Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 315
    • 316
    • 101 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    72324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης mousatos έγραψε:
      Βέβαια τον τελευταίο καιρό Γερμανοί + Γάλλοι το έχουνε γυρίσει στα 30άρια. Το thread με τα posts του Doug Hillary είναι του 2005.

      Φαίνεται βελτιώνονται τα λάδια και τα 30άρια είναι επαρκή, αλλά τα χρησιμοποιούν σε πίστα ή auto-x?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyot last edited by

        Μεταφέρω κοινή απορία μελών από άλλο θρεντ.
        Η νέα διπλοτούρμπινη 335 έχει ως 'νορμάλ' (μεσαία) ένδειξη στο θερμόμετρο λαδιού της τους 120 C (ακραίες ενδείξεις 70 και 170).
        Πώς σας φαίνεται αυτό;
        Στα Μέγαρα τον Ιούλιο τι θα κάνει αυτό το αμάξι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Tι λάδια φοράει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Tι λάδια φοράει;

            ΛΕΠΤΑ

            Μπορεί να μη μετράνε τη θερμοκρασία στο κάρτερ αλλά κάπου που είναι πιο ζεστό το λάδι ή να θέλουν να δουλεύει πολύ ζεστό για να εξατμίζονται καύσιμα και υγρασίες ώστε να αλλάζεις τα λάδια κάθε 2 χρόνια και 30.000 χλμ. Τόσο ζεστό λάδι θα είναι λεπτό σα νερό και θα χρειάζεται γιγαντιαία αντλία λαδιού.

            Στο σιβικ μου το χειμώνα και σιγανό οδήγημα (70-80χαω) μπορώ να πιάσω το κάρτερ χωρίς να καώ, άρα είναι γύρω στους 50 βαθμούς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Πόσο λεπτά όμως ρε συ; Αν και οντως, εξαρτάται το 120 από πού είναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Δεν υπάρχουν χοντρά λάδια που να βγάζουν πολλά χιλιόμετρα, όσο συνθετικά και να είναι. Δεν αντέχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                  ....

                  http://theoildrop.server101.com/forums/ ... Post763336

                  Εγώ για πίστα+turbo θα προτιμούσα motul 300V 5W30 ή 5W40. Ότι και να γίνει , όσο λάδι και να κάψει τουλάχιστον το εστερικό δε θα αφήσει κατάλοιπα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfisti33 last edited by

                    Miltellas

                    για Corolla 1.6 για 15.000 χιλιόμετρα τι προτείνεις;
                    αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία είναι εξίσου καλά; η να πάρω δικά μου; το Corolla φοράει 5W40

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                      Μεταφέρω κοινή απορία μελών από άλλο θρεντ.
                      Η νέα διπλοτούρμπινη 335 έχει ως 'νορμάλ' (μεσαία) ένδειξη στο θερμόμετρο λαδιού της τους 120 C (ακραίες ενδείξεις 70 και 170).
                      Πώς σας φαίνεται αυτό;
                      Στα Μέγαρα τον Ιούλιο τι θα κάνει αυτό το αμάξι;

                      Δεν ξέρω τί προτείνει ο κατασκευαστής γι αυτήν ώστε να έχω μία βάση για να ξεκινήσω τις προτάσεις μου...

                      Για παράδειγμα η AMSOIL για τις Μ5 και Μ6 δεν προτείνει λιπαντικό από την γκάμα της αλλά προτείνει αυτό που υποδεικνύει ο κατασκευαστής (BMW)!! Για την Μ5 μάλιστα γράφει στο site της: 'USE ONLY BMW APPROVED OILS TO AVOID ENGINE DAMAGE.
                      BMW high performance synthetic oil Castrol RS 10W-60 also
                      called Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 Synthetic oil part
                      no. 07 51 0 009 420 are the only BMW approved products.'

                      Τα κεφαλαία είναι από την AMSOIL και όχι από μένα!!! Εντυπωσιακό;

                      Για τις Μ3 πάντως η AMSOIL προτείνει μόνο 30ρια (ανάμεσα στα κορυφαία της TSO και HDD προτείνει και το XLF 5W30 που είναι GrIII...).
                      Την καινούρια 335 δεν την αναφέρει πουθενά ακόμη.

                      Ανέφερα το παράδειγμα της AMSOIL γιατί την θεωρώ από τους πλέον αξιόπιστους παρασκευαστές που δεν κρύβονται πίσω από κανένα δάχτυλο κι ας μην τους συμφέρει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        miltellas last edited by

                        Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:
                        Miltellas

                        για Corolla 1.6 για 15.000 χιλιόμετρα τι προτείνεις;
                        αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία είναι εξίσου καλά; η να πάρω δικά μου; το Corolla φοράει 5W40

                        Το 5W40 της αντιπροσωπείας δεν φαντάζομαι να μην είναι καλό λιπαντικό. Όλα τα 5W40 είναι καλά γιατί όχι και της αντιπροσωπείας.
                        Δεν θα υπερέβαινα τα 10000χλμ από αλλαγή σε αλλαγή.
                        Για την corolla θα προτιμούσα ένα πολύ καλό 30ρι (Group IV/V, ACEA A3 και API SL ή και SM). Τα γιαπωνέζικα έχουν κλειστές ανοχές και τα πάνε περίφημα με τα λεπτόρευστα λιπαντικά. Με ένα τέτοιο 30ρι λογικά θα φτάσεις ευκολότερα τα 15000χλμ από ό,τι με ένα κοινό 5W40. Αλλά τέτοιο 30ρι μπορεί να κοστίζει και 50% ακριβότερα οπότε από οικονομικής απόψεως θα είσαι μία η άλλη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyot last edited by

                          Απ' ότι βλέπω, η πιο πρόσφατη προδιαγραφή της BMW είναι η LL-04, στην οποία συγκαταλέγονται λάδια 0-40 και 5-30 ('εργοστασιακά' BMW!) αλλά και 5-40 (όπως το Motul LL-04 specific) και 0-30 (όπως το Castrol LL-04 specific).

                          To αμερικάνικο εγχειρίδιο κατόχου για τις Ε92 ('328' και 335) αναφέρει 5-30 ή 5-40.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alfisti33 last edited by

                            Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                            Miltellas

                            για Corolla 1.6 για 15.000 χιλιόμετρα τι προτείνεις;
                            αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία είναι εξίσου καλά; η να πάρω δικά μου; το Corolla φοράει 5W40

                            Το 5W40 της αντιπροσωπείας δεν φαντάζομαι να μην είναι καλό λιπαντικό. Όλα τα 5W40 είναι καλά γιατί όχι και της αντιπροσωπείας.
                            Δεν θα υπερέβαινα τα 10000χλμ από αλλαγή σε αλλαγή.
                            Για την corolla θα προτιμούσα ένα πολύ καλό 30ρι (Group IV/V, ACEA A3 και API SL ή και SM). Τα γιαπωνέζικα έχουν κλειστές ανοχές και τα πάνε περίφημα με τα λεπτόρευστα λιπαντικά. Με ένα τέτοιο 30ρι λογικά θα φτάσεις ευκολότερα τα 15000χλμ από ό,τι με ένα κοινό 5W40. Αλλά τέτοιο 30ρι μπορεί να κοστίζει και 50% ακριβότερα οπότε από οικονομικής απόψεως θα είσαι μία η άλλη.

                            0W30 προτείνεις δηλαδή;
                            είναι καλύτερα για 15.000 χιλιόμετρα δηλαδή;
                            54 ευρώ πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για τα λάδια (4L).. θα έδινα περισσότερα για τα λάδια που λες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              miltellas last edited by

                              Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:

                              Miltellas

                              για Corolla 1.6 για 15.000 χιλιόμετρα τι προτείνεις;
                              αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία είναι εξίσου καλά; η να πάρω δικά μου; το Corolla φοράει 5W40

                              Το 5W40 της αντιπροσωπείας δεν φαντάζομαι να μην είναι καλό λιπαντικό. Όλα τα 5W40 είναι καλά γιατί όχι και της αντιπροσωπείας.
                              Δεν θα υπερέβαινα τα 10000χλμ από αλλαγή σε αλλαγή.
                              Για την corolla θα προτιμούσα ένα πολύ καλό 30ρι (Group IV/V, ACEA A3 και API SL ή και SM). Τα γιαπωνέζικα έχουν κλειστές ανοχές και τα πάνε περίφημα με τα λεπτόρευστα λιπαντικά. Με ένα τέτοιο 30ρι λογικά θα φτάσεις ευκολότερα τα 15000χλμ από ό,τι με ένα κοινό 5W40. Αλλά τέτοιο 30ρι μπορεί να κοστίζει και 50% ακριβότερα οπότε από οικονομικής απόψεως θα είσαι μία η άλλη.

                              0W30 προτείνεις δηλαδή;
                              είναι καλύτερα για 15.000 χιλιόμετρα δηλαδή;
                              54 ευρώ πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για τα λάδια (4L).. θα έδινα περισσότερα για τα λάδια που λες;

                              Βρε προτείνω ό,τι σου αρέσει. Τα γιαπωνέζικα δεν έχουν ιδιοτροπίες. Απλά είπα ότι εγώ θα έβαζα ένα super 30ρι. Και από ό,τι λες -εάν τα 54Ε είναι μόνο λάδια και όχι φίλτρο-εργασία- δεν θα σου βγουν και απαραίτητα ακριβότερα τα 30ρια αλλά κι αν βγουν κοντά θα βρίσκονται. Και φυσικά θα σου βγει αισθητά φθηνότερα ένα GrIV/V 5W40 ή και 10W40 (πχ τα 300V ή τα ΑΜΟ ή RED LINE που είναι επίσης άριστη επιλογή για σένα, αν και για πιο μακροχρόνιες αλλαγές τα AMO θα αποδειχθούν καλύτερα -θεωρητικά λόγω σύνθεσης- ενώ τα RED LINE είναι και ακριβούτσικα συγκριτικά). Ο Λαμπ έχει φροντίσει να πέσουν οι τιμές των λιπαντικών του ανταγωνισμού...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                Απ' ότι βλέπω, η πιο πρόσφατη προδιαγραφή της BMW είναι η LL-04, στην οποία συγκαταλέγονται λάδια 0-40 και 5-30 ('εργοστασιακά' BMW!) αλλά και 5-40 (όπως το Motul LL-04 specific) και 0-30 (όπως το Castrol LL-04 specific).

                                To αμερικάνικο εγχειρίδιο κατόχου για τις Ε92 ('328' και 335) αναφέρει 5-30 ή 5-40.

                                Τότε προφανώς προτείνεται ό,τι και στον κινητήρα της καινούριας M3...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfisti33 last edited by

                                  Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                                  Miltellas

                                  για Corolla 1.6 για 15.000 χιλιόμετρα τι προτείνεις;
                                  αυτά που βάζουν στην αντιπροσωπεία είναι εξίσου καλά; η να πάρω δικά μου; το Corolla φοράει 5W40

                                  Το 5W40 της αντιπροσωπείας δεν φαντάζομαι να μην είναι καλό λιπαντικό. Όλα τα 5W40 είναι καλά γιατί όχι και της αντιπροσωπείας.
                                  Δεν θα υπερέβαινα τα 10000χλμ από αλλαγή σε αλλαγή.
                                  Για την corolla θα προτιμούσα ένα πολύ καλό 30ρι (Group IV/V, ACEA A3 και API SL ή και SM). Τα γιαπωνέζικα έχουν κλειστές ανοχές και τα πάνε περίφημα με τα λεπτόρευστα λιπαντικά. Με ένα τέτοιο 30ρι λογικά θα φτάσεις ευκολότερα τα 15000χλμ από ό,τι με ένα κοινό 5W40. Αλλά τέτοιο 30ρι μπορεί να κοστίζει και 50% ακριβότερα οπότε από οικονομικής απόψεως θα είσαι μία η άλλη.

                                  0W30 προτείνεις δηλαδή;
                                  είναι καλύτερα για 15.000 χιλιόμετρα δηλαδή;
                                  54 ευρώ πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για τα λάδια (4L).. θα έδινα περισσότερα για τα λάδια που λες;

                                  Βρε προτείνω ό,τι σου αρέσει. Τα γιαπωνέζικα δεν έχουν ιδιοτροπίες. Απλά είπα ότι εγώ θα έβαζα ένα super 30ρι. Και από ό,τι λες -εάν τα 54Ε είναι μόνο λάδια και όχι φίλτρο-εργασία- δεν θα σου βγουν και απαραίτητα ακριβότερα τα 30ρια αλλά κι αν βγουν κοντά θα βρίσκονται. Και φυσικά θα σου βγει αισθητά φθηνότερα ένα GrIV/V 5W40 ή και 10W40 (πχ τα 300V ή τα ΑΜΟ ή RED LINE που είναι επίσης άριστη επιλογή για σένα, αν και για πιο μακροχρόνιες αλλαγές τα AMO θα αποδειχθούν καλύτερα -θεωρητικά λόγω σύνθεσης- ενώ τα RED LINE είναι και ακριβούτσικα συγκριτικά). Ο Λαμπ έχει φροντίσει να πέσουν οι τιμές των λιπαντικών του ανταγωνισμού...

                                  54 ευρώ είναι μόνο τα λάδια! 5W 40..

                                  βασικά 15.000 χιλ. είναι καλά για αλλαγή ή είναι πολλά τα χιλιόμετρα;
                                  να σημειώσω οτι τα ποιο πολλά χιλιόμετρα γίνονται έξω απο το κέντρο στα προάστια..
                                  είναι αλήθεια οτι όσο ποιο νωρίς τα αλλάζεις τα λάδια τόσο αυξάνεις την χρονική διάρκεια της ζωής του κινητήρα ή είναι μύθος;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:
                                    βασικά 15.000 χιλ. είναι καλά για αλλαγή ή είναι πολλά τα χιλιόμετρα;
                                    να σημειώσω οτι τα ποιο πολλά χιλιόμετρα γίνονται έξω απο το κέντρο στα προάστια..
                                    είναι αλήθεια οτι όσο ποιο νωρίς τα αλλάζεις τα λάδια τόσο αυξάνεις την χρονική διάρκεια της ζωής του κινητήρα ή είναι μύθος;

                                    Θέλεις να κλειδωθεί το θέμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyot last edited by

                                      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                                      Απ' ότι βλέπω, η πιο πρόσφατη προδιαγραφή της BMW είναι η LL-04, στην οποία συγκαταλέγονται λάδια 0-40 και 5-30 ('εργοστασιακά' BMW!) αλλά και 5-40 (όπως το Motul LL-04 specific) και 0-30 (όπως το Castrol LL-04 specific).

                                      To αμερικάνικο εγχειρίδιο κατόχου για τις Ε92 ('328' και 335) αναφέρει 5-30 ή 5-40.

                                      Τότε προφανώς προτείνεται ό,τι και στον κινητήρα της καινούριας M3...

                                      Δηλαδή στον V8 της νέας Μ3 θα βάζουν και 5-30;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        βασικά 15.000 χιλ. είναι καλά για αλλαγή ή είναι πολλά τα χιλιόμετρα;
                                        να σημειώσω οτι τα ποιο πολλά χιλιόμετρα γίνονται έξω απο το κέντρο στα προάστια..
                                        είναι αλήθεια οτι όσο ποιο νωρίς τα αλλάζεις τα λάδια τόσο αυξάνεις την χρονική διάρκεια της ζωής του κινητήρα ή είναι μύθος;

                                        Θέλεις να κλειδωθεί το θέμα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                          Απ' ότι βλέπω, η πιο πρόσφατη προδιαγραφή της BMW είναι η LL-04, στην οποία συγκαταλέγονται λάδια 0-40 και 5-30 ('εργοστασιακά' BMW!) αλλά και 5-40 (όπως το Motul LL-04 specific) και 0-30 (όπως το Castrol LL-04 specific).

                                          To αμερικάνικο εγχειρίδιο κατόχου για τις Ε92 ('328' και 335) αναφέρει 5-30 ή 5-40.

                                          Τότε προφανώς προτείνεται ό,τι και στον κινητήρα της καινούριας M3...

                                          Δηλαδή στον V8 της νέας Μ3 θα βάζουν και 5-30;

                                          Καταρχήν μόλις είδα ότι στον καινούριο κατάλογο συστάσεων του 2007 της AMSOIL έχει την 335i (BMW 335i 3.0L 6-cyl Engine Code N54-B30 Turbo) αλλά δεν συστήνει τίποτα από λιπαντικά (μόνο μία βαλβολίνη για το σασμάν)!

                                          Τη νέα Μ3 δεν την έχει γιατί οι συστάσεις για τα 30ρια αφορούν τον 6κύλινδρο 3.2 με κωδικό S54 του 2006 που τον παρουσιάζει και ως νεότερο της σειράς.

                                          Κοίταξα και τον κατάλογο της Castrol μήπως και είναι πιο ενημερωμένος ή κατατοπιστικός για το τί παίζει αλλά δεν αναφέρει καν την 335i αλλά ούτε βλέπω και καμιά νεότερη Μ3 8κύλινδρη. Στην ARAL και στην Valvoline μία από τα ίδια και μάλιστα εκεί δεν αναφέρουν καν την τελευταία Μ3 με τον 6κύλινδρο S54.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            miltellas last edited by

                                            Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:

                                            βασικά 15.000 χιλ. είναι καλά για αλλαγή ή είναι πολλά τα χιλιόμετρα;
                                            να σημειώσω οτι τα ποιο πολλά χιλιόμετρα γίνονται έξω απο το κέντρο στα προάστια..

                                            Για να μην το βασανίσουμε, εγώ θεωρώ ασφαλή απόσταση αλλαγής τους 6 μήνες ή 10000χλμ ό,τι έρθει πρώτο. Η ποιοτική αναβάθμιση του λιπαντικού εμένα με αφορά μόνο για να αυξήσω την προστασία του κινητήρα και όχι για να αυξήσω τα χρονικά διαστήματα αλλαγών.
                                            Η Greenpeace θα χαρεί αν πεθάνω τώρα στα κοντά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 101 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr