Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πώς θα είναι το επόμενο S2000 ?
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Πώς θα είναι το επόμενο S2000 ?
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    2
    3
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 0
      007 last edited by

      Πολλά έχουν γραφτεί για το εάν το Honda S2000 θα έχει διάδοχο ή εάν η πορεία του θα σταματήσει, δίνοντας χαρακτήρα κλασικού στο ιαπωνικό roadster. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, ότι θα επικρατήσει η πρώτη άποψη και το νέο όχημα θα λέγεται 'S3000' και θα δείχνει περίπου έτσι...

      O διάδοχος του S2000 (η επόμενη γενιά αναμένεται το 2009) θα διατηρεί μεν το σχετικά σφηνοειδές σχήμα του τωρινού μοντέλου, όμως οι καμπύλες γραμμές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο του αμαξώματος θα είναι σημαντικά περισσότερες.
      Ένα ακόμη στοιχείο είναι η στροφή της εταιρείας προς μια πιο 'εξωστρεφή' και εκφραστική σχεδίαση με 'θυμωμένα' εμπρός φωτιστικά σώματα (ίσως και με χρήση LEDs) και ένα σύνολο από τρεις αεραγωγούς στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

      Άγνωστο είναι εάν η Honda έχει σκοπό να διατηρήσει στο S3000 το χαρακτήρα 'καθαρόαιμου', που έχει το S2000. To ζήτημα είναι εάν η εταιρεία θα προτιμήσει να 'ρίξει' το S3000 σε μια κλίκα ανταγωνιστών, όπως είναι για παράδειγμα η Mercedes SLK.
      Σε αυτήν την περίπτωση, κύκλοι από την Αμερική εκτιμούν, ότι είναι λογικό να αυξηθεί η πολυτέλεια του νέου μοντέλου αλλά να γίνει και μια μείωση κάποιων ακραίων χαρακτηριστικών του S2000, που το καθιστούν ως ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο.
      Γενικά, το τεχνικό υπόβαθρο του S3000 καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, αν και λογικά, τόσο η πισωκίνηση όσο και ο διθέσιος θάλαμος των επιβατών αναμένεται να διατηρηθούν και στο επόμενης γενιάς μοντέλο. Φαίνεται πάντως ότι εξετάζονται πολλές λύσεις, με δεδομένο ότι υπάρχει και ένας ορίζοντας τριετίας μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου.
      Ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές είναι και η χρήση μιας μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής. Καμία πληροφορία πάντως ακόμη δεν έχει ξεπεράσει τα όρια της απλής φημολογίας. Για παράδειγμα, κανείς δε γνωρίζει εάν το όνομα 'S3000' θα είναι η τελική επιλογή κι αν είναι, εάν θα αντικατοπτρίζει και τον κυβισμό του μοντέλου.
      Η Honda πάντως διαθέτει πολλούς κινητήρες στην ευρύτερη… περιοχή των 3,0 λίτρων, με έξι όμως και όχι με τέσσερις κυλίνδρους, όπως στο S2000. Εάν η Honda είναι πρόθυμη να προχωρήσει σε μια τέτοια αλλαγή, θα το δούμε σύντομα…

      Στο πλαίσιο μιας λακωνικής ανακοίνωσης, η Honda αποκάλυψε, στη Γενεύη θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο σπορ μοντέλο, το οποίο αφήνεται να εννοηθεί ότι θα είναι σχετικά μικρών διαστάσεων. Πρόκειται, βέβαια, για κουπέ όχημα και δε γνωρίζουμε εάν υπάρχει περίπτωση η προφανώς φουτουριστική του σχεδίαση να επηρεάσει ή να εμπνεύσει το look του μελλοντικού ιαπωνικού ρόουντστερ.
      Αυτό που ίσως έχει περισσότερη σημασία, είναι ότι το πρωτότυπο υιοθετεί υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, καθώς η Honda θέλει να εξερευνήσει τρόπους συνδυασμού της οδηγικής απόλαυσης με οικολογικό και οικονομικό χαρακτήρα.

      πηγη: http://www.autotriti.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • 0
        007 last edited by

        Πολλά έχουν γραφτεί για το εάν το Honda S2000 θα έχει διάδοχο ή εάν η πορεία του θα σταματήσει, δίνοντας χαρακτήρα κλασικού στο ιαπωνικό roadster. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, ότι θα επικρατήσει η πρώτη άποψη και το νέο όχημα θα λέγεται 'S3000' και θα δείχνει περίπου έτσι...

        O διάδοχος του S2000 (η επόμενη γενιά αναμένεται το 2009) θα διατηρεί μεν το σχετικά σφηνοειδές σχήμα του τωρινού μοντέλου, όμως οι καμπύλες γραμμές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο του αμαξώματος θα είναι σημαντικά περισσότερες.
        Ένα ακόμη στοιχείο είναι η στροφή της εταιρείας προς μια πιο 'εξωστρεφή' και εκφραστική σχεδίαση με 'θυμωμένα' εμπρός φωτιστικά σώματα (ίσως και με χρήση LEDs) και ένα σύνολο από τρεις αεραγωγούς στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

        Άγνωστο είναι εάν η Honda έχει σκοπό να διατηρήσει στο S3000 το χαρακτήρα 'καθαρόαιμου', που έχει το S2000. To ζήτημα είναι εάν η εταιρεία θα προτιμήσει να 'ρίξει' το S3000 σε μια κλίκα ανταγωνιστών, όπως είναι για παράδειγμα η Mercedes SLK.
        Σε αυτήν την περίπτωση, κύκλοι από την Αμερική εκτιμούν, ότι είναι λογικό να αυξηθεί η πολυτέλεια του νέου μοντέλου αλλά να γίνει και μια μείωση κάποιων ακραίων χαρακτηριστικών του S2000, που το καθιστούν ως ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο.
        Γενικά, το τεχνικό υπόβαθρο του S3000 καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, αν και λογικά, τόσο η πισωκίνηση όσο και ο διθέσιος θάλαμος των επιβατών αναμένεται να διατηρηθούν και στο επόμενης γενιάς μοντέλο. Φαίνεται πάντως ότι εξετάζονται πολλές λύσεις, με δεδομένο ότι υπάρχει και ένας ορίζοντας τριετίας μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου.
        Ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές είναι και η χρήση μιας μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής. Καμία πληροφορία πάντως ακόμη δεν έχει ξεπεράσει τα όρια της απλής φημολογίας. Για παράδειγμα, κανείς δε γνωρίζει εάν το όνομα 'S3000' θα είναι η τελική επιλογή κι αν είναι, εάν θα αντικατοπτρίζει και τον κυβισμό του μοντέλου.
        Η Honda πάντως διαθέτει πολλούς κινητήρες στην ευρύτερη… περιοχή των 3,0 λίτρων, με έξι όμως και όχι με τέσσερις κυλίνδρους, όπως στο S2000. Εάν η Honda είναι πρόθυμη να προχωρήσει σε μια τέτοια αλλαγή, θα το δούμε σύντομα…

        Στο πλαίσιο μιας λακωνικής ανακοίνωσης, η Honda αποκάλυψε, στη Γενεύη θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο σπορ μοντέλο, το οποίο αφήνεται να εννοηθεί ότι θα είναι σχετικά μικρών διαστάσεων. Πρόκειται, βέβαια, για κουπέ όχημα και δε γνωρίζουμε εάν υπάρχει περίπτωση η προφανώς φουτουριστική του σχεδίαση να επηρεάσει ή να εμπνεύσει το look του μελλοντικού ιαπωνικού ρόουντστερ.
        Αυτό που ίσως έχει περισσότερη σημασία, είναι ότι το πρωτότυπο υιοθετεί υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, καθώς η Honda θέλει να εξερευνήσει τρόπους συνδυασμού της οδηγικής απόλαυσης με οικολογικό και οικονομικό χαρακτήρα.

        πηγη: http://www.autotriti.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 0
          007 last edited by

          Πολλά έχουν γραφτεί για το εάν το Honda S2000 θα έχει διάδοχο ή εάν η πορεία του θα σταματήσει, δίνοντας χαρακτήρα κλασικού στο ιαπωνικό roadster. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, ότι θα επικρατήσει η πρώτη άποψη και το νέο όχημα θα λέγεται 'S3000' και θα δείχνει περίπου έτσι...

          O διάδοχος του S2000 (η επόμενη γενιά αναμένεται το 2009) θα διατηρεί μεν το σχετικά σφηνοειδές σχήμα του τωρινού μοντέλου, όμως οι καμπύλες γραμμές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο του αμαξώματος θα είναι σημαντικά περισσότερες.
          Ένα ακόμη στοιχείο είναι η στροφή της εταιρείας προς μια πιο 'εξωστρεφή' και εκφραστική σχεδίαση με 'θυμωμένα' εμπρός φωτιστικά σώματα (ίσως και με χρήση LEDs) και ένα σύνολο από τρεις αεραγωγούς στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

          Άγνωστο είναι εάν η Honda έχει σκοπό να διατηρήσει στο S3000 το χαρακτήρα 'καθαρόαιμου', που έχει το S2000. To ζήτημα είναι εάν η εταιρεία θα προτιμήσει να 'ρίξει' το S3000 σε μια κλίκα ανταγωνιστών, όπως είναι για παράδειγμα η Mercedes SLK.
          Σε αυτήν την περίπτωση, κύκλοι από την Αμερική εκτιμούν, ότι είναι λογικό να αυξηθεί η πολυτέλεια του νέου μοντέλου αλλά να γίνει και μια μείωση κάποιων ακραίων χαρακτηριστικών του S2000, που το καθιστούν ως ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο.
          Γενικά, το τεχνικό υπόβαθρο του S3000 καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, αν και λογικά, τόσο η πισωκίνηση όσο και ο διθέσιος θάλαμος των επιβατών αναμένεται να διατηρηθούν και στο επόμενης γενιάς μοντέλο. Φαίνεται πάντως ότι εξετάζονται πολλές λύσεις, με δεδομένο ότι υπάρχει και ένας ορίζοντας τριετίας μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου.
          Ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές είναι και η χρήση μιας μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής. Καμία πληροφορία πάντως ακόμη δεν έχει ξεπεράσει τα όρια της απλής φημολογίας. Για παράδειγμα, κανείς δε γνωρίζει εάν το όνομα 'S3000' θα είναι η τελική επιλογή κι αν είναι, εάν θα αντικατοπτρίζει και τον κυβισμό του μοντέλου.
          Η Honda πάντως διαθέτει πολλούς κινητήρες στην ευρύτερη… περιοχή των 3,0 λίτρων, με έξι όμως και όχι με τέσσερις κυλίνδρους, όπως στο S2000. Εάν η Honda είναι πρόθυμη να προχωρήσει σε μια τέτοια αλλαγή, θα το δούμε σύντομα…

          Στο πλαίσιο μιας λακωνικής ανακοίνωσης, η Honda αποκάλυψε, στη Γενεύη θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο σπορ μοντέλο, το οποίο αφήνεται να εννοηθεί ότι θα είναι σχετικά μικρών διαστάσεων. Πρόκειται, βέβαια, για κουπέ όχημα και δε γνωρίζουμε εάν υπάρχει περίπτωση η προφανώς φουτουριστική του σχεδίαση να επηρεάσει ή να εμπνεύσει το look του μελλοντικού ιαπωνικού ρόουντστερ.
          Αυτό που ίσως έχει περισσότερη σημασία, είναι ότι το πρωτότυπο υιοθετεί υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, καθώς η Honda θέλει να εξερευνήσει τρόπους συνδυασμού της οδηγικής απόλαυσης με οικολογικό και οικονομικό χαρακτήρα.

          πηγη: http://www.autotriti.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mika_hakkinen last edited by

            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13962

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr