Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eρευνα για τους Έλληνες οδηγούς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Eρευνα για τους Έλληνες οδηγούς
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    23
    135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athanasios last edited by

      Επικίνδυνοι 1 στους 3 Έλληνες οδηγούς

      Αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη από τα πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης και Πατρών. Οι λόγοι βρίσκονται στην ελλιπή παιδεία των Ελλήνων, όσον αφορά στην συμπεριφορά τους στο δρόμο, στις λιγοστές τεχνικές γνώσεις αλλά και στην έλλειψη σεβασμού του ΚΟΚ.

      Ειδικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες «’Εθνος» και «Τα Νέα», σε δείγμα 2.404 ατόμων, πάνω στο οποίο βασίστηκε η έρευνα (χρησιμοποιήθηκαν και εξομοιωτές από τα πανεπιστήμια), ένας στους τρεις οδηγούς προκάλεσε ατύχημα.
      

      Άλλο ανησυχητικό στοιχείο που έδειξε η έρευνα είναι η έλλειψη σεβασμού που δείχνουν οι οδηγοί τόσο στους φωτεινούς σηματοδότες όσο και στη σήμανση του οδικού δυκτίου.

      Σε σχέση με τα παραπάνω ο ανδρικός πληθυσμός έχει το προβάδισμα έναντι του γυναικείου, ο οποίος δείχνει να συμμορφώνεται περισσότερο στη διατήρηση αποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα αλλά και στους κανόνες οδήγησης εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών.

      Από τους εξετασθέντες στον προσομοιωτή μόλις το 62,5% επί του συνόλου είχε τη σωστή συμπεριφορά στη σήμανση και τη σηματοδότηση στους δρόμους.

      Οι επιδόσεις των Ελλήνων οδηγών όσον αφορά στην οδήγηση εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών είναι καλύτερες με το 71,66% να οδηγεί σωστά, ποσοστό όμως που πέφτει στο 60,7% όταν η οδήγηση λαμβάνει μέρος στον αυτοκινητόδρομο.

      Οι ερευνητές παρατήρησαν επίσης χαμηλά επίπεδα γνώσεων όσον αφορά τη μηχανολογία και τη συντήρηση του αυτοκινήτου με το γυναικείο πληθυσμό να παρουσιάζεται ως ο λιγότερο ενημερωμένος, με ποσοστό 51,8% έναντι 64,61% του ανδρικού.

      autotriti.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        athanasios last edited by

        Επικίνδυνοι 1 στους 3 Έλληνες οδηγούς

        Αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη από τα πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης και Πατρών. Οι λόγοι βρίσκονται στην ελλιπή παιδεία των Ελλήνων, όσον αφορά στην συμπεριφορά τους στο δρόμο, στις λιγοστές τεχνικές γνώσεις αλλά και στην έλλειψη σεβασμού του ΚΟΚ.

        Ειδικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες «’Εθνος» και «Τα Νέα», σε δείγμα 2.404 ατόμων, πάνω στο οποίο βασίστηκε η έρευνα (χρησιμοποιήθηκαν και εξομοιωτές από τα πανεπιστήμια), ένας στους τρεις οδηγούς προκάλεσε ατύχημα.
        

        Άλλο ανησυχητικό στοιχείο που έδειξε η έρευνα είναι η έλλειψη σεβασμού που δείχνουν οι οδηγοί τόσο στους φωτεινούς σηματοδότες όσο και στη σήμανση του οδικού δυκτίου.

        Σε σχέση με τα παραπάνω ο ανδρικός πληθυσμός έχει το προβάδισμα έναντι του γυναικείου, ο οποίος δείχνει να συμμορφώνεται περισσότερο στη διατήρηση αποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα αλλά και στους κανόνες οδήγησης εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών.

        Από τους εξετασθέντες στον προσομοιωτή μόλις το 62,5% επί του συνόλου είχε τη σωστή συμπεριφορά στη σήμανση και τη σηματοδότηση στους δρόμους.

        Οι επιδόσεις των Ελλήνων οδηγών όσον αφορά στην οδήγηση εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών είναι καλύτερες με το 71,66% να οδηγεί σωστά, ποσοστό όμως που πέφτει στο 60,7% όταν η οδήγηση λαμβάνει μέρος στον αυτοκινητόδρομο.

        Οι ερευνητές παρατήρησαν επίσης χαμηλά επίπεδα γνώσεων όσον αφορά τη μηχανολογία και τη συντήρηση του αυτοκινήτου με το γυναικείο πληθυσμό να παρουσιάζεται ως ο λιγότερο ενημερωμένος, με ποσοστό 51,8% έναντι 64,61% του ανδρικού.

        autotriti.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          athanasios last edited by

          Επικίνδυνοι 1 στους 3 Έλληνες οδηγούς

          Αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη από τα πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης και Πατρών. Οι λόγοι βρίσκονται στην ελλιπή παιδεία των Ελλήνων, όσον αφορά στην συμπεριφορά τους στο δρόμο, στις λιγοστές τεχνικές γνώσεις αλλά και στην έλλειψη σεβασμού του ΚΟΚ.

          Ειδικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες «’Εθνος» και «Τα Νέα», σε δείγμα 2.404 ατόμων, πάνω στο οποίο βασίστηκε η έρευνα (χρησιμοποιήθηκαν και εξομοιωτές από τα πανεπιστήμια), ένας στους τρεις οδηγούς προκάλεσε ατύχημα.
          

          Άλλο ανησυχητικό στοιχείο που έδειξε η έρευνα είναι η έλλειψη σεβασμού που δείχνουν οι οδηγοί τόσο στους φωτεινούς σηματοδότες όσο και στη σήμανση του οδικού δυκτίου.

          Σε σχέση με τα παραπάνω ο ανδρικός πληθυσμός έχει το προβάδισμα έναντι του γυναικείου, ο οποίος δείχνει να συμμορφώνεται περισσότερο στη διατήρηση αποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα αλλά και στους κανόνες οδήγησης εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών.

          Από τους εξετασθέντες στον προσομοιωτή μόλις το 62,5% επί του συνόλου είχε τη σωστή συμπεριφορά στη σήμανση και τη σηματοδότηση στους δρόμους.

          Οι επιδόσεις των Ελλήνων οδηγών όσον αφορά στην οδήγηση εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών είναι καλύτερες με το 71,66% να οδηγεί σωστά, ποσοστό όμως που πέφτει στο 60,7% όταν η οδήγηση λαμβάνει μέρος στον αυτοκινητόδρομο.

          Οι ερευνητές παρατήρησαν επίσης χαμηλά επίπεδα γνώσεων όσον αφορά τη μηχανολογία και τη συντήρηση του αυτοκινήτου με το γυναικείο πληθυσμό να παρουσιάζεται ως ο λιγότερο ενημερωμένος, με ποσοστό 51,8% έναντι 64,61% του ανδρικού.

          autotriti.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            maximos last edited by

            Γειά σας,

            Με την ελπίδα ότι δεν είναι εκτός ...τόπου (αφορά όμως στον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί ο έλληνας οδηγός) συμπληρώνω και ένα απόσπασμα από την στήλη της Ελευθεροτυπίας 'Πρόσωπα και προσωπεία' της 13.1.2007.
            ' ...150 ευρώ είναι το ελάχιστο που θα ξοδέψει ένας άνθρωπος για να διασκεδάσει σε νυχτερινό κέντρο. Ποτό, πουρμπουάρ και παρκαδόροι. Δεν βάζω τα λουλούδια. Κι, όμως, οι περισσότεροι τσιγγουνεύονται να δώσουν 15 ευρώ σε ταξί, για να πάνε με ασφάλεια στο σπίτι τους.'

            Φιλικά

            Μάξιμος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gtsiros last edited by

              Επικίνδυνοι 1 στους 3 Έλληνες οδηγούς

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                μ@λακιες ειναι αυτα.

                οι επικινδυνοι ειναι 2 στους 3.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  anaxiopistos last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  μ@λακιες ειναι αυτα.

                  οι επικινδυνοι ειναι 2 στους 3.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    μ@λακιες ειναι αυτα.

                    οι επικινδυνοι ειναι 2 στους 3.

                    αν κάνανε εξετάσεις (αξιοκρατικές φυσικά... ) σε όσους έχουν δίπλωμα θα είχαμε διαγράψει την λέξη κίνηση από το λεξιλόγιο μας...απλά δεν θα παρκάραμε πουθενά και πάλι...
                    Ίσως οι επικίνδυνοι να είναι περισσότεροι από τα 2/3...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      opterios last edited by

                      Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                      Σε σχέση με τα παραπάνω ο ανδρικός πληθυσμός έχει το προβάδισμα έναντι του γυναικείου, ο οποίος δείχνει να συμμορφώνεται περισσότερο στη διατήρηση αποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα αλλά και στους κανόνες οδήγησης εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών.

                      Χωρίς να έχω τίποτα εναντίον των γυναικών στον τομέα της οδήγησης [γνωρίζω κοπέλες που οδηγούν καλύτερα από τους πολλούς άντρες], το παραπάνω κείμενο ελπίζω να αποδεικνύει ότι μερικές φορές δεν είμαστε φαλλοκράτες ή ξερόλες ή εμπαθείς...

                      Πάντα έλεγα ότι ποσοστιαία, οι γυναίκες οδηγοί είναι σε τραγικά μεγαλύτερο ποσοστό εγωίστριες από τους άντρες και οι παραβάσεις που κάνουν είναι κλασικές που δείχνουν αδιαφορία [το λιγότερο] για τους γύρω τους.

                      Προσέξτε ότι δε χρησιμοποιώ ούτε τη λέξη 'ανικανότητα', ούτε τίποτε παρεμφερές. Είμαι πολύ συγκεκριμένος σε αυτό που λέω και σε αυτό που έχω κάνει έντονο στο quoted text.

                      Τέλος πάντων, παρένθεση ήταν αυτό. Ελπίζω να μη με κατηγορίσουν οι γυναίκες του forum ότι προπαγανδίζω κατά τους. Μιλάω για το σύνολο του γυναικείου οδηγικού πληθυσμού και όχι προσωπικά για τα γυναικεία μέλη του forum

                      Από εκεί και πέρα, αυτό ήταν το λιγότερο σημαντικό από όλη την έρευνα...Τα σημαντικά είναι άλλα βεβαίως...!! Εγώ μάλιστα δε θα έλεγα ότι 1 στους 3 είναι επικίνδυνος, αλλά ότι μόνο 1 στους 3 είναι κατάλληλος για να οδηγεί.

                      Όπως έχουμε χιλιοπεί, η παιδεία τα φταίει όλα. Η οδήγηση είναι κάτι σύνθετο και συνάμα υπεύθυνο και δεν το συνειδητοποιούμε εγκαίρως [μερικοί ίσως δεν το συνειδητοποιούνε και ποτέ] και γι' αυτό αφήνουμε τα πράγματα στην τύχη τους και έχουμε τόσο μεγάλα ποσοστά ατυχημάτων...!!

                      Τι να πει κανείς...!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexx last edited by

                        Η επιστημονική εξήγηση στην ανικανότητα πολλών γυναικών να οδηγήσουν (για να μην παρεξηγηθεί καμία, κι εγώ δεν αναφέρομαι σε όλες μπλα μπλα μπλα ) είναι ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να αντιληφθούν την έννοια του χώρου τόσο καλά όσο οι άντρες.
                        Επίσης οι άντρες έχουν καλύτερη ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ όραση, αλλά αυτό φαντάζομαι δεν είναι τόσο σημαντικό αν ο οδηγός προσέχει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gtsiros last edited by

                          Ο χρήστης alexx έγραψε:
                          Η επιστημονική εξήγηση στην ανικανότητα πολλών γυναικών να οδηγήσουν (για να μην παρεξηγηθεί καμία, κι εγώ δεν αναφέρομαι σε όλες μπλα μπλα μπλα ) είναι ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να αντιληφθούν την έννοια του χώρου τόσο καλά όσο οι άντρες.
                          Επίσης οι άντρες έχουν καλύτερη ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ όραση, αλλά αυτό φαντάζομαι δεν είναι τόσο σημαντικό αν ο οδηγός προσέχει...

                          εγώ νομίζω ότι είναι επειδή δεν ενδιαφέρονται για τo θέμα 'αυτοκίνητο', επομένως δεν μαθαίνουν. κουνάνε το τιμόνι και τελείωνει εκεί η απόκτηση δεξιοτήτων. Ακόμα, δεν έχουν συνηθίσει στην πρακτική του χειρισμού μηχανημάτων/οχημάτων με περίπλοκο χειρισμό, όσο περίπλοκος είναι ο χειρισμός του αυτοκινήτου τέλος πάντων. Όπως έχει συνηθίσει, δηλαδή, κάποιος. Τους είναι δύσκολο, για παράδειγμα, το συμπλεκτάρισμα. Αν τους το εξηγήσεις, πως ακριβώς να το κάνουν, το καταφέρνουν, αλλά αν δεν τους το εξηγήσεις επακριβώς και προσεκτικά, στην πράξη και να τους το δείξεις και να τους πεις να δώσουν προσοχή σε 'αυτό' κ 'εκείνο' δεν πρόκειται να καταλάβουν ότι θέλει να αφήνεις σιγά σιγά το συμπλέκτη μέχρι να ακούσεις/νοιώσεις/καταλάβεις ότι το μοτέρ κάνει αυτό κ εκείνο οπότε αφήνεις το φρένο και τα λοιπά και τα λοιπά. η κοπελιά μου θα ήταν δημόσιος κίνδυνος αν οδηγούσε, αλλά εκεί που δεν ήξερε πως μπαίνει η τετάρτη της έμαθα πως να ξεκινάει σε ανηφόρα... χωρίς να την πάρει πίσω... χωρίς χειρόφρενο... με το 800άρι maruti.

                          αλλιώς θέλουν οι γυναίκες να τους τα εξηγήσεις για να τα καταλάβουν πιό εύκολα, αλλιώς οι άντρες και αυτό είναι κάτι που παραβλέπουν όσοι δείχνουν οδήγηση σε κάποια γυναίκα.

                          όσο για το συμπέρασμα ότι με βάση τον προσομοιωτή μπλα μπλα... να το βράσω εγώ... στον προσομοιωτή δεν θα ψάξει για σταθμο, δε θα ανάψει τσιγάρο, δε θα μιλήσει στον μπόμπιρα από πίσω, δε θα πίνει φραπέ, δε θα κοιτάει το ρολόι, δε θα στέλνει μήνυμα στο κινητό, δε δε δε... δηλαδή στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ των περιπτώσεων και όταν ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ μετά από ΑΙΤΗΜΑ να οδηγήσουν ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ... ... ... τα συμπεράσματα δικά σας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexx last edited by

                            Μια και ζούμε στην εποχή του big brother...

                            Φανταστείτε να έβαζαν κάμερες μέσα στο αυτοκίνητό μας!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Πάντως, ήμουν σαφής ότι δεν αναφέρομαι στην ικανότητα των γυναικών να οδηγούν ένα αυτοκίνητο...

                              Δείτε ξανά τι έχω κάνει highlight παραπάνω, στο ποστ μου. Μιλάω καθαρά για θέματα συμπεριφοράς, όχι οδηγικής ικανότητας [ή μη].

                              Και τέλος πάντων, το thread δεν αφορά τις γυναίκες οδηγούς, αλλά όλους μας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazio last edited by

                                Ο χρήστης alexx έγραψε:

                                Φανταστείτε να έβαζαν κάμερες μέσα στο αυτοκίνητό μας!

                                Εκτός θέματος αλλά, μη τους βάζεις ιδέες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης gTsiros έγραψε:

                                  Ç åðéóôçìïíéêÞ åîÞãçóç óôçí áíéêáíüôçôá ðïëëþí ãõíáéêþí íá ïäçãÞóïõí (ãéá íá ìçí ðáñåîçãçèåß êáìßá, êé åãþ äåí áíáöÝñïìáé óå üëåò ìðëá ìðëá ìðëá ) åßíáé üôé ïé ãõíáßêåò äåí ìðïñïýí íá áíôéëçöèïýí ôçí Ýííïéá ôïõ ÷þñïõ ôüóï êáëÜ üóï ïé Üíôñåò.
                                  Åðßóçò ïé Üíôñåò Ý÷ïõí êáëýôåñç ÐÅÑÉÌÅÔÑÉÊÇ üñáóç, áëëÜ áõôü öáíôÜæïìáé äåí åßíáé ôüóï óçìáíôéêü áí ï ïäçãüò ðñïóÝ÷åé...

                                  ......................................
                                  üóï ãéá ôï óõìðÝñáóìá üôé ìå âÜóç ôïí ðñïóïìïéùôÞ ìðëá ìðëá... íá ôï âñÜóù åãþ... óôïí ðñïóïìïéùôÞ äåí èá øÜîåé ãéá óôáèìï, äå èá áíÜøåé ôóéãÜñï, äå èá ìéëÞóåé óôïí ìðüìðéñá áðü ðßóù, äå èá ðßíåé öñáðÝ, äå èá êïéôÜåé ôï ñïëüé, äå èá óôÝëíåé ìÞíõìá óôï êéíçôü, äå äå äå... äçëáäÞ óôçí ÊÁËÕÔÅÑÇ ôùí ðåñéðôþóåùí êáé üôáí ÐÑÏÓÐÁÈÇÓÏÕÍ ìåôÜ áðü ÁÉÔÇÌÁ íá ïäçãÞóïõí ÏÓÏ ÊÁËÕÔÅÑÁ ÌÐÏÑÏÕÍ... ... ... ôá óõìðåñÜóìáôá äéêÜ óáò.

                                  @alexx íïìßæåéò üôé Ý÷ïõìå êáëýôåñç ðåñéìåôñéêÞ äåí ìðïñåßò íá öáíôáóôåßò ôï Ýõñïò ðåñéìåôñéêÞò üñáóçò ãõíáéêüò ,
                                  Éäáßôåñá ïôáí æçëÝõåé ,ïôáí îåíïêïéôÜåé ç ôóåêÜñåé ðñïéüíôá åêåß áíáêáëýðôåéò üôé ç ðåñéìåôñéêÞ ôïõò ðëçóéÜæåé ôéò 360 ìïßñåò êáé ü÷é ôéò 180 äéêÝò ìáò , óôéò õðüëïéðåò óðáôáëÜôáé óôï áí ôéò ðñïóÝ÷ïõí
                                  Êáëýôåñá áîéïðïéÞóéìç èá Þôáí ðéï áêñéâÝò .ÅëÜ÷éóôåò áíôéìåôùðßæïõí ôï üëï èÝìá ðéï õðÝõèõíá êáé þò óõíÞèùò êåñäßæïõí ôï óåâáóìü ìáò

                                  **@gTsiros ôá óÝâç ìïõ ,ìåãÜëç áëÞèåéá Ýãñáøåò **

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    pininfarina last edited by

                                    Αν δεν κανω λαθος εκτιθεστε opterie και οι αλλοι γιατι δεν εχετε καταλαβει οτι οταν το κειμενο λεει οτι οι αντρες εχουν το προβαδισμα εννοει οτι προκαλουν τα περισσοτερα ατυχηματα, παραβασεις κτλ. ενω οι γυναικες συμμορφωνονται περισσοτερο (τουλαχιστον ετσι το καταλαβα εγω). Απολυτως λογικο αυτο και προκαλειται οχι απο ανικανοτητα των αντρων αλλα απο την υπερβολικη πιστη στην ικανοτητα τους και επισης την κατοχη @@ στα οποια μπορουν και γραφουν (χωρις βεβαια να το κανουν ολοι) τον ΚΟΚ και τους αλλους οδηγους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mjacob last edited by

                                      Κι εγώ το ίδιο με τον pininfarina κατάλαβα πάντως.

                                      ..το οποίο επίσης μου μοιάζει λογικό, γιατί οι γυναίκες συνήθως φοβούνται περισσότερο την οδήγηση και είναι πιο νομότυπες. Δεν θα δεις εύκολα γυναίκα να κολλάει προφυλακτήρα δλδ ή να κάνει σφήνες.

                                      Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι ο εν λόγω φόβος τις κάνει να οδηγούν καλύτερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gtsiros last edited by

                                        πως μπορεί κάποιος να είναι 'πιό νομότυπος' όταν δεν ξέρει τους κανόνες;

                                        στην πάτρα που οδηγώ, οι μεν κάνουν σφήνες (είτε επικίνδυνες είτε όχι, γιατί μπορείς να χωθείς χωρίς ρίσκο ούτε να τρομάξεις τον άλλο) και πάνε γρήγορα, οι δε κάνουν άλλα. έχουν και κοινά σημεία: αδυνατούν να κρατήσουν μια γαμημένη λωρίδα... πηγαίνουν πάνω στη διαχωριστική (τη διπλή!)... περνάνε με πράσινο άσχετα αν δεν υπάρχει χώρος μπροστά... με κόκκινο κτλ.

                                        αυτό που παρατηρώ πάντως είναι πως τις περισσότερες φορές, μπορώ να μαντέψω σωστά αν οδηγός είναι γυναίκα ή άντρας... (σκορ κρατάει η κοπελιά μου, εγώ όσο οδηγώ δεν προσπαθώ να διαπιστώσω αν ο άλλος είναι άντρας ή γυναίκα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mjacob last edited by

                                          Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
                                          πως μπορεί κάποιος να είναι 'πιό νομότυπος' όταν δεν ξέρει τους κανόνες;

                                          όταν ο άλλος -που επίσης δεν τους ξέρει- προσπαθεί να τους παραβαίνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gtsiros last edited by

                                            Τί κάνεις μπάρμπα; Κουκιά σπέρνω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr