-
ακόμα γελάω...τελικά η καγκουριά είναι ...προνόμιο όλων
-
...άλλο καγκουριά, άλλο επιδειξιομανία ή διαφορετικό (ή έστω κακό) γούστο...
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
...άλλο καγκουριά, άλλο επιδειξιομανία ή διαφορετικό (ή έστω κακό) γούστο...στα αυτοκίνητα είναι λεπτές οι διαχωριστικές γραμμές όσων αναφέρεις...θα μπορούσαμε να πούμε την καγκουριά, επιδειξιομανεία και ένδειξη κακού γούστου...
-
Η καγκουριά είναι επιδειξιομανία και έλλειψη γούστου.
Η επιδειξιομανία και η έλλειψη γούστου δεν είναι απαραίτητα καγκουριά! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
να πείσουμε τον ikar να βάλει στο golf για να διαφέρει από το πλήθος.
(Αν βάλεις θα βάλω και εγώ στο civic )
υπάρχει...
στο #1 κι αρκετές σελίδες πίσω
Βρε lkar,το ειχα ξαναγραψει πριν μερικούς μήνες...Εχω δει live στην Βαρυμπόμπη Golf V Gti,μαύρο με 19αρες νικελ εξω από καφετέρια...Οταν εμπαινα εγω,ο τύπος που το ειχε εβγαινε απ το μαγαζί με 2 κοπέλες και αλλον εναν.Βγαζει το κλειδί το βαζει στην πόρτα και...τσουπ... Δε μου φανηκε ασχημο πάντως..
-
Αυτό που έβαλα δίλιτρο FSI είναι
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Η καγκουριά είναι επιδειξιομανία και έλλειψη γούστου.
Η επιδειξιομανία και η έλλειψη γούστου δεν είναι απαραίτητα καγκουριά!δεν διαφωνούμε...
-
Λοιπόν, επειδή μάλλον εχουμε μπερδέψει τη καγκουριά με την επιδειξομανία και το κακό γούστο και τα έχουμε κάνει σαλάτα με μια δόση από 'προσβολή' της αισθητικής μας.
Έχω λοιπόν εγώ ένα αμαξάκι δίθυρο, το οποίο (ως συνήθως, για διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου στις πίσω θέσεις) έχει αρκετά μεγάλες πόρτες. Εγώ που λέτε συχνάζω σε μέρη και μένω σε γειτονιά που το παρκάρισμα είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Παρτέρια, σκαλάκια, δέντρα στο πεζοδρόμιο, λίγα εκατοστά από τον δρόμο, στριμόκωλο υπόγειο πάρκιν ή πυλωτη, άσχημα τοποθετημένες κολώνες σήμανσης κτλ-κτλ... Αποφασιζω λοιπόν να βάλω, για πρακτικούς και μόνο λόγους, μεντεσέδες για lambo doors, οι οποίοι όμως ανοίγουν και κανονικά.
Ερώτηση Νο 1: Από που φαίνονται αυτοί όταν η πόρτα είναι κλειστή και κινούμαι στο δρόμο? Ποια αισθητική προσβάλουν και γιατί χαρακτηρίζομαι κάγκουρας?
Ερώτηση Νο 2: Πώς γίνεται να κάνω επίδειξη, όταν τις χρησιμοποιώ μόνο σε περιπτώσεις που πραγματικά χρειάζονται?
Ερώτηση Νο 3: Όταν μιλάμε για μια μετατροπή που έχει πάρει ISO και περνάει ΚΤΕΟ σε Αγγλία, Γερμανία κτλ, γιατί είναι κατακριτέο στο να την κάνω?Λοιπόν, έχοντας συναίσθηση των όσων λέω και χωρίς να με πολυαπασχολεί το πώς θα με χαρακτηρίσετε, εγώ δηλώνω πως αυτή τη μετατροπή θα την έκανα για πρακτικούς και μόνο λόγους, αύριο κιόλας, εαν το κόστος της δεν ήταν παράλογα ακριβό (ΙΜΟ πάντα) για το μέγεθος της δουλειάς που γίνεται.
Αυτά τα ολίγα... Και μην τα ισιώνουμε όλα ρε παιδιά... εδώ σε κάποιους συμφορουμίστες άρεσε το ασημί του Άουντι πιο πάνω, ενώ (και πάλι ΙΜΟ) εγώ το θεωρώ απαράδεκτο, καθότι επικίνδυνο, λόγω των αντανακλάσεων που κάνουν τα φώτα (ή ο ήλιος) πάνω του... Οι lambo doors σας πείραξαν?
-
taurus +1
ουτε εγω θεωρω καγκουρια τις συγκεκριμενες πορτες, τουλαχιστον εχουν καποια πρακτικη αξια.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτά τα ολίγα... Και μην τα ισιώνουμε όλα ρε παιδιά... εδώ σε κάποιους συμφορουμίστες άρεσε το ασημί του Άουντι πιο πάνω, ενώ (και πάλι ΙΜΟ) εγώ το θεωρώ απαράδεκτο, καθότι επικίνδυνο, λόγω των αντανακλάσεων που κάνουν τα φώτα (ή ο ήλιος) πάνω του... Οι lambo doors σας πείραξαν?
και τα 2 μου αρέσουν...σημαίνει κάτι?
περι ορέξεως...
- είχα το Saxo VTS ...δεν μπορώ να το φανταστώ με τέτοιες πόρτες...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Λοιπόν, επειδή μάλλον εχουμε μπερδέψει τη καγκουριά με την επιδειξομανία και το κακό γούστο και τα έχουμε κάνει σαλάτα με μια δόση από 'προσβολή' της αισθητικής μας.Έχω λοιπόν εγώ ένα αμαξάκι δίθυρο, το οποίο (ως συνήθως, για διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου στις πίσω θέσεις) έχει αρκετά μεγάλες πόρτες. Εγώ που λέτε συχνάζω σε μέρη και μένω σε γειτονιά που το παρκάρισμα είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Παρτέρια, σκαλάκια, δέντρα στο πεζοδρόμιο, λίγα εκατοστά από τον δρόμο, στριμόκωλο υπόγειο πάρκιν ή πυλωτη, άσχημα τοποθετημένες κολώνες σήμανσης κτλ-κτλ... Αποφασιζω λοιπόν να βάλω, για πρακτικούς και μόνο λόγους, μεντεσέδες για lambo doors, οι οποίοι όμως ανοίγουν και κανονικά.
Ερώτηση Νο 1: Από που φαίνονται αυτοί όταν η πόρτα είναι κλειστή και κινούμαι στο δρόμο? Ποια αισθητική προσβάλουν και γιατί χαρακτηρίζομαι κάγκουρας?
Ερώτηση Νο 2: Πώς γίνεται να κάνω επίδειξη, όταν τις χρησιμοποιώ μόνο σε περιπτώσεις που πραγματικά χρειάζονται?
Ερώτηση Νο 3: Όταν μιλάμε για μια μετατροπή που έχει πάρει ISO και περνάει ΚΤΕΟ σε Αγγλία, Γερμανία κτλ, γιατί είναι κατακριτέο στο να την κάνω?Λοιπόν, έχοντας συναίσθηση των όσων λέω και χωρίς να με πολυαπασχολεί το πώς θα με χαρακτηρίσετε, εγώ δηλώνω πως αυτή τη μετατροπή θα την έκανα για πρακτικούς και μόνο λόγους, αύριο κιόλας, εαν το κόστος της δεν ήταν παράλογα ακριβό (ΙΜΟ πάντα) για το μέγεθος της δουλειάς που γίνεται.
Αυτά τα ολίγα... Και μην τα ισιώνουμε όλα ρε παιδιά... εδώ σε κάποιους συμφορουμίστες άρεσε το ασημί του Άουντι πιο πάνω, ενώ (και πάλι ΙΜΟ) εγώ το θεωρώ απαράδεκτο, καθότι επικίνδυνο, λόγω των αντανακλάσεων που κάνουν τα φώτα (ή ο ήλιος) πάνω του... Οι lambo doors σας πείραξαν?
με την λογική σου θα έπρεπε να πουλάνε σαν τρελά τα 1007...καταλαβαίνω φυσικά τον συλλογισμό σου όμως ΔΕΝ υπάρχει άνθρωπος που θα το έκανε στην πράξη για αυτό το λόγο...με την λογική σου και το nos είναι χρήσιμο διότι μπορεί να βοηθήσει ένα αυτοκίνητο να προσπεράσει μια...νταλίκα γρηγορότερα...ξέρεις κάποιον που έχει βάλει τέτοιο σύστημα για την
ασφάλεια του;
Για μένα είναι κακογουστιά και αδιαμφισβήτητα προσπάθεια εντυπωσιασμού ειδικά σε ένα αυτοκίνητο που για πολλούς ακροβατεί ανάμεσα στον νεωτερισμό και την υπερβολή...(άσχετα αν εμένα με συναρπάζει...)
Δεν θα την έκανα επομένως ποτέ...αλλά όπως είπες IMOΥ.Γ. Δεν θα σε χαρακτηρίσω τίποτα...δεν μου έχεις δώσει δικαίωμα για κάτι τέτοιο. Την γνώμη σου άλλωστε γράφεις όπως και εγώ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
- είχα το Saxo VTS ...δεν μπορώ να το φανταστώ με τέτοιες πόρτες...
Να σε βοηθήσω...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
με την λογική σου θα έπρεπε να πουλάνε σαν τρελά τα 1007...καταλαβαίνω φυσικά τον συλλογισμό σου όμως ΔΕΝ υπάρχει άνθρωπος που θα το έκανε στην πράξη για αυτό το λόγο...με την λογική σου και το nos είναι χρήσιμο διότι μπορεί να βοηθήσει ένα αυτοκίνητο να προσπεράσει μια...νταλίκα γρηγορότερα...ξέρεις κάποιον που έχει βάλει τέτοιο σύστημα για την
ασφάλεια του;Όπως επίσης υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάρει συγκεκριμένα αυτοκίνητα για λάθος λόγους... Μ3 για να κάνουν ντόνατς, Φερράρι για πουλ-μουρ, Πόρσε για να ρίχνουν γκόμενες, Χάμερ για να κυκλοφορούν Κολωνάκι, Έβο για κόντρες και ευθείες. Εξίσου κάγκουρες είναι και αυτοί και ας έχουν 'μαμά' αυτοκίνητα.
Όλα μια ιδέα είναι λοιπόν και έχουν να κάνουν με το πόσο σωστά χρησιμοποιείς αυτό που έχεις στα χέρια σου. Διαφωνείς?
-
δεν διαφωνώ φυσικά...
-
Ωραία!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Όπως επίσης υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάρει συγκεκριμένα αυτοκίνητα για λάθος λόγους... Μ3 για να κάνουν ντόνατς, Φερράρι για πουλ-μουρ, Πόρσε για να ρίχνουν γκόμενες, Χάμερ για να κυκλοφορούν Κολωνάκι, Έβο για κόντρες και ευθείες. Εξίσου κάγκουρες είναι και αυτοί και ας έχουν 'μαμά' αυτοκίνητα.Όλα μια ιδέα είναι λοιπόν και έχουν να κάνουν με το πόσο σωστά χρησιμοποιείς αυτό που έχεις στα χέρια σου. Διαφωνείς?
Εγώ διαφωνώ στο τονισμένο κομμάτι. Για βοήθησε με λίγο. Γιατί κάποιος που αγόρασε Ferrari, ή Porsche για να κάνει εντύπωση στα μέρη όπου συχνάζει (ή για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία του, ή για να βγάζει ευκολότερα γκόμενες -προοπτική διόλου απίθανη με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα) και όχι για να οδηγεί γρήγορα είναι κάγκουρας;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όπως επίσης υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάρει συγκεκριμένα αυτοκίνητα για λάθος λόγους... Μ3 για να κάνουν ντόνατς, Φερράρι για πουλ-μουρ, Πόρσε για να ρίχνουν γκόμενες, Χάμερ για να κυκλοφορούν Κολωνάκι, Έβο για κόντρες και ευθείες. Εξίσου κάγκουρες είναι και αυτοί και ας έχουν 'μαμά' αυτοκίνητα.
Όλα μια ιδέα είναι λοιπόν και έχουν να κάνουν με το πόσο σωστά χρησιμοποιείς αυτό που έχεις στα χέρια σου. Διαφωνείς?
Εγώ διαφωνώ στο τονισμένο κομμάτι. Για βοήθησε με λίγο. Γιατί κάποιος που αγόρασε Ferrari, ή Porsche για να κάνει εντύπωση στα μέρη όπου συχνάζει (ή για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία του, ή για να βγάζει ευκολότερα γκόμενες -προοπτική διόλου απίθανη με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα) και όχι για να οδηγεί γρήγορα είναι κάγκουρας;
Για τον ιδιο ακριβως λογο που καποιος βαζει απιθανα πραγματα στο αυτοκινητο του (σιδερωστρες, περιεργα χρωματα, δυνατα ΙCE κλπ) ωστε να προκαλεσει τη προσοχη των γυρω του.
Η μοναδικη διαφορα τους ειναι οτι (πιθανον) ο ενας εχει λεφτα και ο αλλος (μαλλον) δεν εχει.... -
Ναι, αλλά ο φίλος μας μιλάει για ανθρώπους που έχουν αυτοκίνητα όπως βγήκαν από το εργοστάσιο. Αυτό δεν σημαίνει το 'μαμά';
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ναι, αλλά ο φίλος μας μιλάει για ανθρώπους που έχουν αυτοκίνητα όπως βγήκαν από το εργοστάσιο. Αυτό δεν σημαίνει το 'μαμά';Αυτο που θελω να πω Χρηστο,ειναι οτι και το 'μαμα' και το 'μεταλλαγμενο' τα χρησιμοποιουν οι ιδιοκτητες τους για τον ιδιο ακριβως λογο αλλα με διαφορετικο budget ο καθενας.
Με λιγα λογια δεν υπαρχουν καγκουρικα αυτοκινητα, υπαρχουν καγκουρικες συμπεριφορες.... -
Ενδιαφέρον ερώτημα.... Όταν μιλάμε για **ανθρώπους **'κάγκουρες' (κι όχι για αμάξια) εννοούμε μόνο όποιον καγκούρεψε το αμάξι του με διάφορους τρόπους ή ΚΑΙ όποιον [είχε την οικονομική άνεση και] πήρε φτερούγα ή ό,τιδήποτε άλλο για τους λάθος λόγους?....
Australia Uber Alles!!!!! [#2]