-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Οι ανακλήσεις είναι 2 φίλε μου και όχι μια...αφορούσαν προληπτικό έλεγχο στην υποβοήθηση του τιμονιού και ένα ελαστικό σύνδεσμο στην αντλία βενζίνης. Δεν βρέθηκε κανένα χαλασμένο στην Ελλάδα...Αυτά να εύχεσαι να τα κάνουν όλες οι εταιρείες διότι αποδεικνύει συνέπεια από την μεριά τους και σεβασμό στον πελάτη τους.Περιεργο και εγω που νομιζα οτι οι ανακλησεις γινονται οταν υπαρχει κινδυνος προκλησης ατυχηματος. Εκτος και αν η Honda εχει διαφορετικη πολιτικη στο θεμα των ανακλησεων απο ολες τις υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες, και το κανει απο σεβασμο και αγαπη στον πελατη και τα λεφτα του. Πολυ ανιδιοτελες εκ μερους τους, μπραβο. Ουσιαστικα δεν υπηρχε κανενα σοβαρο θεμα, απλα να, ενω οδηγουσες το Civic σε κανενα στροφιλικι μπορει και να εχανες την υποβοηθηση του τιμονιου. Και ισως να ειχες και καποια σκορτσαρισματα λογω του ελαστικου συνδεσμου της αντλια βενζινης. Ευτυχως ομως που ετυχε στο Civic, γιατι αλλη εταιρια στην θεση της θα εκανε την παπια. Ας παραδειγματιστουμε ολοι μας. Και το οτι δεν βρεθηκε κανενα χαλασμενο στην Ελλαδα δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Ή μηπως τα ειχε ελεγξει προληπτικα η φανταστικη αντιπροσωπεια του Σαρακακη, που μονο καλα λογια ακουγονται γι'αυτην?
-
Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
Οι ανακλήσεις είναι 2 φίλε μου και όχι μια...αφορούσαν προληπτικό έλεγχο στην υποβοήθηση του τιμονιού και ένα ελαστικό σύνδεσμο στην αντλία βενζίνης. Δεν βρέθηκε κανένα χαλασμένο στην Ελλάδα...Αυτά να εύχεσαι να τα κάνουν όλες οι εταιρείες διότι αποδεικνύει συνέπεια από την μεριά τους και σεβασμό στον πελάτη τους.
Περιεργο και εγω που νομιζα οτι οι ανακλησεις γινονται οταν υπαρχει κινδυνος προκλησης ατυχηματος. Εκτος και αν η Honda εχει διαφορετικη πολιτικη στο θεμα των ανακλησεων απο ολες τις υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες, και το κανει απο σεβασμο και αγαπη στον πελατη και τα λεφτα του. Πολυ ανιδιοτελες εκ μερους τους, μπραβο. Ουσιαστικα δεν υπηρχε κανενα σοβαρο θεμα, απλα να, ενω οδηγουσες το Civic σε κανενα στροφιλικι μπορει και να εχανες την υποβοηθηση του τιμονιου. Και ισως να ειχες και καποια σκορτσαρισματα λογω του ελαστικου συνδεσμου της αντλια βενζινης. Ευτυχως ομως που ετυχε στο Civic, γιατι αλλη εταιρια στην θεση της θα εκανε την παπια. Ας παραδειγματιστουμε ολοι μας. Και το οτι δεν βρεθηκε κανενα χαλασμενο στην Ελλαδα δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Ή μηπως τα ειχε ελεγξει προληπτικα η φανταστικη αντιπροσωπεια του Σαρακακη, που μονο καλα λογια ακουγονται γι'αυτην?
καλά είσαι σοβαρός; Επιμένω ότι θα έπρεπε να χαίρεσαι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν σε ΑΜΕΣΕΣ ανακλήσεις μοντέλων λόγω προληπτικών ελέγχων...θα προτιμούσες δηλαδή να μην λένε τίποτα να αποσιωπούν την όποια βλάβη συμβεί μέχρι τον επόμενο επίσημο έλεγχο; Ξέχασες το τεστ ταράνδου στην παλιά Α class που αν δεν το βγάζανε στην φόρα θα την άφηνε στην μοίρα της η μερσέντες ή την παθητική κρεμαργιέρα σε όλα τα κόρσα προηγούμενης γενιάς; προτιμάς επομένως για να μην θιγεί το κύρος μιας εταιρείας να σιωπά; Εγώ φίλε όχι...ξέρω ότι την 'πόνεσε' την χόντα που το έκανε και μάλιστα δις σε ένα νέο μοντέλο και φυσικά είμαι σίγουρος ότι δεν θα ήθελε να συμβεί. Η διαφορά είναι ότι το έκανε δεν κόλωσε ούτε το κατάπιε σαν ανταγωνιστικές εταιρείες ούτε υπολόγισε το κόστος. Μην ξεχνάς ότι πρόκειται για εταιρεία με μικρή έως αμελητέα διαφημιστική καμπάνια στην χώρα...Ελπίζω να συμφωνείς διότι αν δεν συμφωνείς δεν θα είσαι πλέον ανεύθυνος αλλά αφελής.
-
Αν σιωπούσε και γινόταν 2-3 ατυχήματα και έβγαινε υπεύθυνη η εταιρεία φαντάζεσαι το κόστος; Δεν είναι σωστό να λες πως δεν κόλωσε, απλά ήταν προς το συμφέρον της... Δες τι έγινε στις ΗΠΑ με το Explorer και τα Firestone...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν σιωπούσε και γινόταν 2-3 ατυχήματα και έβγαινε υπεύθυνη η εταιρεία φαντάζεσαι το κόστος; Δεν είναι σωστό να λες πως δεν κόλωσε, απλά ήταν προς το συμφέρον της... Δες τι έγινε στις ΗΠΑ με το Explorer και τα Firestone...;έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό...πράγματι το έκανε για το συμφέρον της...άλλες εταιρείες όμως για λόγους κόστους σιωπούν...δεν θα έπρεπε να τα μαθαίνουμε αυτά; Πέρα από φίρμα-μάρκα-προτίμηση η ασφάλεια μας είναι υπεράνω όλων. Οι ανακλήσεις είναι καλές για τον πελάτη...μακάρι να γίνονται...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν σιωπούσε και γινόταν 2-3 ατυχήματα και έβγαινε υπεύθυνη η εταιρεία φαντάζεσαι το κόστος; Δεν είναι σωστό να λες πως δεν κόλωσε, απλά ήταν προς το συμφέρον της... Δες τι έγινε στις ΗΠΑ με το Explorer και τα Firestone...Ακριβώς
Αυτή η ανάκληση (απώλεια υποβοήθησης τιμονιού) εγκυμονεί κίνδυνο για ατύχημα.
Το ότι έγινε η ανάκληση, ήταν μονόδρομος. Σε αντίθετη περίπτωση,
θα είχε σημαντικότερες επιπτώσεις για την εταιρεία.Πολλές ανακλήσεις επίσης, δεν κοινοποιούνται ως γνωστόν,
ιδίως αν δεν πρόκειται για θέμα ασφάλειας... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αν σιωπούσε και γινόταν 2-3 ατυχήματα και έβγαινε υπεύθυνη η εταιρεία φαντάζεσαι το κόστος; Δεν είναι σωστό να λες πως δεν κόλωσε, απλά ήταν προς το συμφέρον της... Δες τι έγινε στις ΗΠΑ με το Explorer και τα Firestone...
;έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό...πράγματι το έκανε για το συμφέρον της...άλλες εταιρείες όμως για λόγους κόστους σιωπούν...δεν θα έπρεπε να τα μαθαίνουμε αυτά; Πέρα από φίρμα-μάρκα-προτίμηση η ασφάλεια μας είναι υπεράνω όλων. Οι ανακλήσεις είναι καλές για τον πελάτη...μακάρι να γίνονται...
οπως?
-
τίποτα... το γνωστό ότι μας τα αλλαζουν στο σερβις χωρίς να μας το λένε...
Αυτό λέει
-
Πρέπει να τα μαθαίνουμε, αλλά είναι μια φυσιολογική κίνηση η ανάκληση και γίνεται αν υπάρχει ΣΟΒΑΡΟΣ λόγος από όλες τις εταιρείες... Δεν νομίζω πως χρειάζεται να εκθειάζουμε την Honda που έπραξε τα...αυτονόητα, αλλά ούτε φυσικά κάποιοι πρέπει να λένε πως είναι...άχρηστο το νέο Civic επειδή έγιναν 2 ανακλήσεις!
Είναι φυσιολογικά πράγματα που αφορούν όλα τα αυτοκίνητα και όλες τις εταιρείες.
Κάποιες φορές, αν το πρόβλημα δεν είναι σημαντικό, η επιδιόρθωση γίνεται σε κάποιο service χωρίς να βγαίνει ανακοίνωση. Αυτό δεν είναι κακό, οι εταιρείες δεν θέλουν ν'ακούγεται το όνομά τους για κάτι τέτοια... Στην τελική και πάλι η επισκευή γίνεται, απλά πιο αθόρυβα!
Κανένα εργοστάσιο δεν θα πάρει το ρίσκο στις μέρες μας ν' αφήσει σε κυκλοφορία επικίνδυνα αυτοκίνητα γιατί το κόστος των αποζημιώσεων και της κακής δημοσιότητας είναι υπέρογκο! -
Φυσικα και συμφωνω οτι καλα εκανε η Honda και προχωρησε σε ανακληση. Και φυσικα αυτο θα επρεπε να γινεται απο ολες τις εταιριες σε αναλογες περιπτωσεις. Δεν συμφωνω ομως με το να μας παρουσιαζεις την Honda σαν την μονη εταιρια που σεβεται τους πελατες της - αφηνοντας αοριστες υπονοιες για αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που σιωπουν σε παρομοιες περιπτωσεις. Και φυσικα, η απωλεια υποβοηθησης τιμονιου εγκυμονει κινδυνο ατυχηματος-οποτε οπως πολυ σωστα λεει και ο technik η ανακληση ηταν μονοδρομος. Οποτε ολα αυτα περι συνεπειας και σεβασμου στον πελατη ειναι για σεμιναρια ηθικολογιας. Μηπως λοιπον εισαι προκατειλημενος υπερ της Honda, μονο και μονο επειδη παρηγγειλες το Civic?
-
Οι ανακλήσεις είναι και θέμα προστασίας καταναλωτή
Η προστασία καταναλωτη μπορει να μάθει παγκοσμίως τι προιόντα (γενικά είναι προς ανάκληση) και να υποχρεώσει να γίνονται ανακλήσεις.Αρα δεν έχει νόημα να το συζητάμε.
Θες δε θες θα κάνεις ανάκληση
-
Άντε πάλι με τις ανακλήσεις
Σε θέματα ασφάλειας επιβατών καμία εταιρεία δεν κρύβεται, αφού η ανάκληση γίνεται πανευρωπαϊκά
ακολουθείται η γνωστή διαδικασία RAPEX που αφορά όλα τα προϊόντα κι όχι μόνο αυτοκίνητα
οι ανακλήσεις που γίνονται στα συνεργεία με διέλευση χωρίς να το γνωρίζει ο πελάτης ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
-
αυτο δε λεω κι εγω ο πτωχος?
-
Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
Φυσικα και συμφωνω οτι καλα εκανε η Honda και προχωρησε σε ανακληση. Και φυσικα αυτο θα επρεπε να γινεται απο ολες τις εταιριες σε αναλογες περιπτωσεις. Δεν συμφωνω ομως με το να μας παρουσιαζεις την Honda σαν την μονη εταιρια που σεβεται τους πελατες της - αφηνοντας αοριστες υπονοιες για αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που σιωπουν σε παρομοιες περιπτωσεις. Και φυσικα, η απωλεια υποβοηθησης τιμονιου εγκυμονει κινδυνο ατυχηματος-οποτε οπως πολυ σωστα λεει και ο technik η ανακληση ηταν μονοδρομος. Οποτε ολα αυτα περι συνεπειας και σεβασμου στον πελατη ειναι για σεμιναρια ηθικολογιας. Μηπως λοιπον εισαι προκατειλημενος υπερ της Honda, μονο και μονο επειδη παρηγγειλες το Civic?Φίλε εσύ ανέφερες τον Σαρακάκη με υποτιμητικά σχόλια και όπως είδες δεν το συνέχισα...ανέφερες τις ανακλήσεις και σου έγραψα ότι οι εταιρείες που το κάνουν πράττουν ορθά και μακάρι να το κάνουν όλες. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:η όπελ είχε μια ελαττωματική κρεμαγιέρα η οποία ενδεχώμενα να δημιουργούσε πρόβλημα στο αυτοκίνητο...γιατί ποτέ δεν έγινε ανάκληση;Οι πολλαπλασιαστές των ρενω..το ίδιο. Αυτό εννοώ ότι κάποιες εταιρείες μπροστά στο κόστος σιωπούν. Τώρα για την άστοχη τελευταία πρόταση σου σε παραπέμπω στο όσα έγραψα σήμερα στο σιβικ φορουμ...αν αυτό είναι προκατάληψη τότε εγώ είμαι προκατειλλημένος. Πράγματι είμαι προκατειλλημένος μπροστά στο συμφέρον του καταναλωτή.
από το φόρουμ του ΣΙΒΙΚ...
ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι...διάβασα σε αγγλικό σαιτ ότι πολλά σιβικ έχουν πρόβλημα με την τάπα του ρεζερβουαρ. Είναι αλήθεια ότι δεν αποτελεί και το ποιοτικότερο σημείο πάνω στο σιβικ...αντίθετα δείχνει ψεύτικη στην αφή της τουλάχιστον με τα δικά μου γούστα...Ρωτάω λοιπόν τους ιδιοκτήτες...είχε ποτέ κανένας πρόβλημα με το σύστημα που ανοίγει την τάπα από το εσωτερικό; Εκείνοι διαπίστωσαν δυσκολία για να το ανοίξουν και το έκαναν χειροκίνητα...Φυσικά έχουν πολύ κρύο και υγρασία εκεί που ενδεχομένως να δημιουργεί το πρόβλημα αλλά συνήθως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά...διαφωτίστε μας οι ιδιοκτήτες ή όσοι γνωρίζουν σχετικά...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φίλε εσύ ανέφερες τον Σαρακάκη με υποτιμητικά σχόλια και όπως είδες δεν το συνέχισα...ανέφερες τις ανακλήσεις και σου έγραψα ότι οι εταιρείες που το κάνουν πράττουν ορθά και μακάρι να το κάνουν όλες. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:η όπελ είχε μια ελαττωματική κρεμαγιέρα η οποία ενδεχώμενα να δημιουργούσε πρόβλημα στο αυτοκίνητο...γιατί ποτέ δεν έγινε ανάκληση;Οι πολλαπλασιαστές των ρενω..το ίδιο. Αυτό εννοώ ότι κάποιες εταιρείες μπροστά στο κόστος σιωπούν. Τώρα για την άστοχη τελευταία πρόταση σου σε παραπέμπω στο όσα έγραψα σήμερα στο σιβικ φορουμ...αν αυτό είναι προκατάληψη τότε εγώ είμαι προκατειλλημένος. Πράγματι είμαι προκατειλλημένος μπροστά στο συμφέρον του καταναλωτή.
τί ακριβώς εννοείς?
-
Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
Φυσικα και συμφωνω οτι καλα εκανε η Honda και προχωρησε σε ανακληση. Και φυσικα αυτο θα επρεπε να γινεται απο ολες τις εταιριες σε αναλογες περιπτωσεις. Δεν συμφωνω ομως με το να μας παρουσιαζεις την Honda σαν την μονη εταιρια που σεβεται τους πελατες της - αφηνοντας αοριστες υπονοιες για αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που σιωπουν σε παρομοιες περιπτωσεις. Και φυσικα, η απωλεια υποβοηθησης τιμονιου εγκυμονει κινδυνο ατυχηματος-οποτε οπως πολυ σωστα λεει και ο technik η ανακληση ηταν μονοδρομος. Οποτε ολα αυτα περι συνεπειας και σεβασμου στον πελατη ειναι για σεμιναρια ηθικολογιας. Μηπως λοιπον εισαι προκατειλημενος υπερ της Honda, μονο και μονο επειδη παρηγγειλες το Civic?ναι για αυτό το κάνει
Και εσύ γράφτηκες στο φορουμ για να του την πεις? 4 καρφωτά έριξες -
εννοώ ότι αυτό δεν μπορεί να έχει επιδράση στην ασφάλεια των επιβατών; Γιατί αυτό δεν θεωρήθηκε αναγκαστική ανάκληση για λόγους ασφαλείας; Μήπως διότι τελικά ακόμα και σε επίπεδο Ε.Ε. δεν τολμούνε να πιέσουνε μια πολυεθνική εταιρεία (στην περίπτωση μας την GM) να κάνει μια ανάκληση σε τέτοιο επίπεδο και τεράστιο κόστος (1000ευρώ ανά αυτοκίνητο περίπου) αλλά ασχολούνται με λαστιχάκια και τσιπάκια που ίσως χαλάσουν; Αυτό ειναι το θέμα
-
Αυτα που λες για τους πολλαπλασιαστες της Renault και την κρεμαγιερα των Opel ενδεχομενως να ειναι σωστα, αλλα δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω το ακριβες προβλημα, για να το συγκρινω με την σοβαροτητα του προβληματος που οδηγησε την Honda να κανει την ανακληση του Civic. Με λιγα λογια, δεν ειναι ολα τα προβληματα ιδια, και δεν οδηγουν ολα σε ανακληση.
Για τον Σαρακακη τα χειροτερα σχολια τα εχω ακουσει απο τους ιδιους τους κατοχους Honda, δηλαδη τί εννοεις δεν το συνεχιζεις παρα τα υποτιμητικα μου σχολια? Θα μας κανεις ντα επειδη λεμε τα αυτονοητα? Μηπως θιχτηκες προσωπικα εκ μερους του Ομιλου ?
Οσο για το αν εισαι προκατειλημενος ή οχι, μπορει και να κανω λαθος, αλλα εσυ προσπαθεις να μας αποδειξεις το ποσο καλυτερο ειναι το Civic απο το Golf (που οπως λες μοιαζει με κουδουνιστρα), ξεψειριζοντας τις μετρησεις των περιοδικων, και μην εχοντας καν οδηγησει το TSI! Εχεις μπει σε μια διαδικασια θεωρητικων συγκρισεων που εγω μονο σε προκαταληψη υπερ του Civic την μεταφραζω. Αραγε το Civic το εχεις οδηγησει? Οποτε τους χαρακτηρισμους μου δεν τους προσεχω, τους υποστηριζω. Και το να κανεις μια ερωτηση για την ποιοτητα της ταπας του ρεζερβουαρ δεν ηξερα οτι ειναι δειγμα αντικειμενικοτητας και αμεροληψιας. Αλλα μην δινεις σημασια σε αυτα που λεω, γιατι οπως χαριτωμενα λες σε προηγουμενο post σου εκτος απο ανευθυνος μπορει να ειμαι και αφελης.
Θα σου πω και για την ταμπακιερα. Εγω πιστευω οτι εχεις αμφιβολιες για το αν εκανες την σωστη επιλογη με το Civic, ενω θα μπορουσες να παρεις το TSI και με λιγα παραπανω λεφτα το GT. Οποτε καθεσαι μεσα στα φορουμ και προσπαθεις να αποδειξεις στον ιδιο σου τον εαυτο την ορθοτητα της επιλογης σου. Μπορει να πεφτω και εξω, αλλα αυτη την αισθηση μου δινεις με τα post σου.
-
Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
Αυτα που λες για τους πολλαπλασιαστες της Renault και την κρεμαγιερα των Opel ενδεχομενως να ειναι σωστα, αλλα δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω το ακριβες προβλημα, για να το συγκρινω με την σοβαροτητα του προβληματος που οδηγησε την Honda να κανει την ανακληση του Civic. Με λιγα λογια, δεν ειναι ολα τα προβληματα ιδια, και δεν οδηγουν ολα σε ανακληση.Για τον Σαρακακη τα χειροτερα σχολια τα εχω ακουσει απο τους ιδιους τους κατοχους Honda, δηλαδη τί εννοεις δεν το συνεχιζεις παρα τα υποτιμητικα μου σχολια? Θα μας κανεις ντα επειδη λεμε τα αυτονοητα? Μηπως θιχτηκες προσωπικα εκ μερους του Ομιλου ?
Οσο για το αν εισαι προκατειλημενος ή οχι, μπορει και να κανω λαθος, αλλα εσυ προσπαθεις να μας αποδειξεις το ποσο καλυτερο ειναι το Civic απο το Golf (που οπως λες μοιαζει με κουδουνιστρα), ξεψειριζοντας τις μετρησεις των περιοδικων, και μην εχοντας καν οδηγησει το TSI! Εχεις μπει σε μια διαδικασια θεωρητικων συγκρισεων που εγω μονο σε προκαταληψη υπερ του Civic την μεταφραζω. Αραγε το Civic το εχεις οδηγησει? Οποτε τους χαρακτηρισμους μου δεν τους προσεχω, τους υποστηριζω. Και το να κανεις μια ερωτηση για την ποιοτητα της ταπας του ρεζερβουαρ δεν ηξερα οτι ειναι δειγμα αντικειμενικοτητας και αμεροληψιας. Αλλα μην δινεις σημασια σε αυτα που λεω, γιατι οπως χαριτωμενα λες σε προηγουμενο post σου εκτος απο ανευθυνος μπορει να ειμαι και αφελης.
Θα σου πω και για την ταμπακιερα. Εγω πιστευω οτι εχεις αμφιβολιες για το αν εκανες την σωστη επιλογη με το Civic, ενω θα μπορουσες να παρεις το TSI και με λιγα παραπανω λεφτα το GT. Οποτε καθεσαι μεσα στα φορουμ και προσπαθεις να αποδειξεις στον ιδιο σου τον εαυτο την ορθοτητα της επιλογης σου. Μπορει να πεφτω και εξω, αλλα αυτη την αισθηση μου δινεις με τα post σου.
και εσύ τι αίσθηση μας δίνεις?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εννοώ ότι αυτό δεν μπορεί να έχει επιδράση στην ασφάλεια των επιβατών; Γιατί αυτό δεν θεωρήθηκε αναγκαστική ανάκληση για λόγους ασφαλείας;για ποιό πρόβλημα στα Opel ακριβώς μιλάς?
δεν έχω υπόψιν μου... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αυτο δε λεω κι εγω ο πτωχος?δεν πήγαινε σε σένα, έτυχε κι ήταν κάτω από δικό σου μήνυμα
Γι' αυτό κάνω quotes
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)