Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 203
    • 315
    • 316
    • 201 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    54294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      φαινεται οτι δεν τα διαβαζεις ολα, τα εχουμε γραψει ηδη:

      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 758#891758

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
        http://carscoop.blogspot.com/2007/04/vw-golf-vi-presentation-postponed-for.html

        δεν σημαίνει ότι γράφει αλήθεια...για μένα δεν είναι είδηση το...
        'since from what we’ve heard...'
        όμως πρώτα η δημιουργία των μοτέρ tfsi με 160 άλογα, έπειτα ο 1,4 turbo με τα 122 άλογα...σε βάζουν σε πονηρές σκέψεις.
        Άρα ή εκεί στην vw κοροϊδεύουν τον ανταγωνισμό και κάνουν πλάκα μαζί του ή κοροϊδεύουν τους πελάτες τους.
        Οι γνωρίζοντες εκ των έσω τα της VW ας γράψουν την αλήθεια.

        γιατί κοροιδία;

        το έχεις οδηγήσει με κομπρέσορα και turbo και με turbo μόνο του;

        νομίζεις ότι είναι το ίδιο;

        καλύτερα να έχω επιλογές παρά 2 μοτόρια 1 ψόφιο κι ένα οικονομικό ή ένα τυπικό 110αρι κι ένα 2λιτρο ημιψόφιο 180άρι.

        dont you think?

        edit: από όσο έχω καταλάβει τα μοτέρ 1.4-1.8 TFSi δημιουργήθηκαν κατά κύριο λόγο για να μπουν στην Audi & Seat μιας και τα TSi θα μείνουν αποκλειστικά στην VW.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Η είδηση απλά δεν είναι είδηση (ακόμα τουλάχιστον). Ένα σχόλιο κάποιου δημοσιογράφου, δεν έχει να πει κάτι, κυρίως όταν δεν τεκμηριώνεται.

          Τώρα το ότι θα βάλουνε τον 1.8TFSi στο Golf μου φαίνεται λογικό μιας και το GTi θα βγει με upgraded έκδοση του τωρινού δίλιτρου TFSi. Ακόμα και 30 άλογα να τον ανεβάσουνε - που δεν νομίζω να 'ναι μόνο 30- δημιουργείται ένα κενό από τα 170 έως τα 230, οπότε φαντάζομαι ότι αυτό το κενό θα πάει να καλύψει ο 1.8. Εξάλλου λένε για 'updated version' του 1.8, οπότε καλά 200 θα ναι κι αυτός..

          Το ότι βγάζουνε και 120άρι TSi εμένα δεν μου λέει κάτι για κοροιδία των πελατών. Ίσα ίσα για περισσότερο σεβασμό στις ανάγκες των πελατών. Άν βγάζανε με 1 τούρμπο 140άρι-170άρι, θα σκεφτόμουν ότι κάτι τρέχει, τώρα όμως μου φαίνεται φυσιολογικό.

          Καλημέρες!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            παντως ειναι μ@λακες εκει στη VW, το Σεπτεμβρη που θα παρουσιασουν το Tiguan* θα του βαλουν το μοτερ 1,4 150hp, ξερετε απο αυτα τα ληγμενα που σταματησαν τη παραγωγη

            • Τiguan 1.4 150hp 4x4 με λιγοτερο απο 30000ε.

            **επι του θεματος: **

            κανενα σπασμενο μοτερ

            λιγες (10 περιπου στα 6000 που εχουν πουληθει) τσιμουχες στροφαλου. Αλλαγη εγγυηση φυσικα. Μαλλον προβληματικη παρτιδα γιατι ηταν μαζεμενες.

            2-3 αντιλες νερου (παλι στα 6000)

            ευτυχως που σταματουν τη παραγωγη του, θα σωθει ο κοσμακης!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              Σπύρο -πέρα από πλάκα- επειδή γνωρίζεις λεπτομέρειες από συνεργεία...
              έχεις ακούσει για προβλήματα στην ηλεκτρονική βαλβίδα απεμπλοκής του κομπρέσορα;
              (εννοώ εκείνη που τον απενεργοποιεί όταν μπαίνει το τούρμπο).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                το έχεις οδηγήσει με κομπρέσορα και turbo και με turbo μόνο του;

                Προσωπικά έχω οδηγήσει μόνο 1.6 fsi...υπάρχει πιθανότητα να οδηγήσω ένα gt μέσα στην εβδομάδα και τότε θα σας πω την γνώμη μου για το μοτέρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                  Σπύρο -πέρα από πλάκα- επειδή γνωρίζεις λεπτομέρειες από συνεργεία...
                  έχεις ακούσει για προβλήματα στην ηλεκτρονική βαλβίδα απεμπλοκής του κομπρέσορα;
                  (εννοώ εκείνη που τον απενεργοποιεί όταν μπαίνει το τούρμπο).

                  απο οσα ξερω, δεν υπαρχει τετοιο θεμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                    το έχεις οδηγήσει με κομπρέσορα και turbo και με turbo μόνο του;

                    Προσωπικά έχω οδηγήσει μόνο 1.6 fsi...υπάρχει πιθανότητα να οδηγήσω ένα gt μέσα στην εβδομάδα και τότε θα σας πω την γνώμη μου για το μοτέρ.

                    έχει διαφορά ένα 2T από ένα 1Τ ...το πρώτο παντού ροπή...το δεύτερο σε μεγάλο εύρος αλλά όχι παντου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      το έχεις οδηγήσει με κομπρέσορα και turbo και με turbo μόνο του;

                      Προσωπικά έχω οδηγήσει μόνο 1.6 fsi...υπάρχει πιθανότητα να οδηγήσω ένα gt μέσα στην εβδομάδα και τότε θα σας πω την γνώμη μου για το μοτέρ.

                      έχει διαφορά ένα 2T από ένα 1Τ ...το πρώτο παντού ροπή...το δεύτερο σε μεγάλο εύρος αλλά όχι παντου.

                      από απλό τούρμπο έχω προσωπική εμπειρία 14 ετών...τούρμπο λαγκ χαμηλά... και μειωμένη ροπή...όταν όμως έμπαινε το τούρμπο αφήνιαζε...
                      Πλέον το λαγκ θα είναι μικρό στα απλά τούρμπο αλλά υπαρκτό...σε εκείνα με τον κομπρέσσορα απλά θα έχει ροπή παντού...δεν ξέρω αν θα νιώθεις κάποιο κενό στο σημείο αλλαγής με το τούρμπο αλλά και πάλι αυτό θα είναι αμελητέο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Στα απλά TSi με τα 140 όσοι γνωστοί μου τα οδήγησαν παραπονέθηκαν για ένα λόξυγγα όταν εμπλέκεται η τουρμπίνα. Στο GT DSG που οδήγησα εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                          από απλό τούρμπο έχω προσωπική εμπειρία 14 ετών...τούρμπο λαγκ χαμηλά... και μειωμένη ροπή...όταν όμως έμπαινε το τούρμπο αφήνιαζε...
                          Πλέον το λαγκ θα είναι μικρό στα απλά τούρμπο αλλά υπαρκτό...σε εκείνα με τον κομπρέσσορα απλά θα έχει ροπή παντού...δεν ξέρω αν θα νιώθεις κάποιο κενό στο σημείο αλλαγής με το τούρμπο αλλά και πάλι αυτό θα είναι αμελητέο.

                          Και η παραμικρή υστέρηση που μπορεί να παρατηρηθεί -όχι πάντα- δεν είναι ικανή να χαλάσει την εικόνα για τη συνολική απόδοση του μοτέρ (επιδόσεις/κατανάλωση)...

                          Μακάρι να πάει καλά ο TSi και να τον δούμε και σε άλλους κυβισμούς και -γιατί όχι- σε άλλους κατασκευαστές πλέον του VAG...

                          _

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                            όμως πρώτα η δημιουργία των μοτέρ tfsi με 160 άλογα, έπειτα ο 1,4 turbo με τα 122 άλογα...σε βάζουν σε πονηρές σκέψεις.
                            Άρα ή εκεί στην vw κοροϊδεύουν τον ανταγωνισμό και κάνουν πλάκα μαζί του ή κοροϊδεύουν τους πελάτες τους.
                            Οι γνωρίζοντες εκ των έσω τα της VW ας γράψουν την αλήθεια.

                            τα TFSI μοτέρ (160ps και 122) είναι κινητήρες που εξελίσσει η Audi

                            τον ανταγωνισμό δεν τον κοροιδεύουν, απλά τον οδηγούν...

                            τέλος, ο 122 (κινητήρας της Audi) είναι προς αντικατάσταση των 1,6FSI (σε VW & Audi).
                            Aλήθεια, σε τί τιμή θα βγεί το 122 Golf?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              οποιος απο τους αντιγερμανουε εφτιαξε αυτο το μπλογκ να βγει να το πει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                παίδες έχει διαβάσει κανείς το τελευταίο drive; Μου είπαν ότι επιβεβαιώνει τα γραφόμενα στο παραπάνω site.
                                Στην ιστοσελίδα τους όμως έχει το νέο jetta gt...πως γίνεται να καταργεί κάτι και παράλληλα να εμφανίζει νέα έκδοση με αυτό;
                                ...όποιος έχει αγοράσει το τεύχος ας ενημερώσει και εμάς δίνοντας λεπτομέρειες για το άρθρο-είδηση(;;;)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  grig82 last edited by

                                  Έχω το τελευταίο τεύχος του Drive. Tο έψαξα πριν απαντήσω. Άυτό που αναφέρει είναι ο νέος κινητήρας 1,4 του ομίλου, 122 ίππων, που θα έχει μόνο τούρμπο, σε αντίθεση με τον 140άρη και τον 170άρη που έχουν και κομπρέσσορα και για το 7άρι DSG. Μάλιστα, έχει και συγκριτικό Golf GT - Astra Turbo (180 ps). Mε εξέπληξε το γεγονός ότι τα δύο αμάξια είναι ισοδύναμα μόνο στις επιταχύνσεις από στάση. Στα ρεπρίζ προηγείται παντού το VW.(σύμφωνα με τις μετρήσεις του περιοδικού.

                                  Συγκεκριμένα.

                                  0-100: Άστρα 7,9 Γκολφ 7,6

                                  60-160: Άσστρα 16,3 Γκολφ 16,4

                                  50-80 Γκολφ: 3η 3,4, 4η 4,3, 5η 5,5, 6η 7,2
                                  Άστρα: 3η 3,5, 4η 5,3, 5η 8,1, 6η 11,7

                                  80-110 Γκολφ: 3η 3,7, 4η 4,7, 5η 5,9, 6η 7,6
                                  Άστρα: 3η 4, 4η 5,8, 5η 7,2, 6η 8,7

                                  Φρενάρισμα (100 Km/H): Άστρα 37,3 μ., Γκολφ 37,9 μ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης grig82 έγραψε:
                                    σε αντίθεση με τον 140άρη και τον 170άρη που έχουν και κομπρέσσορα

                                    Ο 140αρης εχει **και ** κομπρεσορα?

                                    ** edit **
                                    Το 'ξερα... απλα σας δοκιμαζω...
                                    Εχω μπερδευτει ρε γμτ με τοσες εκδοσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                      παίδες έχει διαβάσει κανείς το τελευταίο drive; Μου είπαν ότι επιβεβαιώνει τα γραφόμενα στο παραπάνω site.
                                      Στην ιστοσελίδα τους όμως έχει το νέο jetta gt...πως γίνεται να καταργεί κάτι και παράλληλα να εμφανίζει νέα έκδοση με αυτό;
                                      ...όποιος έχει αγοράσει το τεύχος ας ενημερώσει και εμάς δίνοντας λεπτομέρειες για το άρθρο-είδηση(;;;)

                                      απλά δε γίνεται

                                      δεν επιβεβαιώνει τίποτα ασφαλώς...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        καπου ειχα δει το αστρα να κερδιζει στις ρεπριζ σε αλλο περιοδικο η νομιζω?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Ο χρήστης grig82 έγραψε:
                                          Μάλιστα, έχει και συγκριτικό Golf GT - Astra Turbo (180 ps). Mε εξέπληξε το γεγονός ότι τα δύο αμάξια είναι ισοδύναμα μόνο στις επιταχύνσεις από στάση. Στα ρεπρίζ προηγείται παντού το VW.(σύμφωνα με τις μετρήσεις του περιοδικού.

                                          Μιας και το έχεις το περιοδικό μπορείς να αναφέρεις το βάρος του κάθε αυτοκινήτου και τη διάσταση των ελαστικών που φοράνε;

                                          _

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panark last edited by

                                            Μήπως υπάρχει η λίστα με τα extra (και τις τιμές τους) του TSI;

                                            Κάπου την είχε πάρει το μάτι μου, αλλά αυτή η ρημάδα η 'Αναζήτηση' δεν με βοηθά καθόλου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 201 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr