Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προγραμμα αγωνων 2007
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προγραμμα αγωνων 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    28
    50
    283
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      roadrunner_gr last edited by

      Δεν νομίζω ότι υπάρχει αντίστοιχη διάταξη στον Γενικό Κανονισμό Ραλλύ αλλά αν στηριχτούμε στο :FIA EUROPEAN RALLY CHAMPIONSHIP
      Στην παράγραφο που αναφέρεται στο Super Rally (αλήθεια ισχύει στο ΠΠΡ στους διήμερους ?)
      3.5.4 The car must retain its original body shell and engine block as marked at pre-event scrutineering.

      Φυσικά για να μετρήσεις στα κύπελλα είναι άλλη ιστορία!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakinen last edited by

        Και για να κάνω ακόμη πιο πολύπλοκο (αλλά όχι απίθανο) το συλλογισμό μου...μπορεί κάποιος να τρέξει σαν οδηγός το σάββατο (άσφαλτο) και σαν συνοδηγός την κυριακή(στο χώμα) σε διαφορετικά αυτοκίνητα?
        Από τη στιγμή που η κάθε μέρα μετράει ξεχωριστά και σε διαφορετικούς θεσμούς (κύπελο ασφάλτου-κύπελο χώματος) λογικά δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Εφόσον μιλάμε για 2 ουσιαστικά διαφορετικούς αγώνες και βέβαια μπορείς.

          edit: Νομίζω ότι ο Αποστόλου έτρεξε τη μια μέρα στα Ιστορικά και την άλλη στο κύπελλο χώματος στο Παλλάδιο. Επίσης έχω την εντύπωση ότι υπήρξε συνοδηγός που έτρεξε σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα τις 2 μέρες, αλλά δε θυμάμαι ποιος ήταν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            Εφόσον μιλάμε για 2 ουσιαστικά διαφορετικούς αγώνες και βέβαια μπορείς.

            edit: Νομίζω ότι ο Αποστόλου έτρεξε τη μια μέρα στα Ιστορικά και την άλλη στο κύπελλο χώματος στο Παλλάδιο. Επίσης έχω την εντύπωση ότι υπήρξε συνοδηγός που έτρεξε σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα τις 2 μέρες, αλλά δε θυμάμαι ποιος ήταν.

            ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΑΡΥΦΑΛΛΗΣ.

            ΦΙΛΙΚΑ,

            'EL-EM'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakinen last edited by

              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα βοηθήσουν στον προγραμματισμό συμμετοχών κάποιων αγώνων... βλέπετε στην επαρχία είναι λίγα τα αγωνιστικά και ακόμη λιγότεροι οι αγωνιζόμενοι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yugo last edited by

                Στο κύπελλο ασφάλτου 2 αγώνες πρωταθληματικού κόστους στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα μέσα σε 3 βδομάδες!!! Μπορεί κανείς να δώσει κάποια λογική εξήγηση πώς αυτό είναι προς όφελος του σπορ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sx last edited by

                  Δεν είναι!

                  Τι προτείνεις;

                  Σ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steliosc last edited by

                    Ο χρήστης yugo έγραψε:
                    Στο κύπελλο ασφάλτου 2 αγώνες πρωταθληματικού κόστους στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα μέσα σε 3 βδομάδες!!! Μπορεί κανείς να δώσει κάποια λογική εξήγηση πώς αυτό είναι προς όφελος του σπορ;

                    Καλημερα,

                    Προφανως αναφερεσαι στο ΔΕΘ και στο Ελπα.
                    Για μας που δεν εχουμε αντιστοιχη ενημερωση, διαβασες καπου οτι το Ελπα θα γινει στη Θεσσαλονικη???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      van last edited by

                      Ο χρήστης yugo έγραψε:
                      Στο κύπελλο ασφάλτου 2 αγώνες πρωταθληματικού κόστους στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα μέσα σε 3 βδομάδες!!! Μπορεί κανείς να δώσει κάποια λογική εξήγηση πώς αυτό είναι προς όφελος του σπορ;

                      Πιστεύεις οτι μπορεί να υπάρχει Λογική εξήγηση πάνω σε αυτά που ρώτάς?
                      Γενικότερα πρέπει να συμφωνήσεις, οτι στους αγώνες αυτοκινήτου υπάρχουν δυο συγκεκριμένες 'λογικές':Του οδηγού και της Οργανωτικής αρχής.Αυτές οι δύο(Λογικες),Λογικά σκεπτόμενος θα επρεπε να εχουν εναν κοινό στόχο, την μείωση του κόστους των αγώνων και την ενταξή τους στην Κοινωνία(κατι σαν το ποδόσφαιρο).
                      Λοιπόν, οσον αφορά το Δεύτερο, ολοι μας καταλαβαίνουμε οτι δεν γίνεται τίποτα(δεν μπορεί ή δεν θέλει η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ) αφου σε ολα τα 'αγωνιστικά' χωριά που τρέχουμε 'αλήτες και δολοφόνους' μας αποκαλούν.
                      Για το πρώτο, πρέπει να συμφωνήσουμε οτι προσπαθούν(ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ) να μειώσουν το κόστος.Οχι ομως των οδηγών, αλλα το δικό τους - το οργανωτικό.Το οτι σου μείωσαν τα αγ.χιλιόμετρα, μην πιστέψεις οτι ξαφνικά σε σκέφτηκαν.Απλά μείωσαν τα δικά τους έξοδα(μείωση ενδιαμέσων κριτών) αρα και τα δικά σου φαινομενικά.Διότι εαν περυσι Σου στοίχιζε το κύπελο ασφάλτου 100Euro /km(τυχαίο ποσον) φέτος θα σου στοιχίσει 110Euro/km.Αν θέλεις μπορώ να σου κάνω την μαθηματική ανάλυση με ενα PM.
                      Κανείς απο ολους αυτούς ομως δεν προσπάθησε και φέτος να λύσει ουσιαστικά το ζήτημα - κόστος.

                      Σε λιγο ο Πρωταθλητής θα βγαίνει απο εναν 'μερκούρη' με τρεις αφετηρίες και τρεις τερματισμούς(μέχρι του Γιατρού, μέχρι το 'κατσιμιδι' και μεχρι την πυροσβεστική), Οι αναβάσεις θα γίνουν δεξιοτεχνίες, τα σπρίντ αναβάσεις κτλπ.Το παράβολο ομως που θα πληρώνουμε θα αυξάνεται συνεχώς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        van last edited by

                        Ο χρήστης sx έγραψε:
                        Δεν είναι!

                        Τι προτείνεις;

                        Σ

                        Προτάσεις υπάρχουν, αλλα ποιός τις ακούει.Και δεν ειμαι ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ οπως ο πατέρας μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          garfli last edited by

                          Ο χρήστης yugo έγραψε:
                          Στο κύπελλο ασφάλτου 2 αγώνες πρωταθληματικού κόστους στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα μέσα σε 3 βδομάδες!!! Μπορεί κανείς να δώσει κάποια λογική εξήγηση πώς αυτό είναι προς όφελος του σπορ;

                          ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Ο κ Σ.Χ. ???

                          ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ του 50-50 Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΗΣ Β.Ε.??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 3 / 3
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr