-
Τρίζουν τα ανοιχτά αυτοκίνητα ή πλέον έχουν τέτοια ακαμψία που οι τριγμοί είναι περιορισμένοι; Αν τους βάλεις μεγαλύτερες ζάντες και κατ επέκταση χαμηλότερο προφίλ και υπάρχει ....περισσότερο κοπάνημα οι τριγμοί πολλαπλασιάζονται;
-
Τρίζουν τα ανοιχτά αυτοκίνητα ή πλέον έχουν τέτοια ακαμψία που οι τριγμοί είναι περιορισμένοι; Αν τους βάλεις μεγαλύτερες ζάντες και κατ επέκταση χαμηλότερο προφίλ και υπάρχει ....περισσότερο κοπάνημα οι τριγμοί πολλαπλασιάζονται;
-
Τρίζουν τα ανοιχτά αυτοκίνητα ή πλέον έχουν τέτοια ακαμψία που οι τριγμοί είναι περιορισμένοι; Αν τους βάλεις μεγαλύτερες ζάντες και κατ επέκταση χαμηλότερο προφίλ και υπάρχει ....περισσότερο κοπάνημα οι τριγμοί πολλαπλασιάζονται;
-
Ακαμψία VS τρίξιμο = άτοπο πιστεύω
-
Ο χρήστης στον τίτλο του νήματος ο spiros80 έγραψε:
Τρίζουν τα κάμπριο;Χέζουν οι αρκούδες στο δάσος;
(Συγνώμη, αλλά όταν είδα τον τίτλο που έβαλες δεν μπόρεσα να κρατηθώ )
-
Pantws paidia egw pou exw ena rover cabrio tou'96 me 130.000km,15ares kai 195/50/15 to kefali sou ginetai...
Ena tigra twin top pou eixe noikiasei enas filos k to odigisa den sugkrinetai me to diko mou..einai klasis anwtero alla pali otan einai anoixto... ...Trizeeiii..................................
-
Τα κάμπριο ναι. Τα roadsters, όχι
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τρίζουν τα κάμπριο;
Χέζουν οι αρκούδες στο δάσος;
(Συγνώμη, αλλά όταν είδα τον τίτλο που έβαλες δεν μπόρεσα να κρατηθώ )Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ.... και σκεφτόμουνα να κραηθώ ή όχι....!!!
Το τρίξιμο έχει διάφορες φάσεις και προελεύσεις οπότε είναι δύσκολο να μιλήσουμε γενικά. Τρίξιμο μπορεί να προέρχεται από διαστολή και συστολή της εξάτμισης ενώ και πολλά κλειστά αυτοκίνητα τρίζουν από διάφορα σημεία όπως πχ εταζέρα που δεν διαθέτουν κάν τα ανοιχτά!
Αν όλα είναι πολύ χαλαρά και τίποτα δεν ακουμπάει με κάτι άλλο δεν παράγεται τρίξιμο.... Οι τρόποι σύνδεσης και στήριξης (ελαστικά παρεμβύσματα) διάφορων τμημάτων έχουν σημασία πχ ταμπλώ, υποπλαίσια κλπ. Πολύ εύκαμπτο αυτοκίνητο μπορεί λοιπόν να μην τρίζει ενώ πολύ άκαμπτο να τρίζει. Στο άκαμπτο οι τζόγοι είναι μικρότεροι και οι επαφές μεγαλύτερες. Οπότε το εύκαμπτο μπορεί να μην τρίζει αλλά να κάμπτεται αθόρυβα...
Μεγάλο μέρος του τριξίματος γίνεται μεταξύ οροφής και αμαξώματος. Οπότε όταν είσαι ανοιχτός δεν τρίζει. Κι αν είσαι κλειστός θέλεις είτε απόλυτα σταθερή σύνδεση (δύσκολο) ή καλά λαστιχάκια!
Σκηρότερες αναρτήσεις και χαμηλότερα προφίλ ελαστικών ζορίζουν περισσότερο το αμάξωμα, αυξάνονται οι μετακινήσεις εφόσον είναι εύκαμπτο και πιο εύκολα κάποια πράματα μπορεί να τρίβονται...
Μπορεί όμως να έχεις τριβές αλλά όχι ήχους αν ο κατασκευαστής έχει συνδυάσει υλικά τέτοια που να μην παράγουν ήχους.... Εκεί φαίνεται η εμπειρία! Τελικά αυτό μετράει περισσότερο από όλα τα άλλα. Ο καλός και σοβαρός κατασκευαστής μπορεί να το κάνει σχετικά αθόρυβο.
Έτσι κι αλλιώς όλο και περισσότερα προσφέρουν στερεοφωνικό με ενισχυτή και πολλά πολλά ηχεία... κανένα τρίξιμο δεν θα φτάσει στα αυτιά σας!! -
Αν τρίζουν;
...του κερατά...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τρίζουν τα κάμπριο;
Χέζουν οι αρκούδες στο δάσος;
(Συγνώμη, αλλά όταν είδα τον τίτλο που έβαλες δεν μπόρεσα να κρατηθώ )Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ.... και σκεφτόμουνα να κραηθώ ή όχι....!!!
Και εσυ για αρκουδα σκεφτοσουν ή για αλλο ζωακι?
-
se miata pou bika pantos den trizei...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
se miata pou bika pantos den trizei...Αυτό είναι roadster
-
NAI
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ.... και σκεφτόμουνα να κραηθώ ή όχι....!!!.. παντως το να .. κρατιεσαι δεν ειναι καλο!
-
Σε 307 κάμπριο το δίλιτρο με τα 180 πόσα έχει άτια ,μια χαρά ήταν από θεμα ακαμψιας
-
Στην ερώτηση:
Ο χρήστης spiros80 έγραψε:
Τρίζουν τα ανοιχτά αυτοκίνηταέλαβε την απάντηση:
Σε 307 κάμπριο το δίλιτρο με τα 180 πόσα έχει άτια ,μια χαρά ήταν από θεμα ακαμψιας
Μιας και πιάσατε τις καμπριολάδικες αναζητήσεις έχω κι εγώ μία: υπάρχει περίπτωση μια (φυσιολογική) γάτα να τρυπήσει-τραυματίσει την κουκούλα;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Μιας και πιάσατε τις καμπριολάδικες αναζητήσεις έχω κι εγώ μία: υπάρχει περίπτωση μια (φυσιολογική) γάτα να τρυπήσει-τραυματίσει την κουκούλα;
Φυσιολογική σαν...
αυτή;
-
Το δικό μου miata πάντως τρίζει.. Με την κουκούλα κάτω τα πράγματα βελτιώνονται λίγο. Πιστεύω ότι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Όπως είναι τα χρόνια, πόσο σκληρές αναρτήσεις φοράει, σε τι ποιότητας δρόμους κυκλοφορεί κλπ...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Το δικό μου miata πάντως τρίζει.. Με την κουκούλα κάτω τα πράγματα βελτιώνονται λίγο. Πιστεύω ότι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Όπως είναι τα χρόνια, πόσο σκληρές αναρτήσεις φοράει, σε τι ποιότητας δρόμους κυκλοφορεί κλπ...Tι χρονιας ειναι?
Και τριζει το αμαξωμα ή η κουκουλα(με τα παρελκόμενά της)???
Αν βεβαια εχεις βαλει bilstein και 17αρες μην περιμενεις το αμαξι να αντεξει και πολυ.
Παντως για να ειμαστε on topic, θα συμφωνησω με τον Θεμη στο οτι τα συγχρονα cabrio πιθανως και να τριζουν, στα roadster πρεπει να τους φερθείς βαρβαρα για πολυ καιρο για να γινουν κουδουνίστρες.[/img] -
Είναι μοντέλο 90 με 14άρες ζάντες της μαμάς του αλλά δυστυχώς φοράει bilstein από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Συγκεκριμένα τρίζει η κουκούλα, το παράθυρο του συνοδηγού όταν η κουκούλα είναι κατεβασμένη, κάτι καλώδια κάτω από την κολώνα του τιμονιού, κάτι από κάτω σαν την εξάτμιση και άλλοι μικροί ήχοι που έρχονται και παρέρχονται...
Τρίζουν τα κάμπριο;