-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Συνολικά το αποτέλεσμα του OPC προσωπικά με καλύπτει. Έχω δει και επιδόσεις από πίστες από αντίστοιχα μοντέλα και δεν πάει πίσω.Δεν λέμε πως το OPC είναι κακό! Απλά πως είναι άχρηστο να βάλεις 300 άλογα σε ένα αυτοκίνητο που δυσκολεύεται να περάσει στο δρόμο αυτά που έχει (που δεν είναι και λίγα....).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Συνολικά το αποτέλεσμα του OPC προσωπικά με καλύπτει. Έχω δει και επιδόσεις από πίστες από αντίστοιχα μοντέλα και δεν πάει πίσω.
Δεν λέμε πως το OPC είναι κακό! Απλά πως είναι άχρηστο να βάλεις 300 άλογα σε ένα αυτοκίνητο που δυσκολεύεται να περάσει στο δρόμο αυτά που έχει (που δεν είναι και λίγα....).
Ακριβώς!
-
και εγώ είπα πως το OPC δε θα το έπαιρνα μόνο και μόνο επειδή δε μπαίνει ή δε βγαίνει το ίδιο καλά σε μια στροφή
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
και εγώ είπα πως το OPC δε θα το έπαιρνα μόνο και μόνο επειδή δε μπαίνει ή δε βγαίνει το ίδιο καλά σε μια στροφήΤι έγινε ρε παιδιά;
Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις τι έγραψες πριν και ξαναγράψε πάλι τι θέλεις να πεις εδώ αν δεν σου κάνει κόπο... -
Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!Συμφωνώ!!!
-
Πάντως ''ακόμα'' κ το opc με κάποιες βελτιώσεις(μπλοκέ κατά κύριο λόγο)μπορεί να στρίψει εξωφρενικά καλά στις πιο κλειστές στροφές.Απόδειξη οι χρόνοι που κάνει ένα opc στο gtcc μέσα στο καρτόδρομο!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!Ψήνεσαι Μήτς?
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ τι λέει επί του θέματος? -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Η πρωτη βελτιωση που πρεπει να κανει καποιος σε ενα OPC ειναι ενα μπλοκε!
Ψήνεσαι Μήτς?
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ τι λέει επί του θέματος?Εγω ψηνομαι Χρηστο...θελει πολυ ψαξιμο το θεμα ομως!
Golf GTI-Mazda 3 MPS-Focus ST-Leon CUPRA