-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Όσα δεν φτάνει η Αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια....
Η Alfa είχε, έχει και θα έχει πάντα τιμή.
Εταιρία ιστορική μητέρα της Ferrari αλλά και πολλών καινοτομιών την εποχή που οι ασιάτες κυκλοφορούσαν με ποδήλατα και τρίβαν το ρύζι.ποια δεν φτάνει η αλεπού; την τιμή και την κληρονομιά και την ιστορία; ναι πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν στο δρόμο τα παραπάνω. Να μην ξεχάσουμε την ψυχή και την ακαμψία.
Ιστορικές λαμαρίνες
Τι κακό κι αυτά με τ' ανιστόριτα κι άτιμα κουτιά
Ας δούμε και τις επιδόσεις της ιστορικής Βrera-s
Αρκετά αυτoκίνητα 150-265 ίππων από 30-50.000 ευρώ -δεν έχει νόημα να βάλω τα 'WRC δρόμου' EVO & STI-
ΟΚ, γρήγορη είναι
-
Kollitos filos kai synadelfos, iaponezofilos oson afora ta autokinhta, prwhn dokimasths sthn MIRA. O pateras tou exei Carrera 4 kai autos exei Mr2 turbo 350 aloga. Exei dhlwsei oti thn diaskedash pou tou prosferei h 156 1.8 TS ths kopelias tou, den tou thn exei prosferei kanena tetraporto autokinhto.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
τουλαχιστον εμφανισιακα την βρισκω πολυ πιο πολυ πριμιουμ απο οτιδηποτε αλλο στην κατηγορια της.
τωρα οσο αναφορα τα αλογα ισως οι αγοραστες τετοιων αυτοκινητων να μην ασχολουνται με αυτα.
τι 150,τι 170 τι 190.
τα 20 αλογα κ τα 100 κιλα βαρους ισως να μην ειναι στα δεδομενα αναζητησης των υποψηφιων.
να κλικαρωνται κ να τους εμπνεει το σουλουπι.
λεω γω τωρα..Νάσο, συμφωνώ μαζί σου. ΟΜΩΣ δεν είναι η εμφάνιση και η 'ιστορία' τα μόνα κριτήρια επιλογής ενός αυτοκινήτου. Κι εμένα με ξετρελαίνει η 159 από θέμα εμφάνισης, όμως δε θα την έπαιρνα γιατί θεωρώ απαράδεκτο το ότι είναι πιο βαριά κι από την Ε του πατέρα μου.
Γιατί αν επιμένετε, εγώ θα αντιστρέψω τη θέση του αγαπητού fellea(s) και θα ρωτήσω το εξής: Αν οι υποψήφιοι αγοραστές της κατηγορίας ΔΕΝ ενδιαφέρονται για +/- άλογα και κιλά, απλά για το 'σουλούπι', τότε γιατί να τους ενδιαφέρει η 'ιστορία', η 'τιμή' και η 'ψυχή' του αυτοκινήτου?
Δεν τους ενδιαφέρει ούτε αυτό. Για αυτόν ακριβώς το λόγο έχουμε γεμίσει 'alfisti' που δεν ξέρουν την τύφλα τους όσον αφορά την ιστορία της μάρκας, και απλά το μόνο που ξέρουν να λένε είναι 'το αμάξι μου κάνει ωραίο θόρυβο - και όχι ήχο - και στρίβει καλά'.
ΟΛΟΙ - μα όλοι - πλέον οι αγοραστές αγοράζουν με το κιλό. Τα πράγματα δεν είναι τόσο 'ωραιοποιημένα' όσο θέλουμε να τα παρουσιάζουμε εμείς οι κολλημένοι εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
πριν 20 χρονια οι αγοραστες bmw-merc δεν ενδιαφερονταν για το βαρος.Oι αγοραστές BMW-Mercedes ούτε τώρα ενδιαφέρονται για το βάρος. Ομως είναι πραγματικά στο ίδιο target group με αυτό της Alfa?
στο κατω για να ναι κ 100κιλα βαρυτερη ισως να εχει κατι παραπανω απ τα αλλα στην κατηγορια του.
Εχει. Περιττό βάρος.
-
n_olympios, σε ενοχλεί το βάρος.
Εξήγησέ μου πως γίνεται η 159 να πρωτεύει σε 2 master test ενεργητικής ασφάλειας, και μάλιστα Γερμανικά?
Η 159 δεν είναι απλά κουκλάρα, αλλά έχει και το καλυτερο handling στην κατηγορία της, αποδεδειγμένα, κάτι το οποίο το ξεχνάμε σε αυτό το φόρουμ.
Επίσης, οι κινητήρες της 159 είναι οι 1.8, 1.9 και 2.2. Ουσιαστικά ο 1.9 είναι 1859 κ.ε δλδ μόνο 60 κ.ε μεγαλύτερος από τα 1800άρια της κατηγορίας που είναι 1790+ κ.ε.
Οι επιδόσεις της 2.2 είναι 'ισοδύναμες' με τα 2λιτρα segment d
Oι επιδόσεις της 1.9 είναι 'ισοδύναμες' με τα 1.8 segment d
Οι επιδόσεις της 1.8 είναι 'καλύτερες' από τα 1.6 segment d, γιατί σε αυτά απευθύνεται, δεν υπάρχει λόγος για 2 1800άρια μοτερ στη γκάμα.Άρα έχει το καλύτερο looks, έχει το καλύτερο handling, είναι στην χειρότερη το ίδιο γρήγορη με τον ανταγωνισμό, προσφδέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και όπως κάθε Αlfa έχει ιστορία και heritage για όσους ενδιαφέρονται.
Φυσικά είναι ακριβότερη από τα primera, avensis, mondeo, passat, laguna, c5, 407, accord κλπ και είναι λογικό καθώς είναι καλυτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. Είναι φθινότερη των BMW-AUDI-MERCEDES επίσης λογικό εφόσον δεν προσδίδει το απαιτούμενο κύρος.
Δεν βλέπω τι σας πειράζει το βάρος. Άλλο να λέμε την προτιμώ πιο ελαφρυά (που κι εγώ θα το ήθελα) και άλλο ότι το βάρος είναι μειονέκτημα, καθώς αποδεδειγμένα δεν είναι.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Δεν βλέπω τι σας πειράζει το βάρος. Άλλο να λέμε την προτιμώ πιο ελαφρυά (που κι εγώ θα το ήθελα) και άλλο ότι το βάρος είναι μειονέκτημα, καθώς αποδεδειγμένα δεν είναι.
Αγαπητέ φίλε Μπάμπη, κάνεις λάθος. Δε με ενοχλεί το βάρος. Γραμμένο το έχω το βάρος της 159 και της κάθε 159 καθώς έτσι κι αλλιώς δεν το σηκώνω στην πλάτη μου.
Αυτό που με παραξενεύει (και όχι ενοχλεί) είναι πώς συγκεκριμένοι άνθρωποι επιλέγουν να βλέπουν κάποια θέματα ΤΟΣΟ μονοδιάστατα και να χάνουν τη γενικότερη εικόνα.
Το ότι το βάρος είναι μειονέκτημα φαίνεται από αυτά που γράφεις κι εσύ ο ίδιος:
Γιατί να έχω 2.2 λίτρα ώστε να είμαι ισοδύναμος με τα δίλιτρα?
Οσο για την ιστορία και το heritage, σιγά σιγά θα το φάει κι αυτό η μαμά GM.
Δεν έχω λάβει ξανά μέρος σε τέτοια συζήτηση (περί ιταλικών κλπ) αλλά έχει πλάκα!
Τους χαιρετισμούς μου στον Πλακονούρη.
-
Ο χρήστης n_Olympios έγραψε:
Το ότι το βάρος είναι μειονέκτημα φαίνεται από αυτά που γράφεις κι εσύ ο ίδιος:Γιατί να έχω 2.2 λίτρα ώστε να είμαι ισοδύναμος με τα δίλιτρα?
Για τον ίδιο λόγο που η Merecedes έχει kompressor, και η AUDI Turbo. Και οι 3 κατασκευαστές επέλεξαν διαφορετικό δρόμο για να καλύψουν το handicap του βάρους.
Εαν θες την γνώμη μου το turbo είναι ο καλύτερος δρόμος, αλλά και τα κυβικά έχουν τα θετικά τους όπως η γραμμικότητα και πιθανόν η αξιόπιστα. Βέβαια στην Ελλάδα μας φορολογούνται.
Οσο για την ιστορία και το heritage, σιγά σιγά θα το φάει κι αυτό η μαμά GM.
Είσαι λίγο ανενημέρωτος! Η συνεργασία με την GM έλειξε. Αυτό που έμεινε είναι η κατασκευή του μπλοκ μόνο των σύγχρονων κινητήρων Alfa αλλά με εντελώδιαφορετική κυλινδροκεφαλή, σύστημα ψεκασμόυ και φυσικά ιπποδυνάμεις.
Για όσους έχουν πρόβλημα με την συνεργασία σε κινητήρες, να αναφέρουμε ότι η lotus χρησιμοποιεί μοτερ Toyota, και η BMW συναναπτύσει με την PSA 1.6 μοτερ με υπερτροφοδότηση.
Αυτό που με παραξενεύει (και όχι ενοχλεί) είναι πώς συγκεκριμένοι άνθρωποι επιλέγουν να βλέπουν κάποια θέματα ΤΟΣΟ μονοδιάστατα και να χάνουν τη γενικότερη εικόνα.
Αναφέρεσαι φυσικά σε όσους κοιτάνε μόνο το 0-100 και πόσο μέτρησαν οι 4τροχοί την ρεπριζ 50-80 με 3η ε? Συμφωνώ, αυτοί είναι όντως μονοδιάστατοι και καλά κάνουν να σε παραξενέυουν. Κι εμένα με παραξενέυουν. Πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο με εκτυπωμένα excel στο χέρι γιατί έτσι διαλέγουν το καλύτερο
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αναφέρεσαι φυσικά σε όσους κοιτάνε μόνο το 0-100 και πόσο μέτρησαν οι 4τροχοί την ρεπριζ 50-80 με 3η ε? Συμφωνώ, αυτοί είναι όντως μονοδιάστατοι και καλά κάνουν να σε παραξενέυουν. Κι εμένα με παραξενέυουν.** Πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο με εκτυπωμένα excel στο χέρι γιατί έτσι διαλέγουν το καλύτερο**
Καλημερα.
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα μηπως εισαι λιγο υπερβολικος σε αυτο που εγραψες? Ξερεις πολλους που να αγοραζουν αυτοκινητο εχοντας υποψη εκτυπωμενα excel? Γιατι εγω δεν ξερω κανεναν. Και τι παραπανω απο μια λιστα επιδοσεων -αντε και καταναλωσης- μπορει να περιεχει ενα excel, για να αποτελει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ κριτηριο αγορας? (γιατι ετσι οπως το εγραψες εγω αυτο καταλαβαινω) -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αναφέρεσαι φυσικά σε όσους κοιτάνε μόνο το 0-100 και πόσο μέτρησαν οι 4τροχοί την ρεπριζ 50-80 με 3η ε? Συμφωνώ, αυτοί είναι όντως μονοδιάστατοι και καλά κάνουν να σε παραξενέυουν. Κι εμένα με παραξενέυουν.** Πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο με εκτυπωμένα excel στο χέρι γιατί έτσι διαλέγουν το καλύτερο**
Καλημερα.
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα μηπως εισαι λιγο υπερβολικος σε αυτο που εγραψες? Ξερεις πολλους που να αγοραζουν αυτοκινητο εχοντας υποψη εκτυπωμενα excel? Γιατι εγω δεν ξερω κανεναν. Και τι παραπανω απο μια λιστα επιδοσεων -αντε και καταναλωσης- μπορει να περιεχει ενα excel, για να αποτελει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ κριτηριο αγορας? (γιατι ετσι οπως το εγραψες εγω αυτο καταλαβαινω)υπάρχουν συμφορούμήτες που σε κάθε συζήτηση για ένα μοντέλο, ποστάρουν και ενα excel για να δείξουν ότι είναι πιο αργό/γρήγορο ==> πιο κακό/καλό αυτοκίνητο.
Μου έκανε εντύπωση ο n_Olympiow που θεωρεί τους alfisti μονοδιάστατους την στιγμή που επιλέγουν αυτοκίνητο με βάση τα:
- στυλ
- design
- handling
- επιδόσεις
- heritage
δλδ 'πολυδιάστατα'
και φυσικά στα σύγχρονα μοντέλα δεν καλύπτεται μόνο το 1 στα 5,και δεν αντιδράει σε όσους χρησιμοποιουν το excel για να σχηματίσουν άποψη για ένα αυτοκίνητο ==>μονοδιάστατα (μας νοιάζουν μόνο οι επιδόσεις). Γι' αυτό είπα αυτό που είπα
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Φυσικά είναι ακριβότερη από τα primera, avensis, mondeo, passat, laguna, c5, 407, accord κλπ και είναι λογικό καθώς είναι καλυτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς..
Μπάμπη κόψε κάτι ρε συ.
-
προβλέψιμο κι αναμενόμενο
Σοβαρά τα γράφεις αυτά Babbis; ή απλώς για να γίνεται κουβέντα; έχω γράψει ΠΟΥΘΕΝΑ ότι πιο γρήγορο-> πιο καλό;;; ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ;;;;; ΕΛΕΟΣ!
Ή μήπως έγραψα πουθενά ότι θα επιλέξω από τη λίστα το πιο γρήγορο πχ Mazda 6 MPS;;;;
Δηλαδή από τα αυτοκίνητα της λίστας, ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΛΗΝ BRERA ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ;;;;;
Για την πίστα ας το αφήσουμε, δεν ξέρουν να οδηγούν οι Έλληνες συντάκτες ατμοσφαιρικά τετρακίνητα με κληρονομιά και ψυχή. Ξέρουν να οδηγούν όλα τα υπόλοιπα.
Τώρα τα turbo έχουν γίνει μονόδρομος, πριν από όχι και πολύ καιρό, ήταν -και είναι- φτηνά άλογα. Όταν αποκτήσουμε κι 'εμείς' μια χαρά θα είναι τα turbo.
Όταν οι άλλοι κάνουν συνεργασίες, κανιβαλλίζουν, βάζουν όλους τους κινητήρες σε όλα τα μοντέλα, χρησιμοποιούν κοινά πλαίσια σε πρίμιουμ και ταπεινά. Όταν στην Alfa μπαίνουν αυτούσιοι κινητήρες GM ξαφνικά αποκτούν ψυχή και ζωή
-
αλλά ίσως και
-
κι όπως πάντα με επιχειρήματα
-
είπα να σε αντιγράψω 'δάσκαλε'
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αναφέρεσαι φυσικά σε όσους κοιτάνε μόνο το 0-100 και πόσο μέτρησαν οι 4τροχοί την ρεπριζ 50-80 με 3η ε? Συμφωνώ, αυτοί είναι όντως μονοδιάστατοι και καλά κάνουν να σε παραξενέυουν. Κι εμένα με παραξενέυουν.** Πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο με εκτυπωμένα excel στο χέρι γιατί έτσι διαλέγουν το καλύτερο**
Καλημερα.
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα μηπως εισαι λιγο υπερβολικος σε αυτο που εγραψες? Ξερεις πολλους που να αγοραζουν αυτοκινητο εχοντας υποψη εκτυπωμενα excel? Γιατι εγω δεν ξερω κανεναν. Και τι παραπανω απο μια λιστα επιδοσεων -αντε και καταναλωσης- μπορει να περιεχει ενα excel, για να αποτελει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ κριτηριο αγορας? (γιατι ετσι οπως το εγραψες εγω αυτο καταλαβαινω)υπάρχουν συμφορούμήτες που σε κάθε συζήτηση για ένα μοντέλο, ποστάρουν και ενα excel για να δείξουν ότι είναι πιο αργό/γρήγορο ==> πιο κακό/καλό αυτοκίνητο.
Μου έκανε εντύπωση ο n_Olympiow που θεωρεί τους alfisti μονοδιάστατους την στιγμή που επιλέγουν αυτοκίνητο με βάση τα:
- στυλ
- design
- handling
- επιδόσεις
- heritage
δλδ 'πολυδιάστατα'
και φυσικά στα σύγχρονα μοντέλα δεν καλύπτεται μόνο το 1 στα 5,και δεν αντιδράει σε όσους χρησιμοποιουν το excel για να σχηματίσουν άποψη για ένα αυτοκίνητο ==>μονοδιάστατα (μας νοιάζουν μόνο οι επιδόσεις). Γι' αυτό είπα αυτό που είπα
Νομιζω οτι 'φωτογραφιζεις' καποιον συγκεκριμενο χρηστη.
Αλλα οπως και να εχει -και χωρις σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση να κανω το δικηγορο κανενος και το τονιζω- αυτο δε συνιστα απο μονο του αποδιεξη οτι καποιος επιλεγει ενα αυτοκινητο με βαση ΜΟΝΟ ενα excel επιδοσεων και τιποτε αλλο. Αυτο που μπορω να δεχτω ειναι οτι καποιος ο οποιος δινει μεγαλη βαρυτητα στις επιδοσεις, τοτε ΝΑΙ το excel αυτο ειναι παρα πολυ σημαντικο γι' αυτον. Αλλα και παλι μπορει να εχει και αλλα κριτηρια το οποια οπως πολυ καλα ξερεις -και το εφαρμοσες και εσυ ο ιδιος οταν αγοραζες την πολυ ομορφη GT- ΔΕΝ μπορουν να αποτυπωθουν σε ενα excel γιατι πολυ απλα ειναι ΜΗ μετρησιμα!
Και δε μιλαω μονο για εμφανιση (που καποιον μπορει να τον αφηνει αδιαφορο) αλλα πχ για οδικη συμπεριφορα και αισθηση του συστηματος διευθυνσης, για ποιοτητα κατασκευης κλπ.
Ελπιζω να αντιλαμβανεσαι τι θελω να πω. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
είπα να σε αντιγράψω 'δάσκαλε'έχεις μέλλον ακόμα...
αλλά ότι και να κάνεις, πιο γρήγορη την Brera με τίποτα -ούτε και να αυξηθούν οι 'πωλήσεις'
Γιατί όταν κάποιος δίνει 40-50.000 να πάρει αυτοκίνητο, δεν του αρκεί ούτε η κληρονομιά, ούτε η ψυχή, ούτε η ιστορία. Θέλει ΚΑΙ αξιοπρεπείς για την κατηγορία επιδόσεις.-
-
Ρε σεις μη μαλώνετε πάλι!!!!!!!!
Μπάμπη, o lkar με το excel έδειξε απλώς ότι η brera είναι η πιο αργή σε επιδόσεις απο στάση αλλά και εν κινήσει. Τίποτα άλλο.
lkar, o Μπάμπης έχει εκθειάσει τον tsi απο τότε που βγήκε -
Δε μαλώνουμε ρε συ, συζήτηση κάνουμε.
Αυτό το heritage όμως που κοπανάς και ξανακοπανάς, βρε Μπάμπη, πες μου σε τι ωφελεί τον τελικό χρήστη?
Εξάλλου θα σου θυμίσω πως δεν είναι η μόνη εταιρεία με heritage, αλλά δεν κάνουν κι έτσι οι υπόλοιπες.
-
Εγώ αναρωτιέμαι γιατί ανοίγει συνεχως η ίδια συζήτηση στο θέμα αυτό?
Σταματήσαμε να κράζουμε την Alfa για την αξιοπιστία της (από γνώμες του κουμπάρου του μπατζανάκη του τρίτου ξάδερφου της γυναίκας μας ) και την κράζουμε για τα κιλά της...
-
Α όχι, εγώ δε σταμάτησα ποτέ να την κράζω για την αξιοπιστία της.
ΑLFA ROMEO FORUM