-
Συγχαρητήρια στον Νικόλα για τη βελτίωσή του!! Είναι σημαντικό κάθε φορά να φεύγεις με βελτιωμένη επίδοση!!
Ο Βασίλης έδειχνε πόσο άδικη είναι τούτη η κοινωνία [που δεν έχει μπλοκέ], σπινάροντας εσωτερικό τροχό από την έξοδο της Κ9 μέχρι και την Κ10
Ο Σταύρος έχει κολλήσει το μικρόβιο για τα καλά!!!
Περαστικά μας
-
Άλλη μια καταπληκτική (και πολύ δροσερή) μέρα στην πίστα, με πολλά χρήσιμα συμπεράσματα.
- Εξαιρετική συνοδήγηση με ένα καραφτιαγμένο S2000, δύο φίλτατων γειτονόπουλων! Αν κι η οδήγησή τους δεν έλεγε και πολλά, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ γρήγορο. Σκεφτείτε ότι με χάλια έξοδο από τις Φυστικιές και φρενάρισμα συνταξιούχου στο τέλος της ευθείας, το S ξεπερνούσε τα 170 κοντεράτα στο τέλος της μεγάλης ευθείας :eek:!!! Ασύλληπτος ήχος και πώρωση από ένα φανταστικό κινητήρα, αλλά και τελείως καρτίσιες αντιδράσεις και γρανιτένιο πλαίσιο.
- Χίλια ευχαριστώ στον Dimx-5 που με αβρότητα προσέφερε την αριστερή θέση του κομπρεσοράτου 1.8, χωρίς μάλιστα να θέλει να παρεβρίσκεται ο ίδιος στη δεξιά ... Το αυτοκίνητο και μου άρεσε και δε μου άρεσε. Αφήνω ασχολίαστο τον εμφανισιακό τομέα (άριστος ο συνδυασμός του λευκού δέρματος με το χρώμα του αμαξώματος, τις καπνισμένες 16άρες και τις πολλές νικελένιες πινελιές στο εσωτερικό, μετά μπήκα στη μαυρίλα του δικού μου και ξενέρωσα) και επικεντρώνομαι στον οδηγικό. Η γραμμικότητα του κινητήρα είναι πρωτοφανής, χαρακτηριστική της άριστης δουλειάς που έχει γίνει, αλλά προσωπικά βρίσκω ότι του λείπει η εκρηκτικότητα, ένα σκαλοπάτι στη δύναμη, το κλότσημα της τουρμπίνας. Ακόμα κι το ατμοσφαιρικό σκαλοπάτι του δικό μου μαμίσιου στις 3.5-4 έχει αμβλυνθεί. Αυτό έψαχνε ο Δημήτρης, άρα καλύπτεται απόλυτα, εγώ όμως θα ήθελα κάτι πιο πωρωτικό. Μετά, είναι κι η δύναμη. Με μόλις 0.35 bar, το αυτοκίνητο πήγαινε λιιίγο καλύτερα από το ατμοσφαιρικό, αλλά όχι τόσο όσο να σε εντυπωσιάσει ή να πεις ότι θα προχωρήσεις στην αναβάθμιση. Πριν το οδηγήσω, φοβόμουν ότι θα το 'ερωτευόμουν' και θα έμπαινα σε περιττά έξοδα (ή τουλάχιστον, σε σκέψεις, αφού η παρούσα οικονομική κατάσταση δεν το επιτρέπει). Έπειτα, είναι κι ο ήχος. Το μονότονο σφύριγμα του κομπρέσορα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ηχητικά, πολύ πιο πωρωτική είναι η ελεύθερη αναπνοή (φίλτρο-εξάτμιση) του ταπεινού μου ατμοσφαιρικού. Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω και κάποιο άλλο κομπρεσοράτο, με υψηλότερη πίεση, που θα βγάζει περισσότερα από τα 180-190-200 άλογα του Δημήτρη. Thanks for the ride! :thumb:
- Συνοδήγηση με τον Αλέξη, στο όχημα που αναφέρθηκε πιο πάνω. Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-ΚΗ οδήγηση, μάλλον η πιο τρομακτική που είχα ποτέ στα Μέγαρα, με το αυτοκίνητο να ξακρίζει γλιστρώντας με τα τέσσερα, τον Αλέξη ψυχραιμότατο και την εξοχότητά μου να σκέφτεται ότι 'πάει, αυτό ήταν, έχετε γεια βρυσούλες...'. Τελικά και το να κυνηγάς τους χρόνους μπορεί να έχει λίγη πλάκα. Αρκεί να το λέει η ψυχούλα σου και τα χεράκια σου
- Κουβεντούλα με τον Αλέξη και τον Κώστα (Mythos GR) για τα πλεονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά απόδοσης των ημισλίκ Toyo R888. Στη συνέχεια ακολούθησε υποδειγματική επίδειξη της κατακόρυφα αυξημένης πρόσφυσης και της αέναης (αφού φαίνεται ότι αντέχουν για πάντα) απόλαυσης που προσφέρει το συγκεκριμένο ελαστικό. Τα δύο αυτά παλικαράκια εμπιστεύονται στη μαλακή ιαπωνική γόμα τις καθημερινές τους μετακινήσεις... Βρε λες;...
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Στο θέμα τώρα, περάσατε καλά ε; Ζηλεύω.
Ας είναι την επόμενη φορά ..... .Τι ζηλεύεις ρε παπάρα? Αφού έχει στροφές η πίστα λέμε.
Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τελικά και το να κυνηγάς τους χρόνους μπορεί να έχει λίγη πλάκα. Αρκεί να το λέει η ψυχούλα σου και τα χεράκια σουΚάνετε και τέτοια με τα Μιάτα? Ιεροσυλία...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο θέμα τώρα, περάσατε καλά ε; Ζηλεύω.
Ας είναι την επόμενη φορά ..... .Τι ζηλεύεις ρε παπάρα? Αφού έχει στροφές η πίστα λέμε.
Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ...
ζηλευε ρε συ, γιατι μια φορα το επαιξε πορτιερης και του αρεσε!
-
Ρε σεις, καλά ο δάσκαλος, μονίμως σε διακοπές είναι... οι υπόλοιποι δεν δουλεύατε? ΓΤΠΜ, πάλι αργάμιση έφυγα από το γραφείο...
ΖΗΛΕΕΕΕΥΩΩΩΩΩ...
-
Πστ μάστορα, εγώ θα φύγω το βράδυ.
-
Ναι, μερικοί τολμούν και γυρίζουν τα Μέγαρα σε μεσαία 12άρια με Miata 1.6... Τι να πεις, άλλοι θέλουν 350Ζ για να κάνουν τέτοιους χρόνους... (νομίζω 1.13 είχαν κάνει οι 4Τ, εκεί πάει το σχόλιό μου).
Όσο για το *δάσκαλο *που λες Ταύρε, εγώ ο ταλαίπωρος πήγα στις 4 κατευθείαν από τη δουλειά (και με τα ρούχα της δουλειάς παρακαλώ ) και δεν έβαλα το δικό μου μέσα. Δεν πειράζει, με έκαναν τα άλλα παιδάκια βόλτα! -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όσο για το *δάσκαλο *που λες Ταύρε, εγώ ο ταλαίπωρος πήγα στις 4 κατευθείαν από τη δουλειά (και με τα ρούχα της δουλειάς παρακαλώ ) και δεν έβαλα το δικό μου μέσα. Δεν πειράζει, με έκαναν τα άλλα παιδάκια βόλτα!Πίκρα, τι να σου πω...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο θέμα τώρα, περάσατε καλά ε; Ζηλεύω.
Ας είναι την επόμενη φορά ..... .Τι ζηλεύεις ρε παπάρα? Αφού έχει στροφές η πίστα λέμε.
Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ...
Τι αν κάνεις βρε σόου με το boomcar.
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο θέμα τώρα, περάσατε καλά ε; Ζηλεύω.
Ας είναι την επόμενη φορά ..... .Τι ζηλεύεις ρε παπάρα? Αφού έχει στροφές η πίστα λέμε.
Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ...
ζηλευε ρε συ, γιατι μια φορα το επαιξε πορτιερης και του αρεσε!
Κάτι πρέπει να γίνει με τις dsl.
Τελικά μια και δε πήγα Μέγαρα λέω να πάω μια βολτούλα στα νότια της Αττικής.
-
Ελα ανατολικά. Εχουμε κι εδώ θάλασσα να το ρίξεις μέσα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εν το μεταξύ κανονικά δεν θα έπρεπε να μιλάω γιατί και το δικό μου viscous ένας θεός ξέρει πόσο μπλοκέ είναι μετά από 15 χρόνια... Πρέπει να βάλω ένα torsen στο μέλλον όταν βρω λεφτά.
Tsilis τι τύπου είναι το διαφορικό??
Έννοια σου και μια χαρά αποδίδουν τα μπλοκέ των πρώτων Μκ1. Μην έχεις καμία ανησυχία περί αυτού. Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε με το δικό μου που είχε 200.000 χλμ. Εσύ πώς το νιώθεις το δικό σου;
Δημήτρη δεν είναι το διαφορικό που θα ήθελα. Σε κάποιον άλλο ίσως να αρέσει. Σε δρόμους με χαμηλή πρόσφιση δεν δείχνει να διαφορίζει αλλά σε καλούς δρόμους και σε πολύ κλειστές στροφές που είναι έντονο το body roll τότε διαφορίζει και μου την σπάει... Μέσα στις γιορτές θα το βάλω Μέγαρα και θα μπορέσω να έχω μία πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση το μπλοκέ της Ε30 που οδηγάω κατά καιρούς μου φαίνεται πολύ καλύτερο... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έννοια σου και μια χαρά αποδίδουν τα μπλοκέ των πρώτων Μκ1. Μην έχεις καμία ανησυχία περί αυτού. Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε με το δικό μου που είχε 200.000 χλμ. Εσύ πώς το νιώθεις το δικό σου;Δημήτρη, δε θα έπαιρνα και όρκο. Οδήγησα ένα ΜΚ1 το οποίο εμφανώς είχε ανάγκη από ανακατασκευή του VISCOUS μπλοκέ που φορούσε. Σε αρκετές στροφές ήταν σχεδόν σαν ανοικτό διαφορικό.
-
Ε Μιχαλάκη, μην πας χωρίς να πάρεις ένα τηλέφωνο, έτσι; Εννοείται, έτσι;
-
30 / 12 / 2006
έτσι για το καλό του χρόνου ... λέμε να κάνουμε μια επίσκεψη στην πίστα...
βεβαια ... με πολιτικά λάστιχα ... αλλά τι να κάνουμε
-
Εμείς λέμε να πάμε 31/12
-
Οποια μέρα δεν κάνει κρύο .....
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
:hmmm:Οποια μέρα δεν κάνει κρύο .....
+1
-
Ο καιρός θα είναι καλός [ως προς τη συννεφιά και τη βροχή], αλλά γενικότερα θα έχει κρύο όλη την εβδομάδα. Η θερμοκρασία δείχνει να ανεβαίνει λίγο το ΣΚ...
Οπότε, είστε μέσα;
-
Μέσα - μέσα
Για την ημερομηνία θα δούμε ...
Παμε Μεγαρα;