-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Σπύρο είμαι πολύ ευχαριστημένος. Νομίζω ότι έκανα την καλύτερη δυνατή επιλογή σε σχέση με τα αυτοκίνητα που είχα βάλει στόχο. Βέβαια πάντα βρίσκεις κάτι που δεν σου αρέσει ή θα το ήθελες λίγο διαφορετικό, αλλά το θέμα είναι ότι αυτό που θα επιλέξεις να καλύπτει τις ανάγκες σου και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τις υπερκαλύπτει θα έλεγα. Η ποιότητα είναι πανταχού παρούσα. Τα πάντα είναι προσεγμένα και δεν μπορώ να βρω κατασκευαστική ατέλεια.
Η οδήγηση την νύχτα είναι απολαυστικότατη. Δεν χορταίνεις να κοιτάς το ταμπλό. Σίγουρα το 5θυρο θα είναι ακόμα πιο όμορφο και σαφώς πιο επικίνδυνο μιας που πρέπει να προσπαθείς να ξεκολλήσεις τα μάτια από το ταμπλό και να κοιτάξεις τον δρόμο.
Περιμένω την ημέρα που θα έχει στρώσει το μοτέρ και θα ανέβω εκεί ψηλά στα κόκκινα. Πάντως 3500 στροφές και 135 περίπου στο κοντέρ με έκτη δεν είναι καθόλου άσχημα. Η κατανάλωση πάντως πιστεύω ότι εύκολα μπορώ να την ρίξω πολύ κάτω από τα 7 λίτρα αν στρώσει το μοτέρ. Άλλωστε γνωστός μου με το ίδιο αμάξι στο trip έχει 6.3 λίτρα.
Όσο για το σέρβις προσωπικά εμένα δεν με απασχολεί το χρονοδιάγραμμα μιας και γράφω περισσότερα από 20000 χιλιόμετρα το χρόνο. Άρα πάλι μέσα είμαι.αυτό με το ταμπλό που λες το είχα πάθει στο test drive...πράγματι ξεχνιέσαι και με φοβάμαι μήπως κολλήσω πίσω σε κανέναν καμία φορά... Αν σκεφτείς ότι τα λάδια μπορείς να τα πας μόνος σου νομίζω ότι το κόστος πέφτει πολύ χαμηλά στις αλλαγές λαδιών. Φυσικά περιμένω και από εσένα την ανταλλαγή πληροφοριών για τα θετικά και αρνητικά που βρίσκεις στο αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρος ότι θα βρεις και από τα 2...εγώ σίγουρα θα βρω και θα σας τα μεταφέρω...
κουβέντα δεν βλέπω για το 6μηνο...και το 1 έτος μικρό και μεγάλο σέρβις...χμμμ
-
τι θέλεις να γράψω; αυτά είναι τα διαστήματα που προτείνει ο κατασκευαστής και ο αντιπρόσωπος τους στην χώρα μας αυτά θα τηρήσω ευλαβικά στα πλαίσια της επταετούς εγγύησης...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
τι θέλεις να γράψω; αυτά είναι τα διαστήματα που προτείνει ο κατασκευαστής και ο αντιπρόσωπος τους στην χώρα μας αυτά θα τηρήσω ευλαβικά στα πλαίσια της επταετούς εγγύησης...copy that!
-
Σπύρο αυτά είναι τα διαστήματα που αναφέρθηκαν...δυστυχώς δεν έχω τα αντίστοιχα από τουρκία-ιταλία-ισπανία να σου δώσω για να δούμε να είναι καθαρά επιλογή του σαρακάκη. Δεν έχω επομένως κάποιο λινκ να σου δώσω για το θέμα αυτά είναι τα στοιχεία. Η προσωπική μου επιλογή είναι να βάζω καλά λάδια (λχ motul) τα οποία θα προμηθεύομαι από μόνος μου και έτσι θα επιτυγχάνω φθηνότερο αναλογικά σέρβις...όλα τα στοιχεία θα ανεβαίνουν στο τόπικ για σχολιασμό μαζί με όποια σχόλια συγκεντρώνω από το αυτοκίνητο. Θα είμαστε όλοι εδώ να τα σχολιάζουμε.
Υ.Γ. Οι αναφορές στην παρουσία της honda στην F1 είναι τουλάχιστον ατυχείς από οπαδούς μίας εταιρείας που δεν υπάρχει καν στο χώρο (ούτε υπήρξε ποτέ) σε αντίθεση με την χόντα που έχει την δική της ιστορία. Απλά αντίπαλοι σαν την φεράρι και την ρενώ δεν μπορούν να χτυπηθούν την δεδομένη στιγμή οπότε όλοι οι άλλοι ζουν αναπόφευκτα στην σκιά τους. Ελπίζω στο μέλλον να γίνουν ανταγωνιστικοί...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Υ.Γ. Οι αναφορές στην παρουσία της honda στην F1 είναι τουλάχιστον ατυχείς από οπαδούς μίας εταιρείας που δεν υπάρχει καν στο χώρο (ούτε υπήρξε ποτέ) σε αντίθεση με την χόντα που έχει την δική της ιστορία.
όντως η VW δεν υπάρχει στην Φ1 .... ....
υπάρχει όμως η Citroen στα WRC... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
.Υ.Γ. Οι αναφορές στην παρουσία της honda στην F1 είναι τουλάχιστον ατυχείς από οπαδούς μίας εταιρείας που δεν υπάρχει καν στο χώρο (ούτε υπήρξε ποτέ) σε αντίθεση με την χόντα που έχει την δική της ιστορία. Απλά αντίπαλοι σαν την φεράρι και την ρενώ δεν μπορούν να χτυπηθούν την δεδομένη στιγμή οπότε όλοι οι άλλοι ζουν αναπόφευκτα στην σκιά τους. Ελπίζω στο μέλλον να γίνουν ανταγωνιστικοί...
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω
-
Απορώ πως δεν είχε αναφερθεί τόσο καιρό, η έλλειψη αγωνιστικής ιστορίας, συνήθως άλλοι την αναφέρουν
τώρα βέβαια τι σχέση έχει αυτό με τις... αλλαγές λαδιών
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ναι στην Φ1 σκίζουν...κάνουνε διαγωνισμό με την ΜακΛάρεν ποιος θα σκάσει περισσότερα μοτέρ...
ε δεν επιτρέπεται αλλαγή λαδιών στα μέσα του αγώνα
έλα μου ντε; τι σχέση έχει;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Υ.Γ. Οι αναφορές στην παρουσία της honda στην F1 είναι τουλάχιστον ατυχείς από οπαδούς μίας εταιρείας που δεν υπάρχει καν στο χώρο (ούτε υπήρξε ποτέ) σε αντίθεση με την χόντα που έχει την δική της ιστορία.
όντως η VW δεν υπάρχει στην Φ1 .... ....
υπάρχει όμως η Citroen στα WRC...δεν υπάρχει η σιτροεν στο wrc έχει στείλει κάτι ιδιώτες και πάλι νικάει...με τα χίλια ζόρια τους πέρασε η φορντ με εργοστασιακές συμμετοχές...είχαν να πάρουν πρωτάθλημα οι άνθρωποι από τα χρόνια της μεγάλης αγάπης μου escort mkii
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Υ.Γ. Οι αναφορές στην παρουσία της honda στην F1 είναι τουλάχιστον ατυχείς από οπαδούς μίας εταιρείας που δεν υπάρχει καν στο χώρο (ούτε υπήρξε ποτέ) σε αντίθεση με την χόντα που έχει την δική της ιστορία.
όντως η VW δεν υπάρχει στην Φ1 .... ....
υπάρχει όμως η Citroen στα WRC...δεν υπάρχει η σιτροεν στο wrc έχει στείλει κάτι ιδιώτες και πάλι νικάει...με τα χίλια ζόρια τους πέρασε η φορντ με εργοστασιακές συμμετοχές...είχαν να πάρουν πρωτάθλημα οι άνθρωποι από τα χρόνια της μεγάλης αγάπης μου escort mkii
ναι ε; η δικιά μου είναι καλύτερη να μάθεις...
Ιδιώτες έστειλε ε; ...επιλεκτική μνήμη έχεις...
Ηοnda λοιπόν ή Super Aguri?
-
σε αφήνω να αφηνιάσεις μόνος σου...
(άσχετο ...φοβερή προσφορά το c4 coupe 2.0 στα 21χιλιάρικα...καλή επιλογή για τα χρήματα του όμως απαξίωσε τα όσα έχουν πουληθεί και ειδικά τα 1,6...αν ρωτήσεις για πλάκα τώρα δεν θα στο παίρνουν ούτε με 10χιλιάρικα οι αλήτες...)
-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Όσο για τα σέρβις, νομίζω ότι **τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. 10.000 ή έξι μήνες τα λάδια και 20.000 ή χρόνο το μεγάλο σέρβις. Το γράφει στο βιβλίο συντήρησης.**Προαιρετικά τα πρώτα λάδια αλλαγή στα 1500 χιλιόμετρα.
Τώρα δεν ξέρω αν θα εφαρμόζουν οι τοπικοί αντιπρόσωποι το χρονικό περιθώριο των 6 μηνών ή θα γίνονται τα σέρβις ανάλογα τα χιλιόμετρα και τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στην εγγύηση.είσαι σίγουρος?
ανά 6 μήνες θα βρίσκεσαι στο συνεργείο για 7 χρόνια?
εγώ στη θέση σου, θα το ερευνούσα, ή θα έψαχνα για μεγαλύτερα, 'Longlife' σέρβις...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
σε αφήνω να αφηνιάσεις μόνος σου...(άσχετο ...φοβερή προσφορά το c4 coupe 2.0 στα 21χιλιάρικα...καλή επιλογή για τα χρήματα του όμως απαξίωσε τα όσα έχουν πουληθεί και ειδικά τα 1,6...αν ρωτήσεις για πλάκα τώρα δεν θα στο παίρνουν ούτε με 10χιλιάρικα οι αλήτες...)
να βγούμε να διαδηλώσουμε τότε....εμείς οι δύσμοιροι οι 1600άρηδες.
και μου το έλεγαν πάρε οικόπεδο...όχι εγώ επέμενα να πάρω Σιτροέν. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
να βγούμε να διαδηλώσουμε τότε....εμείς οι δύσμοιροι οι 1600άρηδες.
και μου το έλεγαν πάρε οικόπεδο...όχι εγώ επέμενα να πάρω Σιτροέν.τουλάχιστον ήξερες πως με Citroen είχες λίγες πιθανότητες 'ν'αγοράσεις οικόπεδο'
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Σπύρο αυτά είναι τα διαστήματα που αναφέρθηκαν...δυστυχώς δεν έχω τα αντίστοιχα από τουρκία-ιταλία-ισπανία να σου δώσω για να δούμε να είναι καθαρά επιλογή του σαρακάκη. Δεν έχω επομένως κάποιο λινκ να σου δώσω για το θέμα αυτά είναι τα στοιχεία. Η προσωπική μου επιλογή είναι να βάζω καλά λάδια (λχ motul) τα οποία θα προμηθεύομαι από μόνος μου και έτσι θα επιτυγχάνω φθηνότερο αναλογικά σέρβις...όλα τα στοιχεία θα ανεβαίνουν στο τόπικ για σχολιασμό μαζί με όποια σχόλια συγκεντρώνω από το αυτοκίνητο. Θα είμαστε όλοι εδώ να τα σχολιάζουμε.Υ.Γ. Οι αναφορές στην παρουσία της honda στην F1 είναι τουλάχιστον ατυχείς από οπαδούς μίας εταιρείας που δεν υπάρχει καν στο χώρο (ούτε υπήρξε ποτέ) σε αντίθεση με την χόντα που έχει την δική της ιστορία. Απλά αντίπαλοι σαν την φεράρι και την ρενώ δεν μπορούν να χτυπηθούν την δεδομένη στιγμή οπότε όλοι οι άλλοι ζουν αναπόφευκτα στην σκιά τους. Ελπίζω στο μέλλον να γίνουν ανταγωνιστικοί...
Πιστευω λοιπον οτι σε καλυψα εγω με τα λινκ που εδωσα και δειχνουν οτι στην Αγγλια τα διαστηματα ειναι καθε 12500ml=20000km. Αρα το 6μηνο ειναι Ελληνικη εφευρεση, αρα κλοπη.
Ατυχεστατο ειναι το σχολιο σου για την F1 οσων αφορα εμενα, πρωτον γιατι δεν ειμαι οπαδος καμιας εταιριας, και δευτερον γιατι ειμαι fan της Ferrari.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Όσο για τα σέρβις, νομίζω ότι **τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. 10.000 ή έξι μήνες τα λάδια και 20.000 ή χρόνο το μεγάλο σέρβις. Το γράφει στο βιβλίο συντήρησης.**Προαιρετικά τα πρώτα λάδια αλλαγή στα 1500 χιλιόμετρα.
Τώρα δεν ξέρω αν θα εφαρμόζουν οι τοπικοί αντιπρόσωποι το χρονικό περιθώριο των 6 μηνών ή θα γίνονται τα σέρβις ανάλογα τα χιλιόμετρα και τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στην εγγύηση.είσαι σίγουρος?
ανά 6 μήνες θα βρίσκεσαι στο συνεργείο για 7 χρόνια?
εγώ στη θέση σου, θα το ερευνούσα, ή θα έψαχνα για μεγαλύτερα, 'Longlife' σέρβις...
Είπα σε άλλο post ότι έτσι και αλλιώς κάνω περισσότερα από 20000 χιλιόμετρα το χρόνο. Οπότε δεν σκάω και πολύ για το εξάμηνο. Θεωρώ πάντως ότι ένας μέσος οδηγός κάνει γύρω στα 18000 χιλιόμετρα το χρόνο. Οπότε δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα όσο θέλετε να τα παρουσιάσετε.
Και στην τελική, αν το πάρεις διαφορετικά εγώ θα είμαι μόνο 2 φορές το χρόνο στο συνεργείο (για προγραμματισμένο σέρβις) σε αντίθεση με κάποιους άλλους που το επισκέπτονται κάθε μήνα τουλάχιστον για να παραπονεθούν που δεν λειτουργούν τα ηλεκτρικά, που ο κινητήρας τους «καταναλώνει» λάδια ή που ακούν κάτι περίεργους θορύβους.
Μακάρι να πηγαίνω μόνο 2 φορές το χρόνο για τα υπόλοιπα 7 χρόνια, ίσως και 17 ή 27 χρόνια. Με άπειρα χιλιόμετρα και όποιος αντέξει. -
δλδ αμα οι αλλαγες λαδιων ηταν καθε 15κ και το σερβις καθε 30κ δε θα ειχε καμια διαφορα για σενα φιλε kastorianos ?
-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Και στην τελική, αν το πάρεις διαφορετικά εγώ θα είμαι μόνο 2 φορές το χρόνο στο συνεργείο (για προγραμματισμένο σέρβις) σε αντίθεση με κάποιους άλλους που το επισκέπτονται κάθε μήνα τουλάχιστον για να παραπονεθούν που δεν λειτουργούν τα ηλεκτρικά, που ο κινητήρας τους «καταναλώνει» λάδια ή που ακούν κάτι περίεργους θορύβους.
ακόμα και λάδι να κατανάλωνε ο νέος κινητήρας του σιβίκ,
δε θα προλάβαινες να το διαπιστώσεις με κάθε 6μηνη επίσκεψη στο συνεργείοΜακάρι να πηγαίνω μόνο 2 φορές το χρόνο για τα υπόλοιπα 7 χρόνια, ίσως και 17 ή 27 χρόνια. Με άπειρα χιλιόμετρα και όποιος αντέξει.
το θέμα είναι ότι θα μπορούσε το αυτοκίνητο να κάνει τα ίδια απροβλημάτιστα km, έχοντας ίσως μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις
και με μικρότερο σαφώς κόστος. -
18000 χλμ το χρόνο ο μέσος οδηγός;
Δηλαδή 50 χλμ/μέρα μέσο όρο;
Το κράτος δεν θα χρειαζόταν άλλους φόρους.Θα τους έφταναν αυτοί της βενζίνης.
-
Πολλά είναι 18χιλιάδες χλμ;εμένα μου φαίνονται τίποτα, μακάρι να έκανα μόνο τόσα
Ηonda Civic 2005