-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
w140. old skoolDas Boot!
Το δίχως άλλο μια κορυφαία στιγμή! -
H C-class από τότε που πρωτοβγήκε είχε ακριβώς σαν στόχο να προσελκύσει νέους και νέους σε ηλικία πελάτες στην μάρκα. Αυτό δεν έχει αλλάξει και τόσο παρά την ύπαρξη μικρότερων και φτηνότερων μοντέλων. Αν συλλογιστούμε ότι ο κλασσικός πελάτης (πάνω στον οποίο στηρίζεται το ίδιο το όνομα και η φήμη του αστεριού) κανονικά κοιτάει E και S-class το παραπάνω νομίζω ότι δικαιολογείται σχετικά.
Ας μην παρεξηγούμε τις κλάσεις με τις ιδιαιτερότητες της χώρας μας. Για τις κατασκευάστριές τους η C-class όπως και η 3 series της BMW δεν θεωρούνται πλήρως οικογενειακά αυτοκίνητα... Οικογενειακά είναι η E-class και οι 5άρες ενώ οι S-class και οι 7άρες είναι οι πολυτελείας. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
w140. old skool
Das Boot!
Το δίχως άλλο μια κορυφαία στιγμή!Δε μου αρέσει
-
για τον κωλο της καινουριας S-class και μονο, εγω θα απελυα τον υπευθυνο σχεδιαστη.
μειωνει ενα αυτοκινητο-προτυπο σε αντιθεση με την μουρη που ειναι επιβλητικη οπως αρμοζει στην S. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
w140. old skool
Das Boot!
Το δίχως άλλο μια κορυφαία στιγμή!Δε μου αρέσει
έτσι έτσι να ξεχωρίζουν οι hardcore απο τους demi-ιταλόφιλους
δηλαδή σου αρέσει η W124 και όχι η W140
Youtube Video -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δηλαδή σου αρέσει η W124 και όχι η W140Η κουπέ 124, ναι
-
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι, λίγο άσχετο! Δεξιά ακριβώς από το διακόπτη των φώτων υπάρχει ένας 'κυλιόμενος' διακόπτης με τις ενδείξεις 0,1,2,3 (αν δεν κάνω λάθος). Δυστυχώς το manual είναι στα γερμανικά και φυσικά δεν καταλαβαίνω λέξη! Το διακόπτη αυτό τον παρατήρησα από την αρχή αλλά δεν έδωσα σημασία.
Ο ίδιος ακριβώς υπάρχει και στην SLK του 2000 (εγώ έχω την w210 του 97). -
ρύθμιση ύψους προβολέων?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ρύθμιση ύψους προβολέων?Ναι, αυτό κάνει.
-
Το περίμενα ότι θα είχε σχέση με τα φώτα, αλλά όπως είπα και πριν δεν είχα δώσει σημασία και δεν το δοκίμασα καν τόσο καιρό! Ευχαριστώ!
-
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
w140. old skool
Das Boot!
Το δίχως άλλο μια κορυφαία στιγμή!Δε μου αρέσει
έτσι έτσι να ξεχωρίζουν οι hardcore απο τους demi-ιταλόφιλους
δηλαδή σου αρέσει η W124 και όχι η W140
Youtube VideoΕδώ λέμε τα Χαρντκόρια:
Τη γουστάρω με 1000 την 140, ακόμα και τη μικρούλα τη 280, αλλά ακόμα περισσότερο γουστάρω μια 126... Έχω βρει μια καλή 300άρα με Μ103 γμτ και τσάμπα αλλά με τα τεκμήρια δεν ξέρω τι γίνεται. -
140 rulez
-
-
Μην το βλέπεις το mobile, είναι κακός μπελάς, τελικά... εδωπέρα τα μικρούλια (280 και 320) 140άρια είναι γύρω στα 20-25Κ... Πίστεψέ με, ειδικά το 320 ΔΕΝ είναι αργό αυτοκίνητο και για τον όγκο του κινείται μια χαρά.
Τσαμπα = κάτι παραπάνω από 10Κ... πολλά (πάααααρα πολλά) για ένα 126, έστω και για ένα πραγματικά καλοδιατηρημένο, αλλά
και εγκώ εντώ στο Ελλάντα μένω....
Κάτι λέει το έντυπο για απαλλαγή τεκμηρίου σε 'αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί πριν τη κλπ κλπ' ... τώρα δεν αποσαφηνίζει ακριβώς από ποιον: Από τον πρώτο ιδιοκτήτη; Το δεύτερο; Τον 24ο; Τους Χ-μεν;Επιπλέον είναι και η τεκμαρτή δαπάνη... τελικά μήπως μας κοροϊδεύουν και θα πρέπει να προσανατολιστώ σε τροχόσπιτο μαζί με την 126 γιατι σπίτι δεν προβλέπεται;
-
λέμε τώρα βρε D-J
όλες οι S αξίζουν μόνο σε 5 και 6, οπότε μη μου χαλάς το όνειρο pls
για 126 300 10κ είναι way too much
με τη φορολογία στο τέλος θα συμφέρει να πάρεις γερμανικό ΑΦΜ και να το κυκλοφορείς με ξένες πινακ.
φαντάζομαι οτι δεν θα τραβήξει για πολύ ακόμα αυτό το βιολί. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
για 126 300 10κ είναι way too muchΕίναι πολλά αλλά δεν είναι και τραγικά πολλά... ένα αντίστοιχο στη γερμανία είναι 6-8Κ... Εδώ θές 10-11... σκέψου βέβαια ότι για να πας να το βρεις να το φέρεις είναι +1Κ στο νερό ενώ τουλάχιστον εδώ έχεις την άνεση και να απορρίψεις 2-3 αν δε σου αρέσουν...
Σαχλαμάρες λέω για να μη βάλω τα κλάματα φυσικά....με τη φορολογία στο τέλος θα συμφέρει να πάρεις γερμανικό ΑΦΜ και να το κυκλοφορείς με ξένες πινακ.
φαντάζομαι οτι δεν θα τραβήξει για πολύ ακόμα αυτό το βιολί.dunno, mate... Ξέρεις σιγά σιγά έχει αρχίσει να ασπρίζει το μαλλί μου και άσπρη μέρα δεν έχω δει...αποφάσισα, λοιπόν, ότι αν δεν υπάρχει σοβαρό θέμα με το τεκμήριο θα θυσιάσω τα 5-10 χιλιάρικά μου έξτρα και θα πάρω ένα έτοιμο ελληνικό (όποιο και αν είναι αυτό... 201, 124 126 κλπ κλπ) και ας πάνε στα κομμάτια. (Τους) Βαρέθηκα πια... [/url]
-
http://users.cybernet.be/darvani/images ... UB_017.jpg
Αυτό είναι 300ρι κοντό...
-
Γεια σας παιδιά.
Επειδή ένας συνάδελφος πουλάει ένα Ε200 του 97, ήθελα λίγο τα φώτα σας, γιατί γενικά δεν έχω ιδέα.
Είναι σε αρκετά καλή κατάσταση από άποψη καθαριότητας.
Αν και από Γερμανία (ήρθε Ελλάδα μετά από κανά χρόνο), έχει πλήρες ιστορικό service, με service από ότι είδα κάθε 15000χλμ (Λαινόπουλος).
Στη βόλτα που του έκανα, με προβλημάτισε μόνο η αίσθηση του λεβιέ που είναι πολύ χαλαρός, χωρίς όμως να παρατηρήσω κάτι περίεργο στη λειτουργία του. Ο συμπλέκτης πιάνει από χαμηλά, ΟΚ. Το περίμενα να δυσανασχετεί πιο πολύ στο πάτημα του γκαζιού, αλλά με 2α 3η δείχνει υπάκουο. Βέβαια το πεντάλ του γκαζιου΄στην αρχή έχει μια διαδρομη που δείχνει νεκρή, ακόμη και όταν είσαι στάσιμος στο ρελαντί, έχει τη ναίσθηση πετρελαίου αν καταλαβαίνει κανείς τι λέω.
Εχει αερόσακους (4χ), ABS, ESP (εγώ είδα και BAS! στο καντράν), Ρ/Κ Becker, Ηλεκτρικά παράθυρα κλειδαριές, immobilizer, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες 17' alu, καινούργια λάστιχα Continental “Sport Contact 3” 225/45 R17, περασμένο ΚΤΕΟ φέτος, και 126700Km.
Από έλεγχο του serial number, δεν είδα να έχει και άλλα έξτρα, παρά μόνο ότι δεν έχει την ένδειξη κυβισμού στο πίσω μέρος, έχει υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο, air conditioner/Tempmatic?? (τι σημαίνει το tempmatic) και δύο άλλα που δεν καταλαβαίνω, Change of year of model, last figure shows new model year / ownership certificate and COC papers with EC model plate.Ελπίζω να μην σας έπρηξα so far, αλλά οτιδήποτε πληροφορία που μπορεί να έχετε για τον τύπο αυτοκινήτου θα ήταν ευπρόσδεκτη.
Κυρίως με απασχολεί, η κατανάλωση (ισχυρίζεται 10l/100Km), κόστος συντήρησης (θέλει πράγματι κάθε 15000), γνωστά προβλήματα της σειράς ή του κινητήρα, το κιβώτιο που σας είπα, και αν ξέρει κάποιος τι είδους αναβάθμιση επιδέχεται αν τελικά καταλήξει κάποιος ότι η ισχύς του δεν είναι αρκετή και θέλει κάτι παραπάνω όπως ας πουμε η αντίστοιχη kompressor.Α, ζητάει 16000 ευρώ, αλλά αυτό μάλλον κατεβαίνει.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Γεια σας παιδιά.
Επειδή ένας συνάδελφος πουλάει ένα Ε200 του 97, ήθελα λίγο τα φώτα σας, γιατί γενικά δεν έχω ιδέα.
Είναι σε αρκετά καλή κατάσταση από άποψη καθαριότητας.
Αν και από Γερμανία (ήρθε Ελλάδα μετά από κανά χρόνο), έχει πλήρες ιστορικό service, με service από ότι είδα κάθε 15000χλμ (Λαινόπουλος).
Στη βόλτα που του έκανα, με προβλημάτισε μόνο η αίσθηση του λεβιέ που είναι πολύ χαλαρός, χωρίς όμως να παρατηρήσω κάτι περίεργο στη λειτουργία του. Ο συμπλέκτης πιάνει από χαμηλά, ΟΚ. Το περίμενα να δυσανασχετεί πιο πολύ στο πάτημα του γκαζιού, αλλά με 2α 3η δείχνει υπάκουο. Βέβαια το πεντάλ του γκαζιου΄στην αρχή έχει μια διαδρομη που δείχνει νεκρή, ακόμη και όταν είσαι στάσιμος στο ρελαντί, έχει τη ναίσθηση πετρελαίου αν καταλαβαίνει κανείς τι λέω.
Εχει αερόσακους (4χ), ABS, ESP (εγώ είδα και BAS! στο καντράν), Ρ/Κ Becker, Ηλεκτρικά παράθυρα κλειδαριές, immobilizer, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες 17' alu, καινούργια λάστιχα Continental “Sport Contact 3” 225/45 R17, περασμένο ΚΤΕΟ φέτος, και 126700Km.
Από έλεγχο του serial number, δεν είδα να έχει και άλλα έξτρα, παρά μόνο ότι δεν έχει την ένδειξη κυβισμού στο πίσω μέρος, έχει υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο, air conditioner/Tempmatic?? (τι σημαίνει το tempmatic) και δύο άλλα που δεν καταλαβαίνω, Change of year of model, last figure shows new model year / ownership certificate and COC papers with EC model plate.Ελπίζω να μην σας έπρηξα so far, αλλά οτιδήποτε πληροφορία που μπορεί να έχετε για τον τύπο αυτοκινήτου θα ήταν ευπρόσδεκτη.
Κυρίως με απασχολεί, η κατανάλωση (ισχυρίζεται 10l/100Km), κόστος συντήρησης (θέλει πράγματι κάθε 15000), γνωστά προβλήματα της σειράς ή του κινητήρα, το κιβώτιο που σας είπα, και αν ξέρει κάποιος τι είδους αναβάθμιση επιδέχεται αν τελικά καταλήξει κάποιος ότι η ισχύς του δεν είναι αρκετή και θέλει κάτι παραπάνω όπως ας πουμε η αντίστοιχη kompressor.Α, ζητάει 16000 ευρώ, αλλά αυτό μάλλον κατεβαίνει.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Πολύ καλή η τιμή.
Αν σε ευχαριστεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο και το λέω γιατί είναι της μεγάλης κατηγορίας και παλαιάς σχετικά τεχνολογίας.... ΚαλορίζικοΥ.Γ. Γιατί φοράει 17άρες?
MERCEDES-BENZ FORUM