι εννοεί ο Alex με τα C 1,2,3,4 .... γιατί τόση ώρα νομίζω ότι μιλάει για κάτι τέτοιο :
είναι ικανός.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Αυτό μάλιστα!!! Βγαίνει σε αυτόματο;
( )
Αυτό εννοούσα, πράγματι! '03 έγραψα; Λάθος... '30 ήθελα να γράψω!!!
-
Citroen Xantia 1600cc του 1995
Εχει καινούργια
-Αναρτηση (σφαίρες και ημιαξόνια)
-Πίσω γέφυρα (συν σφαίρες)
-Φρενα (τακακια δισκοι)
-Τρομπα υψηλης
-Τρόμπα φρένων
-Δίσκο συμπλέκτη
-Λαστιχα
-Κορμό Κρεμαγιέρας
-Τσιμούχες κάρτερ (εχανε λαδια)
Τέλος εχει 240.000κμ αν θυμαμαι καλα.Η ερώτηση απλή. Να το πάρω και να έρθω Σουηδία; Η θα με φερει πισω η οδική. Τα συνολικά χιλιόμετρα είναι 2.400 για να ανέβω. Κάποια που θα κάνω στη Σουηδία (αλλα τόσα τουλάχιστον) και άλλα 2.400 για να κατεβω κάτω. Σύνολο 8-9.000κμ σε ένα μήνα περίπου.
Να το τολμήσω;
-
τόσα χλμ μόνος σου?
-
Αν κοιτάξεις τα βασικά ηλεκτρονικά της μηχανής, ναι. Καθάρισε πεταλούδα, ρυθμιστή ρελαντί, άκου λίγο την τρόμπα βενζίνης μήπως κάνει υπερβολικό θόρυβο και δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Αντλία νερού και ιμάντα πότε έχεις αλλάξει, αν έχεις αλλάξει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν κοιτάξεις τα βασικά ηλεκτρονικά της μηχανής, ναι. Καθάρισε πεταλούδα, ρυθμιστή ρελαντί, άκου λίγο την τρόμπα βενζίνης μήπως κάνει υπερβολικό θόρυβο και δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Αντλία νερού και ιμάντα πότε έχεις αλλάξει, αν έχεις αλλάξει;Ιμάντα αλλάζω κάθε 70.000κμ σύμφωνα με το βιβλίο. Τελευταία φορά άλλαξα στα 180.000κμ αρα μάλλον πρέπει να τον αλλάξω.
Αντλία νερού δεν θυμάμαι να έχω αλλάξει ποτέ.
Τα ηλεκτρονικά είναι ΟΚ, ελέγχθησαν πρόσφατα. Επίσης αλλάχτηκαν και 2 αισθητήρες (μίγματος και θερμοκρασίας περσι).Θα είμαι με τον Ιταλό και θα μοιράσουμε την απόσταση. Ο ενας θα κοιμάται ο άλλος θα οδηγεί και τούμπαλιν. Δε με ανησυχεί αυτό καθώς πριν απο μερικές μέρες ταξίδεψα 2.000κμ σε ταξίδι μονοήμερο με μερικές στάσεις για διακεκομένο ύπνο. Το αυτοκίνητο δεν ξέρω αν θα έπρεπε να με ανυσηχήσει. Θα το πάω και από τον Καρυάδη την επόμενη εβδομάδα που θα είμαι Ελλάδα για λάδια και θα ζητήσω και τη δική του γνώμη.
Δεν θέλω να πάρω το C5, αφενός γιατί είναι δίλιτρο και θα κάψει κατι παραπάνω και αφετέρου γιατί θέλω να το αφήσω στον πατέρα μου να χαρεί τα πρώτα χιλιόμετρα (δικό του είναι, όχι δικό μου).
-
Κοίταξε, το μόνο που θα φοβόμουν και εγώ για τέτοιο ταξίδι με το 406, που έχουμε ίδιο μοτέρ και ίδια περίπου χλμ (222k εμείς αν θυμάμαι) θα ήταν καμιά βλακώδη βλάβη αισθητήρα. Τπτ ρυθμιστής ρελαντί ή ψυκτικού. Ας δείτε λίγο και τον θερμοστάτη και τα βεντιλατέρ για καλό και για κακό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κοίταξε, το μόνο που θα φοβόμουν και εγώ για τέτοιο ταξίδι με το 406, που έχουμε ίδιο μοτέρ και ίδια περίπου χλμ (222k εμείς αν θυμάμαι) θα ήταν καμιά βλακώδη βλάβη αισθητήρα. Τπτ ρυθμιστής ρελαντί ή ψυκτικού. Ας δείτε λίγο και τον θερμοστάτη και τα βεντιλατέρ για καλό και για κακό.Σωστός. Με ρυθμιστή ρελαντί ταξιδέυεις. Α και θερμοστατη εχουμε αλλαξει προ διετίας (το είδα στο pc).
-
Πάρτο και κάντο το ταξίδι. Το πολύ πολύ να κάνεις μια αλλαγή λαδιών κάπου στην μέση της διαδρομής
Πάρε καμια ασφάλεια μαζί σου και καμιά λάμπα άντε και ένα λίτρο λάδι. Τρίγωνο, πυροσβεστήρα, φαρμακείο, αντανακλαστικό γιλέκο. Κάνε έναν έλεγχο σε λάστιχα και κατάσταση ρεζέρβας και θα είσαι μια χαρά. Αν είναι να χαλάσει κάτι θα χαλάσει. Συνεργεία δόξα τω θεώ υπάρχουν και η οδική σου βοήθεια κανονικά πρέπει να σε καλύπτει και στην Ευρώπη εκτός αν είναι καμιά της πλάκας -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πάρτο και κάντο το ταξίδι. Το πολύ πολύ να κάνεις μια αλλαγή λαδιών κάπου στην μέση της διαδρομής
Πάρε καμια ασφάλεια μαζί σου και καμιά λάμπα άντε και ένα λίτρο λάδι. Τρίγωνο, πυροσβεστήρα, φαρμακείο, αντανακλαστικό γιλέκο. Κάνε έναν έλεγχο σε λάστιχα και κατάσταση ρεζέρβας και θα είσαι μια χαρά. Αν είναι να χαλάσει κάτι θα χαλάσει. Συνεργεία δόξα τω θεώ υπάρχουν και η οδική σου βοήθεια κανονικά πρέπει να σε καλύπτει και στην Ευρώπη εκτός αν είναι καμιά της πλάκαςΛάδια οχι αλλα ψυκτικό υγρο αν κανει το κρυο το περσινο σεπτεμβρη μηνα μαλλον θα αλλαξω σιγουρα....
-
Ηλία σωλήνες επιστροφής της ανάρτησης να δεις πριν φύγεις μήπως έχουν ξεραθεί και σκάσει καμία με τις διαφορές θερμοκρασία εκεί πάνω. Αντιψυκτό καλά θα κάνεις να αλλάξεις. Αν θα αλλάξεις τον ιμάντα χρονισμού άλλαξε και την αντλία νερού. Και μην ταξιδέψεις κατευθείαν μόλις το πάρεις από το συνεργείο κάνε χιλιόμετρα εδώ έτσι ώστε αν έχουν κάνει μλκ να στην βγάλει εδώ και όχι στον δρόμο.
CITROËN FORUM