Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η στούκα του Νταμπίζα και η ασχετοσύνη του Alter...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η στούκα του Νταμπίζα και η ασχετοσύνη του Alter...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    44
    304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Εσύ γιατί νομίζεις; Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι όλα αυτά είναι μέσα στα πλαίσια του σχεδίου αποβλάκωσης των πάντων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        μ'ενα καλο δικηγορο και λιγο σπρωξιμο δε χρειαζεται να εισαι ο Βαρδινογιαννης για να μην μπεις φυλακη...παρολο που μπορει να εξοντωσεις μισο χωριο...δεν ειναι μονο για τους πολυ δυνατους οικονομικα η ανοχη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nidosan last edited by

          Να προσθέσω μερικά σχόλια σε αυτά που είδη ειπώθηκαν:

          Τα TVR δεν έχουν τις γνωστές 'ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης' που απορροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης με χαμηλές σχετικά ταχύτητες, και η εταιρία (για την ώρα) ισχυρίζεται ότι δεν πιστεύει ούτε στους αερόσακους. Εφαρμόζει τη φιλοσοφία στην οποία υπακούν τα αυτοκίνητα αγώνων, που συνήθως βγαίνουν από το δρόμο με ...πολλά: 'Χτίζει' τα μοντέλα της επάνω σε άκαμπτα [σωληνωτά] πλαίσια τα οποία έχουν σχεδιαστεί ώστε να αντέχουν σε συγκρούσεις με μεγάλη ταχύτητα και να προστατεύουν τον οδηγό ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟΣ (με 'τίμημα' το ισχυρότερο shock στο σώμα του οδηγού από τη ζώνη, όπως στα ράλι, την F1, κλπ). Αν προσέξατε το βίντεο στις ειδήσεις, το αυτοκίνητο είχε καεί (οι κύριοι της TVR έπρεπε αφού επιμένουν να φτιάχνουν 'αγωνιστικά' να φροντίσουν και για αντίστοιχο σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης!) αλλά ο σκελετός του ήταν άθικτος παρά την ισχυρή (?) σύγκρουση.

          Το γεγονός είναι πάντως ότι ο αξιότιμος κύριος Νταμπίζας γλίτωσε ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ και δε σκοτώθηκε (1) από τη σύγκρουση, εφόσον δεν ήταν καν δεμένος (2) δεν κάηκε ζωντανός και (3) όταν πετάχτηκε από το αυτοκίνητο δεν προσγειώθηκε επάνω σε άλλο κινούμενο όχημα ή σε τοίχο.

          Κατά τ' άλλα, ευχάριστη έκπληξη μου προξένησε το γεγονός ότι το Star ΔΕΝ έβαλε το soundtrack από το 'Gladiator' όταν έδειχνε το συμβάν (κάτι διάβασα για αποβλάκωση, όποιος το έγραψε να το πάρει πίσω!!! )...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rgbeft last edited by

            Ο χρήστης nidosan έγραψε:

            Κατά τ' άλλα, ευχάριστη έκπληξη μου προξένησε το γεγονός ότι το Star ΔΕΝ έβαλε το soundtrack από το 'Gladiator' όταν έδειχνε το συμβάν (κάτι διάβασα για αποβλάκωση, όποιος το έγραψε να το πάρει πίσω!!! )...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              skullone last edited by

              Ο χρήστης nidosan έγραψε:
              (οι κύριοι της TVR έπρεπε αφού επιμένουν να φτιάχνουν 'αγωνιστικά' να φροντίσουν και για αντίστοιχο σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης!)

              Απ'της μυλωνούς τον πισινό ζητάς ορθογραφία...

              Η TVR παλιότερα έφτιαχνε άσχημα αυτοκίνητα προϊστορικής νοοτροπίας που χαλάγανε ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Τώρα φτιάχνει όχι και τόσο άσχημα αυτοκίνητα προϊστορικής νοοτροπίας που χαλάνε συνέχεια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr