-
Λύθηκε -και αυτό- το καλύτερο κράτημα έχει το Civic
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μην ξεχνατε ότι αυτά τα λάστιχα είναι ακριβά και τα πάιρνει κάποιος μέσα στην τιμή
δυστυχώς τα πληρώνει κι όλας όταν τα αντικαθιστά
-
μολις το ακυρωσα!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Λύθηκε -και αυτό- το καλύτερο κράτημα έχει το Civicκαλώς τον και ας άργησε...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
μολις το ακυρωσα!To CIVIC???????????????
Πως και έτσι????? Κουράστηκες να περιμένεις??? Λογικό !!!!!!
Τελικά τα 1000ευρώ στα έδωσαν πίσω?
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
μην ξεχνατε ότι αυτά τα λάστιχα είναι ακριβά και τα πάιρνει κάποιος μέσα στην τιμή
δυστυχώς τα πληρώνει κι όλας όταν τα αντικαθιστά
700ευρώ παιδιά θα πάνε...ελπίζω τουλάχιστον να έχουν εργοστασιακά pilot sport και όχι primacy γιατί τους έχω ικανούς για ταρζανιές...
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
μολις το ακυρωσα!
To CIVIC???????????????
Πως και έτσι????? Κουράστηκες να περιμένεις??? Λογικό !!!!!!
Τελικά τα 1000ευρώ στα έδωσαν πίσω?
κάνεις λάθος...γκολφάκιας είναι ο φίλος και αναμένει το νέο του αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
μην ξεχνατε ότι αυτά τα λάστιχα είναι ακριβά και τα πάιρνει κάποιος μέσα στην τιμή
δυστυχώς τα πληρώνει κι όλας όταν τα αντικαθιστά
πάρε leasing
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
μολις το ακυρωσα!
To CIVIC???????????????
Πως και έτσι????? Κουράστηκες να περιμένεις??? Λογικό !!!!!!
Τελικά τα 1000ευρώ στα έδωσαν πίσω?
κάνεις λάθος...γκολφάκιας είναι ο φίλος και αναμένει το νέο του αυτοκίνητο...
Δηλαδή ακύρωσε GOLF και περιμένει CIVIC?
Εαν είναι έτσι.... τότε WELCOME TO THE CLUB
-
σωστος ο spyros.s, αν εξαιρεσεις τον ορο 'golfakias', τον οποιν και δεν τον δεχομαι
-
Το οτι το σιβικ 'κραταει' καλυτερα πως κατοχυρωθηκε;
Επισης, καλυτερα να συγκρινετε το σιβικ μετο τσι των 140 ιππων (157 πραγματικα), παρολη την διαφορα ροπης. Το συγκεκριμενο λοιπον, εχει 205 λαστιχο, και παιρνει 95αρα βενζινη. Α, και κανει και σερβις στα διπλα χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Λύθηκε -και αυτό- το καλύτερο κράτημα έχει το Civic
καλώς τον και ας άργησε...
περιμένω να δω τι άλλο θα γραφτεί για το υπερ-ατού
όλα στον υπερθετικό βαθμό τα έχει ε; το μοναδικό στο είδος του
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Το οτι το σιβικ 'κραταει' καλυτερα πως κατοχυρωθηκε;Επισης, καλυτερα να συγκρινετε το σιβικ μετο τσι των 140 ιππων (157 πραγματικα), παρολη την διαφορα ροπης. Το συγκεκριμενο λοιπον, εχει 205 λαστιχο, και παιρνει 95αρα βενζινη. Α, και κανει και σερβις στα διπλα χιλιομετρα.
Έτσι λένε τα περιοδικά.... Συγκεκριμένα στην σύγκριση του περιοδικού DRIVE Δεκεμβρίου μεταξύ του Civic 1.8 Sport και του GOLF TSi 140hp λέει σε γενικές γραμμές ότι και τα 2 συμπεριφέρονται πολύ καλά σε δρόμους με στροφές με το CIVIC λίγο καλύτερα λόγο του άμεσου τιμονιού.
Τώρα σίγουρα αν πάνω στην στροφή υπάρχει λακκούβα.... είμαι σίγουρος ότι το GOLF θα έχει καλύτερη συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Επισης, καλυτερα να συγκρινετε το σιβικ μετο τσι των 140 ιππων (157 πραγματικα), παρολη την διαφορα ροπης. Το συγκεκριμενο λοιπον, εχει 205 λαστιχο, και παιρνει 95αρα βενζινη. Α, και κανει και σερβις στα διπλα χιλιομετρα.ΔΕΝ παίρνει 95αρα, τουλάχιστον σύμφωνα με το manual της φάου βε.
157 φτάσαν τώρα οι ίπποι;
Με την νέα χρονιά ελπίζω και περισσότερα ! -
Να το διαβασεις καλυτερα το μανουαλ φιλε. Ο tsi των 140 παιρνει κανονικοτατα 95αρα. 95/98 νομιζω γραφει και στο πορτακι.
Και 157 βγηκαν στη δυναμομετρηση των περιοδικων. Αν και οι ιπποι παιζουν λιγο ρολο, η χαωδης διαφορα στη ροπη κανει τη διαφορα.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Επισης, καλυτερα να συγκρινετε το σιβικ μετο τσι των 140 ιππων (157 πραγματικα), παρολη την διαφορα ροπης. Το συγκεκριμενο λοιπον, εχει 205 λαστιχο, και παιρνει 95αρα βενζινη. Α, και κανει και σερβις στα διπλα χιλιομετρα.
ΔΕΝ παίρνει 95αρα, τουλάχιστον σύμφωνα με το manual της φάου βε.
157 φτάσαν τώρα οι ίπποι;
Με την νέα χρονιά ελπίζω και περισσότερα !Άντε και του χρόνου δεν θα χρειάζεται κανείς να αγοράσει το GTi
Πάντως στα περιοδικά η δύναμη του CIVIC είναι ανάλογη με το αμάξι που συγκρίνεις.... ΠΑΝΤΑ 0,2 sec πιο αργό
Στο περιοδικό Drive βγάζει 0-100 το Golf 1.4 Tsi 140hp στα 9,2sec
και ΚΛΑΣΙΚΑ το CIVIC στα 9,4sec
ήθελα να ήξερα... αν το συγκρίνουν με το grande punto που έχει 13sec θα πούνε ότι το civic έχει 13,2 ????????????
Άραγε οι δοκιμαστές των περιοδικών βγάζουν το VSA ( ESP ) ????????
-
Για πες και για ρεπριζ...
( γιατι τα αυτοκινητα δεν ειναι για στησιμο σε φαναρια, οι ρεπριζ ενδιαφερουν που αντιστοιχουν σε προσπερασματα νταλικας).
Για να μην πω και για αστερια...
-
Μιας και το 0-100 μικρή σημασία έχει, στις ρεπρίζ μπορείς να αναφέρεις τις διαφορές;
Παίζει κάποιο ρόλο το ESP στις ρεπρίζ; ή μήπως λόγω τερατώδους ροπής θα σπινάρουν με τρίτη;
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Για πες και για ρεπριζ...( γιατι τα αυτοκινητα δεν ειναι για στησιμο σε φαναρια, οι ρεπριζ ενδιαφερουν που αντιστοιχουν σε προσπερασματα νταλικας).
Για να μην πω και για αστερια...
Εγώ δεν μίλησα για ροπές... Ροπές το ξέρω και το δηλώνω ότι έχει καλύτερες το GOLF... Λογικό κιόλας αφού έχει πάνω ΟΤΙ ΦΥΣΑΕΙ, ΞΕΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΖΕΙ
Απλά μίλησα για το ότι στο CIVIC του βγάζουν πάντα χαμηλότερο 0-100 από ότι έχει.. Απλά πληροφοριακά το είπα... και όχι για να πάω κόντρα στο GOLF
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Επισης, καλυτερα να συγκρινετε το σιβικ μετο τσι των 140 ιππων (157 πραγματικα), παρολη την διαφορα ροπης. Το συγκεκριμενο λοιπον, εχει 205 λαστιχο, και παιρνει 95αρα βενζινη. Α, και κανει και σερβις στα διπλα χιλιομετρα.
ΔΕΝ παίρνει 95αρα, τουλάχιστον σύμφωνα με το manual της φάου βε.
Ξανά ΛΑΘΟΣ.
Σύμφωνα με το manual παίρνει αμόλυβδη βενζίνη
Ηonda Civic 2005