-
Χαιρετω το Forum.
Επειδη σκεφτομαι σοβαρα την αποκτηση αυτοκινητου Εκτος Δρομου και αναμεσα σε αυτα που εχω στο μυαλο ειναι και το νεο Grand Vitara Diesel. Εχω τις αναστολες μου σε οτι αφορα :1)Το οτι περαν του κεντρικου κλειδωματος δεν εχει καποιο μπλοκε τουλαχιστον πισω .
2)Ο diseloκινητηρας του παρουσιαζει αδυναμια χαμηλα μεχρι τις 1800 στρφ.
3)Παρουσιαζεται σε μικρο ποσοστο καποιο προβλημα με το σωληνακι του FAP (φιλτρο μικροσωματιδιων) που πιστευω να λυθει.
4)Το αργο (Low) μπορει να μπει μονο με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο.
Το 2 ,3και το 4 τα ξεπερναμαι γιατι δεν ειναι και τοσο Σοβαρα.
Με το μπλοκε ομως θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις αν μπορει να τοποθετηθει καποιος τυπος μπλοκε Διαφορικου π.χ. torsen ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ.
Υπαρχει καποιος συνφορουμιστας που να εχει εμπειρια σε κατι τετοιο? -
Χαιρετω το Forum.
Επειδη σκεφτομαι σοβαρα την αποκτηση αυτοκινητου Εκτος Δρομου και αναμεσα σε αυτα που εχω στο μυαλο ειναι και το νεο Grand Vitara Diesel. Εχω τις αναστολες μου σε οτι αφορα :1)Το οτι περαν του κεντρικου κλειδωματος δεν εχει καποιο μπλοκε τουλαχιστον πισω .
2)Ο diseloκινητηρας του παρουσιαζει αδυναμια χαμηλα μεχρι τις 1800 στρφ.
3)Παρουσιαζεται σε μικρο ποσοστο καποιο προβλημα με το σωληνακι του FAP (φιλτρο μικροσωματιδιων) που πιστευω να λυθει.
4)Το αργο (Low) μπορει να μπει μονο με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο.
Το 2 ,3και το 4 τα ξεπερναμαι γιατι δεν ειναι και τοσο Σοβαρα.
Με το μπλοκε ομως θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις αν μπορει να τοποθετηθει καποιος τυπος μπλοκε Διαφορικου π.χ. torsen ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ.
Υπαρχει καποιος συνφορουμιστας που να εχει εμπειρια σε κατι τετοιο? -
Χαιρετω το Forum.
Επειδη σκεφτομαι σοβαρα την αποκτηση αυτοκινητου Εκτος Δρομου και αναμεσα σε αυτα που εχω στο μυαλο ειναι και το νεο Grand Vitara Diesel. Εχω τις αναστολες μου σε οτι αφορα :1)Το οτι περαν του κεντρικου κλειδωματος δεν εχει καποιο μπλοκε τουλαχιστον πισω .
2)Ο diseloκινητηρας του παρουσιαζει αδυναμια χαμηλα μεχρι τις 1800 στρφ.
3)Παρουσιαζεται σε μικρο ποσοστο καποιο προβλημα με το σωληνακι του FAP (φιλτρο μικροσωματιδιων) που πιστευω να λυθει.
4)Το αργο (Low) μπορει να μπει μονο με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο.
Το 2 ,3και το 4 τα ξεπερναμαι γιατι δεν ειναι και τοσο Σοβαρα.
Με το μπλοκε ομως θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις αν μπορει να τοποθετηθει καποιος τυπος μπλοκε Διαφορικου π.χ. torsen ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ.
Υπαρχει καποιος συνφορουμιστας που να εχει εμπειρια σε κατι τετοιο? -
Γεια σου piato! Δεν ηξερα οτι μπορεις να βαλεις αργα χωρις να ειναι κλειδωμενο!; εγω εχω το καθαροαιμο Grand Vitara, το προηγουμενο δηλαδη και το θεωρησα αυτονοητο οτι θα ειναι κλειδωμενο στα αργα. Αφου τωρα μπαινεις στον χωρο της 4κινησης γιατι σε απασχολει η ελλειψη του πισω μπλοκε διαφορικου; το εχεις παει σε test drive σε κατσαβραχα και δεν τραβαγε; στο δικο μου παντως ειναι ζητημα να μου εχει δημιουργηθει ιδιαιτερο προβλημα λογω ελλειψης μπλοκε πανω απο 2-3 φορες και το παω σε ψιλοδυσκολα μερη εκτος δρομου.
Τα προβληματα που πιστευεις οτι εχει το οχημα πιστευω οτι δεν επρεπε να σε απασχολουν! Ποιο πολυ θα επρεπε να σε πειραζει το οτι δεν θα εχεις ακαμπτο αξονα πισω! Εγω ζηλευω τα jimny, samurai και wrangler, defender κλπ. που εχουν και μπροστα γιατι στα δυσκολα νεροφαγωματα ειναι αναγκαιοι οι αξονες και το μεγαλο βημα της αναρτησης.
Oσο για τις στροφες ουτε αυτο ειναι κατι τρελο γιατι αν ειχες τον 1.6αρι του βενζινοκινητου θα ειχες γενικοτερα χαμηλοτερη ροπη και ισχυ λογω μονιμης 4κινησης.
Πιστευω θα σου απαντησουν και αλλα παιδια που θα ξερουν καλυτερα και θα μπορουν να δωσουν επιπλεον πληροφοριες.
Αυτα για την ωρα! -
Για χαρα φιλε amstard.
Φυσικα και δεν εχω ανεβασει το συγκεκριμενο αμαξι στα κατσαβραχα, μολις 1-2 χιλομετρα το εχω οδηγησει σε ασφαλτο και λιγο χωματακι.
Οσο αφορα το 'αργο' φυσικα και υπαρχουν αυτοκινητα στα οποια μπορεις να βαλεις το αργο ΚΑΙ με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο ,( αν φυσικα το επιθυμεις ) π.χ. Lada NIVA, Toyota LAND CRUISER, Subaru FORESTER(μονο ανοιχτο), νομιζω Nissan PATROL και αλλα.............
Εκτιμω οτι για την χρηση που θα κανω στο αυτοκινητο το ποιο σωστο θα ηταν να εχει κατ΄ επιλογη η' ανοιχτο η' κλειστο το κεντρικο διαφορικο στο αργο, δηλαδη επειδη ΔΕΝ προκειται να κανω exteam off road , αν εισαι πολυ φορτωμενος η ρυμουλκεις σε ανηφορικο δρομο, η βρισκεσαι σε δρομο με αρκετο χιονακι με ανεμοσουρια η κατεβαινεις δυσκολο χιονισμενο- παγωμενο δρομο με στροφες κ.λ.π. (ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ........ ) τοτε βαζεις το αργο με ανοιχτο το κεντρικο διαφορικο και ησυχαζεις.
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ να πιστευω οτι θα επρεπε να εχει η εστω να υπαρχει η δυνατοτητα να μπορει να φοραει καποιου τυπου μπλοκε διαφορικο στο πισω αξονα γιατι βοηθαει σημαντικα σε καταστασεις χαμηλης προσφησης (ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ EXTREAM OFF ROAD) αρκετη λασπη,αρκετο χιονι, κ.λ.π.
Οσο αφορα την σχετικα αδυναμια του Diseloκινητηρα μεχρι τις 1800 στρ.
αυτο οφειλεται και στους αναγκαστικους περιορισμους αντιρυπανσης ,προδιαγραφες EURO4,φιλτρο FAP και τα σχετικα. -
Ο χρήστης piato έγραψε:
....Επειδη σκεφτομαι σοβαρα την αποκτηση αυτοκινητου Εκτος Δρομου .....
Το οτι περαν του κεντρικου κλειδωματος δεν εχει καποιο μπλοκε τουλαχιστον πισω .
.......
Με το μπλοκε ομως θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις αν μπορει να τοποθετηθει καποιος τυπος μπλοκε Διαφορικου π.χ. torsen ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ.Σίγουρα καλό είναι οποιουδήποτε τύπου διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά τα πλεονεκτήματά του είναι περισσότερο για το δρόμο και σχετικά ήρεμες καταστάσεις, όχι για να ξεκολλήσεις αλλά για ευκολότερη κίνηση σε κάποιες συνθήκες και αποφυγή κολλήματος. Αφού όμως όπως λες σε ενδιαφέρει το εκτός δρόμου του πράματος αυτό που θα ήθελες περισσότερο είναι το κλείδωμα του πίσω διαφορικού όπως επιτυγχάνεται με τα διάφορα ARB κλπ.
Ιδανικά θα ήθελες ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για δρόμο, και συνθήκες σχετικά υψηλής ταχύτητας με επιπλέον επιλογή κλειδώματος για μεγάλες ανηφόρες, σκαρφαλώματα, βράχια και πιο δύσκολες λάσπες κλπ. Βέβαια αν και όλοι αυτό θέλουν δεν ξέρω αν υπάρχει κατασκευαστής που να τα προσφέρει στάνταρ.... αλλά αν πληρώσεις πρέπει να μπορείς να το πετύχεις με aftermarket λύσεις! -
Χρονια Πολλα ΚΑΙ καλα.
Εδω ειμαστε φιλε onyx 'πρέπει να μπορείς να το πετύχεις με aftermarket λύσεις!'
Υπαρχουν αυτες οι λυσεις?
-
Bρηκα και αλλα αυτοκινητα με κατ` επιλογη ανοιχτο-κλειστο το κεντρικο διαφορικο στο 'αργο'.
Lada NIVA, Toyota LAND CRUISER, Subaru FORESTER(μονο ανοιχτο), νομιζω Nissan PATROL , Discovery, Defender , VW tuareg , Cayanne , MG,....................................................
-
Επειδή είμαι κάτοχος του αυτοκινήτου αυτού θα σου πω οτι:
- θα σου παρουσιαστεί ανάγκη για χρήση 1-2 φορες στη ζωή του αυτοκινήτου στα χέρια σου. Αν όμως το θέλεις σίγουρα υπάρχουν λύσεις και ανάλογα με το βαλάντιό σου μπορείς να βρείς πολλά πράγματα.
- Όντος υπάρχει το προβληματάκι αυτό αλλά είναι ουσιαστικό μόνο στις εκκινήσεις από στάση σε πορεία εντός και εκτός δρόμου δεν υπάρχει πρόβλημα. (μετά τα 10000 το όριο κατεβαίνει στις 1600 στροφές)
- Τί είδου πρόβλημα ενοείς;;;;
- Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δε το θεωρό πρόβλημα λόφο ροπής.
Και εξηγούμε σε περιπτώσεις έλξης η ροπή είναι τόσο μεγάλη σε τόσο χαμηλές στροφές (λόγο diesel) που σου επιτρέπει ακόμα και προσπεράσματα με πολή προσοχή βέβαια (πεδίο δοκιμών δρόμος από Χαλκίδα προς β. Εύβοια - Βασιλικά και πίσω με βάρκα 5,20 που ζυγίζει περίπου 600κιλά μαζι με τη προίκα της).
Όσο για περιπτώσεις λάσπης χιονιού και κίνησης εκτός δρόμου πιο πολύ θα βοηθήσει ένα πιο λασπερό λάστιχο παρα το μπλοκέ (που γίνετε αλλά κοστίζει) και τα κοντά χωρίς κεντρικό μλοκέ (το ξεχνάς).
-
3)Το προβλημα τακτοποιηθηκε γιατι ειδα οτι εκαναν ανακληση ορισμενα αμαξια επομενως ,φανταζομαι οτι στα υπολοιπα θα εχει λυθει.
Παρουσιαζοταν καποιο προβλημα με τα σωληνακια του intercooler με αποτελεσμα να ανεβαζει θερμοκρασια στον ψεκασμο και στην συνεχεια δεν εκανε ανναγεννηση το FAP (φιλτρο μικροσωματιδιων).
-
Ναι με καλέσανε περιπου πριν 2 μήνες και αλλάξαν ένα κολάρο που πάει από το intercooler στο turbo μη φανταστείς τίποτα το ιδιέταιρο μια απλή αλλαγή στη σχεδίαση του κολάρου στο άκρο του turbo (ένα επιπλέον δαχτυλίδι). Μάλιστα με καλέσανε και δεύτερη φορα για να ξανασφίξουν το κολάρο αφου είχε δουλέψει για λίγο καιρό.
-
Τελικα το παραγγειλα υστερα απο πολυυυυυυυ ψαξιμο............ το Diesel αλλα με Full extra οσα εχει και στην Full εκδοση του βενζινοκινητηρα, κανοντας βεβαια και καποιους συμβιβασμους στο θεμα της απουσιας μηχανικου μπλοκε διαφορικου.
Η λυση που δινει η Suzuki στην απουσια του ειναι το ESP + TCS (Traction Contol System ) δηλαδη φρεναρει οποιον τροχο περιστρεφεται χωρις να εχει προσφυση στο εδαφος. -
Καλοτάξιδο να ναι!
Πόσο βγήκε; Θέλουμε λασποφωτογραφίες μόλις το παραλάβεις! -
Ευχαριστω ,αλλα δυστυχως δεν θα το εχω συντομα επειδη ειναι ειδικη παραγγελια και θα αργησει .......Ελπιζω να το εχω μεχρι τα τελη Φεβρουαριου.
Οσο αφορα την τιμη , ειναι με ανοικτη τιμη λογω οτι ερχεται ενα εξαμηνο μετα, αλλα κατα προσεγγιση γυρω στα 37.500, τιμη καλη σε σχεση παντα με αυτα που προσφερει, diesel, δερμα,ηλεκτρικη οροφη και,και,......μεχρι και δυο monitor στα προσκεφαλα των μπροστινων θεσεων για να βλεπουν αυτοι που καθονται πισω...........
Μπλοκε διαφορικο στο νεο GRAND VITARA 2006?