-
Γεια. Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω ζαντολάστιχο θα ήθελα κάποιος να μου πει πόσο ζυγίζει μια 16άρα ζάντα OZ Ultraleggera (16 επι 7 μάλλον για λάστιχο 195 45 16) με το λάστιχο όμως περασμένο
Ζύγισα τη δική μου εργοστασιακή ρόδα (15άρα αλουμινίου με 195 50 15)στα 14 κιλά και την ρεζέρβα (σιδερένια) με 175 70 14 (αν δε κάνω λάθος) και έδειξε 13 κιλά...
Θέλω να δω αν θα κερδίσω τίποτα σε βάρος επειδή παινεύονται οτι η ζάντα είναι 30 τα εκατο ελαφρύτερη κτλ κτλ...
Ευχαριστώ. Πολύ ειδική ερώτηση βέβαια, αλλά....
-
Γεια. Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω ζαντολάστιχο θα ήθελα κάποιος να μου πει πόσο ζυγίζει μια 16άρα ζάντα OZ Ultraleggera (16 επι 7 μάλλον για λάστιχο 195 45 16) με το λάστιχο όμως περασμένο
Ζύγισα τη δική μου εργοστασιακή ρόδα (15άρα αλουμινίου με 195 50 15)στα 14 κιλά και την ρεζέρβα (σιδερένια) με 175 70 14 (αν δε κάνω λάθος) και έδειξε 13 κιλά...
Θέλω να δω αν θα κερδίσω τίποτα σε βάρος επειδή παινεύονται οτι η ζάντα είναι 30 τα εκατο ελαφρύτερη κτλ κτλ...
Ευχαριστώ. Πολύ ειδική ερώτηση βέβαια, αλλά....
-
Γεια. Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω ζαντολάστιχο θα ήθελα κάποιος να μου πει πόσο ζυγίζει μια 16άρα ζάντα OZ Ultraleggera (16 επι 7 μάλλον για λάστιχο 195 45 16) με το λάστιχο όμως περασμένο
Ζύγισα τη δική μου εργοστασιακή ρόδα (15άρα αλουμινίου με 195 50 15)στα 14 κιλά και την ρεζέρβα (σιδερένια) με 175 70 14 (αν δε κάνω λάθος) και έδειξε 13 κιλά...
Θέλω να δω αν θα κερδίσω τίποτα σε βάρος επειδή παινεύονται οτι η ζάντα είναι 30 τα εκατο ελαφρύτερη κτλ κτλ...
Ευχαριστώ. Πολύ ειδική ερώτηση βέβαια, αλλά....
-
Γιατί θες να ανέβεις διάσταση;
-
Γούστο. Με κανονική ας το πω 16άρα θα υπάρχει αύξηση βάρους της κάθε ρόδας, αναμφίβολα. Με αυτήν τη ζάντα θα ήθελα απλά να ξέρω αν υπάρχει μείωση...
-
Με μια καλή ζάντα μπορείς να μειώσεις αρκετά το βάρος της ρόδας σου στο αμάξι.Είναι φήμη το ότι με την αύξηση της διάστασης της ζάντας, αυξάνεις και το βάρος της ρόδας.
Το κατά πόσο μόνο στην πράξη και με συγκεκριμένα μοντέλα ζαντών και ελαστικών μπορεί κάποιος να σου πει νούμερα (ποσοστά) μείωσης.Μην περιμένεις όμως και τρελές μειώσεις.Πιστεύω ότι ένα ποσοστό μείωσης της τάξης του 8% είναι εφικτό εύκολα.ΥΓ:Ό,τι σου γράφω το έχω μάθει εμπειρικά και όχι με χαρτί και μολύβι
-
Ενδιαφέρον θέμα.
Που μπορώ να πάω και να ζυγίσω τις 17αρες που φοράω τώρα για να δω τί διαφορά βάρους έχουν από τις μαμίσιες 15αρες;
Γίνεται αυτό σε οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ; -
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
http://www.wheelweights.net/Επειδή δεν έχουν καταχωρηθεί οι ζάντες που 'φοράω', η ερώτησή μου παραμένει.
-
με μια βαριά ζάντα... χαλάει πολύ η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ...
-
Πολύ δύσκολο να πέσεις κάτω απο τα 14 κιλά σε 16άρα.
Oz Ultraleggera 16x7: 6.6 kg (source: http://www.wheelweights.net)
Toyo Proxes T1R 195/45/16: 7.7 kg (source: http://www.toyo.com)Άρα πας στα ίδια με τις 15αρες σου. 14 κιλά.
Ακόμα και αν έβαζες τις ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ Volk TE37 θα έπεφτες στα 5 κιλά + 7.7 το λάστιχο πας στα 12.7.
Απο θέμα βάρους λοιπόν κάτι ελαφρύτερο σε 16άρα σε σχέση με τις 15άρες δεν θα βρείς. Και θα δώσεις και πολλά λεφτά.
Αν αποφασίσεις όμως για 16άρες είσαι στο σωστό δρομο. Ultraleggera, Enkei RPF1 και Momo WRS είναι σε καλές τιμές για το βάρος τους.
Όσο μεγαλύτερο το βάρος της μη αναρτώμενης μάζας (λαστιχο+ζάντα) τόσο περισότερο δυσκολεύεται το αμορτισέρ και τα φρένα. Κάποιοι λένε ότι οσο βάρος κερδίζεις σε μη αναρτωμενη μάζα, ισοδυναμεί με x4 ελάφρωμα βάρους στο αμάξωμα.
Η δική μου άποψη είναι +/- 3 κιλά απο τα 14 δεν θα καταλάβεις ποτέ τίποτα. Και η συμβουλή μου για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου σου και τους ελληνικούς δρόμους να μείνει με τισ μια χαρά 15αρες σου και τα 195.
-
Οπως και να το κανουμε η μια ιντσα αλουμινιο ζυγιζει πιο πολυ απο μια ιντσα λαστιχο.Εγω εχω 195-45-16 και ειμαι γυρω στα 15κιλα.Με 15αρες αν σε ικανοποιουν θα πεσεις κατακορυφα.
-
Ευχαριστώ όλους σας
Βάρος 16άρας ζάντας