-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
ok..αν βρεις καινούργιο με προσβασιμότητα πες μου και εμένα να πάρω 2-3 οκ?Κοίτα, ξεφεύγουμε βέβαια, στο σμαρτ, πέρα από τη μηχανή όλα τα άλλα είναι ιδανικά για DIYers... με ένα σετ κατσαβίδια το κάνεις βίδες και το ξαναφτιάχνεις!
Αν θυμάμαι καλά από το σαξάκι, αν δεν του έχουν αλλάξει τα φώτα, ήταν τελείως συμβατικό το μοτεράκι το 1.1. Στο δε σαξό, μπορούσες να κάνεις τα πάντα σχεδόν μόνος σου! -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
....ευχαριστώ, Χάρη!
(Και το pandaκι μια χαρά είναι εδώ που τα λέμε!) -
Ο χρήστης δεν μας τα λέει καλά ο ψαράς έγραψε:
....
ευχαριστώ, Χάρη!
(Και το pandaκι μια χαρά είναι εδώ που τα λέμε!)σεμνάαααααα
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Άμα αρέσει σε σένα, εμάς μας περισσεύει!Tώρα για τα καθίσματα κλπ εσένα μπορεί να σου φανουν οκ, προφανώς έχουμε διαφορετικές απαιτήσεις. Το ίδιο και με τις απαιτήσεις.
Μάλλον εννοούσες 'το ίδιο και με τις επιδόσεις', έτσι?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Άμα αρέσει σε σένα, εμάς μας περισσεύει!
Tώρα για τα καθίσματα κλπ εσένα μπορεί να σου φανουν οκ, προφανώς έχουμε διαφορετικές απαιτήσεις. Το ίδιο και με τις απαιτήσεις.
Μάλλον εννοούσες 'το ίδιο και με τις επιδόσεις', έτσι?
Eεεε, ναι! Αμα έχει 10 tabs και 10 παραθυρα ανοιχτα και τα εναλάσσεις ενώ γραφεις ποστ, αυτά παθαίνεις!
-
θα τα πω εγω που λεω τις βαριες αληθειες..
το c3 στα 1.1 εγω το ειδα καλυτερο απο το σαξο...πιο αμαξι..απο κει περα ειναι αδυναμο συν τη ποιοτητα κυλισης σε ορισμενα σημεια...
δε θυμαμαι τα μεγεθη τωρα αλλα νομιζω οτι ειναι και πιο μεγαλο απο το σαξο..αν δε συντρεχει λογος παρκαρισματος δεν ειναι κακο..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
θα τα πω εγω που λεω τις βαριες αληθειες..το c3 στα 1.1 εγω το ειδα καλυτερο απο το σαξο...πιο αμαξι..απο κει περα ειναι αδυναμο συν τη ποιοτητα κυλισης σε ορισμενα σημεια...
δε θυμαμαι τα μεγεθη τωρα αλλα νομιζω οτι ειναι και πιο μεγαλο απο το σαξο..αν δε συντρεχει λογος παρκαρισματος δεν ειναι κακο..
Μαλιστα... το σαξό το έχω οδηγήσει πολλές φορές και δε μου άρεσε ακριβώς γιατί ήταν φτερό στον άνεμο. Το c3 1.4 που είχα κάνει test drive μου φάνηκε μια χαρά. Μάλιστα, όλοι μου λέγανε πως κοπανάει αλλά τελικά το Polo 9N που πήρα τότε κοπανούσε περισσότερο (και έτριζε από την πρώτη μέρα και έσπαγε κάθε δυο βδομάδες η ποτηροθήκη μέχρι που τη σφήνωσα μέσα και τελείωσε το θέμα!)
Στα φρένα μου φάνηκε λίγο υπερβολική η υποβοήθηση αλλά αυτό που είχα οδηγήσει θυμάμαι ότι είχε σύστημα για φρενάρισμα πανικού ή κάτι τέτοιο (το οτι τότε οδηγούσα αυτοκίνητο χωρίς υποβοήθηση και με ταμπούρα μπρος πίσω το θεωρώ ασχετο με την εν λόγω δοκιμή! ). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
θα τα πω εγω που λεω τις βαριες αληθειες..
το c3 στα 1.1 εγω το ειδα καλυτερο απο το σαξο...πιο αμαξι..απο κει περα ειναι αδυναμο συν τη ποιοτητα κυλισης σε ορισμενα σημεια...
δε θυμαμαι τα μεγεθη τωρα αλλα νομιζω οτι ειναι και πιο μεγαλο απο το σαξο..αν δε συντρεχει λογος παρκαρισματος δεν ειναι κακο..
Μαλιστα... το σαξό το έχω οδηγήσει πολλές φορές και δε μου άρεσε ακριβώς γιατί ήταν φτερό στον άνεμο. Το c3 1.4 που είχα κάνει test drive μου φάνηκε μια χαρά. Μάλιστα, όλοι μου λέγανε πως κοπανάει αλλά τελικά το Polo 9N που πήρα τότε κοπανούσε περισσότερο (και έτριζε από την πρώτη μέρα και έσπαγε κάθε δυο βδομάδες η ποτηροθήκη μέχρι που τη σφήνωσα μέσα και τελείωσε το θέμα!)
Στα φρένα μου φάνηκε λίγο υπερβολική η υποβοήθηση αλλά αυτό που είχα οδηγήσει θυμάμαι ότι είχε σύστημα για φρενάρισμα πανικού ή κάτι τέτοιο (το οτι τότε οδηγούσα αυτοκίνητο χωρίς υποβοήθηση και με ταμπούρα μπρος πίσω το θεωρώ ασχετο με την εν λόγω δοκιμή! ).ειχαμε παρει ηδη το κλιο οταν πρωτομπηκα σε σαξο 1.1 και ειχα παθει πολιτισμικο σοκ..δε λέω, χρησιμο και φτηνο αυτοκινητο αλλα για μπαρμπι..
το c3 καλο αλλα δε νομιζω να πιστευει κανεις οτι με 4 ατομα και πχ αιρκοντισιον θα κανει κανα ταξιδι ατσαλακωτος..(μαρεσει η εκφραση προερχομενη απο μερσεντακηδες.. )
πρεπει να αγοραστει καινουριο αυτο το μοντελο?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
πρεπει να αγοραστει καινουριο αυτο το μοντελο?Όχι ρε συ... σάλιο λέμε... 6Κ μτχ και με το ζόρι....
Δεν θα μπουν 4 άτομα μέσα, πάντως, ή και να μπουν θα κάνουν υπομονή! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
πρεπει να αγοραστει καινουριο αυτο το μοντελο?
Όχι ρε συ... σάλιο λέμε... 6Κ μτχ και με το ζόρι....
Δεν θα μπουν 4 άτομα μέσα, πάντως, ή και να μπουν θα κάνουν υπομονή!α οκ..εγκρινεται..
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 708#893708
-
Να το πάρεις τότε σκαθαροζούμη!
Δεν έχει βγάλει προβλήματα. Α και αυτό με τα ηλεκτρικά είναι ψιλομύθος στα Citroen τλχ στα σύγχρονα. Eχω το C4 ...από τα πρώτα που κατασκευάστηκαν -Οκτ 2004- με τόσα ηλεκτρονικά κτλ κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Το C3 ένα κακό που έχει είναι η μεγάλη ακτίνα του τιμονιού. Δεν 'κόβει' το άτιμο. Σε σχέση με ένα νοικιάρικο Micra που είχα πριν ήταν άστα βράστα.
Και τέλος στο θέμα των επιδόσεων. Προτείνω στον φίλο τλχ το 1,4 με τα 90 ή έστω τα 75. Τα 61 είναι λίγα. Και πίστεψε με θα δεις την έλλειψή τους το καλοκαιράκι όταν θα βάζεις και το A/C. Δεν λέμε να πάρεις το 150άρι αντι των 110 για παράδειγμα. Οι αναλογίες εκεί χαμηλά στα 61 άλογα και στα 980 άλογα με 16 (!!!) ολόκληρα κιλά ανα ίππο είναι οριακές εώς και επικίνδυνες. Εχω οδηγήσει ένα νοικιάρικο σε νησί και ήταν ο ορισμός του βγείτε έξω να σπρώξουμε...
α δεν σου είπα...ΝΑ το πάρεις .....το 1,4!
-
C4 1,4 5d
θέλει να το πάρει φίλος (έχω βάλει και εγώ το χεράκι μου οπότε βοηθήστε να βγω ασπροπρόσωπος)πιθανά προβλήματα?
ποια έκδοση?
κάποιο εξτρά που αξίζει
άσχετοέχει κανένα στην έκθεση αυτοκινήτου για test drive?Επίσης ποιοι συνδυασμοί χρώματος-έκδοσης έχουν ανοιχτόχρωμη εσωτερική ταπετσαρία?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αυτό με το υπολογιστή δεν το'πιασα... πρέπει να πας σε συνεργείο φαντάζομαι (δεν έχει client για Mac;;;; ). Ωραία! Megane, να σε ρωτήσω, γενικά είναι προσβάσιμο για DIY καταστάσεις ή το πας, το αφήνεις και καλύτερα μην ασχολείσαι μαζί του;Αν θυμαμαι καλα σε δυο C3, απο τα τοσα και τοσα που εχουν περασειι απο τα χερια μου, αναψε ενα λαμπακι οτι και καλα υπαρχει προβλημα στα φρενα αλλα τελικα τα ειχε 'παιξει' ο αισθητηρας, οποτε αλλαχθηκε και το προβλημα ξεπεραστηκε. Αυτο ειναι και το πιο σοβαρο προβλημα που εχουν παρουσιασει στην πολυ σκληρη, οσο δεν φανταζεσαι , χρηση που τους γινεται.
Ο υπολογιστης ειναι αυτο το μαραφετι σαν καλωδιο που συνδεεται με ενα υπολογιστη και σου βγαζει τις οποιες βλαβες μπορει να εχει το αυτοκινητο, ηλεκτρολογικες και μηχανικες.
Παντως ουτε εγω τρελαινομαι για τις επιδοσεις. Το 1.1 ειναι μια χαρα για την πολη και γιατι οχι και για ταξιδακι. Το μειωνεκτημα του στα ταξιδια ειναι οι καπως εντονες κλισεις αλλα κι αυτο μια συνηθεια ειναι. Αφου κοντρες δεν θα κανεις τί σε νοιαζει;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το μειωνεκτημα του στα ταξιδια ειναι οι καπως εντονες κλισεις αλλα κι αυτο μια συνηθεια ειναι. Αφου κοντρες δεν θα κανεις τί σε νοιαζει;υπάρχουν και χειρότερα
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Το μειωνεκτημα του στα ταξιδια ειναι οι καπως εντονες κλισεις αλλα κι αυτο μια συνηθεια ειναι. Αφου κοντρες δεν θα κανεις τί σε νοιαζει;
υπάρχουν και χειρότερα
Πω πω, οι ζαντες ειναι 10αρες;
-
15 άρες
-
!!!!!
το κλείνουμε αύριο βρεεε!
δώστε καμμία πληροφορία
ο συναγερμός αξίζει? -
Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Απο C4 μόνο το δίλιτρο αξίζει.-τα άλλα γιατί όχι?
CITROËN FORUM