-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Εμένα μου άρεσαν αυτά τα LADA. Θυμάμαι είχα οδηγήσει ένα τέτοιο κάποτε στην χιονισμένη Κοζάνη. Απίθανη συμπεριφορά στο χιόνι. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Μπαντιλίκια, ανάποδα τιμόνια, απίστευτο και δε κόλλαγε πουθενά ούτε κινδύνευες να βρεθείς έξω από το δ΄ρομο εάν ήξερες τι έκανες. Οσο για το υψος του κανονικό JEEP και σκαρφάλωνε όπου γούσταρες και χωρις να σπάει. Θηρίο! Με μια τιμούλα 5-6 χιλιαρικάκια θα ήταν ωραίο να το φέρνανε στην Ελλάδα. Θα το αγόραζα με τη μια....Στο χιόνι σύμφωνοι, αλλά για δοκίμασε να στρίψει αυτό το τιμόνι στην άσφαλτο και σε στάση! Για να μην μιλήσουμε για τον συμπλέκτη, που ήθελε πολύ γυμνασμένο πόδι!
-
Στην αρχή ηταν δύσκολο όντως. Ολα ήθελαν παραπάνω δύναμη, συμπλέκτες τιμόνι φρένο αλλά μέσα σε 15 λεπτά το συνηθιζεις και δεν ήταν τίποτα τελικά. Εντύπωση μου είχε κάνει το σασμάν το οποίο είχε πολύ μικρές διαδρομές και κούμπωνε καταπληκτικά άσε που άλλαζες ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη καρφωτά δηλαδή αλλά η αλλαγή γινόταν παρόλα αυτά πολύ ομαλά!!!!!!!!!!!! Α υπόψιν οτι ηταν 1500 κ.ε το αμάξι και είχε αρκετό γκάζι και πολύ ροπή. Η πλάκα η μεγάλη ήταν οτι μετά από 5 μέρες που γύρισα στην Αθήνα και πήγα να πάρω το δικό μου αμάξι ένα peugeot 305 τότε μου φάνηκε φτερό στον άνεμο το τιμόνι και το συμπλεκτη που τα θεωρούσα πολυ βαριά χαχαχα. Ολα θέμα συνηθειας είναι τελικά και το LADA εκείνο δε θα το ξεχάσω ποτέ. Ηταν μια πολύ όμορφη εμπειρία.
ΥΓ. Εκείνο το ΛΑΝΤΑ πάντως είχε αρκετα ελαφρύτερο συμπλέκτη από το το Impreza 2.0R που οδήγησα πρόσφατα σε test drive..... Δεν πάνε καλά οι άνθρωποι. Τραγικός συμπλέκτης. Από περιέργια είχα μπει να δοκιμάσω και το συμπλέκτη ενός 2.5 STi που είχε δίπλα. Αυτός δεν ήταν συμπλέκτης κουπί ήτανε.....
-
Ti λέτε ρε παιδιά? 2107 εν έτει 2007?
Τι να πρωτοθυμηθώ; Τα φρένα του που δεν ήξερες αν θα σε πετάξουν αριστερά ή δεξιά (από την πρώτη μέρα που αγοράστηκε -κουτα-);
Το τιμόνι που άν είχες παίξει δικέφαλα στο γυμναστήριο δεν μπορούσες να παρκάρεις;
Την οδηγική συμπεριφορά που μπορούσε να σε στείλει αδιάβαστο αν ξεχνιόσουν;
Την μηδενική παθητική ασφάλεια;
Το εσωτερικό με τα πλαστικά πιο σκληρά και από σίδερο;Για το 1985 (που το αγοράσαμε) και για το μπάτζετ της τότε οικογένειας μια χαρά ήταν. Για σήμερα δεν θα έδινα με τίποτα 6.000 για να πάρω το συγκεκριμένο Λάντα.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Διπλά ψαλίδια έχει;
Αν είναι σαν το παλιό νομίζω ότι έχει 2πλα ψαλίδια μπροστά, άκαμπτο πίσω.
Το μπροστινό σύστημα δηλαδή είναι αγωνιστικού επιπέδου, αλλά το πίσω αναχρονισμός...Το κράτημα θα είναι αξεπέραστο μπροστά και επικίνδυνο-ελλειπέστατο πίσω. Εφαρμογή στερεότυπου---->100%!
-
-
Ο χρήστης DEVILS'LAWYER έγραψε:
το είδα και αυτό μεγαλοδύναμε!!!
Αλήθεια ποιος μανατζερ το προώθησε;
Στην ρωσία τώρα αγοράζουν premium-luxury cars...τέρμα τα μοσκοβιτς και τα λαντα.Πως το ξέρεις αυτό??
η ρωσία διαθέτει πλεόν μια ελιτ 5% του πληθυσμού η οποία ζει στην χλιδή. Οι υπόλοιποι ζουν μεν κάτω από τα όρια της φτώχειας(ή κοντά σε αυτά) αλλά πλέον βλέπουν καθημερινά τα προϊόντα του...καπιταλισμού. Με άλλα λόγια πλέον οι επιλογές τους είναι πολλές αφενός λόγω των κορεατών αφετέρου λόγω των μεταχειρισμένων ή ...δανεισμένων(διάβασε το λινκ της europol για να καταλάβεις τι εννοώ...) από την Γερμανία κυρίως. Απλά δεν έχουν λόγω να πάρουν λάντα πλέον...δεν συμφέρει διότι θα είναι ακριβό. Μπορόυν να πάρουν bmw-mercedes παλιά που θα είναι καλύτερη.
New Lada 2107