-
accent-turbo
Μηπως το τουτού σου ειναι ενα ασημί;
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Δεν ξέρεις δλδ ακριβώς τι μπήκε;
Εσύ στα πόσα άλογα έχεις στόχο να φτάσεις;
δεν ξερω γι αυτο εστειλα ενα μυνημα τωρα ειναι στα 135 αλογα με πιεση 0,4 0,5 δεν ξερω που θα φτασει μ αυτα που εκανα παντως πανω απο 200 δεν περιμενω με τιποτα 180 πιστευω να φτασω δεν ξερω και παλι
Ο κυριος λογος που δεν θα φτασει πανω απο 200 δεν εχει σχεση με τα παρελκομενα ή οτι αλλο εχεις κανει...ειναι και ο παραγοντας τουρμπινα στη μεση...
Ναι το ξερω αλλα για λογους ασφαλειας του κινητηρα με αποκλεισε το θεμα αλλαγη τουρμινας
-
καλη φαση ομως να σε ζηλευουν ετσι!!!!το παιζουν και καλα υπερανω αλλα σκανε απο το κακο τους!!!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
accent-turboΜηπως το τουτού σου ειναι ενα ασημί;
οχι μπλε
-
Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
accent-turbo
Μηπως το τουτού σου ειναι ενα ασημί;
οχι μπλε
εισαι απο καβαλα? μενεις δηλαδη καβαλα η αθηνα
-
Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
Δεν ξέρεις δλδ ακριβώς τι μπήκε;
Εσύ στα πόσα άλογα έχεις στόχο να φτάσεις;
δεν ξερω γι αυτο εστειλα ενα μυνημα τωρα ειναι στα 135 αλογα με πιεση 0,4 0,5 δεν ξερω που θα φτασει μ αυτα που εκανα παντως πανω απο 200 δεν περιμενω με τιποτα 180 πιστευω να φτασω δεν ξερω και παλι
Ο κυριος λογος που δεν θα φτασει πανω απο 200 δεν εχει σχεση με τα παρελκομενα ή οτι αλλο εχεις κανει...ειναι και ο παραγοντας τουρμπινα στη μεση...
Ναι το ξερω αλλα για λογους ασφαλειας του κινητηρα με αποκλεισε το θεμα αλλαγη τουρμινας
Ουσιαστικά το μοτέρ δεν θα αντέξει παραπάνω άλογα, αυτό εννοεί μάλλον ο μηχανικός.
-
Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
Ναι το ξερω αλλα για λογους ασφαλειας του κινητηρα με αποκλεισε το θεμα αλλαγη τουρμιναςΝαι..θα ηταν υπερβολη πανω απο Τ25..παντως φανταζομαι και τωρα θα πηγαινει ικανοποιητικα το αυτοκινητο.
Σκεψου πως θα χαλασεις χρηματα(πολλα) που δεν θα παρεις ποτε πισω!(απο μελλοντικη πωληση εννοω) -
Ο χρήστης Panos_nms έγραψε:
καλη φαση ομως να σε ζηλευουν ετσι!!!!το παιζουν και καλα υπερανω αλλα σκανε απο το κακο τους!!!Ρε φίλε κι εμείς ταπεινά αμάξια έχουμε Citroen, Seat, Honda κτλ...ξεκόλλα επιτέλους!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλη φαση ομως να σε ζηλευουν ετσι!!!!το παιζουν και καλα υπερανω αλλα σκανε απο το κακο τους!!!
Ρε φίλε κι εμείς ταπεινά αμάξια έχουμε Citroen, Seat, Honda κτλ...ξεκόλλα επιτέλους!
το δικο μου ειναι πιο ταπεινο, σκανε περισσοτερο!
-
Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
accent-turbo
Μηπως το τουτού σου ειναι ενα ασημί;
οχι μπλε
εισαι απο καβαλα? μενεις δηλαδη καβαλα η αθηνα
Οχι καμια σχεση,Αθηνα ειμαι,αλλα ξερω εναν μ ενα ασημι turbo με παρόμοια τρελα με σενα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν ξέρεις δλδ ακριβώς τι μπήκε;
Εσύ στα πόσα άλογα έχεις στόχο να φτάσεις;
δεν ξερω γι αυτο εστειλα ενα μυνημα τωρα ειναι στα 135 αλογα με πιεση 0,4 0,5 δεν ξερω που θα φτασει μ αυτα που εκανα παντως πανω απο 200 δεν περιμενω με τιποτα 180 πιστευω να φτασω δεν ξερω και παλι
Ο κυριος λογος που δεν θα φτασει πανω απο 200 δεν εχει σχεση με τα παρελκομενα ή οτι αλλο εχεις κανει...ειναι και ο παραγοντας τουρμπινα στη μεση...
Ναι το ξερω αλλα για λογους ασφαλειας του κινητηρα με αποκλεισε το θεμα αλλαγη τουρμινας
Ουσιαστικά το μοτέρ δεν θα αντέξει παραπάνω άλογα, αυτό εννοεί μάλλον ο μηχανικός.
ναι κατι τετοιο για να μην εχουμε προβλημα με το σασμαν και πολλα αλλα μου ειπε οτι θα το ανεβασει στο 1bar αν ο κινητηρας το δεκτη μονο αν στο δυναμομετρο διξει οτι δεν εχουμε ανεβασματα θερμοκρασιων (εβαλα και ψυγειο λαδιου)
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
accent-turbo
Μηπως το τουτού σου ειναι ενα ασημί;
οχι μπλε
εισαι απο καβαλα? μενεις δηλαδη καβαλα η αθηνα
Οχι καμια σχεση,Αθηνα ειμαι,αλλα ξερω εναν μ ενα ασημι turbo με παρόμοια τρελα με σενα...
στην δραμα ειμαι ο μοναδικος με το τουτο μου μηπως ειναι καβαλα
-
κοίτα να δεις τι γίνεται και χωρίς τον εγκάθετο
Μόνο 'ειδοποιάτε' ρε παιδιά όταν βγαίνετε βόλτα να κρυβόμαστε
α ναι, δικαιούμαι να ομιλώ, πήρα μετρητοίς αυτοκίνητο
nieeeeeeeeeext
-να δούμε από ποια μάρκα θα ναι -
-
Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
Δεν ξέρεις δλδ ακριβώς τι μπήκε;
Εσύ στα πόσα άλογα έχεις στόχο να φτάσεις;
δεν ξερω γι αυτο εστειλα ενα μυνημα τωρα ειναι στα 135 αλογα με πιεση 0,4 0,5 δεν ξερω που θα φτασει μ αυτα που εκανα παντως πανω απο 200 δεν περιμενω με τιποτα 180 πιστευω να φτασω δεν ξερω και παλι
Ο κυριος λογος που δεν θα φτασει πανω απο 200 δεν εχει σχεση με τα παρελκομενα ή οτι αλλο εχεις κανει...ειναι και ο παραγοντας τουρμπινα στη μεση...
Ναι το ξερω αλλα για λογους ασφαλειας του κινητηρα με αποκλεισε το θεμα αλλαγη τουρμινας
Ουσιαστικά το μοτέρ δεν θα αντέξει παραπάνω άλογα, αυτό εννοεί μάλλον ο μηχανικός.
ναι κατι τετοιο για να μην εχουμε προβλημα με το σασμαν και πολλα αλλα μου ειπε οτι θα το ανεβασει στο 1bar αν ο κινητηρας το δεκτη μονο αν στο δυναμομετρο διξει οτι δεν εχουμε ανεβασματα θερμοκρασιων (εβαλα και ψυγειο λαδιου)
Βάλε και έναν αισθητήρα θερμοκρασίας καυσαερίων. Τα 130 στα πόσα bar τα έχεις;
-
135 στα 0,5
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
κοίτα να δεις τι γίνεται και χωρίς τον εγκάθετοΜόνο 'ειδοποιάτε' ρε παιδιά όταν βγαίνετε βόλτα να κρυβόμαστε
α ναι, δικαιούμαι να ομιλώ, πήρα μετρητοίς αυτοκίνητο
nieeeeeeeeeext
-να δούμε από ποια μάρκα θα ναι -
έχουμε και σκοντιστί στις διαφημίσεις...
-
θα σε ενημερωνω να βαζεισ βαζελινη για να μην σε τσουζει πολυ...
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
ρε τι γενεται για μερικα αλογα..Άμα δεν ρίξεις μερικά χιλιάρικα σε κινητήρα accent δε μαθαίνεις.
Ιδίως άμα σηκώσουν τη πίεση στο 1 bar και κουρεύουν διαφορικά κάθε βδομάδα...
-
Ο χρήστης accent-turbo έγραψε:
135 στα 0,5Ωχ...αυτο ειναι ηδη πολυ...
Αυτη η θερομκρασια ΜΕ το ψυγειο που ειπες?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
ρε τι γενεται για μερικα αλογα..
Άμα δεν ρίξεις μερικά χιλιάρικα σε κινητήρα accent δε μαθαίνεις.
Ιδίως άμα σηκώσουν τη πίεση στο 1 bar και κουρεύουν διαφορικά κάθε βδομάδα...
οχι τοσο χαλια εχω δει 2λιτρο τουρμπο με 1400 σασμαν
ACCENT TURBO ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ