-
Έχω Astra 1.4 sport και φοράει τα Re720 (195/60-15) εδώ και έναν χρόνο και 24,000 km. Πού καλά λάστιχα, πολύ καλό κράτημα και στη βροχή δεν καταλαβαίνουν τίποτα!
Αλλά (πάντα υπάρχει αυτό το αλλά ....) δεν κρατήσανε πάνω από έναν χρόνο. Ούτε τόσο δηλαδή, αλλά επειδή τα έχω ταλαιπωρήσει (σε καλή άσφαλτο), λέω λίγο παραπάνω. Σκληρύνανε; Πάντως έχουν χάσει πολλή από την αποτελεσματικότητά τους. Στις στροφές πλέον γλυστράνε αλλά πολύ ... ομαλά!
Τώρα σκέφτομαι να τα αλλάξω (έχουν φαγωθεί κιόλας) και μάλλον δεν θα βάλω τα ίδια ....Καλοτάξιδα!!! Ιδίως τώρα στην αρχή θα τα χαρείς πολύ!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Τελικά άλλαξα τα λάστιχα και θέλω να σας πω τις εντυπώσεις μου.Φίλος που εμπορεύεται ελαστικά μου εξασφάλισε ζάντες από Astra sport δεκαπεντάρες με 1200 χιλιόμετρα (από τρελαμένο πιτσιρικά, ήμουν μπροστά στην αφαίρεση τους). Τις τοποθέτησα με ελαστικά Bridgestone RE720 195/60-15 με συνολική δαπάνη 600 ευρό, κατόπιν δικής του προτροπής, εξαναγκασμού, γιατί εμένα δεν μου έβγαιναν τα νούμερα για την διάμετρο και διαφωνούσα. Έχω διανύσει περίπου 2000 χιλιόμετρα και οι εντυπώσεις είναι άριστες. Καταρχήν δεν έχω όπως περίμενα διαφορά στο ταχύμετρο. Τα περιθώρια πρόσφυσης έχουν μεγαλώσει πάρα πολύ, θέλει πολύ κόπο για να ενεργοποιηθεί το ABS στους γλιστερούς δρόμους που κινούμε. Εξίσου και στις στροφές, 20 με 30 χιλιόμετρα παραπάνω από ότι πριν είναι παιχνιδάκι. Διαφορά στην κατανάλωση δεν έχω δει, ίσως γιατί η μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές μειώνει την ανάγκη για έντονες επιταχύνσεις στις μικρές ευθείες που ακολουθούν. Επίσης και οι επιταχύνσεις από στάση δεν επιβαρύνθηκαν, αν και μοιάζει το αμάξι να αργεί να ξεκολλήσει, γιατί εξαφανίστηκε το χαζοσπινάρισμα. Μείωση της άνεσης δεν υφίσταται σε αξιοπρόσεκτο βαθμό καθώς με την αύξηση του πλάτους το πραγματικό ύψος δεν μειώθηκε πολύ. Τέλος για την αντοχή τους στο χρόνο θα σας κρατώ ενήμερους.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ... ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ (ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ,ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΘΩΣ Κ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ).Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ... ΤΙ ΕΝΟΩ.ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΑ ΤΥΧΟΝ ΓΛΙΣΤΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΓΛΙΣΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΝΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΠΤΩΣΗ ΤΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΛΑΣΤΙΧΟ....
-
Η ψυχολογία παίζει κάποιο ρόλο,όμως αν οδηγήσεις αρκετά καταλήγεις σε ασφαλές συμπέρασμα.
Εγώ όταν πήρα τα Potenza 720 είμουν επηρεασμένος ψυχολογικά(κυρίως λόγω F1) όμως τώρα πλέον είμαι απογοητευμένος και στην αλλαγή που πλησιάζει θα επιλέξω κάτι άλλο. -
Για τα YOKOHAMA A539 τι γνωμη εχετε?
-
Τα φόραγε στο Fiesta του ένας φίλος μου, σε διάσταση 195/45R15 με δείκτη V. Απ'όσο μου είπε, είναι υπέροχα στην πίστα, αλλά στην ολισθηρή άσφαλτο δύσκολα ζεσταίνονται και αντιμετωπίζουν προβλήματα συμπεριφοράς στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε κάποιες καταβάσεις που χρησιμοποιούμε για benchmark το Clio μου με τα PremiumContact 185/55R15 δείκτη Η και μαμά ανάρτηση πάει πιο γρήγορα. Το αυτοκίνητό του είναι ένα 'περιποιημένο' προηγούμενο Fiesta 1.25 Sport ανεβασμένο στα 95 άλογα με ατμοσφαιρική βελτίωση, 3ποντα ελατήρια Eibach και αμορτισέρ νομίζω Bilstein ή Koni. Ίσως με δείκτη H να είναι καλύτερα στην καθημερινή χρήση.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Η ψυχολογία παίζει κάποιο ρόλο,όμως αν οδηγήσεις αρκετά καταλήγεις σε ασφαλές συμπέρασμα.
Εγώ όταν πήρα τα Potenza 720 είμουν επηρεασμένος ψυχολογικά(κυρίως λόγω F1) όμως τώρα πλέον είμαι απογοητευμένος και στην αλλαγή που πλησιάζει θα επιλέξω κάτι άλλο..σε τι αυτοκινητο τα φοραs κ με τι αναρτηση?
Ελαστικά δεύτερης τοποθέτησης