Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Για δυνατούς λύτες: Leon CUPRA + Golf GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Για δυνατούς λύτες: Leon CUPRA + Golf GTI
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 9 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    248
    549
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michael-amott last edited by

      Ο χρήστης ckosm έγραψε:

      Η μόνη διαφορά του κινητήρα του S3 και του leon είναι το πρόγραμμα;

      Και κάτι άλλο, στο OPC που έχεις, πρόγραμμα+εξάτμιση δεν ξεπερνά τα 300ps ... Aρα λογικό δεν είναι ένα παραπλήσιο και λίγο μεγαλύτερο μέγεθος ιπποδύναμης γιά ένα μοτέρ **ίδιου κυβισμού με μεγαλύτερη συμπίεση με αλλαγή στα ίδια πράγματα **...???

      Οχι..!

      Η μεγαλυτερη συμπιεση σου δινει καμια 40αρια αλογα δηλαδη?
      Στραγαλια τα καναμε παλι...

      260 περιπου στροφαλο απο το Dynojet...οχι απο το Mustang των 4Τ..εκει εισαι στα 245 max...
      Αν και καλο θα ηταν να μη δινεις τοση σημασια σε αυτα!
      ΟΛΑ σχεδον τα τουρμπο βαζουν παραπανω αλογα..

      (γεια σου ρε Ντινο με το OPC σου! )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Tα βάφουν σαν το OPC για να νιώσουν λίγη από τη γοητεία του οι ζουλιάρηδες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Tα βάφουν σαν το OPC για να νιώσουν λίγη από τη γοητεία του οι ζουλιάρηδες.

          Δεν σφάξανε. Εγώ το έχω μπλε για να το πετάξω κατευθείαν στον Θερμαϊκό. (αν και τώρα που το σκέφτομαι, καφέ έπρεπε να το έχω βάψει )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            με ΦΠΕ 325;;;;

            Ναι, είναι ΦΠΕ με ΦΠΑ...
            Φυστίκια.Μύγδαλα (στάσου...), Πασατέμπο, **Στραγάλια **έχωωωωω, διαλέχτεεεεε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Αυτό δεν είναι κινητήρας...θερμοσίφωνας είναι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Αυτός δεν είναι πιεσμένος;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Αυτός δεν είναι πιεσμένος;

                  Μόνον τα premium έχουν πιεσμένους, οι άλλοι βγάζουν μηχανές παραγωγής ξηροκάρπιων...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    ckosm last edited by

                    Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
                    Οχι..!

                    Η μεγαλυτερη συμπιεση σου δινει καμια 40αρια αλογα δηλαδη?
                    Στραγαλια τα καναμε παλι...

                    260 περιπου στροφαλο απο το Dynojet...οχι απο το Mustang των 4Τ..εκει εισαι στα 245 max...
                    Αν και καλο θα ηταν να μη δινεις τοση σημασια σε αυτα!
                    ΟΛΑ σχεδον τα τουρμπο βαζουν παραπανω αλογα..

                    (γεια σου ρε Ντινο με το OPC σου! )

                    Ποιά 40 άλογα διαφορά ...??? Το OPC βγάζει γύρω στα 245-247 στρόφαλο άρα με βάση των όσων είπα, μιλάμε γιά περί τα 15 διαφορά, που είναι λογικό από 8.8 & 9.7:1 συμπίεση γιά OPC & Cupra αντίστοιχα ... Αν πάρουμε ώς βάση τις μετρήσεις του Mustang η διαφορά μεταξύ των 2 είναι περί τα 12 ps στον τροχό (212 vs 224ps) ...!!! Διαλέξτε και πάρτε ...

                    Oσο γιά τα στραγάλια (δεν τα δοκίμασα ακόμα... ) που γράφουν 'οι ειδικοί' των 80 μουλαριών εδώ μέσα τις απορίες σας στον Β&Β στη Γερμανία, καθώς και στον ΜΤΜ που ετοιμάζεται να ανακοινώσει παραπλήσια μεγέθη, και μετά καλή χώνεψη και με λίγο υπακτικό 'οι πιεσμένοι' ...

                    Αν και καλο θα ηταν να μη δινεις τοση σημασια σε αυτα!

                    ... Αλλοι έδωσαν περισσότερη ... Εγώ μόνο data-facts (και όχι fiction) παρέθεσα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Επειδή μου έπεσαν λίγο βαριά τα παραπάνω, μπορώ να έχω μια soda; Είναι δυσκολοχώνευτα τα στραγάλια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        ckosm last edited by

                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                        Επειδή μου έπεσαν λίγο βαριά τα παραπάνω, μπορώ να έχω μια soda; Είναι δυσκολοχώνευτα τα στραγάλια...

                        S(k)oda ...???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vaglan last edited by

                          Στην Ελλάδα πάντως μετρήθηκε σε maha με πρόγραμμα μόνο, δοκιμαστική έκδοση και έδειξε 300 και κάτι. Υπερβολικό ή όχι, λίγο με ενδιαφέρει, ενημερωτικά μόνο, πάντως περίεργο δεν μου φαίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης ckosm έγραψε:

                            Επειδή μου έπεσαν λίγο βαριά τα παραπάνω, μπορώ να έχω μια soda; Είναι δυσκολοχώνευτα τα στραγάλια...

                            S(k)oda ...???

                            Κι αυτά δυσκολοχώνευτα είναι....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michael-amott last edited by

                              Ο χρήστης ckosm έγραψε:

                              Και κάτι άλλο,**στο OPC **που έχεις, πρόγραμμα+εξάτμιση δεν ξεπερνά τα 300ps ... Aρα λογικό δεν είναι ένα παραπλήσιο και λίγο μεγαλύτερο μέγεθος ιπποδύναμης γιά ένα μοτέρ **ίδιου κυβισμού με μεγαλύτερη συμπίεση με αλλαγή στα ίδια πράγματα **...???

                              Η **μεγαλυτερη συμπιεση **σου δινει καμια 40αρια αλογα δηλαδη?
                              Στραγαλια τα καναμε παλι...

                              Ποιά 40 άλογα διαφορά ...??? Το OPC βγάζει γύρω στα 245-247 στρόφαλο άρα με βάση των όσων είπα, μιλάμε γιά περί τα 15 διαφορά, που είναι λογικό από 8.8 & 9.7:1 συμπίεση γιά OPC & Cupra αντίστοιχα ...

                              Μπορει και να μην καταλαβες τι εγραψες παραπανω...δεν ξερω...

                              Το OPC με ΦΠΕ οντως οπως ειπες δεν ξεπερνα τα 300 αλογα...φτανει περιπου στα 285...αρα εσυ απλα και μονο με αυτη τη (συγκλονιστικη ) διαφορα στη συμπιεση των 2 αυτοκινητων περιμενεις 40 αλογα παραπανω? (325 δεν ειπες?)

                              Υ.Γ.1 Το leon cupra 9.5:1 δεν εχει συμπιεση? (πηγη 4Τ)
                              Υ.Γ.2 Και το OPC εχει μετρηθει κοντα στα 260 αλογα(258.9 για την ακριβεια, στο EVO), αλλα δεν νομιζω πως ειναι αξια ιδιαιτερης σημασιας τα νουμερα αυτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vaglan last edited by

                                10.3 συμπίεση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  michael-amott last edited by

                                  Ο χρήστης vaglan έγραψε:
                                  10.3 συμπίεση

                                  Παρακαλω?
                                  Για ποιο αυτοκινητο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vaglan last edited by

                                    έτσι γράφει στο seat.com για τον κινητήρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      φιλος παντως που δουλευει σε περιοδικο και τα οδηγησε ολα συνεχισε να δηλωνει οπως και εγω ερωτευμενος μονιμα με το golf gti..........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Θα έβγαινε καλύτερο το Cupra αλλά τους έκοψαν από τη μαμά εταιρεία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                          Θα έβγαινε καλύτερο το Cupra αλλά τους έκοψαν από τη μαμά εταιρεία.

                                          Και η Skoda(ψε) τα ίδια παθαίνει.... Δεν την αφήνει η VW να βρει προκοπή στην ...premium κλίμακα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Δε χωράνε πολλοί στα premium. 5 είναι και ΖΜπρώχνονται μεταξύ τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 9 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr