-
To πιο ασύμφορο σε σχέση με τι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To πιο ασύμφορο σε σχέση με τι;Σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, από τα τεστ που παρατέθηκαν εδώ παραπάνω.
-
Κοίτα, ασύμφορο δεν θα το έλεγα. Στα 20 χιλιάρικα είναι υπερπλήρως εξοπλισμένο.Τώρα αν εννοείς από άποψη κατανάλωσης, οποιοδήποτε αμάξι με υπερτροφοδότη καίει αν τουρμπίζεις και πηγαίνεις τάπα. Τι εννοείς ακριβώς εσύ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κοίτα, ασύμφορο δεν θα το έλεγα. Στα 20 χιλιάρικα είναι υπερπλήρως εξοπλισμένο.Τώρα αν εννοείς από άποψη κατανάλωσης, οποιοδήποτε αμάξι με υπερτροφοδότη καίει αν τουρμπίζεις και πηγαίνεις τάπα. Τι εννοείς ακριβώς εσύ;Για την κατανάλωση μιλάω. Θα μπορώ να πηγαίνω στη δουλειά μου χωρίς να τουρμπίζω και να πέφτει στα 7 λίτρα / 100 χλμ;
Το τουρμπάκι θα το χρησιμοποιώ συνειδητά με την αντίστοιχη επίπτωση στην κατανάλωση, όποτε χρειαστεί ή όποτε θέλω να διασκεδάσω. -
Σε τι συνθήκες; Όλα εξαρτώνται από το πόδι σου. Αν πηγαίνεις χαλαρά, χωρίς να πιέζεις πολύ μπορείς να ρίξεις αρκετά την κατανάλωση. Τώρα για 7 λίτρα/100 στην πόλη; Δύσκολο.
-
Η κατα ΕCE κατανάλωση των 7l/100km αφορά μικτή κατανάλωση.
-
Ο χρήστης Dr_Michael έγραψε:
Κοίτα, ασύμφορο δεν θα το έλεγα. Στα 20 χιλιάρικα είναι υπερπλήρως εξοπλισμένο.Τώρα αν εννοείς από άποψη κατανάλωσης, οποιοδήποτε αμάξι με υπερτροφοδότη καίει αν τουρμπίζεις και πηγαίνεις τάπα. Τι εννοείς ακριβώς εσύ;
Για την κατανάλωση μιλάω. Θα μπορώ να πηγαίνω στη δουλειά μου χωρίς να τουρμπίζω και να πέφτει στα 7 λίτρα / 100 χλμ;
Όχι.-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κοίτα, ασύμφορο δεν θα το έλεγα. Στα 20 χιλιάρικα είναι υπερπλήρως εξοπλισμένο.Τώρα αν εννοείς από άποψη κατανάλωσης, οποιοδήποτε αμάξι με υπερτροφοδότη καίει αν τουρμπίζεις και πηγαίνεις τάπα. Τι εννοείς ακριβώς εσύ;
Για την κατανάλωση μιλάω. Θα μπορώ να πηγαίνω στη δουλειά μου χωρίς να τουρμπίζω και να πέφτει στα 7 λίτρα / 100 χλμ;
Όχι.-
8? 9?
-
Ο χρήστης Dr_Michael έγραψε:
Κοίτα, ασύμφορο δεν θα το έλεγα. Στα 20 χιλιάρικα είναι υπερπλήρως εξοπλισμένο.Τώρα αν εννοείς από άποψη κατανάλωσης, οποιοδήποτε αμάξι με υπερτροφοδότη καίει αν τουρμπίζεις και πηγαίνεις τάπα. Τι εννοείς ακριβώς εσύ;
Για την κατανάλωση μιλάω. Θα μπορώ να πηγαίνω στη δουλειά μου χωρίς να τουρμπίζω και να πέφτει στα 7 λίτρα / 100 χλμ;
Όχι.-
8? 9?
Ότι και να σου πούμε, πέρα από το πόσο χαλαρά οδηγείς εσύ, η κατανάλωση που θα πρέπει να περιμένεις είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις συνθήκες και τη διαδρομή. Άλλο Μαρούσι-Ελευσίνα από Αττική Οδό χωρίς κίνηση κι άλλο π.χ. Κηφισιά-Αθήνα σε 1 ώρα με 100 σταμάτα-ξεκίνα.
Πάντως το θετικό είναι, απ' ότι ακούω, ότι το μοτέρ του GT δουλεύει μια χαρά και με απλή 95άρα.
-
Μα δεν ρωτάω πώς οδηγώ εγώ. Ρωτάω αν μπορώ με νορμάλ οικονομική οδήγηση, σε μια φυσιολογική διαδρομή (όχι σε μποτιλιαρίσματα) να το ρίξω στα 7 λίτρα.
-
Στα 7 λίτρα θα φτάσεις μόνο αν η 'φυσιολογική διαδρομή' σου εμπεριέχει αρκετό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Η ελάχιστη κατανάλωση είναι συνήθως από 60 έως 90 χιλιόμετρα την ώρα, ανάλογα με το τι αμάξι οδηγείς και ποιες είναι οι ρυθμίσεις κινητήρα-κιβωτίου. Αν η διαδρομή σου είναι τέτοια, μπορείς να αγγίξεις και τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Στα 7 λίτρα θα φτάσεις μόνο αν η 'φυσιολογική διαδρομή' σου εμπεριέχει αρκετό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Η ελάχιστη κατανάλωση είναι συνήθως από 60 έως 90 χιλιόμετρα την ώρα, ανάλογα με το τι αμάξι οδηγείς και ποιες είναι οι ρυθμίσεις κινητήρα-κιβωτίου. Αν η διαδρομή σου είναι τέτοια, μπορείς να αγγίξεις και τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης.Έτσι ακριβώς. Η ουσία είναι ότι άλλη κατανάλωση θα πρέπει να περιμένεις αν η 'φυσιολογική διαδρομή' (έστω και χωρίς μποτιλιάρισμα) είναι στο κέντρο της Αθήνας, με φανάρι σε κάθε τετράγωνο, άλλη αν πας Κηφισιά-Πειραιά non-stop, άλλη αν ανεβαίνεις Υμητό, κλπ. Τα 7 λίτρα ίσως δεν είναι ακατόρθωτα, αλλά μόνο σε συνθήκες 'ταξιδιού' με χαλαρή οδήγηση θα τα δεις.
-
πριν λιγο εμαθα οτι ερχεται μαζι με το 207gti
και ................
..................
................
..............207rallye.
με το 150αρι μοτερ.ελαφρωμενο χωρις τα μπιχλιμπιδια του gt δηλαδη οροφες,φωτα,δερματινα,αισθητηρες κλπ αλλα οχι γυμνο οπως τα παλια ραλλυ. αεροσακους,κλιμα ραδιοσιντια κλπ κλπ θα εχει!
esp απενεργοποιουμενο
σφιχτοτερο
τιμη καπου στα 18000....ΕΛΑ ΑΛΕΚΟ.......ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΕΖΟ ???
ΘΑ ΤΟΥΣ ΡΑΨΕΙ????????????????? -
What?
-
Όσον αφορά την κατανάλωση μία τενική μείωσης είναι σε κατηφορικό δρόμο (ελαφρά και όχι σε επικίνδυνες συνθήκες ) βάζεις την μεγαλύτερη σχέση και ΔΕΝ πατας γκάζι. Το αυτοκίνητο διατήρεί την ταχύτητα του (ή μειώνει ελαφρά) και η κατανάλωση πέφτει στο 0 για όσο το κάνεις αυτο. Το δοκίμασα στη Κατεχάκη από το τέλος του περιφερειακού μέχρι τα πρώτα φανάρια (καισαριανή) και η μέση κατανάλωση από 8,5 λιτρα έπεσε στα 6,9. Η στιγμιαία ήταν σταθερά 0!!!!
-
pskarm, από πού το έμαθες και εσύ;
-
apo μηχανικο στη πεζο.
-
άραγε ράδιο αρβύλα, όπως το 206 rallye;
Εγώ το έμαθα από φίλο πωλητή...
-
χλωμο γιατι εμενα το 206 ραλλυ μου το ειχαν αποκλεισει απο την αρχη....
ενω αυτο το λενε μονοι τους πλεον
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
207rallye.με το 150αρι μοτερ.ελαφρωμενο χωρις τα μπιχλιμπιδια του gt δηλαδη οροφες,φωτα,
To πιο πιθανό να σου είπαν για το 207 LW και να το ονομάζουν εδώ 'rallye'
http://www.channel4.com/4car/di/peugeot/207/5154/1
Αλλά 150άρι;
Πάντως μόνο ραλλύ δεν θα είναι έστω και αν αδυνατίσει 100 κιλά που λένε... Παραείναι Γερμανικό αυτό το αμάξι...
Peugeot 207 1.6T GT