-
Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί
αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.-
Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά
μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν 'εντοπίζουν' μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν
(συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη
κυκλοφορία σε μία διασταύρωση. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι είναι
μακρύτερα από ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν
είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε
σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα
είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε
'τυφλά' σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί από
αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω από το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες
κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία,
είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει
γρηγορότερα από ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι
μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας. -
Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν 'κατεβάζοντας' ταχύτητες ή
'κλείνοντας' το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιείται η λυχνία του φρένου.
Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε
διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χωρίς ορατή
προειδοποίηση. -
Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή,
και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα
κλείσουν μετά από στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας
μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική. -
Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να
είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του
δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι
μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και
δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να
μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους. -
Η ευκινησία είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας,
ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε
από ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση. -
Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν
των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο.
Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω από μοτοσυκλέτα, οι
μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν 'στο χιλιοστό'. -
Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
-
-
Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί
αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.-
Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά
μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν 'εντοπίζουν' μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν
(συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη
κυκλοφορία σε μία διασταύρωση. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι είναι
μακρύτερα από ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν
είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε
σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα
είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε
'τυφλά' σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί από
αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω από το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες
κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία,
είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει
γρηγορότερα από ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι
μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας. -
Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν 'κατεβάζοντας' ταχύτητες ή
'κλείνοντας' το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιείται η λυχνία του φρένου.
Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε
διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χωρίς ορατή
προειδοποίηση. -
Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή,
και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα
κλείσουν μετά από στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας
μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική. -
Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να
είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του
δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι
μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και
δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να
μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους. -
Η ευκινησία είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας,
ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε
από ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση. -
Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν
των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο.
Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω από μοτοσυκλέτα, οι
μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν 'στο χιλιοστό'. -
Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
-
-
Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί
αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.-
Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά
μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν 'εντοπίζουν' μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν
(συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη
κυκλοφορία σε μία διασταύρωση. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι είναι
μακρύτερα από ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν
είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε
σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα
είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε
'τυφλά' σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί από
αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω από το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες
κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία,
είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις. -
Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει
γρηγορότερα από ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι
μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας. -
Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν 'κατεβάζοντας' ταχύτητες ή
'κλείνοντας' το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιείται η λυχνία του φρένου.
Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε
διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χωρίς ορατή
προειδοποίηση. -
Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή,
και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα
κλείσουν μετά από στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας
μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική. -
Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να
είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του
δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι
μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και
δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να
μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους. -
Η ευκινησία είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας,
ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε
από ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση. -
Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν
των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο.
Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω από μοτοσυκλέτα, οι
μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν 'στο χιλιοστό'. -
Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
-
-
Θεωρώ ότι θα έπρεπε να μεταφερθεί στο 'περί αυτοκίνησης'
-
Ο χρήστης After έγραψε:
- Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
Τις βλέπω και τις σέβομαι, αυτές που προσέχουν και σέβονται. Σαν άνθρωπο σωστό απέναντι στους υπόλοιπους.
Αυτές που δε προσέχουν και δε σέβονται τίποτα, αντίθετα μόνο 'απαιτούν' αντιμετωπίζονται με τρόπο αντίστοιχο. - Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
-
Ο χρήστης After έγραψε:
...Μπράβο, after!!
Ναι προσθέσω άλλα δέκα;-
Όταν μας ακολουθεί σε στροφή μοτοσικλέτα ποτέ μα ποτέ δε φρενάρουμε χωρίς λόγο (για να χαιρετίσουμε το φίλο μας ή για να σηκώσουμε το κινητό). Η μοτοσικλέτα όταν φρενάρει στρίβοντας αλλάζει και ακτίνα στροφής. Ριχνετε συνέχεια κλεφτες ματιες στον κεντρικό καθρέπτη.
-
ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΑΠΟΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! Κινδυνος θάνατος παιδιά, όσοι οδηγούν μηχανή δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχουν πέσει θύματα κάποιου ασυνείδητου καπνιστή!
-
Δεν κινούμαστε ποτέ παράλληλα με μια μοτοσικλέτα σε στενό δρόμο. Μια λακούβα για εμάς μπορεί να είναι ένα απλό γκουπ στα αφτιά μας αλλά μπορεί να προκαλέσει πτώση σε μια μοτοσικλέτα. Η διαχωριστική γραμμή είναι μια απλή άσπρη γραμμή για εμάς αλλά ένα ιδιαίτερα γλιστερό εξόγκωμα στο δρόμο για τη μηχανή.
-
Όταν βρέχει ή έχει βρέξει δεν προσπερνάμε μοτοσικλέτες εκτός και αν έχουμε πολύ ανοικτό δρόμο. Πολύ περισσότερο δε όταν μετά την προσπέραση δεν σκοπεύουμε να 'ξεφύγουμε' και μένουμε μπροστά τους. Στο αυτοκίνητο δεν το καταλαβαίνουμε ποτέ αλλά στη μηχανή όλο αυτό το νερό που βρίσκεται στο οδοστρωμα γίνεται σπρέυ και κάνει την οδήγηση της μηχανής απίστευτα επίπονη.
Αυτονόητο ειναι ότι όταν μια μηχανή κινείται αργά σε έναν βρεγμένο δρόμο δεν την προσπερνούμε όπου να είναι κάνοντας μούσκεμα τον οδηγό αλλά κάνουμε υπομονή μέχρι να βρεθεί ένα κάπως πιο στεγνό κομμάτι.
Η θέση του μοτοσικλετιστή στη βροχή είναι ιδιαίτερα δύσκολη ας μην του την κάνουμε δυσκολότερη και ας κάνουμε λίγη υπομονή παραπάνω. -
Όταν βγαίνουμε από στενά δε σταματάμε στη διασταύρωση όπως ο σουμάχερ στα πιτς αλλά όσο γίνεται πιο προοδευτικά. Θυμηθείτε ότι για έναν άπειρο, το μπλοκάρισμα των φρένων της μηχανής (όχι μόνο λόγω εμπόδιου στο δρόμο αλλά και από φόβο) ισοδυναμεί με πτώση.
-
Αφήνουμε χώρο να μας περάσουν οι μοτοσικλετιστές στα φανάρια. Αν μπορούσε κανείς να έχει ένα hellicopter view του τι γίνεται μόλις ανάψει πράσινο θα τρόμαζε: ειδικά οι νέοι αυτοκινητιστές αλλά και όλοι οι υπόλοιποι που είτε χαζεύουν, μιλούν στο κινητό κλπ κλπ ψαρεύουν λες και είναι με τράτα στην αμοργό.
-
Δεν κορνάρουμε χωρις λόγο στα φανάρι (π.χ. για να χαιρετίσουμε ένα φίλο μας) ειδικά σε όσους βρίσκονται πιο μπροστά και δεν έχουν οπτική επαφή με αυτό. Το ξέρω οτι είναι βλακεία των μηχανόβιων αλλά πολλές φορές γίνεται και για να αποφύγουν τις περιπτώσεις που περιγράφω στο Όπως και να έχει το κορνάρισμα όταν έχει ακόμα κόκκινο ισοδυναμεί με απόπειρα δολοφονίας. (πριν λιγο καιρό χάθηκε ένα παιδί έτσι...).
-
Όταν διασχίζουμε κάθετα δρόμο που έχει λεωφοριολωρίδα και έχει κίνηση ΠΑΝΤΟΤΕ σταματάμε πριν από αυτήν και κοιτάμε προσεκτικά. Μποροί όλοι οι άλλοι να είναι σταματημένοι αλλά στη λωρίδα αυτή να κινούνται μοτοσικλέτες.
19 Στις γραμμές τρένου/τραμ αποφεύγουμε να κινούμαστε παράλληλα και να εμποδίζουμε με οποιονδήποτε τρόπο την κίνηση της μοτοσικλέτας. Ειδικά στα μικρά μηχανάκια μπορεί να χαθεί πολύ εύκολα ο έλεγχος. Ας τους αφήνουμε λίγο χώρο παραπάνω για έναν ελιγμό.
- Μην ντρέπεστε να τους μιλάτε, ευγενικά πάντα. Κάποιος μπορεί να έχει ξεχάσει το φλας ή το σταντ ανοιχτό, μπορεί να οδηγά με ελαφρώς πατημένο το πίσω φρένο και να είναι συνέχεια αναμμένο το πίσω φως. Ενημερώστε τον μοτοσικλετιστή, μπορεί να του σώσει τη ζωή. Όταν βλέπετε κάτι στο δρόμο κάντε κάποιο νόημα να τον προειδοποιήσετε. Ένα πετραδάκι σε μια στροφή δεν είναι τίποτα για ένα αυτοκίνητο αλλά μπορεί να προκαλέσει άνετα μια πτώση στη μοτοσικλέτα που ακολουθεί.
και τέλος,
ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ. Μια σύγχρονη σπορ μηχανή κάνει τα 0-100 σε λιγότερο από 3 δεύτερα. Σκεφτείτε οτι ο 20χρονος που την οδηγεί μπορεί να μην είναι και ο πιο ώριμος... κακό του κεφαλιού του, σίγουρα, αλλά μην γίνεστε απο την πλευρά σας και ηθικός αυτουργός σε ένα πιθανό ατύχημα ενός ανώριμου... -
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
- Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
Τις βλέπω και τις σέβομαι, αυτές που προσέχουν και σέβονται. Σαν άνθρωπο σωστό απέναντι στους υπόλοιπους.
Αυτές που δε προσέχουν και δε σέβονται τίποτα, αντίθετα μόνο 'απαιτούν' αντιμετωπίζονται με τρόπο αντίστοιχο.Μην αρχιζουμε παλι τα ιδια
Εγω ο ιδιος εχω πει οτι μου την σπανε πιο πολυ μερικοι δηθεν μηχανοβιοι, απο οτι μερικοι ''κουτακιδες''
Σκεψου μονο, οτι δεν γεννηθηκαμε ολοι 30 χρονων, αλλα περασαμε και απο μια ανωριμη ηλικια
Σκοπος μας ειναι, να δειξουμε τον σωστο δρομο σε αυτους τους νεους
Ολοι καναμε βλακειες, και μας εχουν συγχωρεθει αλλες τοσες
Σκεψου οτι το μηχανακι που βλεπεις μπροστα, μπορει να εχει επανω το παιδι σου - Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
-
Κάποτε είχα διαβάσει σε ενα ντραιβ αν δεν κάνω λάθος, την άποψη ενος συντάκτη για τους μοτοσυκλετιστές που 'δεν σέβονται παρα μόνο απαιτούν'.Ελεγε οτι οταν έβλεπε μοτοσυκλέτες να πατάνε τη διαχωριστική στις λεωφόρους των πόλεων για να περάσουν τις ακινητοποιημένες ορδές αυτοκινήτων τους έκλεινε το δρόμο ούτως ώστε να επανέλθουν στο ρεύμα τους. Μέχρι κάποιο απόγευμα που βρέθηκε σε κάποιο εφημερεύον και είδε με τα μάτια του περιστατικά με τραυματισμένους μοτοσυκλετιστές (απο οποιονδήποτε λόγο) και αποφάσισε οτι δεν πρόκειται να ακολουθήσει ξανά επιθετική (οφθαλμός αντι οφθαλμού) συμπεριφορά προς αυτούς.
Σκέψου τάζιο οτι ο κάθε κάγκουρας παπάκιας η κούριερ ή 1000ρης αραρ που κάνει σφήνες και προκαλεί γενικότερα,είναι το ίδιο ακριβώς ευάλωτος με τον προσεκτικό αναβάτη .Και δεν του αξίζει να τον 'τιμωρήσεις' επειδή τυχαίνει το όχημα που οδηγείς να σε προστατέψει απο ενδεχόμενη σύγκρουση.Αφησε τον να οδηγήσει με τον τρόπο που επιθυμεί-αργά η γρήγορα θα συνετιστεί.
Εσύ το περισσότερο που έχεις να χάσεις είναι την ψυχική σου ηρεμία για 5-6 δευτερόλεπτα,αυτός μπορεί να χάσει τα πάντα.
-
Δε τιμωρώ κανένα, αντίθετα, ένα σπασμένο ψαλίδι σε αυτοκίνητο για να σώσω τον μαλάκα ήταν η χρηματική και μόνο (ευτυχώς) τιμωρία μου.
Απλά θέλω να μη προκαλούν και να σεβαστούν και αυτοί, όταν πρέπει, κάποια πράγματα. Η πλειοψηφία όσων, αφού κάνουν τη μαλακία, και τους λέω, 'κατά τα άλλα φταίει πάντα το αυτοκίνητο' η απάντηση είναι 'έχεις δίκιο ... αλλά'.
Λοιπόν προτιμώ να μην έχω δίκιο και να φτάσω στον προορισμό μου χωρίς να γίνομαι αναγκαστικά πρόσκοπος που σώζει ζωές. Αυτό είναι κατανοητό;
Γιατί να με αναγκάζουν με το τρόπο που κινούνται να σκεφτώ εγώ, κι όχι αυτοί τις συνέπειες που αυτοί θα έχουν;Το έχω ξανά προτείνει. Θέλετε να κάνουμε μια βόλτα μερικών ωρών μέσα στην πόλη και να δείτε (από την άλλη οπτική γωνία) τι βλέπει και τι 'ενόχληση' είναι ορισμένες φορές η κίνηση ορισμένων των δικύκλων;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Γιατί να με αναγκάζουν με το τρόπο που κινούνται να σκεφτώ εγώ, κι όχι αυτοί τις συνέπειες που αυτοί θα έχουν;Διότι πρέπει να λάβεις υπόψη σου και τις ιδιαιτερότητες του οχήματος που οδηγούν, οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με το αυτοκίνητο από άποψη δυναμικής. Όπως, αντίστοιχα, αναγκάζεσαι να προσαρμοστείς δίπλα σε ένα βαρύ όχημα με συγκεκριμένη συμπεριφορά για το δικό σου το καλό...
Και εγώ παραδέχομαι ότι καθημερινά οι μεγαλύτερες βλακείες γίνονται απο μοτοσικλετιστές. Θεωρώ δε ότι οι Έλληνες μοτοσικλετιστές είναι οι χειρότεροι της Ευρώπης. Αυτό από μόνο του, όμως, δε σημαίνει τίποτα.
Κανείς δε θέλει να εμπλακεί σε ατύχημα με μοτοσικλετιστή όσο ηλίθιος και αν είναι αυτός... -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το έχω ξανά προτείνει. Θέλετε να κάνουμε μια βόλτα μερικών ωρών μέσα στην πόλη και να δείτε (από την άλλη οπτική γωνία) τι βλέπει και τι 'ενόχληση' είναι ορισμένες φορές η κίνηση ορισμένων των δικύκλων;Και κάτι άλλο... οι περισσότεροι δικυκλιστές είναι και αυτοκινητιστές....αυτό, αν μη τι άλλο σημαίνει ότι έχουν μια βασική, τουλάχιστον, ιδέα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο (π.χ. νεκρές γωνίες). Αν εκμεταλλεύονται την εμπειρία τους ή όχι είναι άλλο ζήτημα.
Αντίθετα, οι περισσότεροι αυτοκινητιστές θεωρούν τη μοτοσικλέτα βελζεβούλη και αγνοούν παντελώς τη συμπεριφορά της ως όχημα στο δρόμο.
Προς την κατεύθυνση της ενημέρωσης πάνω στη συμπεριφορά των μοτοσικλετων νομίζω ότι ήταν και η αρχική δημοσίευση του after. Σίγουρα κανείς από εμάς δε θέλει να βγάλει διδακτικό λόγο ούτε να κάνει προπαγανδα για την αγνή ψυχή των δικυκλιστών! Εγώ τουλάχιστον όχι... -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Δε τιμωρώ κανένα, αντίθετα, ένα σπασμένο ψαλίδι σε αυτοκίνητο για να σώσω τον μαλάκα ήταν η χρηματική και μόνο (ευτυχώς) τιμωρία μου.
Απλά θέλω να μη προκαλούν και να σεβαστούν και αυτοί, όταν πρέπει, κάποια πράγματα. Η πλειοψηφία όσων, αφού κάνουν τη μαλακία, και τους λέω, 'κατά τα άλλα φταίει πάντα το αυτοκίνητο' η απάντηση είναι 'έχεις δίκιο ... αλλά'.
Λοιπόν προτιμώ να μην έχω δίκιο και να φτάσω στον προορισμό μου χωρίς να γίνομαι αναγκαστικά πρόσκοπος που σώζει ζωές. Αυτό είναι κατανοητό;
Γιατί να με αναγκάζουν με το τρόπο που κινούνται να σκεφτώ εγώ, κι όχι αυτοί τις συνέπειες που αυτοί θα έχουν;Το έχω ξανά προτείνει. Θέλετε να κάνουμε μια βόλτα μερικών ωρών μέσα στην πόλη και να δείτε (από την άλλη οπτική γωνία) τι βλέπει και τι 'ενόχληση' είναι ορισμένες φορές η κίνηση ορισμένων των δικύκλων;
Tην γνωμη μου για τους παραπανω μοτοσυκλετιστες, την ειπα ηδη
Αναλογικα ομως, ειναι πολυ περισσοτεροι οι ''ασχετοι'' που οδηγανε αυτοκινητα
Μηπως πρεπει να ερθεις εσυ μια βολτα καβαλα σε διτροχο για να δεις τι αντιμετωπιζεται?
Πετιουνται απο τα στοπ,στριβουν χωρις φλας,περνανε απο κοκκινο και αμα ζητησεις τα ρεστα σε βριζουν κιολας(αλητη μηχανοβιε), αλλαζουν λωριδα σαν μεθυσμενοι/δεν μπορουν να κρατησουν ευθεια, πηγαινουν ''σαν τις κοτες'' χωρις λογο ενω εσυ κανεις αγωνα να μην αργησεις στην δουλεια σου, κτλ.
Τι θελω να πω?Οτι η μεγαλη πληγη για τις μεγαλουπολεις, ειναι η κινηση που δημιουργειται απο τα αυτοκινητα και τους οδηγους αυτων
Εγω λογω ατυχηματος, τον τελευταιο καιρο οδηγαω αμαξι, καθημερινα Χαλανδρι-κεντρο, και ειλικρινα καθε μα καθε φορα, μπορω και διακρινω τον λογο της κινησης λιγα μετρα μπροστα μου
Καθολικη αδιαφορια ορισμενων οδηγων για την υπαρξη και αλλων οχηματων στον ιδιο δρομο με αυτους, λες και το κανουν επιτηδες για να μας σπασουν τα νευραΚαι ξαναλεω, ειναι πιο επικινδυνο για τους υπολοιπους μοτοσυκλετιστες, η κακη οδηγηση αυτων(των οδηγων δικυκλων), παρα για σενα/μενα που θα χαλασουμε λαμαρινα.
Οπως ειπε και ο offset, αργα η γρηγορα θα συνετιστει ο ''κακος'' οδηγος, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα τον τιμωρησουμε εμεις
Δεν ειναι η αιτια, αλλα η αφορμη, που σου προκαλει εκνευρισμο η οδηγηση αυτων των ''χρηστων δικυκλων''
Αναγκαζομαστε και γινομαστε αγριμια εκει ''εξω''
Σκεψου το -
Μερικές συμβουλές από δικιά μου εμπειρία:
-
Οι αναβάτες μηχανών σπάνια χρησιμοποιούν φλας. Ακόμα κι αν το χρησιμοποιήσουν, τις περισσότερες φορές ξεχνούν να το σβήσουν μετά. Να είστε έτοιμοι για οποιαδήποτε κίνηση της μοτοσυκλέτας και να κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας.
-
Το ότι η ίδια η σήμανση απαγορεύει στις μηχανές να βρίσκονται στη λωρίδα που μοιράζονται τα οχήματα με το τραμ, δε σημαίνει ότι το τηρούν κιόλας. Να περιμένετε ότι θα δείτε μηχανή να κινείται εξαιρετικά αργά και προσεκτικά (για να μην πέσει) ανάμεσα στις ράγες.
-
Στα φανάρια, δεν υπάρχει χώρος στάσης για ποδηλάτες και μηχανές. Γι'αυτό, σταματάτε ελαφρώς πιο πίσω από τη διάβαση, ώστε και μερικές μηχανές να περιμένουν μπροστά σας, και οι πεζοί να μπορούν να διασχίσουν τη διάβαση. Μην ξεχνάτε ότι είναι πιο ασφαλές να περιμένουν όλες οι μηχανές μπροστά από τα αυτοκίνητα στα φανάρια.
-
Για πολλούς μοτοσυκλετιστές στην Ελλάδα δεν ισχύει η έννοια της προσπέρασης από αριστερά. Εάν είστε σε αυτοκινητόδρομο και κάνετε προσπέραση στην αριστερή, η μηχανή πίσω σας είναι πιθανό ότι δε θα περιμένει να κάνετε δεξιά για να περάσει, ακόμα κι αν έχετε βγάλει φλας. Θα χωθεί και θα περάσει από δεξιά αμέσως όταν βρει χώρο. Γι'αυτό, σιγουρευτείτε ότι μένει στην αριστερή, πριν επιστρέψετε στη δεξιά. Και πάντα χρησιμοποιείτε φλας!!!
-
-
Συγνωμη βρε After αλλα τι θες να μας πεις?
Οτι οι μηχανοβιοι δεν παραβιαζουν stop και κοκκινα φαναρια,δεν πηγαινουν αναποδα,δεν αναβουν φωτα γενικοτερα, δεν σε βριζουν αν δεν τους κανεις χωρο να περασουν η και αν τους κανεις χωρο δεν λενε ουτε ενα ευχαριστω?
Το θεμα ειναι ο οδηγος να εχει καποια βασικη παιδεια, να σεβεται τον συνανθρωπο του και να γνωριζει την αξια της ζωης, ειτε οδηγαει παπι, μηχανη, αμαξι η νταλικα. -
Ο χρήστης Orestis-146 έγραψε:
Συγνωμη βρε After αλλα τι θες να μας πεις?
Οτι οι μηχανοβιοι δεν παραβιαζουν stop και κοκκινα φαναρια,δεν πηγαινουν αναποδα,δεν αναβουν φωτα γενικοτερα, δεν σε βριζουν αν δεν τους κανεις χωρο να περασουν η και αν τους κανεις χωρο δεν λενε ουτε ενα ευχαριστω?
Το θεμα ειναι ο οδηγος να εχει καποια βασικη παιδεια, να σεβεται τον συνανθρωπο του και να γνωριζει την αξια της ζωης, ειτε οδηγαει παπι, μηχανη, αμαξι η νταλικα.Ok, κάποιοι είναι όλα αυτά που περιγράφεις... Και; Πως να μην τους πατήσετε και μπλέξετε (αν αυτό που σας νοιάζει είναι το να μη μπλέξετε μόνο) γράφει ο άνθρωπος!
-
Κάτι άλλο για να καταλάβετε πως οι περισσότεροι δεν έχουν την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ιδέα για το τι προκαλούν καθώς κινούνται στο δρόμο και πως δεν είναι μόνο θέμα παιδείας και ευγένειας πολλές φορές αλλά και ζήτημα στοιχειώδους πληροφόρησης:
Πόσοι από εσάς κοιτάτε πίσω σας να μην ακολουθεί μια μοτοσικλέτα όταν πλένετε τα τζάμια σας; Το ξέρετε ότι περισσότερο νερό πάει συνήθως στη μουρη του μοτοσικλετιστή (που αν δε φοράει γυαλιά ή δεν έχει κλειστό το κράνος την έκατσε γιατι τσούζει και αυτό το ρημάδι έτσι και μπει στο μάτι) παρά στο παρμπρίζ σας; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Συγνωμη βρε After αλλα τι θες να μας πεις?
Οτι οι μηχανοβιοι δεν παραβιαζουν stop και κοκκινα φαναρια,δεν πηγαινουν αναποδα,δεν αναβουν φωτα γενικοτερα, δεν σε βριζουν αν δεν τους κανεις χωρο να περασουν η και αν τους κανεις χωρο δεν λενε ουτε ενα ευχαριστω?
Το θεμα ειναι ο οδηγος να εχει καποια βασικη παιδεια, να σεβεται τον συνανθρωπο του και να γνωριζει την αξια της ζωης, ειτε οδηγαει παπι, μηχανη, αμαξι η νταλικα.Ok, κάποιοι είναι όλα αυτά που περιγράφεις... Και; Πως να μην τους πατήσετε και μπλέξετε (αν αυτό που σας νοιάζει είναι το να μη μπλέξετε μόνο) γράφει ο άνθρωπος!
Εκεινο που θελω να πω ειναι να μην τα ριχνουμε ολα στους οδηγους αυτοκινητων και να δινουμε αφεση αμαρτιων στους μοτοσυκλετιστες ...
-
Ο χρήστης Orestis-146 έγραψε:
Εκεινο που θελω να πω ειναι να μην τα ριχνουμε ολα στους οδηγους αυτοκινητων και να δινουμε αφεση αμαρτιων στους μοτοσυκλετιστες ...
Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Απλά είναι αυτοί που την πληρώνουν ούτως ή άλλως.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πόσοι από εσάς κοιτάτε πίσω σας να μην ακολουθεί μια μοτοσικλέτα όταν πλένετε τα τζάμια σας;Πολύ βασικό! Την έχω πατήσει. Σε φανάρι. Με την κυριούλα να θέλει ντε και καλά να μου καθαρίσει τα τζάμια και τον μοτοσυκλετιστή να στέκεται στην τυφλή γωνία μου.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Πόσοι από εσάς κοιτάτε πίσω σας να μην ακολουθεί μια μοτοσικλέτα όταν πλένετε τα τζάμια σας;
Πολύ βασικό! Την έχω πατήσει. Σε φανάρι. Με την κυριούλα να θέλει ντε και καλά να μου καθαρίσει τα τζάμια και τον μοτοσυκλετιστή να στέκεται στην τυφλή γωνία μου.
Στο φανάρι πάει στα κομμάτια κινείσαι αργά ή και καθόλου...
στην παραλιακή με 70 τα νερά πάνε 30 μέτρα πίσω!!
Δέκα πράγματα για τους οδηγους αυτοκινητων