-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Ειμαστε σε περίεργη ηλικία....27....και σκέφτεσαι...να πάρω κανένα golf, auris, A3, Leon, για να βάζω μέσα την οικογένεια...ή να πάρω ένα μικρο γρήγορο αυτοκίνητο που το παρκάρεις χαλαρά σε σχέση με τα προηγούμενα....όχι ότι το Corsa δεν είναι οικογενειακό....έχει στανταρ ISOFIX για εγκατασταση παιδικου καθισματος......
Ποσο μικροτερο ειναι το corsa απο το golf βρε...?
Και σιγα μη χαρακτηρισουμε το opc οικογενειακο επειδη εχει isofix. Αμα την εχεις δει πατερ φαμιλιας, παρε κανα station wagon, να χωραει το και το σκυλο, να εχει isofix, να βαλεις και αυτοκολλητακι 'μπαμπα μη τρεχεις' και μετα ποιος σε πιανει...Golf δεν παιρνω λεμε. Αν διαβασεις στο σχετικο τοπικ θα δεις οτι υπαρχουν στατιστικα για το ποσα σπασανε.
Ουτε Auris. Θα μου ταιριαζε πιο πολυ αν ημουν εξωτερικος πωλητης.
Το Α3 ειναι πολυ premium για τα γουστα μου.
Το Leon δεν το σκεφτομαι καν.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Καλοτάξιδο. Μπράβο, έκανες πολύ καλή αγορά.
Πολλοί κατηγορούν το Corsa OPC ότι έχει υπερβολική εμφάνιση κτλ αυτό πιστεύω πως οφείλεται μάλλον στην μεγάλη τους ηλικία.
Είναι ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει τέλεια σε έναν νέο.Συμφωνω απολυτα. Σιγα την υπερβολικη εμφανιση. Αν δεν το κανανε και λιγο τουμπανο, θα λεγαμε οτι τσιγγουνευτηκαν, οτι δεν εχει αρκετα σπορ εμφανιση κτλ...
-
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
στο μεταξυ το κανονικο κορσα ειναι για μενα μακραν το πιο ομορφο μικρο απο τα καινουργια αυτη τη στιγμη...
πως καταφερανε και το βιασανε τοσο πολυ σα σχημα
ελπιζω απο κοντα να ειναι καλυτεροσυμφωνώ 1000%
το απλό corsa είναι πολύ όμορφο
αντίθετα το opc είναι λίγο 'too much'...Φίλος που ψήνεται να το πάρει για ν' απολαμβάνει τις βόλτες του έχει προβληματιστεί πολύ με το αισθητικό θέμα.... 'Ενώ μου αρέσουν κάποιες δυναμικές λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει εξωτερικά από το απλό' μου έλεγε χθες που το είδαμε από κοντα, 'κάποιες άλλες που κάνουν μπαμ ότι είναι μόνο για φιγούρα, όπως τα βρόγχια στα πλάγια του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα και ο ψευτο-διαχύτης, με ξενερώνουν αφάνταστα...'
Για να δούμε αν θα το ξεπεράσει!
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Εγω πάντως φιλοι το έδωσα παραγγελια το Corsa OPC γιατί πολύ απλά δεν έιναι ένα απλό γρήγορο supermini. Τα λεφτά είναι πολλά? Δε νομίζω... Αγοράζεις τεχνολογική υπεροχή, χώρους (συγκριτικα με 207, polo), πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και σαφέστατα 6 χρόνια εγγύηση. Είχα 206 ΧS 1.6 16V και ξέρω τι σημαίνει εγγύηση τότε 1 έτους. Να είμαστε δίκαιο λοιπόν, όταν κανουμε συγκριση να κάνουμε σύγκριση αυτοκινήτων της ίδιας κατηγορίας. Τέλος η ομορφια είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα και δε μπορεί να αποτελει βάση αμφισβήτησης για ένα αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο κατασευάζεται σε διαφορετική γραμμή ποραγωγής με ιδιαίτερη φροντίδα και σαφώς πιο ενισχυμένα μέρη. Αυτό εμένα με καλύπτει ώστε να πληρώσω κάποια ευρώ παραπάνω.
Καλοτάξιδο εύχομαι και να το χαρείς!
Πρέπει να είναι και αυτό πολύ γρήγορο, όπως κι όλα τα OPC.Μία ερώτηση μόνο:
Όταν λες 'τεχνολογική υπεροχή' τι ακριβώς εννοείς;
Εννοώ, σε ποιόν τομέα πιστεύεις ότι υπερέχει τεχνολογικά το Corsa έναντι του ανταγωνισμού;
Δε θα σου πω κοινοτυπίες του στυλ...έχει δεικτη πίεσης ελαστικών, ή ότι το ραδιο αυξομειώνη την ένταση σύμφωνα με τις στροφές (κατ'όπιν επιλογής) αλλά ουτε ότι πρώτη φορά Recarro καθίσματα βγαίνουν με πλευρικούς αερόσακους και σαφώς ούτε ότι οι δαγκάνες είναι μπλε....! Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής...οπότε σαν τέτοιο πρέπει να το κριτικάρουμε...Δεν έχει υποστει βελτίωση extreme...δεν πρόκειται να λάβει μέρος στο επόμενο Tokio Drift. Μην περιμένεις να βρεις χιτώνια μαγγανιου σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Aλλα μπορεις να βρεις 192 αλογα απο 1.6 σε φάσμα στροφων 1980 - 5250, overboost που ανεβάζει τη ροπή στα 26,6 N/m, προηγμένο ΕSP σε σχέση με τον ανταγωνισμό ktl ktl....α και κάτι πολυ σημαντικό...ολα αυτά με μόλις 7,9 λίτρα/100 χλμ.
αρα ενα αμαξακι που βασιζεται στα μπιχλιμπιδια και στα ηλεκτρονικα...
μηπως δινουν και δωρο playstation 3??
-
The top-of-the-line Corsa's look also reflects pure sportiness. The roof spoiler, as well as the powerful front and rear aprons with distinctive gill-like air intakes and outlets make the OPC a real eye-catcher. Elements such as the darkly contrasting diffuser with integrated, centrally located triangular tailpipe and specially designed exterior mirrors are just a few examples of how much attention to detail was put into further developing the Corsa's bold, sporty character.
Πηγη: http://digiads.com.au/
Mε λιγα λογια, φαινεται οτι στην opel δωσαν βαση σε τετοιες εξωτερικες λεπτομερειες για να κανουν το corsa πιο sport συνολικα (και εμφανισιακα) αφου το target group ειναι πιο 'νεανικο'.
Εμενα προσωπικα μου αρεσουν.
Και αλλα μοντελλα της εταιριας ειναι 'opc' (πχ zaphira -meriva κτλ) χωρις ομως ιδιαιτερες εξωτερικες παρεμβασεις. Αλλα ανηκουν σε αλλη κατηγορια... -
παιδες δεν εχω διαβασει τιποτα απο τα προηγουμενα ποστ,αλλα αισθανομαι την αναγκη να πω το ποσο ωραιο αυτοκινητο ειναι το corsa opc!!!στην εκθεση δεν χορταινα να το χαζευω και ιδιως τα καθισματα στο ασημι ηταν κατι το απιστευτο!!!ΦΟΒΕΡΟ!θελω ακρες να τα αποκτησω και εγω αυτα τα καθισματα
αφου δεν μπορω το τουτου -
Ο κυριος Θ. Τσικας, δοκιμαζει το corsa opc στη Μαγιόρκα και γραφει τις αποψεις του στο περιοδικο 'auto-τυπος'.
Σας παραθετω αυτα που ξεχωρισα σαν πιο ουσιωδη:
'...εκτος απο τον κινητηρα , οι μηχανικοι του Opel Performance Center, προχωρησαν σε ουσιαστικες παρεμβασεις στο πλαισιο αλλα και γενικοτερα σε οτι αφορα το στησιμο του αυτοκινητου.Πολυτιμος συμβουλος τους ηταν ο πολυπειρος Manuel Reuter, που εγραψε πολλα χιλιομετρα στη πιστα του Nirburgring. To αποτελεσμα της εξελιξης ειναι απο τα καλυτερα που εχουμε οδηγησει στην κατηγορια.Το Corsa OPC ,καταφερνει να ειναι ενα αυτοκινητο με αγωνιστικη φιλοσοφια, το οποιο ομως μπορει ταυτοχρονα να οδηγηθει πανευκολα στις καθημερινες μας, εντος των τοιχων μετακινησεις.'
'Εχοντας την ευκαιρια να το οδηγησουμε τοσο στην πιστα (RennArena) οσο και σε δημοσιους δρομους, πιστοποιησαμε αυτο το παντρεμα που προαναφεραμε. Η δυναμη ειναι πανταχου παρουσα χαρη στην εξαιρετικη ροπη του κινητηρα , τα φρενα εξαιρετικης αποδοσης και αντοχης, το τιμονι γρηγορο και σαφεστατο, το ιδιο και ο επιλογεας, το κιβωτιο εχει σωστη κλιμακωση για τις αναγκες της κατασκευης και η αναρτηση απορροφα τις οποιες ανωμαλιες του οδοστρωματος, κρατωντας παραλληλα τη δυναμικοτητα του συνολου. Τα περιθωρια προσφυσης ειναι μεγαλα, ενω θετικες εντυπωσεις αφησε και το αναβαθμισμενο συστημα ESP.'
Aρα,δεν προκειται για ενα αμαξακι που βασιζεται μονο στα μπιχλιμπιδια και στα ηλεκτρονικα. Ειναι ενα αμαξι που σου προσφερει εναν καλο κινητηρα, μελετημενο πλαισιο, αναρτησεις , και 'πολεμικη εμφανιση', που οπως φαινεται ξενιζει μερικους ή αλλοι τη βρισκουν υπερβολικη.
Το θεμα ειναι οτι 'προσφεροντας' τα οποια μπιχλιμπιδια και ηλεκτρονικα συστηματα, ολοκληρωνεις το 'πακετο', φτιαχνοντας ενα αμαξι που δεν θα στερησει τις οποιες 'ευκολιες' απο τον οδηγο που θα το χρησιμοποιησει και για καθημερινες μετακινησεις.
Λαμβανοντας μαλιστα υπ'οψιν, το μικρο σχετικα κοστος αποκτησης (22-23000
-
[quote='saxon_747']Ο κυριος Θ. Τσικας, δοκιμαζει το corsa opc στη Μαγιόρκα και γραφει τις αποψεις του στο περιοδικο 'auto-τυπος'.
Σας παραθετω αυτα που ξεχωρισα σαν πιο ουσιωδη:
'...εκτος απο τον κινητηρα , οι μηχανικοι του Opel Performance Center, προχωρησαν σε ουσιαστικες παρεμβασεις στο πλαισιο αλλα και γενικοτερα σε οτι αφορα το στησιμο του αυτοκινητου.Πολυτιμος συμβουλος τους ηταν ο πολυπειρος Manuel Reuter, που εγραψε πολλα χιλιομετρα στη πιστα του Nirburgring. To αποτελεσμα της εξελιξης ειναι απο τα καλυτερα που εχουμε οδηγησει στην κατηγορια.Το Corsa OPC ,καταφερνει να ειναι ενα αυτοκινητο με αγωνιστικη φιλοσοφια, το οποιο ομως μπορει ταυτοχρονα να οδηγηθει πανευκολα στις καθημερινες μας, εντος των τοιχων μετακινησεις.'
'Εχοντας την ευκαιρια να το οδηγησουμε τοσο στην πιστα (RennArena) οσο και σε δημοσιους δρομους, πιστοποιησαμε αυτο το παντρεμα που προαναφεραμε. Η δυναμη ειναι πανταχου παρουσα χαρη στην εξαιρετικη ροπη του κινητηρα , τα φρενα εξαιρετικης αποδοσης και αντοχης, το τιμονι γρηγορο και σαφεστατο, το ιδιο και ο επιλογεας, το κιβωτιο εχει σωστη κλιμακωση για τις αναγκες της κατασκευης και η αναρτηση απορροφα τις οποιες ανωμαλιες του οδοστρωματος, κρατωντας παραλληλα τη δυναμικοτητα του συνολου. Τα περιθωρια προσφυσης ειναι μεγαλα, ενω θετικες εντυπωσεις αφησε και το αναβαθμισμενο συστημα ESP.'
Aρα,δεν προκειται για ενα αμαξακι που βασιζεται μονο στα μπιχλιμπιδια και στα ηλεκτρονικα. Ειναι ενα αμαξι που σου προσφερει εναν καλο κινητηρα, μελετημενο πλαισιο, αναρτησεις , και 'πολεμικη εμφανιση', που οπως φαινεται ξενιζει μερικους ή αλλοι τη βρισκουν υπερβολικη.
Το θεμα ειναι οτι 'προσφεροντας' τα οποια μπιχλιμπιδια και ηλεκτρονικα συστηματα, ολοκληρωνεις το 'πακετο', φτιαχνοντας ενα αμαξι που δεν θα στερησει τις οποιες 'ευκολιες' απο τον οδηγο που θα το χρησιμοποιησει και για καθημερινες μετακινησεις.
Λαμβανοντας μαλιστα υπ'οψιν, το μικρο σχετικα κοστος αποκτησης (22-23000
-
Το βιντεάκι απο το ρίνγκ με τον Ρόυτερ στο τιμόνι ήταν όντως ψαρωτικότατο.Εκεί φαίνεται να παταει πολύ καλά το κορσακι,αλλά,με τέτοια 'χερια' ίσως να πατούσανε καλά τα πάντα.
Πάντως παίρνει έναν πόντο απο το βίντεο -
μα που ειναι το βιντεο,...οεο?
-
Δεν είναι κάπου στις προηγούμενες σελίδες αυτού του τόπικ;
-
-
Μαλλον ήταν αυτο:
http://youtube.com/watch?v=QygCKET04NM& ... ed&search=
-
Δεν ξερω ποσοι απο σας εχουν δει απο κοντα το αυτοκινητο αλλα καντε ενα κοπο να το δειτε πριν το απορριψετε!Τα καθισματα απο κοντα ειναι φανταστικα!Ισως δεν ειναι τοσο πρακτικα στην επιβιβαση των πισω αφου ειναι λιγο δυσκολη η μετακινηση τους μπρος πισω,ουτε προσφερουν την απολυτη πλευρικη στηριξη αλλα ειναι πραγματικα πανεμορφα!Απο πισω επισης το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ ομορφο κ κατα τη γνωμη μου δε δειχνει οσο υπερβολικο περιμενα στηριζομενος στις φωτογραφιες.Καποια πραγματα που δε μου αρεσαν τοσο ομως ηταν το εμπρος μερος του αυτοκινητου με τις περιεργες γριλιες κ τα ασημι περιβληματα των προβολεων ομιχλης,το οτι ειναι πιο ψηλο μπροστα απ'οτι πισω,κ η οχι κ τοσο καλη ποιοτητα του κατω μερους του ταμπλο οχι μονο σε συγκριση με τον ανταγωνισμο αλλα ακομα κ με το δικο μου corsa c...
-
Το Σάββατο πέρασα και το είδα το OPC από την έκθεση...! Λοιπον, το αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ότι το περίμενα....οι φωτογραφίες πράγματι το εμφανίζοιυν κάπως πιο τούμπανο από ότι πραγματικά είναι...τα αερο-βοηθήματα όπως τα ρύγχοι μπροστα και πίσω είναι πανέμορφα και καθόλου καγκούρικα...και φυσικά συντελούν στην ευστάθεια του οχήματος το οποίο για όσους δεν το γνωρίζουν αποτελεί το πρωτο στην κατηγορία του το οποίο εξελίχθηκε σε wind-tunnel με την επίβλεψη της Lotus! Αυτά...δε βλέπω την ώρα να έρθει ο Αυγουστος να το πίασω στα χέρια μου....και στα πόδια μου....
-
αχ ,αυτα τα καθισματα
γενικα επαναλαμβανω ειναι υπεροχο!!
οποιος το αγορασει και δεν του αρεσουν τα καθισματα περιμενω στην γωνια ε?? -
Μερικά snapshots από την έκθεση (sorry για την άθλια ποιότητα).
http://xs115.xs.to/xs115/07201/corsa_opc_eng.jpg
http://xs115.xs.to/xs115/07201/corsa_opc_in.jpg
http://xs115.xs.to/xs115/07201/corsa_opc_rear.jpg
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Το Σάββατο πέρασα και το είδα το OPC από την έκθεση...! Λοιπον, το αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ότι το περίμενα....οι φωτογραφίες πράγματι το εμφανίζοιυν κάπως πιο τούμπανο από ότι πραγματικά είναι...τα αερο-βοηθήματα όπως τα ρύγχοι μπροστα και πίσω είναι πανέμορφα και καθόλου καγκούρικα...και φυσικά συντελούν στην ευστάθεια του οχήματος το οποίο για όσους δεν το γνωρίζουν αποτελεί το πρωτο στην κατηγορία του το οποίο εξελίχθηκε σε wind-tunnel με την επίβλεψη της Lotus! Αυτά...δε βλέπω την ώρα να έρθει ο Αυγουστος να το πίασω στα χέρια μου....και στα πόδια μου....Το είχες παραγγείλει προτού το δεις από κοντά?
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
αχ ,αυτα τα καθισματα
γενικα επαναλαμβανω ειναι υπεροχο!!
οποιος το αγορασει και δεν του αρεσουν τα καθισματα περιμενω στην γωνια ε??Tα αναλλασω με τα δικα μου απο το sport με τους αεροσακους μαζι!Δικαιη ανταλλαγη!!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μερικά snapshots από την έκθεση (sorry για την άθλια ποιότητα).http://xs115.xs.to/xs115/07201/corsa_opc_eng.jpg
http://xs115.xs.to/xs115/07201/corsa_opc_in.jpg
http://xs115.xs.to/xs115/07201/corsa_opc_rear.jpg
Το Σάββατο πέρασα και το είδα το OPC από την έκθεση...! Λοιπον, το αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ότι το περίμενα....οι φωτογραφίες πράγματι το εμφανίζοιυν κάπως πιο τούμπανο από ότι πραγματικά είναι...τα αερο-βοηθήματα όπως τα ρύγχοι μπροστα και πίσω είναι πανέμορφα και καθόλου καγκούρικα...και φυσικά συντελούν στην ευστάθεια του οχήματος το οποίο για όσους δεν το γνωρίζουν αποτελεί το πρωτο στην κατηγορία του το οποίο εξελίχθηκε σε wind-tunnel με την επίβλεψη της Lotus! Αυτά...δε βλέπω την ώρα να έρθει ο Αυγουστος να το πίασω στα χέρια μου....και στα πόδια μου....
Το είχες παραγγείλει προτού το δεις από κοντά?
Οσο και αν σου φαίνεται περίεργο...ΝΑΙ! Το εκπληκτικό όμως είναι ότι μου άρεσε πιο πολύ από κοντά παρά από τις φωτογραφίες και τα βίντεο!
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Το είχες παραγγείλει προτού το δεις από κοντά?
Οσο και αν σου φαίνεται περίεργο...ΝΑΙ! Το εκπληκτικό όμως είναι ότι μου άρεσε πιο πολύ από κοντά παρά από τις φωτογραφίες και τα βίντεο!
Χαίρομαι. Προσωπικά δεν έχω αγοράσει ποτέ αμάξι όχι απλά χωρίς να το δω από κοντά αλλά χωρίς και να το οδηγήσω για να δω τουλάχιστον την αίσθηση του κι αν τυχόν έχει κάτι που μ' εκνευρίζει (π.χ. αν κοπανάει υπερβολικά η ανάρτηση, κλπ). Άσε που φροντίζω, εφόσον υπάρχει δυνατότητα, να οδηγήσω κι αυτά που έχω απορρίψει για τον ένα ή τον άλλο λόγο, ώστε να υπάρχει καλύτερο μέτρο σύγκρισης.
Υποθέτω ότι ανήκω στο άλλο άκρο...
Opel Corsa OPC + GSi 2007