Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Και οπως μου ειπε ο Frank της motul αλλη λειτουργεια και αλλες στροφες ενας κινητηρας diesel και αλλες ενας βενζινοκινητηρας
Αυτό το επιχείρημα μπορεί να έχει σωστή βάση αλλά είναι τελείως αστείο όταν αναφέρεσαι σε AMSOIL-REDLINE και απλώς συζητήσιμο (και όχι δεδομένο) όταν αναφέρεσαι σε αμερικανούς παρασκευαστές καθότι στις ΗΠΑ πωλούνται πάρα πολλά βενζινοκίνητα και επιπλέον και πάρα πολλά πολύστροφα γιαπωνέζικα είτε αυτοκίνητα είτε μοτοσυκλέττες, όπως και πολλά ευρωπαϊκά (Mercedes, Porcshe, BMW, VAG), χώρια τα Ford, χώρια τα GM με τους παγκόσμιους κινητήρες τους. Μιλάμε ότι τα αμερικανάκια προχώρησαν στα 20ρια λιπαντικά κι εμείς ακόμη δεν τολμάμε να σκεφτούμε τη χρήση 30ριών. Ο μύθος καλά κρατεί όσον κι αν η ELF, TOTAL, FUCHS, MOTUL που είναι καθαρά ευρωπαϊκές παράγουν εξαιρετικής ποιότητας 30ρια. Αν δεν τα έβαζαν στα πλαίσια της εγγύησης στις αντιπροσωπείες δεν θα πουλούσαν στην Ελλάδα ούτε μπουκάλι (α, ίσως μερικά μπουκάλια για μένα).
Περιττό να σου πω ότι η MOTUL όταν ακούει AMSOIL βγάζει σπυριά και το έχω μάθει από πρώτο χέρι και όχι με email όπου κάτι τέτοιο δεν μπορεί να μεταδοθεί (ο όποιος εκνευρισμός φιλτράρεται εύκολα). Για μένα σίγουρα δεν αρκεί ως αντεπιχείρημα ποιότητος από τον ανταγωνισμό το ότι η AMSOIL ή η RED LINE δεν αγοράζουν (περί αγοράς πρόκειται στην ουσία) τις πιστοποιήσεις που αναγράφουν (εκτός από την σειρά XL της AMSOIL που έχει κάθε λόγο η εν λόγω εταιρία να θέλει να προσπαθήσει να αποδείξει ότι ΚΑΙ η ορυκτελαϊκή της σειρά είναι ασυναγώνιστη - δεκτή η προσπάθεια). Όποιος παρασκευαστής θεωρεί ότι τα λιπαντικά του είναι καλύτερα από τα υπόλοιπα μπορεί να προσπαθήσει να μας εξηγήσει τους λόγους που το πιστεύει. Και μόνο η προσπάθεια που θα κάνει για μένα θα μετρήσει θετικά - χωρίς να σημαίνει ότι θα αποδεχτώ την θεωρία του.