-
Ας πούμε ότι αγοράζω αυτοκίνητο με κινητήρα ντήζελ. Αν το πάω σε πόλη όπου απαγορεύεται να κυκλοφορώ τι θα γίνει? Δηλαδή έχουν τροχαίους που ελέγχουν? και αν με πιάσουν πχ να κυκλοφορώ παράνομα στην Αθήνα θα πληρώσω πρόστιμο? ή θα μου πάρουν τις πινακίδες ή τι? Το αυτοκίνητο το θέλω για να πηγαίνω από την Αθήνα στο χωριό μου και πίσω και δεν θα πολυκυκλοφορεί στην Αθήνα.
-
Ας πούμε ότι αγοράζω αυτοκίνητο με κινητήρα ντήζελ. Αν το πάω σε πόλη όπου απαγορεύεται να κυκλοφορώ τι θα γίνει? Δηλαδή έχουν τροχαίους που ελέγχουν? και αν με πιάσουν πχ να κυκλοφορώ παράνομα στην Αθήνα θα πληρώσω πρόστιμο? ή θα μου πάρουν τις πινακίδες ή τι? Το αυτοκίνητο το θέλω για να πηγαίνω από την Αθήνα στο χωριό μου και πίσω και δεν θα πολυκυκλοφορεί στην Αθήνα.
-
Ας πούμε ότι αγοράζω αυτοκίνητο με κινητήρα ντήζελ. Αν το πάω σε πόλη όπου απαγορεύεται να κυκλοφορώ τι θα γίνει? Δηλαδή έχουν τροχαίους που ελέγχουν? και αν με πιάσουν πχ να κυκλοφορώ παράνομα στην Αθήνα θα πληρώσω πρόστιμο? ή θα μου πάρουν τις πινακίδες ή τι? Το αυτοκίνητο το θέλω για να πηγαίνω από την Αθήνα στο χωριό μου και πίσω και δεν θα πολυκυκλοφορεί στην Αθήνα.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Ας πούμε ότι αγοράζω αυτοκίνητο με κινητήρα ντήζελ. Αν το πάω σε πόλη όπου απαγορεύεται να κυκλοφορώ τι θα γίνει? Δηλαδή έχουν τροχαίους που ελέγχουν? και αν με πιάσουν πχ να κυκλοφορώ παράνομα στην Αθήνα θα πληρώσω πρόστιμο? ή θα μου πάρουν τις πινακίδες ή τι? Το αυτοκίνητο το θέλω για να πηγαίνω από την Αθήνα στο χωριό μου και πίσω και δεν θα πολυκυκλοφορεί στην Αθήνα.Σχεδόν κανένας αστυνομικός δεν θα καταλάβει ότι πρόκειται για diesel αν δεν κοιτάξει την άδεια. Εδώ δεν ξέρουν άλλα κι άλλα Βέβαια τόσοι Αλβανοί που κυκλοφορούν με αρχαία και ρυπογόνα diesel είναι 'νόμιμοι', απλώς γιατί έχουν ξένες πινακίδες.
Αν τελικά το αποφασίσεις, να κοιτάξεις από πριν αν υπάρχει υποστήριξη στη συντήρηση του αυτοκινήτου (αντλία και μπεκ) και προσοχή στο πετρέλαιο!!!
-
Αν τελικά το αποφασίσεις, να κοιτάξεις από πριν αν υπάρχει υποστήριξη στη συντήρηση του αυτοκινήτου (αντλία και μπεκ) και προσοχή στο πετρέλαιο!!!
Κοινώς πρέπει να πάρεις κάτι που να κυκλοφορεί σαν ταξί αλλιώς δύσκολα θα βρίσκεις ανταλλακτικά.Προσοχή στο πετρέλαιο!!!!!
-
Βασικά σκέφτομαι το VW Polo 1.9tdi. Νομίζω ότι υπάρχουν τέτοιοι κινητήρες στην ελλάδα από ταξί passat κλπ. οπότε στο σερβις θα γνωρίζουν τον κινητήρα. Το θέμα είναι ΑΝ με πιάσουνε τι συνέπειες θα έχω.
Αλλο θέμα που δεν γνωρίζω είναι αν αυτό το αμάξι μπορεί να γίνει παραγγελία από Ελλάδα μέσω του τοπικού αντιπροσώπου στην Ελλάδα ή αν πρέπει να το αγοράσω απ έξω και να το φέρω εγώ. -
[list:1lxwpsr4]Απο ανταλλακτικα για diesel VW, τετρακυλινδρα, πεντακυλινδρα καθως και εξακυλινδρα υπαρχουν τα ΠΑΝΤΑ [/list:u:1lxwpsr4][list:1lxwpsr4]Προχωρα στην αγορα του αφοβα[/list:u:1lxwpsr4]
-
καλη επιλογη...μαλλον ειδικη παραγγελια θα το κανεις...αν σε πιασουν οι τροχονομοι οντως τι σε κανουν?ξερει κανεις?
τι ροπη εχει ο κινητηρας αυτος? -
Παιδιά,
ζώντας στα περίχωρα της Αθήνας (Σπάτα) και μάλιστα σε μια περιοχή που πάντα ήταν γνωστή για τα χιλιάδες στρέμματα αμπέλια και χωράφια είμαι ταυτόχρονα και εκτός της ζώνης που απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Αναφέρθηκα σε αμπέλια και χωράφια διότι στην περιοχή μου υπάρχουν 100αδες αγροτικά και όχι μόνο (άλλα οχήματα τα οποία έχουν άδειες αγροτικού) που καίνε πετρέλαιο.
Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον γνωρίζει ή έχει σχετική εμπειρία τι χρείαζεται για να βγάλει κανείς άδεια για αγροτικό όχημα.
Επίσης σκέφτομαι πολύ σοβάρα μια και πάντα το όνειρο μου ήταν ένα μεγάλο τετρακίνητο να προχωρήσω σε αγορά jeep-οειδούς με πετρελαιοκινητήρα. Μένω εκτός της ζώνης απαγόρευσης και η δουλεία μου επίσης είναι εκτός. Άρα το επόμενο μου αυτοκίνητο σκέφτομαι να είναι ένα μεγάλο jeep-οειδές ή ένα επίσης μεγάλο SUV με δυνατότητες καθαρόαιμου που να διαθέτουν 2λιτρο diesel κινητήρα με άμεσο ψεκασμό και turbo.
Κερδίζω σε κατανάλωση (τεράστια οικονομία) σε ροπές (τερατώδης ροπές!!!) και θα έχω και το αυτοκίνητο που θέλω χωρίς τεκμήρια και μπούρδες.Μακάρι να σκέφτονται έτσι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
καλη επιλογη...μαλλον ειδικη παραγγελια θα το κανεις...αν σε πιασουν οι τροχονομοι οντως τι σε κανουν?ξερει κανεις?
τι ροπη εχει ο κινητηρας αυτος?Mόλις 240Nm στις 1.800σ.α.λ.
Tο πιο πιθανό είναι να σου δώσουν κλήση, δεν ξέρω τι άλλες συνέπειες έχεις
-
Μόνο κλήση ή θα μου πάρουν τις πινακίδες? Κι αν με σταματήσει συνεργείο για έλεγχο καυσαερίων τι γίνεται? Λογικά θα έχω κάρτα καυσαερίων αλλά αν είμαι στην Αθήνα?
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Μόνο κλήση ή θα μου πάρουν τις πινακίδες? Κι αν με σταματήσει συνεργείο για έλεγχο καυσαερίων τι γίνεται? Λογικά θα έχω κάρτα καυσαερίων αλλά αν είμαι στην Αθήνα?Για καυσαέρια μην ανησυχείς Ο συγκεκριμένος κινητήρας καλύπτει Euro III και ορισμένοι καινούριοι diesel Euro IV
Για πινακίδες και άλλες συέπειες δεν μπορώ να σου πω σίγουρα
-
Καθότι κάτοχος αυτοκινήτου diesel (golf 1.9 Tdi 115ps) είχα και εγω την απορία του τι γίνετε σε περιπτωση που με πιάσουν εντός λεκανοπεδίου Αττικης. Ρωτόντας φίλο τροχονόμο μου λέει οτι κανονικά προβλέπετε ακινητοποίηση οχήματος και αφαίρεση πινακίδων αλλά όπως από προσωπική εμπειρία και από εμπειρίες κάποιων φίλων μου αν σε σταματίσουν δεν το κάνουν.
Για την έκδοση αγροτικού οχήματος πρέπει να δειλώνεις για τουλάχιστον 2 ή 3 χρόνια εισόδημα από αγροτικά προιόντα.
Όσο για καυσαέρια ο κινητήρας του Polo ειναι της νέας σειράς PD της VW
και καλύπτει Euro IV αποδίδει 100ps/4000 και 240Nm/1800 και καίει το αστρονομικό ποσο των 5,8λτ/100 Κμ επιβεβαιωμένα κρίνοντας από την κατανάλωση του δικού μου. Λοιπές Επιδόσεις Polo 0-100 10.3 Τελική 190Km/h.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΤΙΖΕΛ