Jan 14, 2007, 12:08 PM

Ο χρήστης pskarm έγραψε:
exoyme και λεμε....

το τελειο σαζμαν για 206!

παιρνουμε

α. ενα 14/60 κορωνοπηνιο
β. 2 κομπλερ πεζο σπορτ με ελατηριακια 90ευρω
γ. κανα δαχτυλιδι συχρονιζε διοτι αφου θα κατεβασουμε ολο και καποιο θα ειναι φαγωμενο 15 εκαστο (εγω πηρα 2)
δ. μια μακρυα 5η...(η δικια μας ηταν καπου 0.85 και αυτη 10%μακρυτερη καπου 0.78)
ε. βαλβολινες καλες 25ευρω
στ. ενα μπεεεε μηχανικο να ασχολειται μαζι σου και να μη γκρινιαζει να βρει τη 5η

το αποτελεσμα? ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

εβαλα μπλοκε και τη περισσοτερη ωρα ασχολιομουνα με το σαζμαν!

το μοτερ ανεβαζει σα τρελλο.
2α μαμα ειχε καπου 95+
με 7200κοφτη ειχα 103+
τωρα ειναι 93+


μαμα ειχε καπου 135+
με 7200κοφτη ηταν 150!
τωρα ειναι 135-

5η μακρυα
ακριβως ιδια με μαμα....ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!

και πριν πει κατι κανεις σαν ενημερωνω οτι συμφωνα με ανεπιβεβαιωτες πληροφοριες εκ λαιον νορθθθθθ

τα πρωτα πρωτα 206 ειχαν 14/60 με αυτη τη 5η πανω απο τη μανα τους

οι ταχυτητες πλεον κουμπωνουν απιστευτα σε σημειο που αναρωτιεμαι αν οδηγω γαλλικο ωρες ωρες. το μοτερ γεμιζει παντου...στο βουνο ειδικα εχεις δυναμη παντου ενω η κοντη κλιμακωση κανει το μπλοκε να δειχνει οτι ειναι εκει και δουλευει!
η 1η σκαλωνει λιγο λογικα λογω μπλοκε.

γενικα πολυ καλη ως τελεια μετατροπη απο τη στιγμη που μπορεσα και κρατησα και τη ταξιδιαρα 5η...

κενο αναμεσα σε 5η-4η δεν εχω προλαβει να δω και σορυ αλλα χεστηκα.

η 4η
μαμα ειχε καπου 170
με 7200 ειχε 190
τωρα λογικα θα ειναι παλι καπου 170...

ας το πηγαινω τον αλλο κωλοφερατζα μεχρι τα 170 (οπως μια slk χτες) και μετα ας με περασει... ουτως ή αλλως ποτε οι τελικες δεν ηταν το φορτε μου!

Ωραία τελικά ποσο βγήκε όλο το project?
Για το 14/60 που λες δεν ισχύει!
Και εγώ και ο Μίλτος έχουμε από τα πρώτα 206 1.6 16ν XS1(αν εννοείς αυτά).Τα XS2 αντιθέτως έχουν λίγο κοντύτερο από τα πρώτα!