Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 57
    • 58
    • 21 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    6027
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tm last edited by

      α, δεν τους μιλαω.. ειναι παλιοχαρακτηρες!
      πρωτα σου παιρνουν τα λεφτα και υστερα σε κανουν κολλητο με τον βενζινα σου! (τον αγαπαω, αλλα ... με μετρο!)

      εξ' αλλου αν εκανα καποια βελτιωση στο αυτοκινητο θα επρεπε οπωσδηποτε να ειχα και το 'χειριστηριο' για να το ενεργοποιω/απενεργοποιω κατα το δοκουν...
      (γενικα δεν ειμαι υποστηρικτης των βελτιωσεων... μια χαρα ειμαι κι ετσι!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manosk last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...

        Το σέρβις το κάνουμε by-the-book, αλλά στο στρώσιμο κάνουμε του κεφαλιού μας;!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gtsiros last edited by

          να ρωτήσω κάτι;

          γιατί βάζουν αποτρεπτικό να φτάνουν οι στροφές στα κόκκινα;

          δε θέλω την απάντηση 'για να μη κάνεις ζημιά στο μοτέρ', υποτίθεται ότι ξέρουμε τι μας γίνεται... εξ'άλλου αμα είναι να το κάνεις μπίλιες το μοτέρ, τι να τον κάνεις τον κόφτη όταν από γεμάτη τρίτη βάλεις δευτέρα;

          ξαναρωτώ... γιατί βάζουν αποτρεπτικό μόλις το μοτέρ φτάσει στο κόκκινο;

          σε κάποια σημεία, μπορεί να θες, αντί να βάλεις μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και αμέσως μετά ξανά μικρότερη σε μια στροφή, να ακουμπήσεις κόκκινα για 1-2 δευτερόλεπτα. τόσο ζημιά θα πάθει πια;

          μπορεί να λέω και βλακείες, δε ξέρω, αλλά η απορία μου παραμένει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:

            500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...

            Το σέρβις το κάνουμε by-the-book, αλλά στο στρώσιμο κάνουμε του κεφαλιού μας;!

            Ναι, 400χλμ λιγότερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              laantonios last edited by

              εγώ για το στρώσιμο ακολούθησα την λύση που εφάρμοσα και στο προηγούμενο τουτου μου (106 ΧΤ 1.4) η οποία μου έδωσε 11 χρόνια τέλειας λειτουργίας κινητήρα (εκτός αν ήμουν τόσο τυχερός)..

              1. τα πρώτα 3.000 χλμ ομαλά τον κινητήρα εως το πολύ 3.000 στροφές ανα ταχύτητα και εως 110 χλμ τελική (να δέσει και το αμάξι)
              2. τα επόμενα 7.000 χλμ σταδιακή άυξηση της τελικής χωρίς όμως να ξεπερνώ τις 4500 στροφές και τα 140 τελική. (αλλαγή λαδιών - φίλτρου)
              3. πλέον το συμπεριφέρομαι ανάλογα με τη διάθεση μου δίχως όμως να ξεπερνώ τα όρια του εως να φτάσω τα 20.000 χλμ οπότε πάλι αλλαγή λαδιών - φίλτρου.

              τα παραπάνω την στιγμή που η αντιπροσωπεία λέει αλλαγή κάθε 30.000χλμ, ο τεχνικός τους μου είπε 15.000 χλμ.

              Αν και όταν είχα αγοράσει το πρωτο μου τουτου το 95 (είχα πάει απο τις 7 π.μ. στην πεζω τότε να το παραλάβω) περιττό να πώ το τι είδα. Τα ραλλύ τα ξεφόρτωναν όπως να ναι με πολλές στροφές και σπινιαρίσματα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης laantonios έγραψε:
                εγώ για το στρώσιμο ακολούθησα την λύση που εφάρμοσα και στο προηγούμενο τουτου μου (106 ΧΤ 1.4) η οποία μου έδωσε 11 χρόνια τέλειας λειτουργίας κινητήρα (εκτός αν ήμουν τόσο τυχερός)..

                1. τα πρώτα 3.000 χλμ ομαλά τον κινητήρα εως το πολύ 3.000 στροφές ανα ταχύτητα και εως 110 χλμ τελική (να δέσει και το αμάξι)

                Ήσουν τυχερός, μάλλον ο κινητήρας σου είχε δουλέψει αρκετή ώρα με τέρμα γκάζι και στροφές στο εργοστάσιο και είχαν 'καθήσει' τα ελατήρια. Αν δεν έχει γίνει αυτή η διαδικασία στο εργοστάσιο, το να οδηγείς τόσο σιγά ένα καινούριο αμάξι είναι κακό στρώσιμο, όπως και να το σκίζεις (διαφορετικές ζημιές, ίδιο αποτέλεσμα). Μετά το στρώσιμο, αν το οδηγάς μαλακά θα κρατήσει πολύ περισσότερο. Αν μάλιστα το ξεσκίζεις που και που στην εθνική, ξεκαπνίζει και δεν θα σου καίει ποτέ λάδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Λίγο άσχετο, αλλά αφού πήγα στην πίστα, στον γυρισμό το αμάξι τραβούσε απίστευτα καλύτερα. Λογικό, αφού τα τελευταία 100 χλμ είχαν γίνει στην πόλη μέσα... Στην πίστα ξεκάπνισε, με αποτέλεσμα στον γυρισμό να χρειάζεται να μειώνω γκάζι γιατί επιτάχυνα περισσότερο από όσο ήθελα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    laantonios last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Ήσουν τυχερός, μάλλον ο κινητήρας σου είχε δουλέψει αρκετή ώρα με τέρμα γκάζι και στροφές στο εργοστάσιο και είχαν 'καθήσει' τα ελατήρια. Αν δεν έχει γίνει αυτή η διαδικασία στο εργοστάσιο, το να οδηγείς τόσο σιγά ένα καινούριο αμάξι είναι κακό στρώσιμο, όπως και να το σκίζεις (διαφορετικές ζημιές, ίδιο αποτέλεσμα). Μετά το στρώσιμο, αν το οδηγάς μαλακά θα κρατήσει πολύ περισσότερο. Αν μάλιστα το ξεσκίζεις που και που στην εθνική, ξεκαπνίζει και δεν θα σου καίει ποτέ λάδια.

                    εννοεις πως δεν έκανα καλά; απο στροφές κινητήρα εκεί γύρω ήμουν κατά το 'στρώσιμο'..
                    όσο για την Εθνική το 'ξεσκίζω' άλλοτε με 140 & άλλοτε με 200 (σπάνια) το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: ξεκαπνίζει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Χρειάζονται πολύ περισσότερα από 100 χλμ στη πόλη για να μαζέψουν καμένα λάδια τα ελατήρια. Ένα αμάξι που το οδηγείς πάντα πολύ σιγά μπορεί να αρχίσει να καίει λάδια. Ένα πολύ γρήγορο ταξίδι στην εθνική βοηθάει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Πριν τα 100 χλμ, έτρωγε τακτικό ξεκάπνισμα, οπότε μάλλον αυτά τα συγκεκριμένα 100 χλμ έφταιγαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης laantonios έγραψε:
                          εννοεις πως δεν έκανα καλά; απο στροφές κινητήρα εκεί γύρω ήμουν κατά το 'στρώσιμο'..

                          Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πως στρώνει καλύτερα ο κινητήρας. Πάντως το να οδηγάς συνέχεια πολύ σιγά δεν είναι καλό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            3000 χλμ μέχρι 3000 στροφές είναι υπερβολικά πιστεύω πάντως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              laantonios last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πως στρώνει καλύτερα ο κινητήρας. Πάντως το να οδηγάς συνέχεια πολύ σιγά δεν είναι καλό.

                              σίγουρα υπάρχουν διάφορες απόψεις. Αλλά οι 3000-3500 στρ ειναι σιγά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Ο χρήστης laantonios έγραψε:
                                να δέσει και το αμάξι

                                Φρούδες ελπίδες. Τα αμάξια λύνουν, δε δένουν (τουλάχιστον όχι από μόνα τους). Στην καλύτερη περίπτωση παραμένει στάσιμη η κατάσταση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  laantonios last edited by

                                  ο ποιητής θέλει να πει να δουλέψουν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου ομαλά... (αμορτισέρ, ελατήρια κλπ κλπ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης laantonios έγραψε:

                                    Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πως στρώνει καλύτερα ο κινητήρας. Πάντως το να οδηγάς συνέχεια πολύ σιγά δεν είναι καλό.

                                    σίγουρα υπάρχουν διάφορες απόψεις. Αλλά οι 3000-3500 στρ ειναι σιγά;

                                    μονο αν δεν εχεις diesel.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης laantonios έγραψε:
                                      ο ποιητής θέλει να πει να δουλέψουν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου ομαλά... (αμορτισέρ, ελατήρια κλπ κλπ)

                                      Αμορτισέρ, ελατήρια, τακάκια, δίσκοι, λάστιχα κλπ σε 300 ( και πολλά σου βάζω ) έχουν στρώσει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        laantonios last edited by

                                        ναι αλλά με το δεκαπλάσιο είμαι σίγουρος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Καντό Χ100 για να είσαι πιο σίγουρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazio last edited by

                                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                            Καντό Χ100 για να είσαι πιο σίγουρος

                                            Μπορεί να θέλει να το κρατήσει κάμποσες 10ετίες.

                                            Πάντως laantonios σεβαστή η άποψή σου αλλά υπερβολική.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 21 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr