-
Ο χρήστης miz έγραψε:
Μηπως γνωριζει καποιος εαν επιβαλεται η πυροσβεση φετος για τα sprint?Ναι.
-
Άσχετο: τελικά πέρισυ ήταν απαραίτητη?
Ή έγινε από φέτως? -
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Άσχετο: τελικά πέρισυ ήταν απαραίτητη?
Ή έγινε από φέτως?Από φέτος.
-
Ο χρήστης miz έγραψε:
...........και μακαρι να αλλαξουν και στα αλλα 3 sprint που πεφτουν (απαραδεκτο!!) με πιστα & Κυμη(κυριε Καραπετσανο,ακουτε?) ..Εχω μία ψευδαισθηση οτι μαλλον απο παραδρομη δεν εχεις παρει ειδηση οτι οι αλλαγες ειναι γεγονος εδω και καιρό τουλαχιστον για την Λ.Α.Μ.Α. Ανακοινωθηκαν και στην κοπη της πίτας της λέσχης (και για τους δυο αγωνες που συνεπιπταν με Κυμη και Παλαδιο), ειναι καταχωρημενο δελτιο τυπου με μεγαλα γραμματα στο site της λεσχης, ειναι καταχωρημενο επισημα στο επισημο προγραμμα της ΕΘ.Ε.Α. εγινε και προσφατως αναφορα στο site της ΕΡΤ απο τον Σταθακοπουλο στην αναφορα του για την κοπη της πιτας της λεσχης, ειναι γενικα γνωστο παντου (ελπιζουμε) και ευχαριστουμε θερμά οσους καταλαβαν το προβλημα ωστε να διαφοροποιηθουν ημερομηνίες και να μην συμπεσουν διοργανωσεις που πιθανον να ενδιαφερονται πληρωματα να τρεξουν και στην μια και στην αλλη. Η επιτυχία ειναι τα πληρώματα να νιωθουν ανετα στον προγραμματισμο τους και εμεις μετα το αρχικο βασικο σχεδιο, θεσαμε το προβλημα και οι αγωνες μας θα ειναι 27-5-2007 το ασφαλτινο στον Παρνασσό και 22 Ιουλίου 2007 το χωματινο στο Καλλιδρομο και στον καμπο του Κηφισσου. Μεινετε απαντες συντονισμενοι στο site παρα πολυ αμεσα θα 'φορτωθουν' χαρτες - προγραμματα - λοιπα στοιχεια ΚΑΙ για τους 2 αγωνες. Παρα πολυ αμεσα ωστε να υπαρχει πληρης ενημερωση και προγραμματισμός για οσους μας τιμησουν με την παρουσια τους.
-
Δυστηχως δεν γινεται να ειμαστε κολημενοι πανω απο ενα pc για να μαθαινουμε τις εξελιξεις..Την τελευταια φορα,συμβουλευτηκα το site της Εθεα και εμεινα εκει..
Παλι καλα που βρεθηκε λυση ομως γιατι υπηρχε προβλημα με τις ομαδες υποστηριξης,συνοδηγους που τρεχουν και πιστα σαν οδηγοι κτλ κτλ..
Συγχαρητηρια..!!Γιωργος Γρινιεζακης
-
Ο χρήστης miz έγραψε:
..........Παλι καλα που βρεθηκε λυση ...........
Γιωργος ΓρινιεζακηςΓιωργο πιστευουμε γενικα τουλαχιστον στην δικια μας λεσχη, παρα πολυ στον καλοπιστο διαλογο, με τους θεσμικους φορεις, ειδικα οταν αυτος ειναι τεμηριωμενος και αληθινός. Οταν συναυδουν αυτα τα στοιχεια ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ παντα θετικο αποτελεσμα, ειδικα και πρωταρχικα για τους αγωνιζομενους. Εμεις εδω πανω (επαρχία-Παρνασσός) μας διακατεχει μια ταση λογω ισως και καθαροτερου αερα ο(οι) αγωνιζόμενος(οι) να ειναι ανετος(οι) στις κινησεις του(ς) και να μπορει(ουν) να πραγματοποιει(ουν) το χομπυ του(ς) χωρις μπερδεματα, ειδικα απο συνυπαρξη ταυτοχρονων εκδηλωσεων που ειναι μεσα στα πλανα του(ς).
-
Καμια νέα πληροφορία???
-
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Καμια νέα πληροφορία???Εγραφα στις 30 Δεκεμβριου στο post 'ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2007'
.............Ετσι σε ενα σπριντ που η απλη ειναι μικρη (για να κυκλωνει ευκολα ειδικα το χωματινο χωρις προβληματα) οταν ενα αυτοκινητο 'βγει' απο την ειδικη θα παει στο σερβις σε προσδιορισμενη ωρα, θα γινουν οι τεχνικες εργασίες και θα βγει απο το σερβις το πολυ σε 20 η 30 λεπτα για να ξαναπαει στην αφετηρια της ειδικης. Αν λαβουμε υπ οψη μια ειδικη 14 χιλιομετρων και ενα αγωνιστικό θα την πραγματοποιησει σε 10 λεπτα, με αφετηρία την 10 π.μ. στις 10+10΄ θα εχει τελειωσει την ειδικη, σε 3-5 λεπτα θα μπεί στο σερβις και στις 10+35΄θα βγει απο το σερβις και θα ξαναφτασει στην αφετηρία στις 10+45 το πολύ. Με το δεδομένο των 2 λεπτων (χωματινο ραλλυ σπριντ) στα 44 λεπτα που θα εχουν μεσολαβησει θα εχουν μπει για την ειδικη 22 αυτοκινητα. Μεχρι τα υπολοιπα 50 που θα ειναι ακομα να τρεξουν με δεδομενες 60-80 συμμετοχες και που απαιτειται περιπου χρόνος 100 λεπτων ακομα το 1ο αυτοκινητο τι θακανει στην αφετηρία? .............
ΑΥΤΑ ειχαν γραφει τοτε. Τωρα λοιπον που οριστικοποιειται το ΣΕΧ και εκτος ολων των αλλων ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ STOP ΜΕΧΡΙ ΞΑΝΑ ΤΟ START ειχα ξαναναρωτηθει. Με τους παραπανω υπολογισμους και επειδη φυσικα δεν ειναι ραλυ αλλα σπριντ (εχει δηλαδη μια ειδικη και μονο) ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΧ ΤΟΥ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ αν ληφθουν υπ οψη τα παραπανω τα οποια εξακολουθω να επιμενω στο θεωρητικοπρακτικο τους μερος. υπαρχει σαφως μονο μια εναλλακτικη εκδοχή. Με 'μπουλεντεν' να γνωστοποιειται την προηγουμενη του αγωνα και μετα απο αποφαση των αγωνοδικων η ΩΡΑ του δευτερου ΣΕΧ, ΑΦΟΥ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠ ΟΨΗ Ο Α Ρ Ι Θ Μ Ο Σ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ. Γιατι αλλιως στον συμπληρωματικο αρχικο κανονισμο ειναι αδυνατον να ξερει καποιος οργανωτης οταν τον υποβαλλει ποσες σαφως συμμετοχες θα εχει. Παει αυτο!
Τωρα το δευτερο.
Ξαναγραφα εκει.
Τι θα γινει με τα σπριντ που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΩΣΟΥΝ λογω τεραστιας απλης? Γυρνουσαν εμπρος-πισω συνοδεια του αλυταρχη.
Τωρα λοιπον π.χ. τελος Αχλαδόκαμπος η και ο Ελικωνας, γιατι πως να κυκλωσουν. Αρα νεες ειδικες και επι το πλειστον 7 - 8 χιλιομετρα.
Αλλα μια και το ερωτημα ηταν καμμια νεα πληροφορία εγω θα θεσω μια νεα απορία που εχω. Σε διοργανωσεις που δεν υπηρχε 'ιχνος' κενου μεταξυ τελευταιου αυτοκινητου και του Νο 1 ξανα για το δευτερο σκελος τωρα με την υποθεση ΣΕΧ τι μελει γενεσθαι? Γιατι το λεω? Εξηγω......Εχουμε 40 συμμετοχες. Τι γινεται αν το απογευμα της παραμονης σου ζητησουν 10 να περασουν τεχνικο ελεγχο το πρωι του αγωνα. Πως θα αποφασισουν οι αγωνοδικες για ωρα εκκινησης δευτερου σκελους βασει ιδανικου χρόνου. Θα ερθουν ολα? Αν δεν ερθει κανενα?
Υπηρχε το σκεπτικο οτι πισω απο το τελευταιο διωχνουμε το Νο 1 αμεσως για να μην 'σχολασει το γηπεδο'. Τωρα?
Κανουμε ομως καλη κουβεντα και βγαινουν αποτελεσματα. Αυτο μετραει............ -
Εμένα τι μου το λέτε αυτό?
-
EXEI ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΤΟ SITE ΤΗΣ ΑΛΑΚ ΜΕ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
-
Οι αναγνωρησεις για τα sprint ειναι ελευθερες ? μπορεις να πας οποτε θες...?
-
Πολύ καλή η ενημέρωση της λέσχης για τον αγώνα. Μακάρι να το βλέπαμε σε περισσότερα σπριντ αυτό το επίπεδο ενημέρωσης....
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Οι αναγνωρησεις για τα sprint ειναι ελευθερες ? μπορεις να πας οποτε θες...?NAI!!
-
http://www.alak.gr/index.php?option=com ... &Itemid=54
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ RALLY SPRINT ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΑΛΑΚ)