-
Ερωτηση τεχνικης φυσεως. Μπορει ο συμπλεκτης οταν βυθιστει μεσα σε νερο να μην κανει σωστα αποσυμπλεξει και οταν βγει απο το νερο να επανερχεται στα ισα του. Αν ναι γιατι συμβαινει αυτο και πως μπορω να του κανω στεγανοποιηση
-
Ερωτηση τεχνικης φυσεως. Μπορει ο συμπλεκτης οταν βυθιστει μεσα σε νερο να μην κανει σωστα αποσυμπλεξει και οταν βγει απο το νερο να επανερχεται στα ισα του. Αν ναι γιατι συμβαινει αυτο και πως μπορω να του κανω στεγανοποιηση
-
Ερωτηση τεχνικης φυσεως. Μπορει ο συμπλεκτης οταν βυθιστει μεσα σε νερο να μην κανει σωστα αποσυμπλεξει και οταν βγει απο το νερο να επανερχεται στα ισα του. Αν ναι γιατι συμβαινει αυτο και πως μπορω να του κανω στεγανοποιηση
-
υποθέτω οτι θα μπορουσε να ''πατιναρει'' οταν το νερο ειναι τοσο πολυ ωστε να λειτουργησει σαν ''λιπαντικο'' μεταξυ του υλικου τριβης και του πλατο εως οτου στεγνωσει ή φυγει με την περιστροφη............ αλλα αυτο που ισως ειναι πιο σημαντικο και μπορει να δημιουργησει δυσαρεστα προβληματα στο μελλον σε εναν δισκο που συχνα ''κολυμπαει'' ειναι οτι μπορει να ''φουσκωσει'' απο τα νερα και να αποκολληθουν τμηματα του με αποτελεσμα να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο!!!!!!
-
αν δεν κανει σωστα αποσυμπλεξη ενας μηχανικος συμπλεκτης κατα τη διαρκεια ελευθερης καταδυσης σημαινει οτι ουτε στην πλαζ την κανει σωστα απλα εκει δεν φαινεται τοσο πολυ
δυο πιθανες αιτιες που μου ερχονται
- η αποσταση μεταξυ των δυο τριβομενων επιφανειων ειναι τοσο μικρη που το υδατινο ρευμα που δημιουργει ο ενας παρενοχλει τον αλλο
-ο μηχανισμος αποσυμλπεξης εχει καποιον ελευθερο κολυμβητη που πορωνεται για πρωτοβουλιες
η στεγανοποιηση γινεται ευκολα με τους κλασσικους τροπους μεχρι να φτασεις στα εδρανα τα οποια πρεπει να αλλαχτουν υποχρεωτικα με αλλα εξαρχης σχεδιασμενα γιαυτη τη δουλεια
- η αποσταση μεταξυ των δυο τριβομενων επιφανειων ειναι τοσο μικρη που το υδατινο ρευμα που δημιουργει ο ενας παρενοχλει τον αλλο
-
Kαταρχιν το συστημα συμπλεξης ειναι πολυ καλα στεγανοποιειμενο απορω πως σου παρουσιασε τετειο προβλημα εισαι σιγουρος...?
-
φιλε dimitri το αυτοκινητο για το οποιο συζηταμε ειναι ενα στρατιωτικο απο ανακατασκευη με πατεντα στο συμπλεκτη για να φορεθει ενας φορντ σιερα κινητηρας. Ετσι ο προκατοχος που εκανε τη μετατροπη θεωρησε τη στεγανοποιηση του συμπλεκτη περιτο.
-
Ok λιγο βλακας με το συμπαθιο....κανε στεγανοποιηση με τον οποιοδηποτε δυνατο τροπο
-
πιο συμπαθιο εγω εχω πει τα χειροτερα για το τυπο. λιγο να ηξερε απο αυτοκινητα και θα ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση.
-
Ok εγω νομιζα οτι ηταν κανας συγγενης σου κ φοβηθικα να βρισω μην γινη κανας καυγας εε τοτε.....Τι μαλακας ανθρωπος!.....
Dimitris...
-
Ο χρήστης crawler έγραψε:
φιλε dimitri το αυτοκινητο για το οποιο συζηταμε ειναι ενα στρατιωτικο απο ανακατασκευη με πατεντα στο συμπλεκτη για να φορεθει ενας φορντ σιερα κινητηρας. Ετσι ο προκατοχος που εκανε τη μετατροπη θεωρησε τη στεγανοποιηση του συμπλεκτη περιτο.Για πιο συγκεκριμένα αυτοκίνητο μιλάμε; Ίσως μπορώ να σε βοηθήσω. Όταν λες ανακατασκευή, εκτός από την πατέντα για τον κινητήρα , έχει και άλλες πατέντες;
-
προς Dimitris_
καλα το ειπες και συμφωνω μαζι σου
προς EMMANOYHL
εχω ενα τζιπ του στρατου m38a1 '58
για τι πατεντες αναφερεσαι γιατι προς στιγμη δεν εχει τιποτα αλλο αλλα εχω αρχισει να κανω μετατροπη το στρατιωτικο τιμονι για να του βαλω ατερμονα.
Συμπλεκτες και λειτουργεια