-
εχω φτιαξει ενα σαξο (πιστ.εκκ.ροικη κλπ) για αγωνιστικη χρηση & ψαχνομαι για προγραμμα .εχει κανειs υποψιν κατι καλο .
-
εχω φτιαξει ενα σαξο (πιστ.εκκ.ροικη κλπ) για αγωνιστικη χρηση & ψαχνομαι για προγραμμα .εχει κανειs υποψιν κατι καλο .
-
εχω φτιαξει ενα σαξο (πιστ.εκκ.ροικη κλπ) για αγωνιστικη χρηση & ψαχνομαι για προγραμμα .εχει κανειs υποψιν κατι καλο .
-
Ο χρήστης periperg έγραψε:
εχω φτιαξει ενα σαξο (πιστ.εκκ.ροικη κλπ) για αγωνιστικη χρηση & ψαχνομαι για προγραμμα .εχει κανειs υποψιν κατι καλο .ναι
τον μαμισιογιατι θελεις να τον αλλαξεις ??
τι δεν δουλευει σωστα ?? -
Μα οι πιο άγριοι εκκεντροφόροι θέλουν απαραιτήτως άλλο προγραμματισμό εγκεφάλου! Το θέμα βέβαια είναι να βρεις σοβαρό άνθρωπο να σου κάνει τη δουλειά. Επίσης, πες μας και τι εγκέφαλο έχεις: Magneti-Marelli ή SAGEM;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
... απαραιτήτως ...μαλιστα
να ηξερες και ποσο πιο αγριοι ειναι να το παρει το ποταμι...
πλακα-πλακα ξερεις κανεναν που 'την επαθε' επειδη δεν ειχε τσιπακι
και ειχε μεχρι και 150 απο το συγκεκριμενο μοτερακι
(και την πληροφορια να μη σου την εδωσε τσιπαδορος )το τσιπ και η εξατμιση ειναι τα τελευταια που χρηζουν αλλαγης οταν μιλαμε αποκλειστικα για αποδοση αλλα ειναι και τα πιο μοσχοπουλημενα αφου ειναι 'ντιβες'
-
skullone το ιδιο πιστυα κι εγω μεχρι που πηγα βολτα με ενα 106 που εχει εκκεντροφορους, ροικη και λιγο παραπανω συμπιεση χωρις προγραμμα. Μια χαρα πηγαινε (και πηγαινει ακομα απο οσο ξερω) και μαλιστα ηταν και αρκετα γρηγορο.
Predator αν ομως ειχε πολυ πιο αγριους εκκ. ας πουμε PT52 δεν θα ηθελε αλλο προγραμμα; -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
skullone το ιδιο πιστυα κι εγω μεχρι που πηγα βολτα με ενα 106 που εχει εκκεντροφορους, ροικη και λιγο παραπανω συμπιεση χωρις προγραμμα. Μια χαρα πηγαινε (και πηγαινει ακομα απο οσο ξερω) και μαλιστα ηταν και αρκετα γρηγορο.
Predator αν ομως ειχε πολυ πιο αγριους εκκ. ας πουμε PT52 δεν θα ηθελε αλλο προγραμμα;αμα ημουνα μαντης θα σου ελεγα
εξαρταται αποκλειστικα απο τις δυνατοτητες (ορια) του συγκεκριμενου εγκεφαλου...το σιγουρο ειναι οτι δεν θα ειχε προβλημα (ουτε με τους PT52) αφου το μιγμα αντε να γινοταν απο 11κατι 12κατι αντε 13κατι
σε αυτη την περιπτωση δεν θα παρεις φυσικα τα μεγιστα αλογα αλλα θα δουλεψει
το θεμα ειναι αν τα παραπανω αλογα του τσιπ -οταν υπαρχουν- αξιζουν τα λεφτα τους -
Για να ολοκληρωθεί αυτή η μετατροπή πρέπει να γίνει άλλη χαρτογράφηση ανάλογα με τα νέα δεδομένα. Αν τώρα υποθέσουμε ότι οι εκκεντροφόροι δεν είναι πολύ αγριότεροι, και πάλι χωρίς πρόγραμμα θα είναι υποβέλτιστη η διαχείριση. Άλλο είναι το 'καλά είναι κι έτσι' κι άλλο το 'σωστό'.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για να ολοκληρωθεί αυτή η μετατροπή πρέπει να γίνει άλλη χαρτογράφηση ανάλογα με τα νέα δεδομένα. Αν τώρα υποθέσουμε ότι οι εκκεντροφόροι δεν είναι πολύ αγριότεροι, και πάλι χωρίς πρόγραμμα θα είναι υποβέλτιστη η διαχείριση. Άλλο είναι το 'καλά είναι κι έτσι' κι άλλο το 'σωστό'.και με ποιο ακριβως τροπο ελπιζεις οτι η νεα χαρτογραφηση θα δωσει καλυτερα αποτελεσματα ??
προσοχη μιλαμε για νεα χαρτογραφηση και οχι αλλο εγκεφαλο με αλλες δυνατοτητες
-
Προσαρμόζοντας τη διαχείριση του κινητήρα στα νέα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί από τους καινούργιους εκκεντροφόρους, τη ροϊκή εξέλιξη και ο,τιδήποτε άλλο έχει γίνει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Προσαρμόζοντας τη διαχείριση του κινητήρα στα νέα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί από τους καινούργιους εκκεντροφόρους, τη ροϊκή εξέλιξη και ο,τιδήποτε άλλο έχει γίνει.Ο εγκέφαλος χοντρικά (xωρίς να είμαι ειδικός), τρέχει έναν αλγόριθμο (το πρόγραμμα) που συγκεντρώνει τιμές από τους αισθητήρες και ανάλογα αποφασίζει για την διαχείριση του κινητήρα. Έχει δηλαδή την ικανότητα να προσαρμόζεται από μόνος του, μέχρι κάποιο σημείο βέβαια.
Τα 'νέα δεδομένα' κτλ είναι προπαγάνδα των super dooper power περιοδικών. Κλασσική ένδειξη γι αυτό είναι ότι επαναλαμβάνουν συνεχώς την ίδια ατάκα περί αναγκαιότητας του προγραμματισμού χωρίς να το εξηγούν ποτέ. Και δεν μπορούν να το εξηγήσουν, γιατί οι περισσότεροι (αναγνώστες+συντάκτες) δεν γνωρίζουν προγραμματισμό μικροεπεξεργαστών, τεχνικές προσαρμοστικού ελέγχου κτλ.
Ναι ίσως ένα καλό aftermarket πρόγραμμα να βγάλει λίγο πραπάνω δύναμη, παίζοντας με το αβάνς. Με τι κόστος όμως, λόγω αναγκαιότητας καλύτερης ποιότητας βενζίνης; Και από μεσοπρόθεσμες φθορές;
Αν βάλουμε κάτω το value for money, το εργοστασιακό πρόγραμμα είναι μακράν καλύτερο. Προσωπική άποψη. Και όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι δεν έχουμε κάνει τρελλές αλλαγές στον κινητήρα.Τέλος, για αυτό που ρώτησε ο φίλος, αν είναι για αγωνιστική εμπλοκή όπως γράφει, τότε η λύση είναι μονόδρομος, Peugeot Sport. Εκεί κοιτάς να βγάλεις το μέγιστο δυνατό και κάνεις συντήρηση πιο συχνά.
-
Ναι αλλά πόσο πια μπορεί ο εγκέφαλος να αναπροσαρμοστεί στις νέες συνθήκες χρονισμού, παροχής καυσίμου κλπ; ΟΚ, στα παλιά τα χρόνια δε μας ένοιαζε, πλανίζαμε καπάκια, αλλάζαμε φλάντζες, καρμπυρατέρ, εκκεντροφόρια, πιστόνια (ίσως) και δεν είχαμε προγράμματα και τα λοιπά. Όμως τώρα έχουμε ένα σωρό πράγματα να λάβουμε υπόψη. Αν έχουμε ένα πρόγραμμα που δίνει Χ ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα και είναι φτιαγμένο για να λειτουργεί με συγκεκριμένες διάρκειες εκκεντροφόρων, βυθίσματα, σχέση συμπίεσης κλπ. Όταν αρχίσουμε και τα σκαλίζουμε όλα αυτά, δε θα πρέπει ο κινητήρας να παίρνει τις σωστές ποσότητες καυσίμου; Πόσο πια ευπροσάρμοστοι είναι οι εγκέφαλοι των σημερινών αυτοκινήτων;
-
Επειδή, φίλε skullone, προφανώς δεν το έχεις διαβάσει, διάβασε:
-
ελπιζοντας να ξεναθαρισει το θεμα οσο πιο απλα γινεται
ο εγκεφαλος πρεπει να προσαρμοσει
1.παροχη καυσιμου
2.χρονισμο
στα 'νεα δεδομενα'ο συγκεκριμενος εγκεφαλος εχει knock sensor και μπορει να προσαρμοσει τον χρονισμο οσο παει για να μην χτυπαει
το θεμα ηταν αν θα μπορεσει να δωσει και το καταλληλο καυσιμο
δηλαδη αν μπορει να διαβασει την διαφορα στον αερα και αν μπορει να δωσει τοσο περισσοτερο καυσιμο οσο αντιστοιχει στον παραπανω αερα που διαβασε
μετα λοιπον απο μετρησεις στον αισθητηρα λ πριν και μετα την βελτιωση οι τιμες που πηραμε ηταν ακριβως ιδιες που σημαινει οτι και διαβασε και προσαρμοστικαι στα νεα δεδομενα -
Παρολαυτα predator εγω θελω να σε ρωτησω το εξης:
Πως γινεται σε δυναμομετρηση μου να εχω διαφορα πριν και μετα την τοποθετηση προγραμματος 8 ιππους στο ιδιο δυναμομετρο το οποιο μαλιστα ανηκε σε αλλο βελτιωτη απο αυτον που μου το πουλησε και μαλιστα ορκισμενο εχθρο του; Πως γινεται σε επιδοσεις σε ευθεια με στανταρ σημειο αναφορας ενα αλλο αυτοκινητο να κερδιζω σημαντικα; Εχω τον παλιο εγκεφαλο στο Rallye μου και οχι τον τριφυσο του TheoRallye. Αυτη ειναι η διαφορα; Ο καινουριος ειναι πιο 'εξυπνος', πιο εξελιγμενος ισως; -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Παρολαυτα predator εγω θελω να σε ρωτησω το εξης:
Πως γινεται σε δυναμομετρηση μου να εχω διαφορα πριν και μετα την τοποθετηση προγραμματος 8 ιππους στο ιδιο δυναμομετρο το οποιο μαλιστα ανηκε σε αλλο βελτιωτη απο αυτον που μου το πουλησε και μαλιστα ορκισμενο εχθρο του; Πως γινεται σε επιδοσεις σε ευθεια με στανταρ σημειο αναφορας ενα αλλο αυτοκινητο να κερδιζω σημαντικα; Εχω τον παλιο εγκεφαλο στο Rallye μου και οχι τον τριφυσο του TheoRallye. Αυτη ειναι η διαφορα; Ο καινουριος ειναι πιο 'εξυπνος', πιο εξελιγμενος ισως;και παλι για να σου απαντησω θα πρεπει να γινω μαντης...(συνθηκες,καυσιμο,αλλες ρυθμισεις που δεν σου ειπε πχ εκκεν. κτλ)
παντως για 8 αλογα ασε καλυτερα
να μου ελεγες 2, 3 αντε 4 να το συζητησουμε
αν ηταν τοσο απλο να δωσει αλλα 8 αλογα γιατι η πεζο δεν εδωσε αλλα 3 μονο για να μην χαλασουν και οι ρυποι
και σκεψου οτι τους ρυπους δεν τους μετραμε σε στροφες μεγιστης ισχυος...για την διαφορα των εγκεφαλων δεν ξερω δυστηχως τιποτα για να σου πω, αλλα μου φαινεται τουλαχιστον περιεργο να μην εχει βελτιωθει σε κατι
π.χ.
πυκνοτητα χαρτογραφησης
ορια λεειτουργιας
ακριβεια επεξεργασιας στοιχειων κτλ
αποκρισηκαι οπως ξαναειπα
τι δινει περισσοτερα αλογα, και αποδοση γενικοτερα για τα λεφτα του ??
το τσιπ σου (δεχομενοι οτι δουλευει και καλα μαλιστα), ή οι εκκεντροφοροι του Theo ??
στην τελικη αυτο μετραει -
OK θα απαντησω πιο συγκεκριμενα.
Καμμια αλλη αλλαγη δεν εγινε στο αυτοκινητο. Βγηκε ο εγκεφαλος, μπηκε το chip, ξαναμπηκε ο εγκεφαλος και τιποτα αλλο. Ημουν μπροστα.
8 αλογα ηταν και υπαρχουν οι δυο μετρησεις. Μπορω να κανονισω να τις δεις αν θελεις.
Το chip μου στοιχισε 100.000 δρχ. Εσυ ποσο λες θα μου στοιχιζε η δουλεια που κανατε στον Theo σε οποιοδηποτε συνεργειο; Δεν εχω κανενα κολλητο μηχανικο υπ' οψιν..... -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
OK θα απαντησω πιο συγκεκριμενα.
Καμμια αλλη αλλαγη δεν εγινε στο αυτοκινητο. Βγηκε ο εγκεφαλος, μπηκε το chip, ξαναμπηκε ο εγκεφαλος και τιποτα αλλο. Ημουν μπροστα.
8 αλογα ηταν και υπαρχουν οι δυο μετρησεις. Μπορω να κανονισω να τις δεις αν θελεις.
Το chip μου στοιχισε 100.000 δρχ. Εσυ ποσο λες θα μου στοιχιζε η δουλεια που κανατε στον Theo σε οποιοδηποτε συνεργειο; Δεν εχω κανενα κολλητο μηχανικο υπ' οψιν.....sorry
τωρα σε ειδα που εψαχνα να γραψω για την δυναμομετρηση...
η δουλεια που καναμε σε μηχανουργειο σιγουρα θα πηγαινε συνολο πανω απο 1000 ευρουδακια (αντι τα 600) αλλα και παλι για το αποτελεσμα της καλο ειναι
επισης δεν χρειαζεται να εχεις κολλητο μηχανικο
στη θεση σου θα μας ελεγα να ερθω και εγω να συμμετασχω...
ειναι αρκετη απλη διαδικασια αν την εχεις δει μια φορα
και εμεις μη νομιζεις οτι το ειχαμε ξανακανει...
προγραμμα για saxo