Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 684
    • 685
    • 238 / 685
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    13692
    166321
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ντίνο ...η απόσταση μεταξύ του min και του max στην βέργα είπες είναι 1,5lt λαδιού εάν θυμάμαι καλά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pkst last edited by

        Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
        Αλόχα σε όλους

        Τάκη τελικά είχες δίκιο. Μετά απο μερικές μέρες μου κάηκε και η δεύτερη μεσαία λάμπα. Έκατσα και την άλλαξα σήμερα, τελικά είναι εύκολο.
        Παρατήρησα όμως κάτι και χρειάζομαι για ακόμα μια φορά τα φωτα σας.

        Καθώς άλλαζα την αριστερή μεσαία λάμπα λοιπόν, είδα πως στο πάνω αριστερό μέρος του χώρου της μηχανής, ξεκινάει ένα καλώδιο, το οποίο περνάει δίπλα απο το δοχείο με το ψυκτικό υγρό αλλά το φισάκι που έχει στο τέλος του δεν είναι κουμπωμένο πουθενά!!!!!!!! :
        Λογικά κάπου πρέπει να κουμπώνει, το θέμα είναι που όμως???

        ???!!! και όλα τα φώτα σου δουλεύουν κανονικά με το φισάκι αποσυνδεδεμένο? Αν δεν κάνω λάθος είναι το φισάκι που μπαίνει στα φώτα πάνω από τα καπάκια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          superbilly16v last edited by

          Τα φώτα δουλεύουν κανονικά, τα δοκιμάσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pkst last edited by

            Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
            Τα φώτα δουλεύουν κανονικά, τα δοκιμάσα.

            Εχμμμ .. πάνω από τα καπάκια πάει άλλο καλώδιο με φισάκι? Αν ναι τότε ίσως ειναι το φισάκι που πάει στον αισθητήρα του καπώ ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              superbilly16v last edited by

              Χμμμ θα το κοιταξω. Ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                elteo, θα σου πω σε λιγάκι.

                έντιτ: TU5JP4 δεν είσαι; 1,5 λίτρο είναι, με συνολική χωρητικότητα 3,25 λίτρα μαζί με το φίλτρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  thank you.

                  ναι τον 1.6 έχω της PSA...

                  έχεις σέρβις μάνουαλ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Έχω πολλά πράγματα. Κάτσε να ανεβάσω...

                    θα πάρει 3-4 ώρες, οπότε υπομονή...180mb είναι...

                    Έχω και το peugeot laser, το οποίο είναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιούν στα συνεργεία για reference. Έχει part catalogue, προβλήματα-λύσεις και διάφορα άλλα.

                    έντιτ: σάββα έχεις μσν να στο στείλω εκεί; Γιατί το putfile έχει όριο τα 100 mb...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      klou last edited by

                      Προς φίλτατον Olympio: Ο μάστορας είναι καλός και μου είπε ότι γίνεται η όλη φάση μόνο με sony πηγή. Υπόψην ότι δουλεύει και άλλες όπως JVC, Alpine κτλ.

                      Όσο για τις λειτουργίες, το ρώτησα χαρακτηριστικά. Το γνωρίζω ότι πάνω στο εργοστασιακό υπάρχουν κουμπάκια από τα οποία ελέγχεις το trip control, αλλά
                      δε μπορείς να το ελέγχεις και από το χειριστήριο στο τιμόνι;
                      Αυτός πάνως με διαβεβαίωσε ότι δεν θα χάσω καμιά ένδειξη του trip control έτσι κι αλλιώς και όλη η ιστορία γίνεται για να ελέγχω το ράδιο από το χειριστήριο και να βλέπω ράδιο/cd ένδειξη στην Οθόνη.

                      Γενικώς επικρατούν πολλές απόψεις για το στρώσιμο. Σήμερα άκουσα ότι καλό θα είναι να μην ξεπερνώ τις 3500 στροφές.

                      Drdino: Τελικά είναι κάτι παραπάνω από 3000 στα 110

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Εγώ τι έκανα: μέχρι τα 1000 χλμ δεν ξεπερνούσα τις 3000, μετά κάθε 150 χλμ ανέβαζα το όριο κατά 1000 στροφές. Δλδ στα 2000 περίπου χλμ το πήγαινα κόφτες.

                        Γιατί θέλεις τόσο να αλλάξεις πηγή;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          drdino

                          δεν έχω ακόμη dsl...περιμένω τους λαμάκες της Forthnet.
                          όταν βάλω μέσα στην άλλη εβδομάδα...θα σε ενοχλήσω.

                          ΟΚ? thanks.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Οκ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisb last edited by

                              Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
                              Αλόχα σε όλους

                              Τάκη τελικά είχες δίκιο. Μετά απο μερικές μέρες μου κάηκε και η δεύτερη μεσαία λάμπα. Έκατσα και την άλλαξα σήμερα, τελικά είναι εύκολο.
                              Παρατήρησα όμως κάτι και χρειάζομαι για ακόμα μια φορά τα φωτα σας.

                              Καθώς άλλαζα την αριστερή μεσαία λάμπα λοιπόν, είδα πως στο πάνω αριστερό μέρος του χώρου της μηχανής, ξεκινάει ένα καλώδιο, το οποίο περνάει δίπλα απο το δοχείο με το ψυκτικό υγρό αλλά το φισάκι που έχει στο τέλος του δεν είναι κουμπωμένο πουθενά!!!!!!!! :
                              Λογικά κάπου πρέπει να κουμπώνει, το θέμα είναι που όμως???

                              Παραθέτω photos για περισσότερες λεπτομέρειες.

                              Όπως ανοίγεις το καπό, οι λάμπες δεξιά αλλάζουν εύκολα. Αριστερά, πρέπει να έχεις το χέρι του τιραμόλα...

                              Ίσως το καλώδιο που βλέπω στις φωτογραφίες να είναι του μπουτόν του καπό, για το συναγερμό, όπως σου είπαν και παραπάνω, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο τώρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Όταν το ανοίγεις το καπό, σοου βγάζει ένδειξη στην οθόνη ότι ανοίγει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takisb last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Όταν το ανοίγεις το καπό, σοου βγάζει ένδειξη στην οθόνη ότι ανοίγει;

                                  Σωστό κι αυτό!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Επίσης, αν με ανοιχτό το καπό πας να κλειδώσεις/οπλίσεις, γίνεται κανονικά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      klou last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Εγώ τι έκανα: μέχρι τα 1000 χλμ δεν ξεπερνούσα τις 3000, μετά κάθε 150 χλμ ανέβαζα το όριο κατά 1000 στροφές. Δλδ στα 2000 περίπου χλμ το πήγαινα κόφτες.

                                      Γιατί θέλεις τόσο να αλλάξεις πηγή;

                                      1. Για να παίζει mp3's
                                      2. Δεν σκοπεύω να αλλάξω ηχεία, αλλά σκοπεύω να απενεργοποιήσω τα πίσω ηχεία πόρτας γιατί πραγματικά ακούγονται ελεϊνά και να προσθέσω 2 οβάλ στο πίσω μέρος επάνω από τα καθίσματα. Μπορώ να το κάνω αυτό και με την υπάρχουσα πηγή και θα έχουν την ίδια απόδοση όπως με μια πηγή sony;
                                        Πάντως στο παλιό αμάξι που έβαλα sony πηγή και 2 ηχεία έχει γίνει disco
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        superbilly16v last edited by

                                        Τελικά έχετε δίκιο. Οταν ανοίξω το καπο δεν βγαίνει ένδειξη στην οθόνη, και επίσης το αμάξι κλειδώνει και με ανοικτό το καπό. Άρα το καλώδιο είναι για τον αισθητήρα. Το μόνο που μένει είναι να βρω που κουμπώνει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ε τέντωσε το, δες μέχρι που φτάνει, και κάπου εκεί. Θα κοιτάξω σε λίγο στο laser να δω και να σου πω αν το βρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takisb last edited by

                                            Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
                                            Τελικά έχετε δίκιο. Οταν ανοίξω το καπο δεν βγαίνει ένδειξη στην οθόνη, και επίσης το αμάξι κλειδώνει και με ανοικτό το καπό. Άρα το καλώδιο είναι για τον αισθητήρα. Το μόνο που μένει είναι να βρω που κουμπώνει

                                            Ανοίγοντας το καπό, μπροστά αριστερά πρέπει να υπάρχει το μπουτόν. Πρέπει να κουμπώνει το φις από κάτω, εκτός αν έχει χαθεί το μπουτόν, οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις ένα άλλο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 684
                                            • 685
                                            • 238 / 685
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr