Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    206 junior cup...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 206 junior cup...
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 17 / 20
    Ελληνικοί Αγώνες
    84
    386
    662
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      ckfxe last edited by

      Επειδή δεν γνωρίζω, τι είναι το VO?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lef205 last edited by

        το θεμα ειναι αν αξιζει να ριξεις λεφτα στο 206 και να τρεχεις μονος Α/5 ή να παρεις ενα 106 Ν/2 που εχει συναγωνισμο και φτηνα ανταλλακτικα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
          το θεμα ειναι αν αξιζει να ριξεις λεφτα στο 206 και να τρεχεις μονος Α/5 ή να παρεις ενα 106 Ν/2 που εχει συναγωνισμο και φτηνα ανταλλακτικα?

          Πoυ τον ειδες το συναγωνισμο στα ραλλυ Λευτερη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lef205 last edited by

            Ο χρήστης S3 έγραψε:

            το θεμα ειναι αν αξιζει να ριξεις λεφτα στο 206 και να τρεχεις μονος Α/5 ή να παρεις ενα 106 Ν/2 που εχει συναγωνισμο και φτηνα ανταλλακτικα?

            Πoυ τον ειδες το συναγωνισμο στα ραλλυ Λευτερη?

            Στα ραλλυ μπορει να μην εχει, αλλα πιστα αναβασεις και σπριντ γινεται χαμος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              ckfxe last edited by

              Ο χρήστης Lef205 έγραψε:

              το θεμα ειναι αν αξιζει να ριξεις λεφτα στο 206 και να τρεχεις μονος Α/5 ή να παρεις ενα 106 Ν/2 που εχει συναγωνισμο και φτηνα ανταλλακτικα?

              Πoυ τον ειδες το συναγωνισμο στα ραλλυ Λευτερη?

              Στα ραλλυ μπορει να μην εχει, αλλα πιστα αναβασεις και σπριντ γινεται χαμος!

              Πίστα έχω δηλώσει δεν τρέχω.
              Άντε στις αναβάσεις γίνεται χαμός....
              Στα σπριντ, στα 1600 με ένα Ν/2 τι ελπίδες έχεις εμπρός στα Α/6????????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sp0 last edited by

                Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
                Επειδή δεν γνωρίζω, τι είναι το VO?

                Είναι 'επέκταση' της βασικής ομολογκασιόν που επιτρέπει επιπλέον ελευθερίες και εξαρτήματα!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                  Επειδή δεν γνωρίζω, τι είναι το VO?

                  Είναι 'επέκταση' της βασικής ομολογκασιόν που επιτρέπει επιπλέον ελευθερίες και εξαρτήματα!!!!

                  Ακριβώς, το (τα, διότι μπορεί να είναι περισσότερα από 1) VΟ είναι λίστες προαιρετικού αγωνιστικού εξοπλισμού (πχ. φρένα, κιβώτια, διαφορικά κτλ.) που περιλαμβάνονται στο βασικό δελτίο αναγνώρισης και μπορεί να τα χρησιμοποιήσει κανείς όπως θέλει (πχ. από ένα VO με 3 σετ φρένα και κιβώτιο να βάλει μόνο το σετ φρένα που του κάνει).

                  Το 206 16V έχει ένα πολύ εκτενές VO που έχει ένα σωρό πράγματα. Το δελτίο αναγνώρισης του θα το βρει κανείς στην ΕΘΕΑ (50 ευρώ αν θυμάμαι καλά).

                  Πιστεύω πως με λίγη εξέλιξη (= $$$, ΟΚ... εδώ είναι που μπορεί (πρέπει ?) να βοηθήσει η Peugeot) το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει καλύτερο από Yaris στην Α/5.

                  Υπόψην πως υπάρχει και ένα 206 16V A/5 Kit Car, δηλ. ακόμα πιο εξελιγμένο (βασικά έχεις άλλες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής), δεν είμαι σίγουρος αν ο οδηγός του θέλει να επεκταθεί, αν το θέλει ας το κάνει ο ίδιος (είναι μέλος του Forum αν και περιστασιακά). 920 κιλά ελάχιστο βάρος και φαντάζομαι πάνω από 140 άλογα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sp0 last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Υπόψην πως υπάρχει και ένα 206 16V A/5 Kit Car, δηλ. ακόμα πιο εξελιγμένο (βασικά έχεις άλλες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής), δεν είμαι σίγουρος αν ο οδηγός του θέλει να επεκταθεί, αν το θέλει ας το κάνει ο ίδιος (είναι μέλος του Forum αν και περιστασιακά). 920 κιλά ελάχιστο βάρος και φαντάζομαι πάνω από 140 άλογα.

                    Που βασίζεται σε κάποιο VK (αφού αρχίσαμε τα περί ορολογιών ομολογκασιόν)...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                      Υπόψην πως υπάρχει και ένα 206 16V A/5 Kit Car, δηλ. ακόμα πιο εξελιγμένο (βασικά έχεις άλλες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής), δεν είμαι σίγουρος αν ο οδηγός του θέλει να επεκταθεί, αν το θέλει ας το κάνει ο ίδιος (είναι μέλος του Forum αν και περιστασιακά). 920 κιλά ελάχιστο βάρος και φαντάζομαι πάνω από 140 άλογα.

                      Που βασίζεται σε κάποιο VK (αφού αρχίσαμε τα περί ορολογιών ομολογκασιόν)...

                      Ναι, εννοείται, το δελτίο αναγνώρισης του 206 16V έχει και ένα VK (επιπλέον του VO). Σε ένα VK περιέχονται εξαρτήματα που μπορείς να αλλάξεις μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε κιτ καρ, που στην κανονική ομάδα Α δεν μπορείς. Πχ. πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής, μπιέλες, στρόφαλο, βολάν, αλλαγές στο αμάξωμα, αεροτομές... Στου 206 το VK έχει μόνο πολλαπλές αν θυμάμαι καλά (στα εθνικά δελτία αναγνώρισης επιτρέπονται VK μόνο για μηχανικά μέρη, όχι για το αμάξωμα).

                      Βασικά τα VK είναι the way to go για τα μοντέρνα βαρύτερα αυτοκίνητα που έτσι και αλλιώς έχουν μεγαλύτερο βάρος από το ελάχιστο της ομάδας Α (πχ. 206 1400 840 κιλά που είναι το όριο της Α/5 ? Με τίποτα... Ενώ 206 1400 κιτ καρ έχει όριο 920 που είναι πολύ ρεαλιστικότερο) ώστε να είναι ανταγωνιστικά, λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης του κιτ καρ, με τα παλιότερα-ελαφρύτερα (πχ. 106 ή και Yaris, που κατεβαίνουν τα 900 περίπου κιλά ή και λιγότερο)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        ckfxe last edited by

                        Για το 1400 8ν γνωρίζεται τίποτα; Υπάρχει VO με μεγάλη λίστα ανταλακτικών?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
                          Για το 1400 8ν γνωρίζεται τίποτα; Υπάρχει VO με μεγάλη λίστα ανταλακτικών?

                          Οχι, μόνο μία κοντύτερη τελική σχέση, τίποτε άλλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            ckfxe last edited by

                            Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να αλλάξει τίποτα στο αμάξι?
                            Ούτε εκκεντροφόρος κλπ κλπ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sp0 last edited by

                              Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
                              Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να αλλάξει τίποτα στο αμάξι?
                              Ούτε εκκεντροφόρος κλπ κλπ...

                              Όχι....Το ότι το VO δεν έχει άλλα πράγματα δεν σημαίνει ότι η αρχική ομολογκασιον Α δεν έχει άλλες ελευθερίες...Άρα μελετάς την βασική ομολογκασιόν και αν θες εκμεταλλεύεσαι και το VO...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                amaxopoulos last edited by

                                βεβαια θα διαπιστωσεις οτι για 8βαλβιδο δεν αξιζει να κανεις καμια αποπειρα βελτιωσης εντοσθιων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  ckfxe last edited by

                                  Αναλόγως τι επιτρέπεται...
                                  Αν επιτρέπονται πιστόνια (όχι σφυρίλατα) εκεντροφόροι, Συμπιεση μέχρι κάποιο όριο κλπ κλπ μπορείς να το κάνεις αξιοπρεπές...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    amaxopoulos last edited by

                                    Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
                                    Αναλόγως τι επιτρέπεται...
                                    Αν επιτρέπονται πιστόνια (όχι σφυρίλατα) εκεντροφόροι, Συμπιεση μέχρι κάποιο όριο κλπ κλπ μπορείς να το κάνεις αξιοπρεπές...

                                    750(πιστονια σφυριλατα!)+ 350(εκκεντροφορος)+ 1000(διαφορες μπουρδιτσες μαζι με οποια εργασια και 'ρεκτιφιε'-ζυγισμα)= 2000+..

                                    Ποσο κανει ενα μτχ 1.4 16βαλβιδο μοτερ ?(ακομα και ενα 1.6 .....)

                                    Μαλλον θα ειναι καλυτερο με το καλημερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      ckfxe last edited by

                                      Κοίτα Δημήτρη, για 1600 δεν το σηζυτάω με τίποτα.
                                      Για 1400 16v vs 8v συζητάω και ψάχνω λύσεις...

                                      Και ιδέες...
                                      Αν έχεις καμία καλη, ξέρεις που θα με βρεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        ckfxe last edited by

                                        σκέψου ότι μοτερ-πλεξουδα--εγκεφαλος είναι περίπου 1000+
                                        και εχεις 90....

                                        για εκεντροφορους δεν νομιζω να παιζει λογο μεταβλητου χρονισμου...
                                        επομενως τι αλλο μπορεις να κανεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sp0 last edited by

                                          Πολλά....Πάρε το 16V και δεν θα μετανοιώσεις....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            ckfxe last edited by

                                            Απορία...
                                            Αυτό με τον μεταβλητό χρονισμό παίζει ρόλο στην αλλαγή εκκεντροφόρου. Μπορείς να τον αλλάξεις?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 17 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr