Ας εχουμε υπομονη μερικες μερες μεχρι να ξεκαθαρισει ο κ. Μπασιος την κατασταση. Δεν ειναι μονο χρηματικο το θεμα, μια παραμετρος για παραδειγμα ειναι οτι οι οργανωτες δε δειχνουν καμια ελαστικοτητα σε αιτημα για αναπληρωση των τεστ που εχασε η Ελληνικη ομαδα στην αρχη της χρονιας. Η αληθεια ειναι οτι χωρις χιλιομετρα μια χωρα που δεν εχει εμπειρους οδηγους ειναι καταδικασμενη και γιαυτο ειναι κατανοητο οτι κανεις δεν τρελαινεται να πεταξει λεφτα για να διασυρθει. Παντως οι δυο πλευρες βρισκονται ακομη σε διαπραγματευσεις, το θεμα ειναι ανοιχτο οποτε ας μη λεμε ακομη κριμα.
Σε καθε περιπτωση, ακομη και αν δε βρεθει τωρα ακρη, υπαρχει ενα κερδος και αυτο ειναι οτι απομυθοποιουνται καταστασεις και γινονται μετρησιμα καποια μεγεθη. Τουλαχιστον δηλαδη πλεον γνωριζουμε ποσο, ποτε και πως ενω πριν υπηρχαν μεσανυχτα και δεος. Γιατι οχι, μπορει η φετινη εμπειρια να μας ωριμασει και να επανελθουμε σε 12 μηνες με τους ιδιους ή αλλους μπροσταρηδες.
Οσο για τον Ζαχο, ο τροπος που δουλευει απο τη στιγμη που πατησε Αμερικη δειχνει οτι υπαρχει μεθοδικοτητα και πλανο απο αυτους που πηγαν εκει. Επισης σε περιπου δυο εβδομαδες θα ανακοινωθει απο την Racing Engineering αν ο Στεφανος Καμιτσακης κερδισε μια θεση στην Ισπανικη F3 ενω υπαρχει ακομη ενα ακομη project για ταλαντουχο πιτσι, αυτη τη φορα με προορισμο τη Γερμανια. Μακαρι να πανε ολα, για ολους καλα!