Χρειάζονται πολύ περισσότερα από 100 χλμ στη πόλη για να μαζέψουν καμένα λάδια τα ελατήρια. Ένα αμάξι που το οδηγείς πάντα πολύ σιγά μπορεί να αρχίσει να καίει λάδια. Ένα πολύ γρήγορο ταξίδι στην εθνική βοηθάει.
-
α, δεν τους μιλαω.. ειναι παλιοχαρακτηρες!
πρωτα σου παιρνουν τα λεφτα και υστερα σε κανουν κολλητο με τον βενζινα σου! (τον αγαπαω, αλλα ... με μετρο!)εξ' αλλου αν εκανα καποια βελτιωση στο αυτοκινητο θα επρεπε οπωσδηποτε να ειχα και το 'χειριστηριο' για να το ενεργοποιω/απενεργοποιω κατα το δοκουν...
(γενικα δεν ειμαι υποστηρικτης των βελτιωσεων... μια χαρα ειμαι κι ετσι!) -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...Το σέρβις το κάνουμε by-the-book, αλλά στο στρώσιμο κάνουμε του κεφαλιού μας;!
-
να ρωτήσω κάτι;
γιατί βάζουν αποτρεπτικό να φτάνουν οι στροφές στα κόκκινα;
δε θέλω την απάντηση 'για να μη κάνεις ζημιά στο μοτέρ', υποτίθεται ότι ξέρουμε τι μας γίνεται... εξ'άλλου αμα είναι να το κάνεις μπίλιες το μοτέρ, τι να τον κάνεις τον κόφτη όταν από γεμάτη τρίτη βάλεις δευτέρα;
ξαναρωτώ... γιατί βάζουν αποτρεπτικό μόλις το μοτέρ φτάσει στο κόκκινο;
σε κάποια σημεία, μπορεί να θες, αντί να βάλεις μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και αμέσως μετά ξανά μικρότερη σε μια στροφή, να ακουμπήσεις κόκκινα για 1-2 δευτερόλεπτα. τόσο ζημιά θα πάθει πια;
μπορεί να λέω και βλακείες, δε ξέρω, αλλά η απορία μου παραμένει
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...
Το σέρβις το κάνουμε by-the-book, αλλά στο στρώσιμο κάνουμε του κεφαλιού μας;!
Ναι, 400χλμ λιγότερα
-
εγώ για το στρώσιμο ακολούθησα την λύση που εφάρμοσα και στο προηγούμενο τουτου μου (106 ΧΤ 1.4) η οποία μου έδωσε 11 χρόνια τέλειας λειτουργίας κινητήρα (εκτός αν ήμουν τόσο τυχερός)..
- τα πρώτα 3.000 χλμ ομαλά τον κινητήρα εως το πολύ 3.000 στροφές ανα ταχύτητα και εως 110 χλμ τελική (να δέσει και το αμάξι)
- τα επόμενα 7.000 χλμ σταδιακή άυξηση της τελικής χωρίς όμως να ξεπερνώ τις 4500 στροφές και τα 140 τελική. (αλλαγή λαδιών - φίλτρου)
- πλέον το συμπεριφέρομαι ανάλογα με τη διάθεση μου δίχως όμως να ξεπερνώ τα όρια του εως να φτάσω τα 20.000 χλμ οπότε πάλι αλλαγή λαδιών - φίλτρου.
τα παραπάνω την στιγμή που η αντιπροσωπεία λέει αλλαγή κάθε 30.000χλμ, ο τεχνικός τους μου είπε 15.000 χλμ.
Αν και όταν είχα αγοράσει το πρωτο μου τουτου το 95 (είχα πάει απο τις 7 π.μ. στην πεζω τότε να το παραλάβω) περιττό να πώ το τι είδα. Τα ραλλύ τα ξεφόρτωναν όπως να ναι με πολλές στροφές και σπινιαρίσματα...
-
Ο χρήστης laantonios έγραψε:
εγώ για το στρώσιμο ακολούθησα την λύση που εφάρμοσα και στο προηγούμενο τουτου μου (106 ΧΤ 1.4) η οποία μου έδωσε 11 χρόνια τέλειας λειτουργίας κινητήρα (εκτός αν ήμουν τόσο τυχερός)..- τα πρώτα 3.000 χλμ ομαλά τον κινητήρα εως το πολύ 3.000 στροφές ανα ταχύτητα και εως 110 χλμ τελική (να δέσει και το αμάξι)
Ήσουν τυχερός, μάλλον ο κινητήρας σου είχε δουλέψει αρκετή ώρα με τέρμα γκάζι και στροφές στο εργοστάσιο και είχαν 'καθήσει' τα ελατήρια. Αν δεν έχει γίνει αυτή η διαδικασία στο εργοστάσιο, το να οδηγείς τόσο σιγά ένα καινούριο αμάξι είναι κακό στρώσιμο, όπως και να το σκίζεις (διαφορετικές ζημιές, ίδιο αποτέλεσμα). Μετά το στρώσιμο, αν το οδηγάς μαλακά θα κρατήσει πολύ περισσότερο. Αν μάλιστα το ξεσκίζεις που και που στην εθνική, ξεκαπνίζει και δεν θα σου καίει ποτέ λάδια.
-
Λίγο άσχετο, αλλά αφού πήγα στην πίστα, στον γυρισμό το αμάξι τραβούσε απίστευτα καλύτερα. Λογικό, αφού τα τελευταία 100 χλμ είχαν γίνει στην πόλη μέσα... Στην πίστα ξεκάπνισε, με αποτέλεσμα στον γυρισμό να χρειάζεται να μειώνω γκάζι γιατί επιτάχυνα περισσότερο από όσο ήθελα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ήσουν τυχερός, μάλλον ο κινητήρας σου είχε δουλέψει αρκετή ώρα με τέρμα γκάζι και στροφές στο εργοστάσιο και είχαν 'καθήσει' τα ελατήρια. Αν δεν έχει γίνει αυτή η διαδικασία στο εργοστάσιο, το να οδηγείς τόσο σιγά ένα καινούριο αμάξι είναι κακό στρώσιμο, όπως και να το σκίζεις (διαφορετικές ζημιές, ίδιο αποτέλεσμα). Μετά το στρώσιμο, αν το οδηγάς μαλακά θα κρατήσει πολύ περισσότερο. Αν μάλιστα το ξεσκίζεις που και που στην εθνική, ξεκαπνίζει και δεν θα σου καίει ποτέ λάδια.εννοεις πως δεν έκανα καλά; απο στροφές κινητήρα εκεί γύρω ήμουν κατά το 'στρώσιμο'..
όσο για την Εθνική το 'ξεσκίζω' άλλοτε με 140 & άλλοτε με 200 (σπάνια) το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: ξεκαπνίζει. -
Χρειάζονται πολύ περισσότερα από 100 χλμ στη πόλη για να μαζέψουν καμένα λάδια τα ελατήρια. Ένα αμάξι που το οδηγείς πάντα πολύ σιγά μπορεί να αρχίσει να καίει λάδια. Ένα πολύ γρήγορο ταξίδι στην εθνική βοηθάει.
-
Πριν τα 100 χλμ, έτρωγε τακτικό ξεκάπνισμα, οπότε μάλλον αυτά τα συγκεκριμένα 100 χλμ έφταιγαν.
-
Ο χρήστης laantonios έγραψε:
εννοεις πως δεν έκανα καλά; απο στροφές κινητήρα εκεί γύρω ήμουν κατά το 'στρώσιμο'..Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πως στρώνει καλύτερα ο κινητήρας. Πάντως το να οδηγάς συνέχεια πολύ σιγά δεν είναι καλό.
-
3000 χλμ μέχρι 3000 στροφές είναι υπερβολικά πιστεύω πάντως.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πως στρώνει καλύτερα ο κινητήρας. Πάντως το να οδηγάς συνέχεια πολύ σιγά δεν είναι καλό.σίγουρα υπάρχουν διάφορες απόψεις. Αλλά οι 3000-3500 στρ ειναι σιγά;
-
Ο χρήστης laantonios έγραψε:
να δέσει και το αμάξιΦρούδες ελπίδες. Τα αμάξια λύνουν, δε δένουν (τουλάχιστον όχι από μόνα τους). Στην καλύτερη περίπτωση παραμένει στάσιμη η κατάσταση.
-
ο ποιητής θέλει να πει να δουλέψουν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου ομαλά... (αμορτισέρ, ελατήρια κλπ κλπ)
-
Ο χρήστης laantonios έγραψε:
Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πως στρώνει καλύτερα ο κινητήρας. Πάντως το να οδηγάς συνέχεια πολύ σιγά δεν είναι καλό.
σίγουρα υπάρχουν διάφορες απόψεις. Αλλά οι 3000-3500 στρ ειναι σιγά;
μονο αν δεν εχεις diesel.
-
Ο χρήστης laantonios έγραψε:
ο ποιητής θέλει να πει να δουλέψουν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου ομαλά... (αμορτισέρ, ελατήρια κλπ κλπ)Αμορτισέρ, ελατήρια, τακάκια, δίσκοι, λάστιχα κλπ σε 300 ( και πολλά σου βάζω ) έχουν στρώσει.
-
ναι αλλά με το δεκαπλάσιο είμαι σίγουρος.
-
Καντό Χ100 για να είσαι πιο σίγουρος
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Καντό Χ100 για να είσαι πιο σίγουροςΜπορεί να θέλει να το κρατήσει κάμποσες 10ετίες.
Πάντως laantonios σεβαστή η άποψή σου αλλά υπερβολική.