-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάντως η υπόθεση μου μυρίζει εμπορία φιδιών... Έχουμε λοιπόν έναν αρκετά τσιτωμένο 1400άρη κινητήρα (1,5 bar δεν είναι καθόλου λίγο κύριοι) και με ένα προγραμματάκι απλά τον πάμε στα 1,9! Και από αυτή την αύξηση (σε έναν 1400άρη τονίζω κινητήρα) παίρνουμε έτσι απλά 30 άλογα. Πόσο δυνατόν είναι αυτό?Ξανασκεφτείτε το πάντως... μιλάμε για 1.9 bar πίεση! Αλήθεια τα καλά subaro-έβο πόσο μπορούν να ανεβάσουν, χωρίς να πειράξει κάποιος τα σωθικά τους?
Για να μπορει να σηκωνει ο κινητηρας απο το εργοστασιο 1,5bar σημαινει πως εχει την κατασκευαστικη δυνατοτητα να το κανει αυτο..Και σιγουρα τα ορια του ειναι παραπανω.Δεν νομιζω να περναγε στην γραμμη παραγωγης ενα μοντελο το οποιο ειναι πιεσμενο πανω απο τα ορια αξιοπιστιας του.Η αυξηση κατα 0,4bar μπορει να το κανει να ερθει εκει μπορει και οχι.Και επισης τετοια αυξηση με σωστη διαχειρηση μπορει να δωσει 30 αλογα..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Θεωρητικά, θα βγει 1.4 TSI @ 210 στο Sc-IROC-o, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι ΑΚΡΙΒΟΣ ο ίδιος με το σημερινό TSI και δεν θα 'χει αλλαγές πχ στην τουρμπίνα ή και στο μπλοκετσι. η VW θα βγαλει στο μελλον μαμα TSI 210 ιππων οποτε ειναι εφικτο αλλα δεν ξερουμε πώς ακριβως θα το κανει.
ο Παζαροπουλος την εχει δει μεγαλος προγραμματιστης (βλεπε και τα 'προγραμματα' για τους 1.6 FSI) και ταζει λαγους με πετραχηλια.
και μονο που επισημη αντιπροσωπεια σου υποσχεται οτι θα πατας τα GTI...καταλαβαινεις με τι νοοτροπια πλησιαζουν τον πελατη..
δεν θα εμπιστευομουνα επισημη αντιπροσωπεια για προγραμμα και ειδικα τον Παζαρο. εχουν αποδειξει πολλες φορες την αναξιοπιστια τους..και επισης προκειται για εντελως καινουριο κινητηρα, οποτε καλο ειναι να περιμενεις ενα χρονο τουλαχιστον να δεις πώς παει το πραγμα γενικως και μετα το σκεφτεσαι για βελτιωση.
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
Πάντως η υπόθεση μου μυρίζει εμπορία φιδιών... Έχουμε λοιπόν έναν αρκετά τσιτωμένο 1400άρη κινητήρα (1,5 bar δεν είναι καθόλου λίγο κύριοι) και με ένα προγραμματάκι απλά τον πάμε στα 1,9! Και από αυτή την αύξηση (σε έναν 1400άρη τονίζω κινητήρα) παίρνουμε έτσι απλά 30 άλογα. Πόσο δυνατόν είναι αυτό?
Ξανασκεφτείτε το πάντως... μιλάμε για 1.9 bar πίεση! Αλήθεια τα καλά subaro-έβο πόσο μπορούν να ανεβάσουν, χωρίς να πειράξει κάποιος τα σωθικά τους?
Για να μπορει να σηκωνει ο κινητηρας απο το εργοστασιο 1,5bar σημαινει πως εχει την κατασκευαστικη δυνατοτητα να το κανει αυτο..Και σιγουρα τα ορια του ειναι παραπανω.Δεν νομιζω να περναγε στην γραμμη παραγωγης ενα μοντελο το οποιο ειναι πιεσμενο πανω απο τα ορια αξιοπιστιας του.Η αυξηση κατα 0,4bar μπορει να το κανει να ερθει εκει μπορει και οχι.Και επισης τετοια αυξηση με σωστη διαχειρηση μπορει να δωσει 30 αλογα..
1,5 bar ανεβασμένα στα 1,9 χωρίς σφυρίλατα μέσα και άλλα παρόμοια καλούδια? Εκτός αν έχει τέτοια πράγματα στα σπλάχνα του από το εργοστάσιο, οπότε το συζητάμε... Ikar? Τα φώτα σου please...
Για το bold: σωστά το είπες... καλή διαχείριση ξέρεις τι σημαίνει όμως? Οπωσδήποτε αλλαγή σε εισαγωγή-εξαγωγή, αλλιώς τα 30 άτια μόνο με πρόγραμμα μου φαίνονται χλωμά έως διάφανα. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν μιλάμε για περιπτώσεις χαλαρού κινητήρα, όπως ο 1.8Τ @ 150 άλογα, όπου ο κινητήρας 'κοιμόταν' και απλά τον έβαζες να δουλέψει σε ρυθμούς και πιέσεις που ΑΝΕΤΑ σήκωνε, έτσι? Εδώ η αρχική πίεση είναι ήδη υψηλή.
-
TSI/GT έχουν ΙΔΙΟ κινητήρα. Το μόνο που αλλάζει είναι ο εγκέφαλος κι όχι δεν απαιτούνται σφυριλατά. Φυσικά κι είναι ενισχυμένο το μπλοκ -χυτοσίδηρος- σε σχέση με έναν απλό τούρμπο/ατμοσφαρικό.
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Το κιτ αυτό κοστίζει 1000€
Μαζί με XENON φώτα = 1500€
Μαζί με XENON φώτα + Δέρμα = 2000€
Μαζί με XENON φώτα + πυροσβεστήρα = αξία ανεκτίμητη
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
TSI/GT έχουν ΙΔΙΟ κινητήρα. Το μόνο που αλλάζει είναι ο εγκέφαλος κι όχι δεν απαιτούνται σφυριλατά. Φυσικά κι είναι ενισχυμένο το μπλοκ -χυτοσίδηρος- σε σχέση με έναν απλό τούρμπο/ατμοσφαρικό.Δεν έχει λοιπόν.
Το οτι δεν έχει, δε σημαίνει οτι δεν απαιτούνται, για καλύτερη αξιοπιστία.
Και για να πάρει ακόμα 30 άλογα, ανεβαίνοντας στα 1.9 bar (το τονίζω ξανά, γίνομαι κουραστικός, αλλά είμαι πολλή η πίεση Άρη...), εχω την εντύπωση οτι θα του ήταν απαραίτητο να ενισχυθεί λίγο εσωτερικά. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για το bold: σωστά το είπες... καλή διαχείριση ξέρεις τι σημαίνει όμως? Οπωσδήποτε αλλαγή σε εισαγωγή-εξαγωγή, αλλιώς τα 30 άτια μόνο με πρόγραμμα μου φαίνονται χλωμά έως διάφανα. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν μιλάμε για περιπτώσεις χαλαρού κινητήρα, όπως ο 1.8Τ @ 150 άλογα, όπου ο κινητήρας 'κοιμόταν' και απλά τον έβαζες να δουλέψει σε ρυθμούς και πιέσεις που ΑΝΕΤΑ σήκωνε, έτσι? Εδώ η αρχική πίεση είναι ήδη υψηλή.
Αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι πως δεν ξερεις αν ο κινητηρας ειναι πιεσμενος η χαλαρος και επομενως η πιεση υψηλη.Σιγουρα το 1,9bar ακουγεται υπερβολικο σαν νουμερο σε σχεση με αλλους κινητηρες που εχουμε δει μεχρι τωρα.Δεν γνωριζω ποια ειναι η αντοχη των υλικων του αλλα δεν πιστευω πως η vw θα εβγαζε ενα κινητηρα τετοιο με ενα ολοκαινουργιο συστημα και θα ειναι πιεσμενο στα ορια της αξιοπιστιας του.Απλα νομιζω πως δεν εχουμε συνηθισει στο να βλεπουμε ιπποδυναμεις κοντα στα 200 αλογα απο 1400 κυβικα και καπως μας φαινεται υπερβολικο..
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
Για το bold: σωστά το είπες... καλή διαχείριση ξέρεις τι σημαίνει όμως? Οπωσδήποτε αλλαγή σε εισαγωγή-εξαγωγή, αλλιώς τα 30 άτια μόνο με πρόγραμμα μου φαίνονται χλωμά έως διάφανα. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν μιλάμε για περιπτώσεις χαλαρού κινητήρα, όπως ο 1.8Τ @ 150 άλογα, όπου ο κινητήρας 'κοιμόταν' και απλά τον έβαζες να δουλέψει σε ρυθμούς και πιέσεις που ΑΝΕΤΑ σήκωνε, έτσι? Εδώ η αρχική πίεση είναι ήδη υψηλή.
Αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι πως δεν ξερεις αν ο κινητηρας ειναι πιεσμενος η χαλαρος και επομενως η πιεση υψηλη.Σιγουρα το 1,9bar ακουγεται υπερβολικο σαν νουμερο σε σχεση με αλλους κινητηρες που εχουμε δει μεχρι τωρα.Δεν γνωριζω ποια ειναι η αντοχη των υλικων του αλλα δεν πιστευω πως η vw θα εβγαζε ενα κινητηρα τετοιο με ενα ολοκαινουργιο συστημα και θα ειναι πιεσμενο στα ορια της αξιοπιστιας του.Απλα νομιζω πως δεν εχουμε συνηθισει στο να βλεπουμε ιπποδυναμεις κοντα στα 200 αλογα απο 1400 κυβικα και καπως μας φαινεται υπερβολικο..
Δε σου λέω οτι έχει γίνει κάτι τέτοιο, αλλά μην ορκίζεσαι κιόλας στο όνομα της VW για αυτό. Ξέρεις πόσα 'δε νομίζω οτι ο τάδε κατασκευαστής θα έκανε τέτοια μ@λ@κία' έχουμε πει και όμως την έχει κάνει? Ακόμα και κατασκευαστές θεωρητικά πολύ πιο σοβαροί από το group vag.
Δεν είναι επιχείρημα το όνομα του κατασκευαστή για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο μ@λ@κίας... -
Δεν πιστεύω ότι η vw ξόδεψε 10 χρόνια ερευνών και πολλά εκατομμύρια ευρώ για να βγάλει κινητήρα αμφιβόλου αξιοπιστίας και πιεσμένο στο όριο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε σου λέω οτι έχει γίνει κάτι τέτοιο, αλλά μην ορκίζεσαι κιόλας στο όνομα της VW για αυτό. Ξέρεις πόσα 'δε νομίζω οτι ο τάδε κατασκευαστής θα έκανε τέτοια μ@λ@κία' έχουμε πει και όμως την έχει κάνει? Ακόμα και κατασκευαστές θεωρητικά πολύ πιο σοβαροί από το group vag.
Δεν είναι επιχείρημα το όνομα του κατασκευαστή για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο μ@λ@κίας...Δεν επικαλουμαι το ονομα του κατασκευαστη αλλα απλα λεω πως ειναι νεα τεχνολογια.Αν απλα βλεπουμε τοσο καχυποπτα αυτο το νεο συστημα αντιστοιχα θα επρεπε να βλεπουμε το ιδιο και το Prius και το υβριδικο Civic..Προσωπικη μου αποψη.Τωρα μπορεις να πεις πως ναι ειναι μεγαλη η πιεση ομως αν δεν γνωριζεις τις αντοχες του δεν μπορεις να εκφερεις αποψη αν ειναι πιεσμενο η οχι..Και για λογους αξιοπιστιας και μονο δεν γινεται να ειναι πιεσμενη στο οριο η τουρμπινα..Οποτε λογικα τη σηκωνει αυτη την πιεση...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
TSI/GT έχουν ΙΔΙΟ κινητήρα. Το μόνο που αλλάζει είναι ο εγκέφαλος κι όχι δεν απαιτούνται σφυριλατά. Φυσικά κι είναι ενισχυμένο το μπλοκ -χυτοσίδηρος- σε σχέση με έναν απλό τούρμπο/ατμοσφαρικό.Μήπως ξέρεις αν έχουν τους ίδιους κωδικούς μπλοκ, μπιέλες πιστόνια κλπ; Γιατί αν είναι ίδια το TSI συμφέρει ακόμα περισσότερο.
-
Πραγματικά το αν TSI και GT έχουν τον ίδιο κινητήρα...υπάρχει κάποιος που να το έχει ψάξει και να μπορεί να το πει υπεύθυνα?
Δηλαδή αν βάλεις υποθετικά στο TSI το πρόγραμμα του Παζαρόπουλου για το GT και τα 200 άλογα θα γίνει και το TSI 200 άλογα?
Ένα εξάρτημα πάντως που πολύ πιθανόν να είναι διαφορετικό είναι το pulley (πως λέγεται στα Ελληνικά?) του κομπρέσσορα, δεδομένης της διαφορετικής πίεσης που δουλέυουν οι 2 κινητήρες.
Για την ιστορία όλα τα 1,8Τ 225 με πρόγραμμα δουλεύουν κοντά στα 2bar χωρίς προβλήματα από τον κινητήρα...χρόνια τώρα.
Γιατί άραγε ένας κινητήρας 1,4 200ίππων είναι πιεσμένος πέραν των ορίων αλλά θεωρείται άκρως φυσιολογικός ένας δίλιτρος 300 ίππων?
-
Ο χρήστης baz έγραψε:
Δεν πιστεύω ότι η vw ξόδεψε 10 χρόνια ερευνών και πολλά εκατομμύρια ευρώ για να βγάλει κινητήρα αμφιβόλου αξιοπιστίας και πιεσμένο στο όριο.Δεν το ξέρεις αν είναι στο όριο. Οι παλιοί Β 1600κε 160 άλογα της χόντα σήκωναν άνετα 200 άλογα, αλλά οι D 1600 με 125 άλογα δεν πήγαιναν καλά με 150 άλογα. Στα εργοστασιακά άλογα η σειρά D έχει πάρα πολύ καλή αντοχή σε χρόνο/χιλιόμετρα αρκεί να μην υπερθερμανθεί (πράγμα αδύνατο, μόνο από βλάβη στο ψυγείο).
-
Παιδιά μην ξεχνάμε ότι το GT είναι ακριβώς το ίδιο στημένο με το GTi... με μία μικρή διαφορά στην ανάρτηση του GTI που είναι μια ιδέα πιο σκληρή....
Άρα σαν πλαίσιο το GT είναι ικανό να ανταπεξέλθει στα 200+
Όσον αφορά στο γιατί να τα κάνεις από 170 στα 200 αφού τα 170 είναι ουσιαστικά 180-190..... !!!!!
Απλά γιατί και τα 200 είναι ουσιαστικά 210-215Όσον αφορά εμένα.... σε 2 χρονάκια που ίσως τα 170 μην μου προκαλούν αίσθηση...... ίσως και να το κάνω..... αυτήν την στιγμή είμαι υπέρ-ευχαριστημένος και γενικά από επιδόσεις σκίζει.....
Αυτό που γουστάρω όμως είναι να βλέπω το Skoda Superb ABT 193hp 1.8T
να του βάζεις στα 40κμ/ώρα 4η και να κωλώνει..... ενώ το GT και 5η 6η να του βάλεις δεν κωλώνει πουθενά.... Είναι απίστευτο στα στενά δρομάκια να έχεις 4η και να μην χρειάζεται να κατεβάζεις ..... Δηλαδή άμα βάλεις τα εξτρά 30 άλογα και φτάσει η ροπή τα 30 (από 24,5) τι θα γίνεται?Πάντως αυτή την στιγμή το αμάξι έχει καλή γραμμικότητα και δεν έχει turbo lug.... Μήπως όμως με την αναβάθμιση και το ανέβασμα του turbo στα 1.9 να δημιουργηθεί αυτό το Lug.???? Γιατί όσο να είναι .... το turbo πειράζουν .... ο compressor μένει όπως έχει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
TSI/GT έχουν ΙΔΙΟ κινητήρα. Το μόνο που αλλάζει είναι ο εγκέφαλος κι όχι δεν απαιτούνται σφυριλατά. Φυσικά κι είναι ενισχυμένο το μπλοκ -χυτοσίδηρος- σε σχέση με έναν απλό τούρμπο/ατμοσφαρικό.
Μήπως ξέρεις αν έχουν τους ίδιους κωδικούς μπλοκ, μπιέλες πιστόνια κλπ; Γιατί αν είναι ίδια το TSI συμφέρει ακόμα περισσότερο.
Δεν ξέρουμε αν ο TSI έχει απλά κατεβασμένη την πίεση.... (άλλωστε δεν έχει και το ανάλογο στήσιμο για να΄κουμαντάρει τα 200 άλογα)
Δεν έχω δει κανένα σχεδιάγραμμα του TSI σε σχέση με του GT.... Αλλά δεν είναι απίθανο να διαφέρουν....Όπως π.χ στο Mazda RX8 που οι εκδόσεις έχουν διαφορές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα....
Είμαι σίγουρος ότι κάτι ακόμα θα έχουν διαφορά
Ισώς να μπορείς να ανεβάσεις τον TSI στα 170 άλογα.... αλλά στα 200 χλωμό
-
Το ίδιο ακριβώς μοτέρ είναι, με άλλον εγκέφαλο.
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Παιδιά μην ξεχνάμε ότι το GT είναι ακριβώς το ίδιο στημένο με το GTi... με μία μικρή διαφορά στην ανάρτηση του GTI που είναι μια ιδέα πιο σκληρή....Με συγχωρείτε για το λίγο οφ-τόπικ, αλλά αυτό ισχύει όντως;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Παιδιά μην ξεχνάμε ότι το GT είναι ακριβώς το ίδιο στημένο με το GTi... με μία μικρή διαφορά στην ανάρτηση του GTI που είναι μια ιδέα πιο σκληρή....
Με συγχωρείτε για το λίγο οφ-τόπικ, αλλά αυτό ισχύει όντως;
οχι.-
-
baz
To σωστότερο που μπορείς να πεις είναι 'ΔΕ ΘΕΛΩ να πιστεύω οτι η VW ξόδεψε... κτλ-κτλ'.
Πολλές φορές ήπιαμε νερό στο όνομα και την τεχνολογία πολλών μεγάλων ονομάτων, για τα οποία ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ να πιστευουμε οτι θα έκαναν τέτοια λάθη. Και όμως τα έκαναν... Να πούμε για τις προβληματικές κομπρεσσοράτες Μερσεντες ή τα αναξιόπιστα Ιμπρέζα πρώτης γενιάς κτλ... Και μη μου πεις 'ποια Σουμπαρού τώρα μου λες, εδώ μιλάμε για ολόκληρο όμιλο VAG', εκτός αν αγνοείς το μεγαθήριο που κρύβει πίσω της αυτή η μάρκα...nikosvolou
Και ποιος σου είπε εσένα οτι η μεγάλη μερίδα δημοσιογράφων-κοινού δεν έβλεπε καχύποπτα το 1ο Prius? Τώρα πια που είναι δοκιμασμένο και εξελιγμενο, είναι διαφορετικά τα πράγματα.
nickolas
Όταν μιλάς για τους 1.8 Τ, εννοείς αυτούς που έγιναν από 180-->225? Οι 180άρηδες δεν είχαν έτσι και αλλιώς ενισχυμένα μέταλλα σε σχέση με τους 150άρηδες? Δεν ξέρω, απλά ρωτάω.
Όσο για τα 300 από 2 λίτρα ξέρεις πότε μου φαίνονται φυσιολογικά? Όταν πρόκειται, πχ, για το Εβο που από τη μάνα του έχει σφυρίλατα και επιπλέον έχει αλλάχτεί τουρμπίνα και έχουν γίνει και οι απαραίτητες αλλαγές σε εισαγωγή-εξαγωγή.solaris2k6
Μη συγκρίνεις ρε φίλε ανόμοια πράγματα... Ένα αμάξι που περνάει τον 1,5 τόνο με έναν παλιό -όπως και να το κάνουμε- κινητήρα με ένα αμάξι με σύγχρονο κινητήρα, πολύ πιο ελαφρύ σύνολο και μόλις 10-15 άλογα κάτω...
Όσο για τη μέθοδο των τριών που ακολουθείς (170-->185, άρα 200-->215), μην βασίζεσαι σε αυτό, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για μια βελτίωση επιπέδου αντιπροσωπείας και όχι εργοστασίου. Ακούγεται κάπως απλοϊκή αυτή η σκέψη.
Lag πιθανό να μην έχεις, καθώς ο κομπρέσσορας θα είναι και πάλι εκεί, να συμπληρώσει το κενό στις χαμηλές στροφές. Απλά δε θα είναι τόσο ομαλή η μετάβαση από κομπρεσσορα σε τούρμπο, θα κάνει ένα λίγο πιο απότομο ξέσπασμα ο κινητήρας, όταν το τούρμπο θα πιάσει δουλειά.Πολλά μέτωπα άνοιξα μου φαίνεται και θα πέσει καμιά
-
Το ήξερα ότι κάποιος θα κόλλαγε στα λεγόμενα μου....
- Να το θέσω αλλιώς.... άμα βγάλεις από τα 2 αμάξια τον κινητήρα έρχεσαι σε 2 ακριβώς ίδια καλούπια..... (με μόνη διαφορά τις λίγο πιο σκληρές αναρτήσεις του GTi)
Θέλω να πω ότι άμα βγάλεις τον κινητήρα του GT και του βάλεις τον κινητήρα του GTi το αμάξι θα είναι μια χαρά.... ίσως απλά να μην έχει την απόλυτη Sport οδήγηση λόγω ανάρτησης.
-
Τα 200-->215 δεν είναι μέσω της μεθόδου των τριών... είναι λεγόμενα από τον Παζαρόπουλο που ισχυρίζεται ότι δυναμομετρημένα βγάζει 215.
-
Αυτό εννοούσα με το Turbo lag.... ασχέτως αν το έγραψα λάθος...... Απλά πιστεύω ότι αν είσαι πάνω σε στροφή και πατήσεις γκάζι και μπεις στις 3.500 στροφές ...με το εξτρά πέταγμα που θα έχει το αμάξι ίσως θα πρέπει να είσαι συνέχεια με ESP ON...... Στα 170 άλογα έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μία γραμμηκότητα στον κινητήρα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αυτό το φαινόμενο.
GOLF V 1.4 GT 170hp --> 200hp - Αξίζει?