-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Επόμενοι στόχοι: Διδυμότειχο, Μεταξάδες από Νέα Σάντα και Δέρειο,
Δέλτα Έβρου και φυσικά Σαμοθράκη!Θα μου πεις τι έχουν αυτοί οι Μεταξάδες;
Γμτ, στο Δέλτα δεν έχω πάει τόσα χρόνια που είμαι εδω...Ούτε ξέρω πως και τι. Αν και αυτό τον καιρό δεν έχει...νερό!Ο τελείως βόρειος Έβρος τι λέει; Ορμένιο κλπ;
Χμ, the land of Μεταξάδες ήταν το μέρος όπου έκανε τα πρώτα του βήματα ο υποφαινόμενος. Κεφαλοχώρι της περιοχής ,τις τελευταίες δεκαετίες έχει πάρει την κάτω βόλτα λόγω μετανάστευσης.
Χαρακτηριστικό του χωριού τα πέτρινα σπίτια αν και δε νομίζω να έχουν σωθεί και πολλά.
http://alex.eled.duth.gr/E_mnimia/metaksades/mixa.htmlΟ βόρειος Έβρος δν έχει κάτι το ιδιαίτερο . Υπάρχει το φράγμα στο Θεραπειό και μερικά καφέ στις όχθες του Άρδα στις Καστανιές. Καθαρά αγροτική περιοχή με πολλά ποτιστικά χωράφια και πλούσιους αργότες. Υπάρχει χωριό με το όνομα Καναδάς!! και χαρακτηρίζει τα πλούσια-εύφορα χώματα. Οπότε στα βόρεια του νομού υπάρχει ο Καναδάς και στα νότια η Χιλή κάνοντας τον Έβρο το μεγαλύτερο νομό του κόσμου (Τοπικό ανέκδοτο).
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
-16.45 210χλμ Αναχώρηση από Σουφλί
(χωρίς στάση)
-18.06 374χλμ Άφιξη στην Ξάνθη.Το πατάμε το εργαλείο εεε;
164χλμ και 81 λεπτά.
Πρέπει να 200άρισες στην εγνατία για να βγεί αυτός ο χρόνος... -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο βόρειος Έβρος δν έχει κάτι το ιδιαίτερο . Υπάρχει το φράγμα στο Θεραπειό και μερικά καφέ στις όχθες του Άρδα στις Καστανιές. Καθαρά αγροτική περιοχή με πολλά ποτιστικά χωράφια και πλούσιους αργότες. Υπάρχει χωριό με το όνομα Καναδάς!! και χαρακτηρίζει τα πλούσια-εύφορα χώματα. Οπότε στα βόρεια του νομού υπάρχει ο Καναδάς και στα νότια η Χιλή κάνοντας τον Έβρο το μεγαλύτερο νομό του κόσμου (Τοπικό ανέκδοτο).
Είδες ο Έβρος!
Το τοπίο μου ακούγεται χάλια. Αν είναι σαν αυτό της διαδρομής προς Ορεστιάδα, θα είναι αδιάφορο. Αν θα πάω, θα είναι για λόγους 'αρχείου'.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
-16.45 210χλμ Αναχώρηση από Σουφλί
(χωρίς στάση)
-18.06 374χλμ Άφιξη στην Ξάνθη.Το πατάμε το εργαλείο εεε;
164χλμ και 81 λεπτά.
Πρέπει να 200άρισες στην εγνατία για να βγεί αυτός ο χρόνος...Μέση ταχύτητα 121,5χλμ/ώρα, τι το αφύσικο;
...δηλαδή όταν λένε πως στο τέλος του χρόνου θα έχει παραδοθεί όλη η
Εγνατία εννοούνε πως από Αμφίπολη μέχρι διασταύρωση Ελευθερούπολης
(για να μην πω και για το Νέστο) θα μείνει ο σημερινός δρόμος και θα λέμε ότι
εκεί είναι Εγνατία; -
Θα είναι οικολογική Εγνατία. Εμάς μπορεί να μας βγαίνει η πίστη, αλλά τα πουλάκια θα πετάνε ελεύθερα.
Πόσες φορές έχω κολλήσει πίσω από νταλίκα εκεί...
-
καλυτερα καθυστερηση παρα να καταστρεψουμε ενα θαυμα της φυσης οπως ο Νεστος
Να βρουνε αλλη λυση
Σε μια περιοχη της Αγγλιας δωσανε ενα απιστευτο ποσο για μια ειδικη ασφαλτοστρωση λιγων χιλιομετρων για να μην ενοχλουνται οι κουκουβαγιες της περιοχης -
Θαύμα της φύσης είναι και κάτι πυλώνες που έχουν φυτρώσει μέσα στο ποτάμι; Ας βάλουν και την γέφυρα από πάνω να τελειώνουμε. Σιγά μη καταστραφεί ο Νέστος με μια γέφυρα ακόμα.
Δεν βλέπω τι μεγάλη διαταραχή θα φέρει στο οικοσύστημα αν διατηρηθεί στο περίπου η υπάρχουσα χάραξη.
-
Αν υπηρχε τοτε το οικολογικο κινημα ουτε αυτοι οι πυλωνες θα μπαινανε
Μην το ψαχνεις τοτε
Τοτε οι ανθρωποι ειχαν αλλες αναγκες,την φυση την εγραφαν ξερεις που.ωρα ομως που αυξηθηκε το επιπεδο μας πρεπει να ειμαστε πιο ευαισθητοι σε τετοια θεματα
επιχωματωσεις πολλες πρεπει να γινουν κτλ.Θα το ψαξω και θα σου απαντησω -
Όπως αναφέρθηκε αξίζει και ο μακρύς αλλά όμορφος πίσω δρόμος για Δαδιά από Λουτρά. Επίσης αφού πήγατε από Γιαννουλη προς Σουφλί πρέπει να περάσατε και από την γνωστή ταβέρνα Λαγοτροφείο (νομίζω 4χλμ πριν το Σουφλί) που αξίζει να επισκεφτείτε αν ξαναπεράσετε.
Στην Δαδιά τα αρπακτικά ταΐζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι καθημερινά. Καλό λοιπόν είναι να τηλεφωνήσετε προτού πάτε για να σας πούνε πότε βγάζουν φαγητό ώστε να έρθουν τα πουλιά για να τα δείτε από το παρατηρητήριο. Αλλιώς πιο πολλά μπορεί να δείτε στη διαδρομή από Λουτρά για Δαδιά....
Ας έχετε υπόψην σας ότι τα περισσότερα μεταξωτά του Σουφλίου είναι πλέον εισαγωγής από Ινδία, Κίνα κλπ χώρες.
Αυτό το τμήμα του Νέστου πρέπει να φτιαχτεί. Μην κοροϊδευόμαστε, δεν πρόκειται να πάψουν να περνάνε αυτοκίνητα και δεν υπάρχει τρόπος να μην περάσουνε πάνω από το Νέστο αφού διασχίζει όλη την ελληνική επικράτεια. Και δεν μπορώ να καταλάβω τι κακό θα πάθει ο Νέστος, μόνο καλό το βλέπω αν στην ίδια υπάρχουσα διαδρομή διαπλατυσμένη τα αυτοκίνητα περνάνε εύκολα με σταθερή ταχύτητα 120 αντί να περνάνε γκαζώνοντας και φρενάροντας με ταχύτητες που κυμαίνονται από 50-110... (περισσότερα καυσαέρια, φασαρία, ρινίσματα ελαστικών)
-
Αύριο πάω Θεσσαλονίκη --> Ξάνθη. Σημεία που να προσέξω για τα 'γαλάζια παιδιά' υπάρχουν;
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Αύριο πάω Θεσσαλονίκη --> Ξάνθη. Σημεία που να προσέξω για τα 'γαλάζια παιδιά' υπάρχουν;Κλασσικό σημείο σημείο είναι στα φανάρια για την έξοδο προς Ηρακλείτσα (νομίζω). Λίγο πριν αρχίσουν οι στροφές της Καβάλας με το διαχωριστικό στη μέση. Ραντάρ δεν έχω δει ποτέ εκεί, αλλά είναι αρκετά συνηθισμένο να υπάρχει κάποιο περιπολικό στα φανάρια. Ό,τι και να γίνει, ΜΗ προσπεράσεις εντός του οπτικού πεδίου κάποιου που πιθανόν να βρίσκεται εκεί.
Με έχουν γράψει για προσπέραση εκεί - tres pointes.
Καμιά φορά υπάρχουν και στο τελευταίο κομμάτι πριν την Ξάνθη, με το 1 ρεύμα ανά κατεύθυνση. Ή θα βρίσκονται στην μεγάλη ευθεία στην αρχή, μετά τα φανάρια ή σε κάποια από τις διασταυρώσεις όπου πέφτει το όριο στα 60 και απαγορεύεται η προσπέραση. Όχι πολύ συχνό, αλλά να έχεις το νου σου.
Επίσης ίσως να έχει τροχαία εκεί που βγαίνεις απ' το καινούριο τμήμα του αυτοκινητόδρομου και μπαίνεις στο παλιό κομμάτι του δρόμου, πάνω απ' τις λίμνες. Δεν έχω δει να γράφουν ποτέ κανέναν, βέβαια. Τέσπα, μη στρίψεις εκεί με χειρόφρενο πχ.
-
Merci beaucoup
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Μέση ταχύτητα 121,5χλμ/ώρα, τι το αφύσικο;Σουφλί-Αρδάνιο δεν είναι εγνατία έχει χωριά και διασταυρώσεις με χωριά ενδιάμεσα , έργα μετά την Αλεξ/πολη.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Αύριο πάω Θεσσαλονίκη --> Ξάνθη. Σημεία που να προσέξω για τα 'γαλάζια παιδιά' υπάρχουν;Προσοχή στην είσοδο Ξάνθης μόλις βγείς από την Εθνική υπάρχει κάμερα, το όριο είναι 50 θα δείς άλλωστε να το τηρούν ευλαβικά όλοι.
-
αρχισαν και τα εργα (ερχομενοι απο Θεσσαλονικη προς Ξανθη)απο την διασταυρωση της νεα Περαμου μεχρι και το σημειο που αρχιζει η Εγνατια πριν την Καβαλα
Το παλιο κομματι ηταν με 2 λωριδες και στηθαιο αλλα το οδοστρωμα ειχε το κακο του το χαλι .γινεται αναβαθμιση για να ενταχθει στην Εγνατια το πιο πιθανο -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μέση ταχύτητα 121,5χλμ/ώρα, τι το αφύσικο;
Σουφλί-Αρδάνιο δεν είναι εγνατία έχει χωριά και διασταυρώσεις με χωριά ενδιάμεσα , έργα μετά την Αλεξ/πολη.
Εντάξει...παραδέχομαι πως στην Εγνατία πήγαινα με 150 (σταθερά, το
cruise control να'ν'καλά).Κάμερα υπάρχει και στην έξοδο από την Ξάνθη για Πόρτο Λάγος/Κομοτηνή,
μετά τις γραμμές του τραίνου στα 500 μέτρα. Όριο 50 που δέκα μέτρα μετά
την κάμερα γίνεται 70. Περνάω 1-2 φορές την ημέρα από κει, στις αρχές
όταν πρωτοήρθα εδώ, ένα πρωινό που βιαζόμουν πέρασα με 70 και είδα
στον καθρέφτη το φλας να με αποθανατίζει... Ευτυχώς δε μας έχει έρθει
(ακόμα) κλήση, έχουν περάσει σχεδόν 4 μήνες.@doom1983: που ακριβώς είναι τα έργα που λες και για πόσα χλμ; Θα
περάσω μάλλον από κει την Πέμπτη, τι με περιμένει;... -
Ειναι απιστευτο ποσες μπαριερες ειναι κατεβασμενες στον δρομο που ενωνει την Ξανθη με την Κομοτηνη.Ειναι σιγουρο οτι η μεγαλη ευθεια κοιμιζει,δεν βρισκω άλλο προφανη λογο να βλεπω συχνα πυκνα κατεβασμενες τις μπαριερες
Στο νεο κομματι απο Μεστη Μεχρι Αλεξανδρουπολη η μπαριερα στην μεση ειναι μεταλλικη και οχι τσιμεντενια.Λογικα η σιδερενια μπαρα δεν υπερτερει σε δυνατότητα απορροφησης ενεργειας σε ενδεχόμενη συγκρουση?Εξαιρουνται μοτοσυκλετιστες για τους οποίους η μπαρες δυστυχως λειτουργουν ως λεπιδες(τα καθετα στελεχη) -
Το κομμάτι Χρυσούπολη-Νέστος-ΒΑνιάνο της Εγνατίας (τα 15 αυτά χιλιόμετρα της διάβασης Νέστου δηλαδή) προχωρούν κανονικά. Μάλιστα το καλοκαίρι θα δοθεί το κομμάτι από Χρυσούπολμ μέχρι λίγο πριν τη νέα γέφυρα του Νέστου.
-
Ψαχνω για ξενοδοχειο με parking,λογικου budget και υποφερτης διαβίωσης
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ψαχνω για ξενοδοχειο με parking,λογικου budget και υποφερτης διαβίωσηςγια ποια πολη?
Ταξίδι στην Θράκη - οι δρόμοι