-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Καινούρια απορία (μπορεί να έχει εξηγηθεί παλιότερα από τον αρχιεγκάθετο, δεν θυμάμαι )Τα ανταλλακτικά που αλλάζονται εντός εγγύησης, ποιός τα πληρώνει στην ουσία; Η τοπική αντιπροσωπία, τα κεντρικά, τα εργοστάσιο; Όλοι σε κάποιο ποσοστό;
Στην επιπρόσθετη εγγύση προφανώς το κόστος επωμίζεται η ασφαλιστική την οποία πληρώνουμε εμμέσως είτε στην αρχική τιμή του αυτοκινήτου είτε με την παράτση της εγγύσης, σωστά;
Η τοπική αντιπρωσοπεία δεν τα χρεώνεται, ο εισαγωγέας ίσως τρώει ένα ποσό ανάλογα τις συμφωνίες με την μαμα εταιρία, η τοπική αντιπρωσοπεία καπελώνετ τα εργατικά όμως....και αυτά πάλι εάν όχι όλα ένα μικρό ποσό...δλδ αντί να χρεώνε ι45 € την ώρα μπορεί να χρεώνει 10 € κλπ
Στην παράταση την εγγύησης τα πληρώνει η ασφαλιστική
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Υπάρχει κάποιος 'περιορισμός' για το πόσο πιο πριν πρέπει να έχει κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο όταν το αγοράσεις;
Ξέρει κανείς;
Δεν έχω καταλάβει την απορία σου...
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Υπάρχει κάποιος 'περιορισμός' για το πόσο πιο πριν πρέπει να έχει κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο όταν το αγοράσεις;
Ξέρει κανείς;
Δεν έχω καταλάβει την απορία σου...
Και ελεγα οτι ημουν ο μονος....
-
Εννοεί μάλλον πόσο επιτρέπεται να μείνει στο ράφι ένα καινούριο αυτοκίνητο μέχρι να βρει αγοραστή.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Μετατζεημσμποντική απορία: η Αστον Μάρτιν φτιάχνει ένα σασί και αλλάζει κινητήρες απλά ή υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές μεταξύ των μοντέλων της? Βλέπω στις φώτο των μοντέλων της ένα πολύ ωραίο σχήμα, το οποίο όμως είναι σχεδόν κοινό για όλα τα μοντέλα της μάρκας και έχω μπερδευτεί ελαφρώς.Όχι, όχι!!! τελείως λάθος!!!
Η άστον φτιάχνει ένα αυτοκίνητο, μετά τροποποιεί πέντα διακόπτες, τα φλας και την εισαγωγή του ψυγείου και το βγάζει σαν νέο μοντέλο!!!
Οι διαφορές ανάμεσα στα μοντέλα είναι ολοφάνερες:
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εννοεί μάλλον πόσο επιτρέπεται να μείνει στο ράφι ένα καινούριο αυτοκίνητο μέχρι να βρει αγοραστή.Αφού βγει από τη γραμμή παραγωγής δηλαδή;
Αν υποθέσουμε ότι οι κατασκευαστές επιλέγουν μια μέθοδο ΄΄just-in-time΄΄ (ή περίπου για μη ιάπωνες) τότε ο ρυθμός παραγωγής βασίζεται πάνω στις παραγγελίες ώστε να μην υπάρχει στοκ στην αποθήκη. Άρα δεν τίθεται θέμα μέγιστης παραμονής ΄΄στο ράφι΄΄..
Εκτός αν εννοεί ο φίλος κάτι άλλο. -
Εννοώ αν υπάρχει κάποιος περιορισμός του πόσο παλαιότερα μπορεί να έχει κατασκευαστεί το αμάξι που σου παραδίδουν. Δλδ είναι αποδεκτό να σου δώσουν αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε 1 χρόνο πιο πριν;
-
Απορία:
Έχασα
το βιβλίο
του κατασκευαστή
που υπάρχει περίπτωση να βρω ρε παιδιά;;
Αν καεί καμιά ασφάλεια...
-
Τι αυτοκίνητο είναι; Στην αντιπροσωπεία ειδικά αν έχεις κάποιον γνωστό σίγουρα. Αλλιώς μπορείς με λίιιιιγο ψάξιμο να βρεις για να το κατεβάσεις.
-
Πεζώ 306 1,4 XR '94
από αντιπροσωπεία, άστο...
για να δω στο γκούγκλη...
-
Kαι ebay φυσικά
-
cavalino gr
ψάξε και στα torrents...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
cavalino grψάξε και στα torrents...
τώρα κάτι μου πες!!!
τι ' ν τούτα;
Ρ2Ρ ;;
-
Απορία 2:
Οι σχέσεις στα κιβώτια 306 1.4 και Σάξο 1.4 διαφέρουν; Και κατά πόσο; Ποιό είναι πιο κοντό; Υπάρχει κανα σάιτ όπου να βρω πίνακες και να συγκρίνω;
Μη ψάχνω τώρα στο αρχείο μου, πάνω στο πατάρι...Αύριο ετοιμάζω εγχείρηση στο 306...
-
Παιδιά ποιος ξέρει να μου εξηγήσει τι είναι το quickshift και τι προσφέρει;
-
προφανώς γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων...
-
Kαι πιο σφιχτή-δεμένη αίσθηση
-
-
2 γρηφορες αποριες ασχετες με αυτοκινηση.
- Απεργουν κ τα ΕΛΤΑ σημερα?
- Εχω μια δουλιτσα στην αρχη της Ακαδημιας. 8α καταφερω να φτασω καπως (προφανως οχι με αυτοκινητο) ή να την αναβαλω για αυριο?
Ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
2 γρηφορες αποριες ασχετες με αυτοκινηση.- Απεργουν κ τα ΕΛΤΑ σημερα? Ναι
- Εχω μια δουλιτσα στην αρχη της Ακαδημιας. 8α καταφερω να φτασω καπως (προφανως οχι με αυτοκινητο) ή να την αναβαλω για αυριο? Μονο με αυτοκινητο μπορεις εκτός εάν έχεις φτερά
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο