Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf GTI-Mazda 3 MPS-Focus ST-Leon CUPRA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf GTI-Mazda 3 MPS-Focus ST-Leon CUPRA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    108
    399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
      Συνολικά το αποτέλεσμα του OPC προσωπικά με καλύπτει. Έχω δει και επιδόσεις από πίστες από αντίστοιχα μοντέλα και δεν πάει πίσω.

      Δεν λέμε πως το OPC είναι κακό! Απλά πως είναι άχρηστο να βάλεις 300 άλογα σε ένα αυτοκίνητο που δυσκολεύεται να περάσει στο δρόμο αυτά που έχει (που δεν είναι και λίγα....).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

        Συνολικά το αποτέλεσμα του OPC προσωπικά με καλύπτει. Έχω δει και επιδόσεις από πίστες από αντίστοιχα μοντέλα και δεν πάει πίσω.

        Δεν λέμε πως το OPC είναι κακό! Απλά πως είναι άχρηστο να βάλεις 300 άλογα σε ένα αυτοκίνητο που δυσκολεύεται να περάσει στο δρόμο αυτά που έχει (που δεν είναι και λίγα....).

        Ακριβώς!

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          και εγώ είπα πως το OPC δε θα το έπαιρνα μόνο και μόνο επειδή δε μπαίνει ή δε βγαίνει το ίδιο καλά σε μια στροφή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
            και εγώ είπα πως το OPC δε θα το έπαιρνα μόνο και μόνο επειδή δε μπαίνει ή δε βγαίνει το ίδιο καλά σε μια στροφή

            Τι έγινε ρε παιδιά;
            Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις τι έγραψες πριν και ξαναγράψε πάλι τι θέλεις να πεις εδώ αν δεν σου κάνει κόπο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michael-amott last edited by

              Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
                Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!

                Συμφωνώ!!!

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stayrros46 last edited by

                  Πάντως ''ακόμα'' κ το opc με κάποιες βελτιώσεις(μπλοκέ κατά κύριο λόγο)μπορεί να στρίψει εξωφρενικά καλά στις πιο κλειστές στροφές.Απόδειξη οι χρόνοι που κάνει ένα opc στο gtcc μέσα στο καρτόδρομο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
                    Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!

                    Ψήνεσαι Μήτς?
                    Ο ΒΑΣΙΛΗΣ τι λέει επί του θέματος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michael-amott last edited by

                      Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                      Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!

                      Ψήνεσαι Μήτς?
                      Ο ΒΑΣΙΛΗΣ τι λέει επί του θέματος?

                      Εγω ψηνομαι Χρηστο...θελει πολυ ψαξιμο το θεμα ομως!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 4
                      • 5
                      • 6
                      • 6 / 6
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr