-
ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ , ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑ , ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ , ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ , ΜΕ ΛΟΓΙΑ .
-
Ο χρήστης THAND21 έγραψε:
A!!!!! Τις 'πετρούλες ' στο ποτάμι στη πρώτη ειδική ποιός τις φύτεψε και έπαθε ζημιά ,όλως τυχαίως, ο Βωβός και οι υπόλοιποι που εγκατέλειψαν???????????Πολλά πληρώματα έπαθαν ζημιά εκτός από τον αυτόν...................που περνούσε πρώτος.!!!!!!!!!!!!!!!!!Mισό για να καταλάβω... 3 οι τρόποι για να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο...
α) Σταματάει αφού περάσει από τα νερά και βάζει πετρες - Απορρίπτεται σαν φαιδρό
β) Κοιτάει να περάσει με τέτοιο τρόπο, ώστε να τα ξεμπαζώσει όλα, όπως κάνουν και οι πρώτοι στο WRC στις μπούκες των αεφάλτινων αγώνων - Όχι και πολύ τίμιο, αλλά δε νομίζω οτι είναι και τόσο κατακριτέο, είναι μέσα στο παιχνίδι και αυτό
γ) Βάζει άτομα δικά του να φυτέψουν πέτρες, αφού περάσει. - Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό με παρόντες κριτές, θεατές κτλ, χωρίς να πέσει το ανάλογο κράξιμο και να μη αναφερθεί στην οργάνωση?Δεν είμαι 'οπαδός' του Κύρκου, αλλά κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα να γίνουν... Εκτός αν ξέρεις κάτι συγκεκριμένο και δε μένεις απλά σε εικασίες. Αν όμως απλά εικάζεις, το ενδεχόμενο να πέρασε εκεί πιο προσεκτικα από τους άλλους, το έχεις σκεφτεί? Κακά τα ψέμματα, παρότι όχι ο πιο γρήγορος της παρέας, μπορει άνετα να χαρακτηριστεί ο πιο μεθοδικός.
-
για την ιστορια και ο κυρκος χτυπησε το αμαξι του στην βουτα με τα νερα ...
οσοι ηταν στο σερβις παρκ το ειδαν...
τωρα να εχει βαλει ο ιδιος τις πετρες μαλλον γελιο ακουγετε εκτος αν υπαρχουν αποδειξεις οπου πολυ ευχαριστως θα τις ακουγα...
προς PID σωστα για την ποδια του πανου αλλα και οταν την εβαλε ΠΑΛΙ εχανε στις ιδιες ακριβως ειδικες οποτε....
υ.γ δεν ειμαι υποστηρικτης του κυρκου απλα το σωστο να λεγεται..
-
Ο χρήστης PID έγραψε:
Το ερώτημα είναι αν ο Κύρκος θα τρέξει με το ''9άρι'' του ή αν θα το ξανακάνει όπως ήταν... Στην Πορτογαλία τα 7άρια που μεγαλώσανε και γίνανε 9άρια ακυρώθηκαν μετά τον αγώνα Για να δούμε...Ξέρεις τις διαφορές του αμαξώματος από το 7άρι-8άρι στο 9άρι ?
Το συγκεκριμένο θέμα (όχι μόνο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αλλά και πολλών άλλων) είναι γνωστό στην ΕΘΕΑ εδώ και 1 χρόνο και η απόφαση είναι (όπως και σε άλλες χώρες, πχ. Ιταλία ) τα αυτοκίνητα αυτά να τρέχουν κανονικά, προκειμένου με χαμηλότερο κόστος να υπάρχουν αξιόλογα αυτοκίνητα. Διαφορετικά ο μόνος κερδισμένος είναι η Mitsubishi, που πουλάει περισσότερες 'καρότσες'.
-
Μάλλον παρανοήθηκε αυτό που είπα. Δε μίλησα για το εθνικό πρωτάθλημα αλλά -με αφορμή το Ακρόπολις που ανέφερε κάποιος πιο πάνω- για αγώνες του παγκοσμίου όπου οι κανονισμοί είναι ανελαστικοί. Αυτό και τίποτα περισσότερο.
-
Το συνήθες φαινόμενο του Forum επαναλαμβάνεται. Καθόλου άγνωστοι αυτοί που κατηγορούν χωρίς καν να έχουν 'χορέψει' και κάνουν πράξη την κακοήθια τους και την προκατάληψή τους...Αμαν πια,δεν βαρεθήκατε;
Αντί να παραδέχεστε και να αναγνωρίζετε τις δεδομένες πλέον ικανότητες του 50+ Κύρκου και να χαίρεστε που εν έτη 2007 έχουμε πλέον ένα πρωτάθλημα στο οποίο δεν μπορούμε να προγνωρίζουμε τον νικητή, να έχουμε 6-7 max preparation όπλα να πρωταγωνιστούν σε πολύ γρήγορους πλέον ρυθμούς,καινούριες ειδικές που δίνουν προβάδισμα στους έμπειρους οδηγούς που ξέρουν να εκμεταλλέυονται στο έπακρο τα όσα λίγα περάσματα....
Γιατί δλδ πρέπει 100% αυτός που κερδίζει να έχει κάνει παγαποντιές,αυτός που εξελίσει μόνος του ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να είναι από την πρώτη στιγμή πρώτος,αυτός που τρέχει με σκοπό την ευχαρίστησή του να μπει σε ρυθμό τακτικής κ.ο.κ
Κρατάτε την πισινή σας κύριοι και μην είσαστε για τίποτα απόλυτοι,ιδιαίτερα όταν στηρίζεστε σε σπασμένα τηλέφωνα και μου είπε ο ένας που είναι θείος του άλλου κλπ.Όσο για το θέμα με τα Evo ισχύει ότι τα πλαίσια των 7αριων έχουν διαφορά με τα 8αρια και 9αρια στα πίσω πατώματα,ενώ τα 8αρια με τα 9αρια (αν δεν κάνω λάθος) στο υλικό του ουρανού πέρα πάντα από τα ευκόλως εννοούμενα φανάρια,προφυλακτήρες, MIVEC κλπ.
-
Στο Ακρόπολις ενδεχομένως να υπάρξει πρόβλημα -οι ενδιαφερόμενοι έχουν ειδοποιηθεί σχετικά.
-
Στο δεύτερο σκέλος που ήμουν εκεί στο ποταμάκι πέρασαν και οι δυο με τους δεξιούς τους τροχούς σε ένα τσιμεντακι σε αντίθεση με τον κύριο Police και πολλούς άλλος που έκλεισαν την μύτη και τα μάτια και βούτηξαν.
-
Μισό τώρα γιατί χάθηκα...
-
Εικονικές πέτρες και ρυάκια και ποταμάκια και λιμνούλες δεν υπάρχουν. Φαντάζομαι συμφωνούμε σε αυτό.
-
Όταν το 90% των συμμετεχόντων της Ν κατηγορίας έκαναν 10 παράνομα και 4 νόμιμα περάσματα, δεν δικαιολογείται να τερματίζουν 3 εκ των οποίων το 1 μόνο αξιοπρεπώς!
-δηλαδή πόσες φορές πρέπει να περάσουνε για να καταλάβει ο Κύρκος Jr ότι δεν πρέπει να περάσει με 80 το ποτάμι γιατί θα πάθει λάστιχο, όπως και έπαθε...
-ο Παραδείσης; είδατε τι έγινε με την ποδιά...
-ο Χατζητσοπάνης έπρεπε να ονομάσει τον αγώνα αυτό: το διαλύω σταδιακά!
-ο Νιώρας, είναι άνευ προηγουμένου! έμειναν Κύρκος, Χατζητσοπάνης, αυτός κι ο Σουρλής κι αφού εξασφάλισε την 3η θέση, πήγε και κοπάνισε...
-ο Βωβός φέτος; ματιαγμένος είναι; γιατί άλλη εξήγηση δεν υπάρχει...
Έλεος...δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε; κλείνουν τα μάτια οι διοργανωτές (η Κυρίτση τις φωτογραφίες κορνίζες θα τις κάνει και δεν τις δημοσιεύει ή φοβάται ότι θα της πάρουν το μετάλιο της προσφοράς στους αγώνες;), συμμετοχές δεν υπάρχουν και κάνουμε μούγκα στους παράνομους και πάλι δυσκολεύονται να τερματίσουν! -
Είναι λογικό το αίμα να βράζει στις μικρότερες ηλικίες, αλλά έδειξαν οι μεγαλύτεροι σε αυτό τον αγώνα ότι δεν είναι και αυτοί νεαρής νοοτροπίας;
Κανένας με στρατηγική, κανένας με υπομονή και όποιος περίμενε το ξεκαθάρισμα μετά τις δυο πρώτες ειδικές, ήταν μάγκας. -
Το Ακρόπολις είναι άλλη ιστορία, μην τα συγχέετε τα πράγματα...
*ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΡΙΣΗ *
-
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Κάτι τέτοιο αισθάνομαι κι εγώ...πήγα στον τερματισμό της 4ης ειδικής και περίμενα να δω καμιά δεκαριά Ν4 αλλά αντί για αυτό μιζέρια.Ο Κύρκος πήγαινε βόλτα,ο Χατζητσοπάνης αν δεν είχε πρόβλημα με την scouba πρέπει να είχε πάθει αγκύλωση και μετά το χάος.Δεν ξέρω αν αξίζει να ξαναπάρω τα βουνά για τέτοιο θέαμα...καλύτερα ύπνος ή παραλία.Μπορεί να ανεβάσω και καμιά φωτο αύριο(μαζί με του Ιστορικού ).Δηλαδη μονο τα Ν4 αξιζουν στους ελληνικους αγωνες?
Οι αλλοι με τα Α5 ή Α6 π.χ. τι κανουν?
Αυτοί δεν αξίζουν? -
Ο χρήστης PID έγραψε:
Υ.Γ.: Οι διαδρομές σπαστήρια βλάπτουν σοβαρά το θέαμα...Λίγο ακόμα και θα κέρδιζε κανένα Α/5 !!!Εννοεις πως τα Yaris είναι ποιο γερά απο τα ΕVO και τα Subaru?
-
Ο χρήστης zaxaras έγραψε:
Υ.Γ.: Οι διαδρομές σπαστήρια βλάπτουν σοβαρά το θέαμα...Λίγο ακόμα και θα κέρδιζε κανένα Α/5 !!!
Εννοεις πως τα Yaris είναι ποιο γερά απο τα ΕVO και τα Subaru?
Εννοώ πως παραλίγο να εγκαταλείψουν όλες οι φτερούγες οπότε και θα είχαμε νικητή από μικρότερη κατηγορία.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στο Ακρόπολις ενδεχομένως να υπάρξει πρόβλημα -οι ενδιαφερόμενοι έχουν ειδοποιηθεί σχετικά.Αυτό ακριβώς εννοούσα. Και για τη διαφορά αυτό που είπε ο malsot για το πάτωμα και το πίσω μέρος του.
-
Ο χρήστης PID έγραψε:
Στο Ακρόπολις ενδεχομένως να υπάρξει πρόβλημα -οι ενδιαφερόμενοι έχουν ειδοποιηθεί σχετικά.
Αυτό ακριβώς εννοούσα. Και για τη διαφορά αυτό που είπε ο malsot για το πάτωμα και το πίσω μέρος του.
Ναι αλλά ξεκίνησες λέγοντας:
Το ερώτημα είναι αν ο Κύρκος θα τρέξει με το ''9άρι'' του ή αν θα το ξανακάνει όπως ήταν...
αλλά ο Κύρκος δεν τρέχει στο Ακρόπολις
Επί της ουσίας, οι διαφορές είναι πρακτικά ασήμαντες και ευκολότατα ένα 7άρι ή 8άρι μετατρέπεται σε 9άρι. Αν τώρα εμείς προτιμάμε να εφαρμόζουμε τους κανονισμούς 'τυφλά' και να παραμένουμε με τα 7άρια, όταν με λίγη δουλειά μηχανικού μπορούν τα παλιά αυτοκίνητα να μετατραπούν σε μοντέρνα, χωρίς καμία αρνητική επίδραση σε οποιονδήποτε, πλην του ταμείου της Mitsubishi, τι να πω...
-
Δεν το ήξερα ότι δε θα τρέξει. Δεν είχα τσεκάρει τις συμμετοχές και ήμουν σίγουρος ότι θα είναι. Ζητώ συγγνώμη γι'αυτό.
Κατά τ'άλλα φαγούρα μεγάλη που είχα αν ζημιωθεί η Mitsubishi. Αρκεί η δουλειά να γίνεται σωστά.
35o RALLY ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ BLACK ROSE!)