-
και μιας και το έφερε η κουβέντα...

950€(!) η συμμετοχή στο regularity (750€ αν δηλώσετε εγκαίρως)
η διαφορά είναι ότι φέτος οι διανυκτερεύσεις είναι 3 όπως το 2005, αντί για 2 που ήταν το 2006
-
Είναι πολλά τα λεφτά Αρη !!!
(προφανώς ο SirGus έλεγε για τα 600 του tripmeter) -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δείτε και την δικιά μας λέσχη στην Θεσσαλονίκη
http://www.lekam.gr/el/default.aspΚαλό το site της λέσχης σας. Καλύτερο από ΦΙΛΠΑ και ΣΙΣΠΑ.
D-Jet ερώτηση: στο ανωτέρω site της ΛΕΚΑΜ στα αυτοκίνητα μελών, στην κατηγορία F, υπάρχει MB W115 200 του 1970 με καθρέπτες αυτιά. Είναι σωστό αυτό; Πότε τελικά καταργήθηκαν οι ωραίοι παλιοί καθρέπτες;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δείτε και την δικιά μας λέσχη στην Θεσσαλονίκη
http://www.lekam.gr/el/default.aspΠολύ καλό το site σας. Ένα από τα καλύτερα που έχω επισκεφθεί. Bravo!
Καλό το site της λέσχης σας. Καλύτερο από ΦΙΛΠΑ και ΣΙΣΠΑ.
Δεν είναι και δύσκολο άλλωστε... Της ΦΙΛΠΑ ειναι 'υπο κατασκευή' και του ΣΙΣΠΑ είναι σε βρεφικό στάδιο ακόμη...
Το ευχάριστο όμως είναι ότι υπάρχουν κι άλλα σαιτ παρόμοιων σωματείων που δείχνουν ότι δειλά δειλά ξεκινούν μερικές καλές προσπάθειες που αν μη τι άλλο υπόσχονται μια ακόμη καλύτερη συνέχεια...
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
D-Jet ερώτηση: στο ανωτέρω site της ΛΕΚΑΜ στα αυτοκίνητα μελών, στην κατηγορία F, υπάρχει MB W115 200 του 1970 με καθρέπτες αυτιά. Είναι σωστό αυτό; Πότε τελικά καταργήθηκαν οι ωραίοι παλιοί καθρέπτες;Μέχρι να απαντήσει πιο εμπεριστατωμένα ο D-Jet σου λέω ότι αν είναι πριν από το 1973 που έγινε το μεγάλο favelift θα πρέπει να έχει τα μικρά τρίγωνα παραθυράκια και τους παλιούς καθρέφτες.
Άλλες αλλαγές που μου έρχονται και που νομίζω ότι έγιναν τότε: μεγαλύτερη μάσκα (κάλυμα ψυγείου), διαφορετική ποδιά, διαφορετικά πίσω φώτα κοτλέ και χωρίς χρωμιωμένο περιθώριο, διαφορετικές υδροροές μεγαλύτερες και με μαύρο πλαστικό, μεγαλύτερο χερούλι πορτμπαγκάζ, μεγάλο χερούλι από μέσα και για την πόρτα του οδηγού και άλλα... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
D-Jet ερώτηση: στο ανωτέρω site της ΛΕΚΑΜ στα αυτοκίνητα μελών, στην κατηγορία F, υπάρχει MB W115 200 του 1970 με καθρέπτες αυτιά. Είναι σωστό αυτό; Πότε τελικά καταργήθηκαν οι ωραίοι παλιοί καθρέπτες;
Μέχρι να απαντήσει πιο εμπεριστατωμένα ο D-Jet σου λέω ότι αν είναι πριν από το 1973 που έγινε το μεγάλο favelift θα πρέπει να έχει τα μικρά τρίγωνα παραθυράκια και τους παλιούς καθρέφτες.
Άλλες αλλαγές που μου έρχονται και που νομίζω ότι έγιναν τότε: μεγαλύτερη μάσκα (κάλυμα ψυγείου), διαφορετική ποδιά, διαφορετικά πίσω φώτα κοτλέ και χωρίς χρωμιωμένο περιθώριο, διαφορετικές υδροροές μεγαλύτερες και με μαύρο πλαστικό, μεγαλύτερο χερούλι πορτμπαγκάζ, μεγάλο χερούλι από μέσα και για την πόρτα του οδηγού και άλλα...Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
http://www.lekam.gr/images/1970.1b.jpg
που στο site λέει ότι είναι του 1970 δεν έχει τρίγωνα παραθυράκια κι έχει καθρέφτες αυτιά. Επειδή τον τελευταίο καιρό ψιλοψάχνομαι και παρατηρώ όλα τα W114/115 που βλέπω πρέπει να πω ότι για την μάσκα και τις υδροροές δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω/καταλάβω τις διαφορές που μου λέτε (μου τα έχει εξηγήσει και ο D-Jet πολύ αναλυτικά). Τέλος δεν βλέπω σχεδόν καθόλου αυτοκίνητα χωρίς κοτλέ φώτα, ακόμη κι αν από τους καθρέπτες και τα τρίγωνα παράθυρα φαίνονται να ανήκουν στις πρώτες σειρές. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
http://www.lekam.gr/images/1970.1b.jpg
που στο site λέει ότι είναι του 1970 δεν έχει τρίγωνα παραθυράκια κι έχει καθρέφτες αυτιά. Επειδή τον τελευταίο καιρό ψιλοψάχνομαι και παρατηρώ όλα τα W114/115 που βλέπω πρέπει να πω ότι για την μάσκα και τις υδροροές δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω/καταλάβω τις διαφορές που μου λέτε (μου τα έχει εξηγήσει και ο D-Jet πολύ αναλυτικά). Τέλος δεν βλέπω σχεδόν καθόλου αυτοκίνητα χωρίς κοτλέ φώτα, ακόμη κι αν από τους καθρέπτες και τα τρίγωνα παράθυρα φαίνονται να ανήκουν στις πρώτες σειρές.Όπως τα περιγράφει ο αγαπητός Onyx ! είναι.
Το συγκεκριμένο δεν είναι 1970... και αν έχει άδεια 1970, λυπάμαι αλλά είναι μετατροπή!
Spit: -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
D-Jet ερώτηση: στο ανωτέρω site της ΛΕΚΑΜ στα αυτοκίνητα μελών, στην κατηγορία F, υπάρχει MB W115 200 του 1970 με καθρέπτες αυτιά. Είναι σωστό αυτό; Πότε τελικά καταργήθηκαν οι ωραίοι παλιοί καθρέπτες;
Μέχρι να απαντήσει πιο εμπεριστατωμένα ο D-Jet σου λέω ότι αν είναι πριν από το 1973 που έγινε το μεγάλο favelift θα πρέπει να έχει τα μικρά τρίγωνα παραθυράκια και τους παλιούς καθρέφτες.
Άλλες αλλαγές που μου έρχονται και που νομίζω ότι έγιναν τότε: μεγαλύτερη μάσκα (κάλυμα ψυγείου), διαφορετική ποδιά, διαφορετικά πίσω φώτα κοτλέ και χωρίς χρωμιωμένο περιθώριο, διαφορετικές υδροροές μεγαλύτερες και με μαύρο πλαστικό, μεγαλύτερο χερούλι πορτμπαγκάζ, μεγάλο χερούλι από μέσα και για την πόρτα του οδηγού και άλλα...συμπληρωνω
διαφορετικο ανω μερος του ταμπλω(εχει αλλη τρυπα για το ηχειο, αλλων διαστασεων ηχειο)
διαφορετικη πλεξουδα
διαφορετικο διακοπτη γενικο(στα παλια χαλανε οι επαφες ενω στα νεα οχι)
διαφορετικο εμπρος προφυλακτηρα
νομιζω και διαφορετικες εμπρος ταπετσαριες -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
συμπληρωνω
διαφορετικο ανω μερος του ταμπλω(εχει αλλη τρυπα για το ηχειο, αλλων διαστασεων ηχειο)
διαφορετικη πλεξουδα
διαφορετικο διακοπτη γενικο(στα παλια χαλανε οι επαφες ενω στα νεα οχι)
διαφορετικο εμπρος προφυλακτηρα
νομιζω και διαφορετικες εμπρος ταπετσαριεςΠλαστικό τιμόνι....
-
σωστα
το σημαντικοτερο ολων! -
Και αλλιώτικο διακόπτη φώτων με ενσωματωμένο λαμπάκι. 'Εχει επιπλέον μία θέση (2η σκάλα τραβηχτή) για φώτα ομίχλης πίσω)
Επίσης και τα εμπρός φώτα είναι λίγο διαφορετικά, τα πρώτα ήταν πιο φουσκωτά ενώ τα επόμενα πιο επίπεδα αλλά δεν ξέρω πότε έγινε η αλλαγή.
Δεν είμαι σίγουρος για τους αγωγούς θερμού αέρα κάτω από τα εμπρός καθίσματα για τα πόδια των πίσω επιβατών. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και αλλιώτικο διακόπτη φώτων με ενσωματωμένο λαμπάκι. 'Εχει επιπλέον μία θέση (2η σκάλα τραβηχτή) για φώτα ομίχλης πίσω)
Επίσης και τα εμπρός φώτα είναι λίγο διαφορετικά, τα πρώτα ήταν πιο φουσκωτά ενώ τα επόμενα πιο επίπεδα αλλά δεν ξέρω πότε έγινε η αλλαγή.
Δεν είμαι σίγουρος για τους αγωγούς θερμού αέρα κάτω από τα εμπρός καθίσματα για τα πόδια των πίσω επιβατών.αγαπητε onyx
η δικια σας ειναι α σειρας η β? -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
η δικια σας ειναι α σειρας η β?Α, να σας πω μην αρχίζετε τώρα με τα α και β! Επάνω που είχα αρχίσει να καταλαβαίνω τα 0.5, 1, 1.5, 2 κλπ.!!
-
υπαρχουν και οι μετατροπες, απο α σε β σειρα, δηλαδη 1+1/4
-
Καλά αφήστε το θα ασχοληθώ καλύτερα με κανένα Ami
-
ένας φίλος μου πουλάει δεξιοτίμονο (!) ami 8 Super.
Υπάρχει κανείς ανώμαλος να ενδιαφέρεται?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
ένας φίλος μου πουλάει δεξιοτίμονο (!) ami 8 Super.
Υπάρχει κανείς ανώμαλος να ενδιαφέρεται?μην κοιτάς εμένα
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
ένας φίλος μου πουλάει δεξιοτίμονο (!) ami 8 Super.
Υπάρχει κανείς ανώμαλος να ενδιαφέρεται?μην κοιτάς εμένα
σκέψου το ανώμαλε
είναι RHD (άρα θα σου θυμίζει τα αγγλικά αυτοκινητάκια)
είναι Ami 8 ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΣΟΥΝΑ (άντε να βγαίνουν όλα στη φόρα)
έχει πάρα πολλά ανταλλακτικά ο φίλος μου μαζί...αλλά δεν στο δίνω γιατί δεν θα κερδίζω τίποτα από το ebay
θέλει φαναρτζοδουλειά σίγουρα.
αλλά 1500 ευρώ τα αξίζει... -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
ένας φίλος μου πουλάει δεξιοτίμονο (!) ami 8 Super.Υπάρχει κανείς ανώμαλος να ενδιαφέρεται?
Ε, δεν είμαστε και τόοοοσο ανώμαλοι. Αλλά μπορούμε να γίνουμε αν το χαρίζει
Λοιπόν, αυτό που ακολουθεί είναι προιόν ώριμης σκέψης:
Διαφορές MB W114/115 και Ami:
-
H W114/115 ξεκίνησε όμορφη (sic) και ασχήμαινε καθώς το μοντέλο εξελισσόταν, ενώ το Ami ξεκίνησε άσχημο (not sic) και σουλουπώθηκε στην πορεία (λέμε εμείς τώρα)!!!
-
Σαν συλλέκτης θα ήθελα την όμορφη ΜΒ αλλά το άσχημο Ami 6!
Και μετά από μια τέτοια φοβερή σκέψη λιποθύμησα!!!
-
-
διπλωματικό ποστ..
δεν ξέρω αν πρέπει να ή να
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#2]