-
Καλημερα σε ολους. Με το που μπηκε το καλοκαιρακι παρατηρησα οτι ο κινητηρας του αυτοκινητου( ford sierra 2l) καιει πολυ λαδι. Τι θελω να πω με αυτο. Εχοντας κανει περι των 3500 χιλιομετρων εκανα ελενχο τη σταθμη του λαδιου και δεν υπηρχε πουθενα. Αναγκαστηκα να βαλω 3,5 κιλα λαδι σαν συμπληρωμα (αναθεμα συμπληρωμα και αυτο ). Ενας μηχανικος μου ειπε πως οσο και να θελουν αλλαγμα ελατηρια και τσιμουχακια στις βαλβιδες τοσο λαδι δεν ειναι λογικο. Επεισης ειπε οτι μπορει να φταιει και η ποιοτητα του λαδιου. Υπαρχει κατι που θα μπορουσα να ελενξω η καποια γνωμη επι του θεματος
-
Καλημερα σε ολους. Με το που μπηκε το καλοκαιρακι παρατηρησα οτι ο κινητηρας του αυτοκινητου( ford sierra 2l) καιει πολυ λαδι. Τι θελω να πω με αυτο. Εχοντας κανει περι των 3500 χιλιομετρων εκανα ελενχο τη σταθμη του λαδιου και δεν υπηρχε πουθενα. Αναγκαστηκα να βαλω 3,5 κιλα λαδι σαν συμπληρωμα (αναθεμα συμπληρωμα και αυτο ). Ενας μηχανικος μου ειπε πως οσο και να θελουν αλλαγμα ελατηρια και τσιμουχακια στις βαλβιδες τοσο λαδι δεν ειναι λογικο. Επεισης ειπε οτι μπορει να φταιει και η ποιοτητα του λαδιου. Υπαρχει κατι που θα μπορουσα να ελενξω η καποια γνωμη επι του θεματος
-
Καλημερα σε ολους. Με το που μπηκε το καλοκαιρακι παρατηρησα οτι ο κινητηρας του αυτοκινητου( ford sierra 2l) καιει πολυ λαδι. Τι θελω να πω με αυτο. Εχοντας κανει περι των 3500 χιλιομετρων εκανα ελενχο τη σταθμη του λαδιου και δεν υπηρχε πουθενα. Αναγκαστηκα να βαλω 3,5 κιλα λαδι σαν συμπληρωμα (αναθεμα συμπληρωμα και αυτο ). Ενας μηχανικος μου ειπε πως οσο και να θελουν αλλαγμα ελατηρια και τσιμουχακια στις βαλβιδες τοσο λαδι δεν ειναι λογικο. Επεισης ειπε οτι μπορει να φταιει και η ποιοτητα του λαδιου. Υπαρχει κατι που θα μπορουσα να ελενξω η καποια γνωμη επι του θεματος
-
Ο χρήστης crawler έγραψε:
Καλημερα σε ολους. Με το που μπηκε το καλοκαιρακι παρατηρησα οτι ο κινητηρας του αυτοκινητου( ford sierra 2l) καιει πολυ λαδι. Τι θελω να πω με αυτο. Εχοντας κανει περι των 3500 χιλιομετρων εκανα ελενχο τη σταθμη του λαδιου και δεν υπηρχε πουθενα. Αναγκαστηκα να βαλω 3,5 κιλα λαδι σαν συμπληρωμα (αναθεμα συμπληρωμα και αυτο ). Ενας μηχανικος μου ειπε πως οσο και να θελουν αλλαγμα ελατηρια και τσιμουχακια στις βαλβιδες τοσο λαδι δεν ειναι λογικο. Επεισης ειπε οτι μπορει να φταιει και η ποιοτητα του λαδιου. Υπαρχει κατι που θα μπορουσα να ελενξω η καποια γνωμη επι του θεματοςΓια να κάψεις τόσο λάδι, θα έπρεπε κάθε που αφήνεις γκάζι να μη βλέπεις τίποτα πίσω, από το καφέ σύννεφο που θα σηκωνόταν!
Κοίταξες για κάποια διαρροή; Εναλλακτικά σκέψου αν όντως ήταν γεμάτο πριν 3500 χιλιόμετρα. Γέμισέ το και παρακολούθα το κάθε εβδομάδα.
-
Ηταν γεματο γιατι σε 1500 χιλιομετρα πηγαινα για αλλαγη. Που να κοιταξω για διρροες.
-
εκεί που το παρκάρρεις, αλλά και τον κινητήρα από κατω. Αν και θεωρώ πως ΜΠΟΡΕΙ ο κινητήρας να καίει τόσο λάδι. Που να δεις πόσο λάδι καίει ενα λάνσσερ που έχουμε εμείς, χωρίς το άτιμο να ντουμανιάζει τον τόπο!!
-
Κατω απο το κινητηρα δεν υπαρχουν λαδια απο φλαντζες, τσιμουχες. Θα μπορουσε απο καπου αλλου να χανει
-
[list:2nri95c7]Ελατηρια.Μη το ψαχνεις ποιο περα[/list:u:2nri95c7][list:2nri95c7]Λογικα θα πρεπει να εχεις και αναθυμιασεις.Ανοιξε την ταπα του λαδιου με ζεστο μοτερ εν λειτουργεια.Αν δεις να βγαζει ασπρο καπνο, τα ελατηρια ειναι καθαρισμενα.Βγαλε και το φιλτρο αερος να δεις οτι ειναι πνιγμενο στο λαδι[/list:u:2nri95c7]
-
Φίλε εδώ θα συμφωνήσω με τον G60. Εφόσον δεν έχεις δει διαρροές λαδιού (πιθανών από σπασμένο κάρτερ) τότε προφανώς καις μισό λάδι μισή βενζίνη έτσι τουλάχιστον όπως το περιγράφεις . Δε θέλω να παραστήσω τον ειδικό αλλά that's my opinion
-
ενας ακομα λογος για την ''εξαφανιση'' του λαδιου σε ενα κινητηρα ειναι ,εφ'οσον ειναι και λιγο πεσμενος , η τοποθετηση συνθετικων λιπαντικων χαμηλου ιξωδους [0 εως και 10ή 15] και αυτο γιατι τα καιει γρηγορα ενω τα 20/50 δεν τα καιει ή τουλαχιστον οχι τοσο γρηγορα οσο τα συνθετικα.
φιλος μου θυμαμαι με ενα παλιο mazda πριν πολλα χρονια μετα απο δικη μου προτροπη και ενω δεν ειχε κανενα προβλημα εβαλε συνθετικα χαμηλου ιξωδους.........μετα απο λιγο καιρο δεν εμεινε τιποτα........αφου του ειπαν οτι τα εκαψε γιατι ειχε παλιο κινητηρα εβαλε παλι 20/50 και κανενα προβλημα.
-
Απο οτι καταλαβαινω θα πρεπει να αλλαξω τα λαδια για αρχη γιατι για αλλαγη ελατηριων το budget ειναι αρκετα υψηλο και βλεπουμε στο μελλον. Σας ευχαριστω και θα σας ενημερωσω για τα αποτελεσματα.
-
[list]Ελατηρια.Μη το ψαχνεις ποιο περα[/list][list]Λογικα θα πρεπει να εχεις και αναθυμιασεις.Ανοιξε την ταπα του λαδιου με ζεστο μοτερ εν λειτουργεια.Αν δεις να βγαζει ασπρο καπνο, τα ελατηρια ειναι καθαρισμενα.Βγαλε και το φιλτρο αερος να δεις οτι ειναι πνιγμενο στο λαδι[/list]
Ανοιξα τη ταπα και αναθυμιασης ασπρου καπνου δεν βγηκαν το φιλτρο σιγουρα δεν εχει λαδια γιατι το καθαριζω συχνα αρα αυτο που μενει πριν ανοιξω κινητηρα ειναι η αλλγη λαδιων.
-
Μια μικρη διορθωση στον φιλο Vasilio το συννεφο θα ειναι μπλε.. αν γινει αναμιξη βενζινης κ λιπαντικου ελαιου κ επειτα καυση το προιον θα ειναι αεριο χρωματος μπλε.
Dimitris...
ας καψουμε και λιγο βενζινη