Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 19 / 23
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    102
    451
    2900
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Σωστά!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apostolis last edited by

        Χρόνια Πολλά !!!!! και χωρίς 'κάψιμο' λαδιών

        Πάντως , μετά απο 33.000 kms παντοειδούς μεταχείρησης , στο Α3 μου
        (2,0 Q TFSI ) η κατανάλωση λιπαντικού είναι μηδενική .
        (λιπαντικό 0w-30 , αλλαγή κάθε 7.500 - 8.500 kms πάντα μαζί με φίλτρο)

        Αποστόλης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Τόσο συχνά που τ' άλλάζεις που να προλάβει να κάψει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            Τόσο συχνά που τ' άλλάζεις που να προλάβει να κάψει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apostolis last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Τόσο συχνά που τ' άλλάζεις που να προλάβει να κάψει;

              Με τις συχνές αλλαγές , αποφεύγεις το τάγγισμα του λαδιού !!!!!!
              (μου το είπε ο Ηλίας , ο Μαμαλάκης , προσθέτοντας πως έτσι
              πετυχαίνεις κάτι τηγανητά ... μούρλια !!! )

              -Ψίτ εγκάθετε , μή μού τούς κύκλους τάρατε -

              Αύριο παραλαμβάνει και άλλο μέλος του 4ΤF ένα 'γαλατάδικο' σαν το δικό σου .......

              Αποστόλης ,
              και πάλι χρόνια πολλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                και του νέου πρίμιουμ εγκάθετου μέλους του συστήνω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sibilant last edited by

                  Καταρχας να σας χαιρετησω ολους..Ειμαι νεος στο forum...Λοιπον εχω ενα GOLF IV 1.4 16v του 2001 με 97000χλμ. Απο τα 70000χλμ αντιμετωπιζω το προβλημα της αυξημενης καταναλωσης λαδιου..Τα λαδια που χρησιμοποιουσα ηταν τα SHELL HELIX ULTRA 5/30,και οι αλλαγες λαδιων γινονταν καθε 12000-13000χλμ..Μετα απο εξερευνηση ολων των σχετικων topic στο forum σχετικα με τα πιο χοντρα λαδια,αποφασισα να τοποθετησω λαδια /40..Σημερα εκανα την αλλαγη λαδιων,και εβαλα τα SHELL HELIX PLUS 10/40..
                  Θα ηθελα να ρωτησω αν μετα την αλλαγη απο τα 30αρια λαδια στα 40αρια,θα εχω καποια καταναλωση λαδιου μεχρι να τα συνηθισει ο κινητηρας..Επισης,μου ειπαν οτι τα λαδια αυτα ειναι για 15000χλμ.. !!!!!!
                  Εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι για 7500χλμ..Γνωριζει κανεις τι ισχυει τελικα?ευχαριστω..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    sibilant, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να αλλάξεις τα τσιμουχάκια των βαλβίδων...

                    _

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      sibilant, όταν λες αυξημένη κατανάλωση, πόσο εννοείς; Έχεις κάνει καμία μέτρηση;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης sibilant έγραψε:
                        Καταρχας να σας χαιρετησω ολους..Ειμαι νεος στο forum...Λοιπον εχω ενα GOLF IV 1.4 16v του 2001 με 97000χλμ. Απο τα 70000χλμ αντιμετωπιζω το προβλημα της αυξημενης καταναλωσης λαδιου..Τα λαδια που χρησιμοποιουσα ηταν τα SHELL HELIX ULTRA 5/30,και οι αλλαγες λαδιων γινονταν καθε 12000-13000χλμ..Μετα απο εξερευνηση ολων των σχετικων topic στο forum σχετικα με τα πιο χοντρα λαδια,αποφασισα να τοποθετησω λαδια /40..Σημερα εκανα την αλλαγη λαδιων,και εβαλα τα SHELL HELIX PLUS 10/40..
                        Θα ηθελα να ρωτησω αν μετα την αλλαγη απο τα 30αρια λαδια στα 40αρια,θα εχω καποια καταναλωση λαδιου μεχρι να τα συνηθισει ο κινητηρας..Επισης,μου ειπαν οτι τα λαδια αυτα ειναι για 15000χλμ.. !!!!!!
                        Εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι για 7500χλμ..Γνωριζει κανεις τι ισχυει τελικα?ευχαριστω..

                        Το να περιορίζει κανείς την κατανάλωση λαδιού με χρήση πιο παχύρευστου λαδιού δε νομίζω ότι είναι η ενδεδειγμένη λύση. Αυτό σημαίνει ότι το λάδι εισχωρεί σε λιγότερα μέρη του κινητήρα, συνεπώς λιπαίνει λιγότερο τον κινητήρα απ' ότι το λεπτόρευστο πλήρως συνθετικό λάδι. Καλύτερα να συμπληρώνεις λάδι πιο συχνά, παρά να λιπαίνεις 'χειρότερα' τον κινητήρα.
                        Αυτό μου το είπε ο μηχανικός μου όταν του ανέφερα ότι το αυτοκίνητό μου μετά την αλλαγή από ημισυνθετικά παχύρευστα λάδια σε πλήρως συνθετικά λεπτόρευστα λάδια άρχισε να καταναλώνει λάδι. Για την ακρίβεια μου είπε: 'Αν δε σε πειράζει να προσθέτεις λάδι κάθε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα τότε με τον τρόπο αυτό προστατεύεται πολύ καλύτερα ο κινητήρας'.
                        Μου ανέφερε δε ότι πολλοί νέοι κινητήρες του Group VAG καταναλώνουν λάδι γιατί άλλαξαν οι προδιαγραφές των λαδιών από το εργοστάσιο και πλέον βάζουν λάδι 0W-30, το οποίο και καταναλώνεται γρηγορότερα. Η χρήση πιο παχύρευστου λαδιού θα μείωνε την κατανάλωσή του, τι είναι όμως λίγη ενασχόληση για την προσθήκη λαδιού και μερικά ευρώ μπροστά στην καλύτερη συντήρηση του κινητήρα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sibilant last edited by

                          Σε αρκετα ταξιδια που εκανα το καλοκαιρι,για αποσταση 350χλμ συμπληρωνα 200ml..To αυτοκινητο πηγαινε με 130χλμ και κλιματισμο..Απο το φθινοπωρο και μετα,που η χρηση του γινεται εντος πολης,συνηθως στα 500χλμ χρειαζομαι 200ml περιπου (ισως χαμηλοτερης θερμοκρασιας λογω εποχης)..Παντα συμπληρωνα καποια ποσοτητα λαδιου,αλλα οχι τοσο συχνα..συνηθως ανα 2500-3000χλμ συμπληρωνα 200-250ml,που το θεωρω πολυ φυσικο για τετοιους κινητηρες..Και μιλαω για χρηση σχεδον παντα μεσα στην πολη..
                          Απλα απο το καλοκαιρι και μετα που χρειαζοταν να πηγαινω για δουλειες εκτος πολης,παρατηρησα την αυξημενη ποσοτητα καταναλωσης απο το 'κανονικο'..Και απο τοτε συνεχιζει η κατασταση αυτη..
                          Εγω ονομαζομαι Κωστας..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aserf last edited by

                            Αυτό με τα τσιμουχάκια των βαλβίδων που πρότεινε ο kubiak το έχω ακούσει και από αλλού ως κίνηση που έλυσε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιών. Θα σου πρότεινα λοιπόν να το κοιτάξεις και να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς λεπτόρευστα λάδια.
                            Ανδρέας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sibilant last edited by

                              Για τα τσιμουχακια των βαλβιδων πρεπει να ανοιχτει η μηχανη?(sorry αλλα δεν ξερω και πολλα απο μηχανες..)..Ειναι ακριβη η επισκευη αυτη σαν κοστος?ευχαριστω παντων για την βοηθεια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης sibilant έγραψε:
                                Για τα τσιμουχακια των βαλβιδων πρεπει να ανοιχτει η μηχανη?(sorry αλλα δεν ξερω και πολλα απο μηχανες..)..Ειναι ακριβη η επισκευη αυτη σαν κοστος?ευχαριστω παντων για την βοηθεια..

                                Απ' ότι ξέρω είναι σχετικά εύκολη η αντικατάστασή τους και σε φίλο μου με Golf IV 1.4 που τα άλλαξε σε αντιπροσωπεία μαζί με τα ελατήρια των βαλβίδων του κόστισε αν θυμάμαι καλά ~150 ευρώ.
                                Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως παρότι με ~100000 χλμ έκαιγε ελάχιστο λάδι, απλά ο ιδιοκτήτης του ήθελε να εκμηδενίσει την κατανάλωση αυτή... Κινείται δε από την πρώτη στιγμή με πλήρως συνθετικά λάδια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  με τόσο λίγα χλμ σχετικά και θέλει τσιμουχάκια;

                                  δηλ στις 200 χιλ. χλμ θα θέλει άλλον κινητήρα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sibilant last edited by

                                    Δεν ξερω τι να πω..Παντως απ'οτι ακουω το προβλημα εμφανιζεται πιο συχνα στα GOLF IV με τον 1.4 κινητηρα..Και η ξαδερφη μου που εχει ενα Fabia 1.4 101hp,μου λεει οτι και αυτη εχει το ιδιο προβλημα..Δηλαδη η χρηση λαδιου 10/40 ειναι ενα ημιμετρο?
                                    Ψυχολογικα και μονο δεν θελω να αρχιζω να ασχολουμαι με τον κινητηρα,γιατι στο τελος θα με κανουν να αλλαξω οδηγους βαλβιδων..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      ήξερα για τα Ibiza ότι είχαν αυτό το πρόβλημα με τα τσιμουχάκια των βαλβίδων το οποίο και διορθώνονταν από το σέρβις αλλά για τους άλλους δεν είχα ακούσει τίποτα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sibilant last edited by

                                        Και το γαμωτο ειναι οτι εχω και ενα CITROEN DS του 72,εχω ανακατασκευασει την μηχανη του,και εδω και 60000χλμ δεν καιει σταγονα..Αφου λεω να βγαλω τον κινητηρα του βατραχου και να τον βαλω στο GOLF μπας και ηρεμησω..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης sibilant έγραψε:
                                          Και το γαμωτο ειναι οτι εχω και ενα CITROEN DS του 72,εχω ανακατασκευασει την μηχανη του,και εδω και 60000χλμ δεν καιει σταγονα..Αφου λεω να βγαλω τον κινητηρα του βατραχου και να τον βαλω στο GOLF μπας και ηρεμησω..

                                          έλα και από το club μας....DS!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mousatos last edited by

                                            Ο χρήστης sibilant έγραψε:
                                            Επισης,μου ειπαν οτι τα λαδια αυτα ειναι για 15000χλμ.. !!!!!!
                                            Εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι για 7500χλμ..Γνωριζει κανεις τι ισχυει τελικα?ευχαριστω..

                                            Οι προδιαγραφές τους είναι για εως 15.000 χλμ max κάτω από ιδανικές συνθήκες λειτουργίας. ( ελάχιστη κίνηση στην πόλη, ταξιδάκια με λογικές ταχύτητες).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 19 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr