-
Μίλτο, συμφωνώ, αλλά το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι δεν εμπιστεύομαι τις συνθήκες αποθήκευσης. Έχω δει βουλκανιζατέρ/λαστιχάδικο που είχε κάποια sport 17άρια στη βιτρίνα για να φαίνεται το εντυπωσιακό πέλμα τους και επειδή τότε τύχαινε να περνάω συχνά τα είχε πάνω από τρίμηνο εκεί. Κάθε μέρα για αρκετές ώρες τα χτύπαγε ο ήλιος στο ίδιο σημείο! Κελεπούρι για όποιον τα πάρει. Ξέρω ότι συνήθως δεν είναι έτσι και ότι τα ελαστικά αποθηκεύονται σε κλειστούς χώρους, αλλά προτιμώ να έχουν καταπονηθεί λιγότερο και να τα στρώνω για περισσότερο καιρό, παρά να μου πέσουν κακοαποθηκευμένα. Έτσι κι αλλιώς λάστιχα ενός μηνός δεν έχω βρει ποτέ, συνήθως τα φρέσκα είναι περίπου ενός τριμήνου. Τα Exalto2 που έβαλα πρόπερσι (και πάνε για αλλαγή σύντομα λόγω πίστας!) ήταν κάτι λιγότερο από 4 μηνών όταν τα έβαλα...
-
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΠΙΑ ΠΕΙΤΕ
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Έτσι κι αλλιώς λάστιχα ενός μηνός δεν έχω βρει ποτέ, συνήθως τα φρέσκα είναι περίπου ενός τριμήνου. Τα Exalto2 που έβαλα πρόπερσι (και πάνε για αλλαγή σύντομα λόγω πίστας!) ήταν κάτι λιγότερο από 4 μηνών όταν τα έβαλα...Χωρίς να το ζητήσουν καν, του πατέρα μου του έβαλαν Continental Premium Contact 2 ~3 εβδομάδων και του αδερφού μου Michelin Pilot Exalto II ~3 εβδομάδων επίσης. Αυτά στην Αθήνα...
Εγώ που άλλαξα λάστιχα στην Πάτρα οι περισσότεροι μου έδιναν λάστιχα 8 μηνών - 1 έτους και έπρεπε να το ψάξω για να βρω λάστιχα 2 μηνών, τα οποία και αγόρασα-τοποθέτησα. -
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΠΙΑ ΠΕΙΤΕΉρεμη οδήγηση χωρίς σπινιαρίσματα, απότομα φρεναρίσματα και γενικότερα υψηλές ελκτικές και πλευρικές πιέσεις για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Καλό στρώσιμο ελαστικού μπορεί να γίνει μόνο φθινοπωρινούς-χειμωνιάτικους μήνες όπου η θερμοκρασία δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή και υπάρχει και μια σχετική υγρασία, γι' αυτό και προτείνεται η αλλαγή των ελαστικών να γίνεται το φθινόπωρο και να αποφεύγεται το καλοκαίρι. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΠΙΑ ΠΕΙΤΕ
Ήρεμη οδήγηση χωρίς σπινιαρίσματα, απότομα φρεναρίσματα και γενικότερα υψηλές ελκτικές και πλευρικές πιέσεις για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Καλό στρώσιμο ελαστικού μπορεί να γίνει μόνο φθινοπωρινούς-χειμωνιάτικους μήνες όπου η θερμοκρασία δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή και υπάρχει και μια σχετική υγρασία, γι' αυτό και προτείνεται η αλλαγή των ελαστικών να γίνεται το φθινόπωρο και να αποφεύγεται το καλοκαίρι.ελα ομως που τωρα το καλοκαιρι φθανει μεχρι το Γεναρη σχεδον!!!
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΠΙΑ ΠΕΙΤΕ
Ήρεμη οδήγηση χωρίς σπινιαρίσματα, απότομα φρεναρίσματα και γενικότερα υψηλές ελκτικές και πλευρικές πιέσεις για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Καλό στρώσιμο ελαστικού μπορεί να γίνει μόνο φθινοπωρινούς-χειμωνιάτικους μήνες όπου η θερμοκρασία δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή και υπάρχει και μια σχετική υγρασία, γι' αυτό και προτείνεται η αλλαγή των ελαστικών να γίνεται το φθινόπωρο και να αποφεύγεται το καλοκαίρι.Όπως το έθεσες, τόσα χρόνια δεν κάνω άλλο από να στρώνω λάστιχα
-
Και εγώ είχα διαβάσει οτι δεν είναι καλο να είναι πολύ καινούργια.
Μπράβο Μίλτο , άριστα και εδώ. -
Μία φορα μπήκα πίστα με ολόφρεσκα ποτέντζα (Re-720) και η γόμα τους εξευτελίστηκε.Ενός μήνα ημερομηνια παραγωγής είχαν,και σε σχεση με πατημένα/στρωμένα λάστιχα ειχαν σχεδόν διπλή φθορα.
Και χωρις να μου δείξουνε και καλύτερη συμπεριφορα ή ανωτερο κρατημα -
Για αυτοκινητο 2000 κυβ. 150 ιππων,διασταση 225-55-16,με προτεραιοτητα
περα απο το κρατημα ,την ανεση και το χαμηλο θορυβο,η διαρκεια ζωης δεν με πολυενδιαφερει(Λιγα τα ετησια δια/μενα χιλ.) Θα ηθελα την συμβουλη σας. -
Όχι εδώ γιατί συζητάμε άλλο πράγμα! Άνοιξε ξεχωριστό θέμα.
-
Ούτε καν άλλο θέμα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μία φορα μπήκα πίστα με ολόφρεσκα ποτέντζα (Re-720) και η γόμα τους εξευτελίστηκε.Ενός μήνα ημερομηνια παραγωγής είχαν,και σε σχεση με πατημένα/στρωμένα λάστιχα ειχαν σχεδόν διπλή φθορα.
Και χωρις να μου δείξουνε και καλύτερη συμπεριφορα ή ανωτερο κρατημαAντρέα τι στρώσιμο τα κάνεις πριν τα βάλεις στην πίστα; Τα χρησιμοποιείς στον δρόμο; Για πόσα χιλιόμετρα;
-
Εγινε.Ευχαριστω.-
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μία φορα μπήκα πίστα με ολόφρεσκα ποτέντζα (Re-720) και η γόμα τους εξευτελίστηκε.Ενός μήνα ημερομηνια παραγωγής είχαν,και σε σχεση με πατημένα/στρωμένα λάστιχα ειχαν σχεδόν διπλή φθορα.
Και χωρις να μου δείξουνε και καλύτερη συμπεριφορα ή ανωτερο κρατημαAντρέα τι στρώσιμο τα κάνεις πριν τα βάλεις στην πίστα; Τα χρησιμοποιείς στον δρόμο; Για πόσα χιλιόμετρα;
Τα ημι-σλίκ έχουνε μία προβλεπόμενη διαδικασία στρωσίματος Χαρη,την οποία δεν μπορω να πώ ότι την ακολουθώ κατα γραμμα.
Τα στρωνω όπως στρωνω και τα πολιτικά μου.
Αρκετοί κύκλοι θερμοκρασιών,χωρις ταλαιπωρία και υπερβολές στον δημοσιο δρόμο.Η γόμα μετα απο λίγους τετοιους κύκλους γίνεται σταθερότερη -
ευτυχώς η αναζητηση δουλεψε καλά αυτη τη φορα βρηκα αυτο το τοπικ!
τελικά τι παιζει με το στρωσιμο? αλλος λεει οχι καλοκαίρι και παντα να τα βαζουμε οταν εχουν πέσει οι θερμοκρασιες και άλλος λεει οτι δεν παιζει ρόλο.
Αυτο που ρωταει ο ταζιο μπορεί να το απαντησει καποιος?
Με κοροίδεψαν??? (Ημ/νία παραγωγής Ελαστικού)